نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین محدوده 2.5-3.2، چگونه آن را کاهش می دهد؟ در درمانگاه، کراتینین 2.5 و 3.2 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیوی است، که یک گام حیاتی هستند. اگر شما می توانید آن را در این مرحله کنترل، شما می توانید یک فرصت آن را معکوس و سطح کراتینین بالا خواهد شد به او را کاهش داده است.

در طب غربی، پزشکان هورمون درمانی به تأخیر انداختن پیشرفت بیماری توصیه می شود، پس از آن کنترل می شود، دیالیز نامیده خواهد شد. در مقایسه با طب غربی، طب چینی می تواند بیماری کلیه در یک راه طبیعی تر درمان می کند. تعدادی از درمان های منحصر به فرد بر اساس آن، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معروف ترین است وجود دارد، در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان این بیماری استفاده می شود.

با میکرو Osmotherapy به طب چینی، مردم می توانند بهبود روشن بیش از ادرار، خون و پروتئین ادرار خود را پیدا خواهد کرد به طور قابل توجهی کاهش می یابد، که بدان معنی است که آن را تا یک اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیه. افزایش رگ های خونی، ضد التهاب، ضد ضد انعقاد و ترومبوز، این درمان منحصر به فرد می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بنابراین به عنوان به عقب آسیب به کلیه ها. پس از کلیه حالت عادی، آن را می تواند سموم کارآمد و ضایعات، در نتیجه، کراتینین یک نوع محصول متابولیسم عضله سطح خواهد شد به تدریج کاهش می یابد را انجام دهد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم می کند.

بنابراین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک انتخاب خوب برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اگر سطح خود را از کراتینین محدوده 2.5-3.2، شما نیاز به یک روش سیستماتیک در به موقع، به طوری که برای جلوگیری از این بیماری بدتر است.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86 13292893707

اسکایپ: yuexuan992

VKontakte می: AsyaYue...



:: برچسب‌ها: کراتینین، سطح کراتینین 3، کراتینین کمتر ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حداقل 50٪ از عملکرد کلیه بود از دست داده است. کراتینین 4.7 است بطور قابل توجهی بالاتر از سطح نرمال. بنابراین، کراتینین 4.7 می گوید که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده و وضعیت این بیماری در مرحله، بیماری کلیوی دوم مرحله است. 4.7 درمان کراتینین به نظر می رسد بسیار مهم است.
کراتینین 4.7 است و همچنین در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه است، که یک گام واقعی برای به دست آوردن یک درمان موثر. با این حال، از درمان های متداول عبارتند از کراتینین 4.7 دارو، مواد غذایی بهداشتی و دیالیز برای کاهش سطح کراتینین و نظارت بر وضعیت این بیماری، این است که، چرا که هیچ درمان موثر دیگر در مناطق محلی آنها وجود دارد.
اگر این وضعیت به خوبی می تواند کنترل شود، نتیجه نهایی برای بیماران با کراتینین 4.7 باید درمان دیالیز یا پیوند کلیه است که وضعیت فعلی بیماران با بیماری کلیوی باشد. با این حال، روش جدید درمان کراتینین 4.7 به نام طب میکرو چینی Osmotherapy به وجود آمده است. مرحله 3 بسیار سنگین است، GFR ممکن است 30-59، به طوری که عملکرد کلیه یا سطح GFR نسبتا آسان است افزایش یافته است. در این زمان، چه بیماران باید تا به عنوان انجام به تاخیر دولت بیشتر است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بر اساس طب گیاهی چینی. انواع مختلف داروهای گیاهی توابع مختلف، با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از طب گیاهی چینی طور موثر می تواند در کلیه عمل و بازی نقش های زیر: افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ارائه لازم برای کلیه های آسیب دیده. این درمان برای همه داروهای مورد استفاده از گیاهان آمده امن است، اما ما باید بگوییم که مدت زمان لازم برای دیدن اثر آشکار از درمان، که آن هم یکی از ویژگی های طب چینی. به طور کلی، به آن نیاز دارد یک ماه برای نظارت بر وضعیت یک خوب، البته، افراد مختلف موقعیت های مختلف. پس از عملکرد کلیه به تدریج افزایش می، سطح کراتینین کمتر، البته خواهد بود. شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند، اگر شما هنوز هم چند سوال در مورد این کراتینین درمان جدید 4.7 است.
ایمیل: Asya.yue@mail.ru
واتساپ: 86 13292893707
اسکایپ: yuexuan992
VKontakte می: AsyaYue



:: برچسب‌ها: سطوح بالای کراتینین، کراتینین 4، یک درمان جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

 

یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک چیست و کیست پاره؟ بیماری کلیه پلی کیستیک باعث می شود بسیاری کیست در کلیه توسعه، و این کیست ها ممکن است با نرخ های مختلف رشد را افزایش دهد. بنابراین، کیست پاره می توانید با برخی از بیماران مبتلا به پلی کیستیک گسترش کیست های کلیه است که ممکن است برخی از پیامدهای جدی شود رخ می دهد.

آنچه می تواند یک پارگی کیست باعث برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟

پارگی کیست می توانید درد در پشت، باسن، معده و ران شود. یکی دیگر از علل احتمالی درد عفونت است. اگر هیچ مایع در کیست پس از پارگی کیست آلوده وجود دارد رخ می دهد عفونت است موجود دیگر و می توانید به سایر نقاط بدن گسترش یابد.

وجود خون در ادرار شایعترین علامت کیست های کلیه پارگی است. در موارد خفیف، خون ممکن است غیر محسوس به چشم. در موارد شدیدتر، کیست ها می تواند خونریزی است که در طول دفع ادرار قابل مشاهده شود.

در موارد نادر، نشانه هایی جدی از کیست های کلیه پاره، مانند سپسیس و خونریزی وجود دارد. این علائم خواهد بود لازم به بلافاصله با یک دکتر برای اطلاع رسانی برای اولین بار از آغاز مشورت کنید.

چگونه برای درمان پلی کیستیک کلیه و کیست پارگی؟

با کاهش کیست با خیال راحت و به طور موثر روش اصلی درمان کیست کلیه پلی کیستیک و جلوگیری از پارگی است. هیچ طب غربی می تواند کیست را کاهش نمی دهد، در حالی که داروهای گیاهی چینی به طور گسترده ای در عمل بالینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک استفاده شده است وجود دارد. با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش به ترشح مایع کیست و تغییر اختلاف فشار داخلی و خارجی دیواره کیست، مایع کیست را می توان جذب می شود. خوب، که پایان نیست. داروهای گیاهی چینی نیز می تواند تغذیه برای کلیه ها به بهبود عملکرد کلیه به تدریج فراهم می کند. که می تواند نه تنها جلوگیری از کیست پاره شده و همچنین جلوگیری از توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری مزمن کلیه.

به منظور بهبود بهره وری طب گیاهی چینی و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی ایجاد شده است. این است که در خارج استفاده می شود، به طوری که بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی تخت به آن را.

کلیه پلی کیستیک یک جمله مرده است. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید برای حفظ رژیم غذایی خلنگ دار، اجتناب از ورزش شدید و حفظ روحیه خوب، ما همیشه این بیماری با شما مبارزه خواهد کرد اینجا.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86 13292893707

اسکایپ: yuexuan992

VKontakte می: AsyaYue



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، پلی کیستیک درمان بیماری کلیه، کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

من نارسایی کلیه و در بیماران مبتلا به بیماری قلبی شدید است. دکتر گفت من نمی توانم را پیوند کلیه عمل جراحی. من می خواهم بدانم که آیا روش های دیگری از درمان وجود دارد؟

به فرانک، برای علایم شدید، به ویژه در بیماران مبتلا به بیماری های قلبی، آنها مناسب برای پیوند کلیه است. بنابراین، با دکتر خود را توصیه نمی کند که شما را به یک پیوند کلیه.

با این حال، این به این معنا نیست که هیچ درمان دیگری برای شما وجود دارد. به عنوان یک بیمار، شما نباید تسلیم درمان، چون شما هنوز هم یک شانس برای یک زندگی بهتر است بدون عمل داشته باشد.

درمان نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به بیماری های جدی قلبی بهتر چیست؟
میکرو چینی نفوذ دارو درمانی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یک درمان خوب برای بیماری قلبی شدید است، می تواند به بیمار کمک کند زندگی بدون در نظر گرفتن پیوند کلیه بهتر بهبود عملکرد کلیه خود را. مهمتر از آن، هیچ گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند، پس از آن می توانید در یک راه طبیعی برای کنترل نارسایی کلیه شود.

یک نفوذ درمان میکرو چینی پزشکی چیست؟
این ترکیبی از طب گیاهی چینی و تجهیزات پیشرفته پزشکی است. در این طب سنتی چینی، استفاده از گیاهان مختلف، است که از نزدیک در مورد وضعیت بیماری بیمار است. در مجموع نه انواع نسخه و بیش از هر یک از آنها، از جمله سبزی های مختلف، بنابراین برای بیماران مختلف، دکتر گیاهان مختلف تجویز آنها، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر درمانی بهتری دارد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما بهترین های ما برای کمک به شما.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ / ویچت: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پیوند کلیه,میکرو چینی نفوذ دارو درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

من باید بیماری کلیوی کراتینین 1.9 باید انجام شوند؟ بالینی، کراتینین 1.9 بالاتر از سطح عادی است، اما بسیار بالا است، بنابراین اگر شما می توانید به درمان مناسب، شما می توانید آن را متوقف کند در حال حاضر در بیماران با بیماری کلیوی بدتر شدن است.

من باید بیماری کلیوی کراتینین 1.9 انجام دهید؟
بالینی، کراتینین 1.9 به معنای بیماری در مرحله دوم است، نزدیک به سه نفر، و مرحله دوم بیماری مزمن کلیه و در 60- میزان فیلتراسیون گلومرولی آن اندکی کاهش یافته است آسیب کلیه 89 میلی لیتر / دقیقه است. به طور معمول، هیچ علامت آشکاری، نشان می دهد آسیب کلیوی وجود دارد. از آنجا که کلیه است عملکرد جبرانی قوی، آنها انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها کاملا کاربردی نیست. کراتینین بالا، خون، ادرار، پروتئینوری، و روش های دیگر به طوری که بیماران می توانند آنها را در فاز 2 بیماری مزمن کلیه پیدا کنید.

اگر چه کراتینین 1.9 شرایط کاهش خفیف عملکرد کلیه را توصیف، بیماران با این بیماری، ما نیز باید اهمیت زیادی برای آن متصل است. در غیر این صورت، بیماری خود را به بدتر شدن سریع در ماه مه.

بنابراین، در این مورد، شما نیاز به درمان مناسب برای جلوگیری از پیشرفت بیماری، بلافاصله، شما ممکن است یک فرصت آن را معکوس کنید.

در اینجا من نشان می دهد که نفوذ درمان میکرو چینی پزشکی به شما، که نوآوری از طب گیاهی چینی سنتی، که کمک به درمان بیمار بعدی که مراحل اولیه بیماری کلیوی است، ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید....

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما بهترین های ما برای کمک به شما.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ / ویچت: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه,نفوذ درمان میکرو چینی پزشکی, ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

حاد نارسایی کلیه یک اختلال کلیوی است، در جایی که کلیهها به عنوان چند ساعت تا چند روز، و یا حتی یک زمان بسیار کوتاه از بد عمل کردن. کم شدن آب بدن نارسایی حاد کلیه در یک مقصر اصلی است.

کم شدن آب بدن عملکرد اختلالات متابولیک، به علت بیماری، و مصرف بیش از حد مایعات است، اما در زمان، بدن می تواند کافی از مایعات نشود. اگر شرط است، بلافاصله معکوس نیست، آن را ممکن است به فروپاشی و حتی مرگ منجر شود.

کلیه ها مسئول فیلتر کردن خون و دفع بدن از زباله هستند. با این حال، کم آبی بدن می تواند کاهش جریان خون بلافاصله شود. در نتیجه، بدن اندازه کافی نمی تواند گردش خون را حمل زباله به کلیه ها. در پایان، سطح خطرناکی از مواد سمی در بدن می شود شکست و حاد کلیوی ایجاد نتایج.

بنابراین، به منظور اطلاع از بروز کم آبی بدن بسیار مهم است. هنگامی که این اتفاق می افتد، بیماران ممکن است اختلالات شدید خشکی دهان، تشنگی، سرگیجه، ضربان قلب، تنگی نفس و غیره را تجربه کنند.

نارسایی حاد کلیه می تواند به طور کامل اگر مداخله درمان فوری معکوس شود. درمان اصلی باید گردش بازگرداند. مایعات داخل وریدی، به طور معمول در نظر گرفتن افزایش در مقدار خون در حال گردش.

اگر شکایت جدی به عنوان افزایش BUN، کراتینین، ضربان قلب نامنظم به نظر می رسد، کاهش برون ده ادرار، دیالیز باید فورا انجام شود. نارسایی حاد کلیه، نارسایی مزمن کلیه است. به عنوان بیماران بدون آسیب دائمی کلیه، محصولات زائد سوخت و ساز توسط دیالیز برداشته، عملکرد کلیوی خواهد شد به طور کامل معکوس و دیالیز نمی خواهد هر بیشتر نیاز دارند. با این حال، در صورتی که درمان مداخله به تعویق افتاده بود، نارسایی حاد کلیه ممکن است به نارسایی مزمن کلیه پیشرفت. اگر چنین است، بیمار باید به تکیه در دیالیز برای زنده ماندن.



:: برچسب‌ها: کم شدن آب بدن -A حاد مقصر نارسایی کلیه,دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کلیه ها و اندام های حیاتی در بدن قبل از آنها با مواد زائد و سموم آنها را به مثانه فرستاده رسیدگی کند. اگر صدمه به کلیه، آنها نمی توانند کاملا موثر است. هنگامی که عملکرد کلیه قطره به 10 درصد از دیالیز را آغاز کرده است و یا در مورد وارد است. نارسایی کلیه چیست، با 10٪ پیش آگهی کلیوی؟

به نارسایی کلیه پیش آگهی از فردی به فرد با توجه به ماهیت غیر قابل پیش بینی از این بیماری متفاوت است. این شانس عوامل آن، از جمله عوارض، درمان، سن، نارسایی کلیه و دلایل دیگر تاثیر می گذارد.

در اغلب موارد، نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست مرگ خود را، اما عوارض آن است. بیماری عروق کرونر و عفونت از علل شایع مرگ در نارسایی کلیوی است. در همان زمان، آن را نیز عوارض جانبی دیالیز کلیوی پیش آگهی بدتر شکست، با 10٪ از عملکرد کلیه به طور قابل توجهی.

نارسایی کلیه ممکن است به دلیل تاثیر زیادی در پیش آگهی است. میزان کاهش در عملکرد کلیه را تا حدی بستگی به بیماری های زمینه ای منجر به نارسایی کلیه و چگونه آن را به خوبی کنترل می شود. است یک علت شایع نارسایی کلیه به شرح زیر:
* دیابت
* فشار خون بالا
* بیماری های گلومرولی
* بیماری های کلیوی ارثی
* سموم و تروما
زمانی که کلیه خود را شکست سن پیش آگهی نارسایی کلیه اثر می گذارد. در ادامه شما را جوان هستند، بهتر است پیش آگهی است.
این مهم ترین نقش را در درمان نارسایی کلیه است که 10 درصد از عملکرد کلیه در افراد پیش آگهی ایفا می کند. دیالیز رایج ترین درمان است، اما ممکن است برای بهبود درمان نارسایی کلیه و نه عملکرد کلیه. با گسترش طول مدت دیالیز، دیالیز فرکانس ادامه خواهد داد به افزایش است.

به منظور بهبود نارسایی کلیه، با 10٪ پیش آگهی درمان جایگزینی عملکرد کلیه باید به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. اگر عملکرد کلیه ممکن است بالا، بیمار قادر خواهد بود برای جلوگیری از دیالیز و یا اگر آنها باید از شر دیالیز در دیالیز.
هر چه شرایط خود. درمان زودرس کلید پیش آگهی خوب است.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را برای کمک به شما.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ / ویچت: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: 10 درصد از پیش آگهی کلیوی نارسایی کلیه است,به نارسایی کلیه,برای جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

زندگی با ارزش ترین چیز است. اگر نه، هر کس می خواهد به یک زندگی دیگر، به ویژه بیماران نارسایی کلیه تنها نگرانی 18 درصد از عملکرد کلیه بیشتر در مورد زندگی. برای این مشکل، شما می توانید با دکتر آنلاین ما ارتباط برقرار کنید، من واقعا امیدوارم که مقاله من به شما یک کمی انگیزه.

امید به زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی چیست؟
هیچ کس می خواهد به نارسایی کلیه آن رنج می برند. اما از آنجا که خدا به ما داده، ما باید آن روبرو هستند و مبارزه با آن. قابل توجهی طول نمی زندگی، اما در عرض. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که تنها 18 درصد از عملکرد کلیه است باید درمان مناسب به دنبال و اعتماد به نفس در زندگی است. اگر ما همچنان، شما امیدی را ببینید. پس، من یکی از درمان های پزشکی چینی خود را به اشتراک بگذارید، به اعتقاد من آن قادر به آوردن امید برای شما خواهد بود.

میکرو چینی نفوذ درمان پزشکی، به گسترش زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی
ما پزشکان با تجربه چینی زمان های سخت هستند، آنها درمان نفوذ میکرو چینی پزشکی است که ترکیبی از طب سنتی چینی و تجهیزات غربی ایجاد شده است. با توجه به وضعیت بیمار، ما تصمیم به یک اثر قدرتمند از بهبود کلیه داروهای مناسب چینی. پس ما نیاز به آنها را به پودر خوب، هدف اصلی این است که آنها را به بخش های آسیب دیده کلیه. به طوری که تعداد زیادی از سلول های کلیه آسیب دیده و بافت خواهد شد تعمیر و رگ های خونی گسترش، کلیه سیستم ایمنی ضعیف بهبود خواهد، TOO. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است، امید به زندگی را تمدید خواهد شد. ...

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را برای کمک به شما.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ / ویچت: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: میکرو چینی نفوذ درمان پزشکی,نارسایی کلیه,18 درصد از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، زندگی کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

برخی از افراد که آنها یک سطح (BUN) خون بالا اوره نیتروژن، اما آنها نیز سطح کراتینین بالا به دست آورید، به طوری که آنها مشتاق به دانستن که BUN بالا و کراتینین به معنی سطح نارسایی کلیه هستند؟ برای این مشکل، من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما چیزی است که شما می توانید با دکتر آنلاین ما هنوز ارتباط برقرار کند.

آیا معنی نیتروژن و کراتینین سطح اوره خون بالا نارسایی کلیه
در زمینه پزشکی، BUN و کراتینین از نزدیک مربوط به بیماری های کلیوی است. و هر دو سطح بالایی از سطوح نیتروژن اوره و کراتینین به طور میانگین بیماری بالا کلیه است. شاید این نارسایی کلیه نیست، نارسایی کلیه مرحله جدی بیماری های کلیوی است. سطوح بالاتر نیتروژن اوره و کراتینین معنی بیماری شدیدتر کلیه است. بنابراین، لازم است تا شما کنترل سطح خود را از سطوح نیتروژن اوره و کراتینین، اگر وضعیت شما رو به وخامت گذاشته به نارسایی کلیه یا مرحله نهایی بیماری کلیوی.

چگونه برای کاهش نیتروژن اوره خون بالا و سطح کراتینین
نیتروژن اوره خون و کراتینین زباله در بدن ما، آنها باید بدن را ترک. در فرو بردن در بیمارستان ما یک جفت از درمان پزشکی چینی به حذف نیتروژن اوره خون و کراتینین است. در این روش درمانی است از طریق انواع گیاهان چینی پخته، ما اندکی آب داغ را به سوپ پزشکی اضافه کنید. سپس، بیماران می توانند به این حمام خاص خیس خوردن. بعد از حدود یک ساعت یا بیشتر، بیمار می شود منافذ به طور کامل باز و طب چینی می تواند در داخل رگ های خونی و سیستم های فعال نفوذ کند. بنابراین، زباله بیماران سرعت تخلیه شتاب می گیرد. در همان زمان، بیمار می شود بسیاری از عرق، بلکه به دور برخی از مواد زائد را از بدن است.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را برای کمک به شما.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ / ویچت: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی، علائم، بررسی درمان بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole
علت چه مرحله 4 یبوست (بیماری مزمن کلیه) است؟ در واقع، اکثر بیماران کلیوی ممکن است یبوست را تجربه، که واقعا آنها را ناراحت. بنابراین، آنها به فوریت می خواهید بدانید که راه برای حل این مشکل و دانستن دلیل می توانید به ما کمک اقدامات مناسب به مقابله با آن. دلایل مرحله یبوست 4 بیماری مزمن کلیه است چیست؟ همانطور که همه ما افرادی که بیماری کلیوی باید پروتئین، پتاسیم و سدیم مصرف، که ممکن است مواد مغذی دیگر، مانند مصرف فیبر کاهش محدود، به طوری که این افراد مستعد ابتلا به یبوست مطمئن شوید. برای افراد مبتلا به ورم آنها باید از مصرف آب است، که یکی از یبوست دلایل را کنترل کنید. علاوه بر این، عدم ورزش نیز آن را تا حدی تحت تاثیر قرار. علاوه بر این، آنها ممکن است بعضی از داروها به سرعت حرکت روده است، که یکی دیگر از علت یبوست است. چگونه برای درمان یبوست بیماری های کلیوی؟ همانطور که در بالا ذکر شد، دلایل بسیاری می تواند یبوست شود وجود دارد، به طوری که اقدام مناسب است با توجه به علت ریشه از مردم درد و رنج آن برداشته شود. با توجه به ساختمان دکتر، آنها باید فیبر بیشتر،، نوشیدن آب به اندازه کافی و یا مواد مخدر به آن را کاهش دهد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را برای کمک به شما. تلفن: + 86-311-86954186 پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru واتساپ / ویچت: +86 15003307351 اسکایپ: yunluyunlu1213

:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی (CKD) یک علامت شایع است؟ در مرحله چهارم CKD، و بیماران با میزان فیلتراسیون گلومرولی پیشرفته (GFR) کاهش جدی در آسیب کلیوی به 15-30ml / دقیقه است. ممکن است دکتر شما در آینده نزدیک را به آماده دیالیز یا پیوند کلیه. در فاز 1 و 2 بیماری مزمن کلیوی، هیچ علامت آشکاری، اما با آسیب پیشرفته کلیه، بسیاری از علائم رخ می دهد، نسبت وخامت مرحله بیماری مزمن کلیوی 3 تبدیل می شود.

این مرحله چهارم از تجربه علائم شامل جنبه های زیر باشد:

1. خستگی

دلیل این است که نارسایی کلیه می توانید به اندازه کافی هورمون به نام اریتروپویتین تولید نمی کند، و یا EPU مسئول اجرای خون و اکسیژن به بدن شما است. بنابراین، شما احساس خستگی خواهد، خستگی یکی از نشانه های کم خونی است.

2. ادم یا تورم

دفع کلیوی از دست دادن مایع بیش از توانایی بدن، و در نتیجه تجمع راکد آب / سدیم، بنابراین، ادم یا تورم است که معمولا در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، چشم، دست یا پا دیده می شود.

3. تغییر در ادرار

ما می دانیم که کلیه تولید ادرار، تا زمانی که کلیه ها آسیب دیده، ادرار ممکن است تغییر، از جمله

شب ادراری

اسفنج یا گاز Paoniao

تغییر رنگ ادرار

درد 4. کلیه

درد کلیه است مانند برخی از بیماری های کلیوی کلیه پلی کیستیک بیماری، سنگ کلیه، عفونت های دستگاه ادراری و علائم شایع عفونت.

5. خواب خوب

خارش پوست، گرفتگی عضلانی و یا پای بی قرار را به کیفیت خواب تاثیر می گذارد.

6. از دست دادن اشتها

تجمع زباله به شما اجازه طعم غذاهای مختلف، بوی بد دهان، شما را دوست ندارند به خوردن، و از دست دادن اشتها.

7. مشکلات عصبی

بی حسی یا سوزش در انگشتان پای خود را و یا علائم انگشتان بیماری مزمن کلیه.

8. غلظت دشوار

در اینجا، به همین دلیل ما در حال صحبت کردن در مورد علائم و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، و امیدوارم که آنها می تواند برای شما مفید باشد. اگر شما هر گونه ناراحتی، شک دارم که آیا شما را از بیماری دردناک کلیه رنج می برند، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت ما و یا ارسال سوالات خود، hospitalkidney@yandex.ru و ما به شما دریافت آخرین زمان.



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه مقدمه ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

برخی از بیماران ممکن است دریابید که تعداد زیادی از پروتئین در ادرار بازرسی خبر می دهد. با انواع مختلف افراد مبتلا به بیماری های کلیوی با پروتئینوری. چگونه برای از بین بردن کراتینین بالا سطح بیماری مزمن کلیه پروتئینوری؟

پروتئینوری نشانه ای از بیماری مزمن کلیه، که می تواند به دیابت التهاب، فشار خون بالا و بیماری های ناشی از کلیه ها باشد.

به منظور کاهش پروتئینوری، شما باید علت ادرار پیدا کردن چگونه پروتئین رخ می دهد. دلیل این است که آسیب گلومرولی فیلتر مانع، پروتئین داخل عروقی نمی تواند حفظ شود، اما نشت ادرار به دلیل انواع اختلالات کلیوی. علاوه بر این، در این سلول ها، که می تواند پروتئین در خون محافظت از سطح معینی از مواد در ادرار نشت شد و هنگامی که این سلول ها از بین می روند.

در چین، طب سنتی چینی می تواند کمک به تعمیر بیماران فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده. طب سنتی چینی می تواند کمک به تعمیر بیماران سلول های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد این سلول ".

بیمارستان تخصصی کلیه کلیه در Shijiazhuang، نوآوری طب سنتی چینی است. به اصطلاح درمان نفوذ میکرو چینی پزشکی درمان های طبیعی. در اینجا کلیه کارشناسان بر اساس شرایط خود را، این را یک برنامه درمانی ویژه ای برای شما در درمان های طبیعی است. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح درمان، شما می توانید به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما صحبت کنید.

این درمان می تواند خون و اکسیژن کافی به رگ های خونی به منظور ترمیم سلول های آسیب دیده این و برای به دست آوردن عملکرد خود را ارائه می کنند. همچنین می تواند رگ های خونی را، ترویج گردش خون، به طوری که برای به دست آوردن عملکرد خود و انجام وظایف خود، برای جلوگیری از پروتئین به بیرون درز می کند.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید دسترسی مستقیم بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را به شما کمک کند.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: 86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: چگونه برای از بین بردن سطح کراتینین بالا پروتئین و بیماری مزمن کلیه,بیماری مزمن کلیه,کراتینین بالا,درمان نفوذ میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی فشار خون تظاهرات بالینی! که مردان نمی خواهید به همیشه پر جنب و جوش، اما به سرعت گام کار با شدت بالا، رقابت مراقبت های بزرگ، فشار بی پایان، استرس روانی طولانی مدت، و غیره این مرد میانسال حمل سنگین است. به علاوه افراد میانسال به توابع فیزیولوژیکی رونق و رکود، بسیاری از مردم کمر درد، وزوز گوش، سرگیجه، سرگیجه.

نخست، فشار خون بالا یک بیماری شایع، اغلب اتفاق می افتد و بیماری است. نزدیکی از فشار خون بالا و نفروپاتی مطلقا هیچ کمتر از برادر دوقلو. آسیب کلیه را افزایش می دهد فشار خون بالا، فشار خون بالا در دراز مدت می تواند باعث آسیب کلیه، به نام نفروپاتی فشار خون شود.
فشار خون بالا بروز نفروپاتی: بیماران من با فشار خون بالا ضروری است، حدود 100 میلیون نفر، که در حدود 10٪ تا 15٪ به نارسایی مزمن کلیه پیشرفت خواهد کرد. بیماران همودیالیزی دچار نارسایی مزمن کلیه در بیماری اولیه، نفروپاتی فشار خون گلومرولونفریت رتبه نفروپاتی دیابتی پس از رتبه بندی شماره 3. حساب نفروپاتی فشار خون برای بیماران مسن مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باعث می شود که یکی از اولین.

دوم، نفروپاتی فشار خون در بیماران بیش از سن 40 تا 50 سال سن، سابقه فشار خون بالا بیش از 5 تا 10 سال مبتلا به پرفشاری خون هایپرتروفی بطن چپ، بیماری عروق کرونر قلب، سابقه نارسایی قلبی، تصلب شرائین مغزی و (یا) تاریخ سکته مغزی. سخت شدن شریان کلیوی و شبکیه به طور کلی به میزان آترواسکلروز موازی. نفروپاتی فشار خون اختلال توبولار کلیوی قبل اختلال گلومرولی، اختلال در غلظت ادرار اولیه، بیماران مبتلا به شب ادراری؛ از آنجا که ضایعات گلومرولی ایسکمیک، بیماران مبتال به پروتئینوری مداوم؛ پروتئینوری خفیف تا متوسط ​​با کمی 1.5 ~ 2G / 24H تجاوز نمی کند، و بیشتر کوچک مولکول پروتئین است. پیشرفت آهسته، به تدریج به یک بخش کوچک نارسایی کلیه توسعه یافته، اکثر نارسایی کلیوی و خفیف ادرار غیر طبیعی چند ساله. بیماری فشار خون بالا کلیه عمدتا سرگیجه، سردرد، تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، خستگی، تنگی قفسه سینه، تنگی نفس، تپش قلب، ادم، از دست دادن بینایی و سایر علائم غیر اختصاصی هستند.

سوم، درمان باید نفروپاتی بی درنگ به فشار خون بالا می شود: از آنجا که بسیاری از تظاهرات بالینی بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا با آسیب اولیه کلیه است، و در نتیجه موفق به پیوست اهمیت زیادی به این رویداد تظاهرات بالینی معمول و یا اختلال تشخیص داده، بیماری کلیه یک سطح بسیار جدی است و صدمه به کلیه ها نیز فشار خون بالا، که هر دو به راحتی می توانید یک دور باطل شکل تشدید خواهد شد.
بنابراین، درمان نفروپاتی فشار خون بالا باید از این فرصت برای درمان به موقع به دست گرفتن. آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم مبدل، آنتاگونیست کلسیم، دیورتیک نه تنها اثر کاهش فشار خون است، اما همچنین دارای اثر حفاظتی بر روی کلیه ها، انتخاب اول نفروپاتی فشار خون بالا است. فشار خون باید به طور منظم در طول درمان پس از اندازه گیری فشار خون، فشار خون هدف 17.3 / 10.7kpa اندازه گیری، بهترین خود تحت فشار خون قبل از مصرف دارو روزانه،.

تظاهرات بالینی نفروپاتی فشار خون! هنگامی که دوستان بیمار پیدا شده است بدن خود را به نظر می رسد غیر طبیعی، ما باید توجه به در اسرع وقت به بیمارستان برای معاینه، درمان زود هنگام پرداخت،، کورکورانه دارو نیست، از دست رفته بهترین زمان درمان.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید دسترسی مستقیم بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را به شما کمک کند.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: 86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: تظاهرات بالینی نفروپاتی فشار خون,نفروپاتی دیابتی,نارسایی کلیه,نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

اگر این تائید نفر نفروپاتی دیابتی باید دیالیز درمان در اسرع وقت انجام دهید، به شهادت در دیالیز کراتینین سطح است که به ویژه محدود نیست، بخصوص در بیماران با بیماری عروق کرونر قلب در ارتباط با اختلال عملکرد قلب تر صورت گرفته است. من را دیده اند بیمارانی که سطح کراتینین در نفروپاتی دیابتی در بیش از 300 نارسایی حاد بطن چپ ظاهر شد، و دیالیز می تواند سموم حذف، کاهش مواد سمی آسیب میوکارد؛ فوق العاده تصفیه اضافی دیالیز می تواند از آب، می تواند پیش بارگذاری قلبی را کاهش دهد، کاهش احتمال وقوع نارسایی قلبی است. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید دیالیز در اسرع وقت انجام دهد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید دسترسی مستقیم (بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را به شما کمک کند.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: 86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: عوارض نارسایی کلیه ناشی از دیابت، چگونه برای درمان؟نفروپاتی دیابتی,دیالیز,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

در چین، مزمن کلیهبیماری و نرخ بروز حدود 10 درصد به 13 درصد، با اکثریت از پایه جمعیت، تعداد پیش بینی شده از بیماران بیش از 1 میلیون نفر است. چگونه برای جلوگیری از بیماری های مزمن کلیه توجه بیشتر و بیشتر توسط توده. استفاده از درمان های پزشکی مدرن و بهبود کیفیت زندگی برای بسیاری از بیماران و طولانی زندگی بیماران. در همان زمان، طب چینی جوهر کشور ما، که شامل بسیاری از کلاسیک ایدئولوژیک و نظری است. طب غربی در درمان ثانویه طب سنتی چینی، به بیماران مبتلا به خدمات پزشکی بهتر، در نتیجه افزایش کل درمان.

       اول، آنچه بیماری مزمن کلیه است.

      بیماری مزمن کلیوی (CKD) به آسیب کلیوی یا میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کاهش (<60 میلی لیتر / دقیقه • 1.73m²) برای 3 ماه یا بیشتر اشاره دارد. در میان آنها، صدمه به کلیه ها از جمله عملکرد کلیه یا ناهنجاریهای ساختاری، نشان دادن یکی از موارد زیر: (1) اختلالات موارد بالا؛ یا (2) با شاخص اختلال کلیوی، از جمله خون، ادرار و یا غیر طبیعی بودن کلیه اختلالات تصویربرداری جزء. بیماری مزمن کلیه باعث می شود بسیاری، مهم ترین علت نفریت مزمن، دیابتی نفروپاتی، فشار خون بالا، اسید اوریک بالا، لوپوس است، و غیره نیز از علل شایع هستند.

      دوم، درک چینی از بیماری مزمن کلیه:

      طب چینی "کلیه"، و معنای از طب مدرن در کلیه متفاوت است از طب چینی اشاره به کلیه، آن گسترده است، پوشش تعدادی از دستگاه ادراری، غدد درون ریز، تولید مثل، عصبی و غیره.
      طب چینی معتقد است که کلیه تابع اصلی فیزیولوژیکی است: ماهیت اصلی، اصلی آب، چی اصلی. از زمان تولد از جوهر کلیه، تولید مثل اصلی برای ابتدایی زندگی بشر، به طوری که کلیه است "تولد این." جوهر از این کلیه، یین و یانگ کلیه، یین و یانگ بودجه انرژی، برای ترویج هماهنگی یین و یانگ اندام های بدن، به طوری که کلیه همچنین به عنوان شناخته شده "یین و یانگ از پنج ارگان های داخلی." جوهر کلیه، نیش اصلی، همچنین به عنوان مهر و موم در اختیار داشتن این شناخته شده است.

      نام و نام خانوادگی ادبیات چینی بدون بیماری مزمن کلیه، تشخیص بیماری مزمن کلیوی به نام با مشاهده تظاهرات بالینی اصلی. بیماری مزمن کلیه چینی، "ادم"، "سوزش ادرار" و "شبکه کردن"، "غرق شدن سم"، "کار کلیه" و مناطق دیگر.

      دوم، چگونه درمان می شود؟

      اصول درمان: با توجه به مراحل مختلف (مرحله GFR) بیماری مزمن کلیه، یک استراتژی های کنترل مختلف را انتخاب کنید. به سیستم پیشگیری و کنترل اولیه.
      اولیه (CKD1 ~ 2 دوره)، عمدتا برای تشخیص و درمان علت، عوارض درمان، پیشرفت بیماری کند، برای ارزیابی اینکه آیا این بیماری پیشرفت خواهد کرد و میزان پیشرفت. عواملی که باعث فشار خون ثانویه، بیماری های کلیوی، دیابت، نقرس و دیگر پیشگیری اولیه.
      میان مدت (دوره CKD3)، ارزیابی و درمان عوارض. موجود بیماری کلیوی باید مداخله تهاجمی باشد.
      اواخر (دوره CKD4)، آماده به درمان جایگزینی کلیه. خوب روش RRT از پیش انتخاب شده، مانند انتخاب همودیالیز، ممکن است آماده عمل جراحی فیستول شریانی وریدی به دلیل بلوغ فیستول اغلب یک ماه یا طول می کشد.
      مرحله نهایی (دوره CKD5)، درمان جایگزین کلیه. معمولا اولین دیالیز صفاقی یا همودیالیز، بیشتر بیماران در حالی که هر دو روش دیالیز  می تواند انتخاب شود، دیالیز صفاقی کمک های اولیه را انتخاب کنید برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، هنگامی که شرایط انجام پیوند کلیه.

      بیماری کلیه فعالانه علیه علل اصلی کنترل بیماری و باید حداقل رساندن و یا جلوگیری از صدمه به کلیه عوامل مختلف تشدید. در همین حال، به منظور به تاخیر پیشرفت بیماری باید با توجه به درمان های زیر پرداخت:
      1، درمان تغذیه
      درمان تغذیه پایه ای برای درمان بیماری مزمن کلیه است. مدیریت رژیم غذایی است که نه تنها برای درمان بیماری مزمن کلیوی سوء تغذیه، کاهش میکرو التهاب و کاهش عوارض قلبی و عروقی و پیشرفت بیماری مزمن کلیه می تواند به طور موثر به تعویق افتاد. پروتئین با کیفیت بالا، از جمله تخم مرغ، گوشت، شیر، ماهی - درمان تغذیه در رابطه با سطح تغذیه کلی بیمار و عملکرد کلیه، اختلال عملکرد کلیوی نیاز به رژیم غذایی کم پروتئین، مصرف پروتئین باید 50٪ از بالا پروتئین قدرت بیولوژیکی می شود و غیره؛ به منظور جلوگیری از طولانی مدت رژیم غذایی کم پروتئین باعث سوء تغذیه، باید که کالری کافی اطمینان حاصل شود، و با استفاده از آماده سازی ترکیب اسید α-کتو.

      2، درمان ضد فشار خون
      کنترل فشار خون خوب نه تنها تاخیر پیشرفت بیماری مزمن کلیه، و می تواند از بروز عوارض قلبی و عروقی را کاهش می دهد و کاهش مرگ و میر.
     (1) به فشار خون هدف: سازمان بهداشت جهانی (WHO) و انجمن بین المللی فشار خون بالا (ISH) توصیه های مشترک از بیماران مبتلا به پرفشاری خون کنترل اهداف: پروتئینوری> 1.0G / D فشار خون <125 / 75mmHg؛ پروتئینوری < 1.0G / D فشار خون <140 / 90mmHg یا کمتر، درمان ضد فشار خون معمولا نیاز به در نظر وضعیت فردی بیمار است.

      3، درمان کم خونی کلیوی
      بیماری مزمن کلیه است که اغلب با درجه کم خونی مختلف همراه است، درمان موثر کم خونی داشته باشد: توانایی به منظور افزایش فعالیت بدن، بهبود عملکرد اندام، بهبود سوخت و ساز مغزی، بهبود توانایی شناختی، بهبود کیفیت زندگی، کاهش در مرگ و میر قلبی عروقی است. استفاده بالینی تکمیلی اریتروپویتین و آهن و درمان های دیگر برای اصلاح کم خونی.

      4، درمان استئودیستروفی کلیوی
      میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 60ml / دقیقه با بیماری مزمن کلیه، می توانید کلسیم و فسفر سوخت و ساز بدن و افزایش سطح هورمون پاراتیروئید پلاسما (PTH) رخ می دهد، در نتیجه باعث استئودیستروفی کلیوی. بیماران باید مصرف مواد غذایی فسفر، ویتامین D مکمل فعال آماده سازی کنترل می شود.
همچنین، توجه به اصلاح آب و الکترولیت و اسید و باز اختلالات تعادل، کنترل عفونت، و ترویج درمان جامع از سموم اورمی دفع روده است.

      درمان TCM
      تظاهرات بالینی بیماری مزمن کلیه پاتوژنز وسیعی دشمن پیچیده است. خلاصه تا ریه، طحال، کلیه سه اختلال کثیف. ریه، طحال و کلیه سه اختلال کثیف، موثر بر سوخت و ساز بدن آب می تواند رطوبت در داخل توقف شود، در حال سقوط حرارت مرطوب تشکیل گرم و مرطوب، گرم و مرطوب یون طولانی، می تواند تولید خلط، مرطوب، مرطوب، خلط به عنوان شر واقعی و ملموس شود از یک سو "بیماری مزمن به شبکه،" سقوط همه شر خون در حال اجرا مسدود، احتقان خون تشکیل فقیر؛ از سوی دیگر همه شر در حال سقوط از مسمومیت ناشی از متغیر اولیه، ابر سمی است.

      سوم، مفهوم پزشکی یکپارچه
      ادغام نظریه TCM درمان در سال های اخیر و مفهوم کلی از مزمن همزمان بیماری های کلیوی ارائه شده است. درمان جامع شامل دو سطح، یک روند بیماری مزمن کلیوی به عنوان یک کل دیده می شود، از پیشگیری اولیه است، تاخیر پیشرفت به درمان پیشرفته تعویض کلیه، پیاده سازی سیستم پیشگیری و کنترل یکپارچه، لایه دیگری از معنا مزمن کلیه است پیشگیری و درمان پیشگیری و کنترل بیماری است اجتماعی، روانی، اطلاعات جامع و پزشکی باشد. درمان جامع از بیماری های مزمن کلیه نظارت، هدایت و خانواده درمانی فرآیند مادام العمر بیمار است که باید پزشکان و بیماران و خانواده های آنها را به شرکت است. هدف از این ادغام از درمان است به: کاهش سرعت پیشرفت اختلال عملکرد کلیوی، کاهش عوارض، بهبود بقا، کیفیت زندگی، ترویج بازگشت بیمار به زندگی اجتماعی است.
 
 Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد.
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان یکپارچه از بیماری مزمن کلیه,مزمن کلیهبیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پیلونفریت درمان؟ همانطور که می رود درمان برای رسیدن به "وجین نابود کردن"، از پاتوژن اصلی پیلونفریت اشرشیاکلی، پس ما را از اینجا برای اولین بار شروع، به طوری که برای رسیدن به اثر درمان! در اینجا است چگونه درمان پیلونفریت جزئیات!

1، پیلونفریت حاد:

(1) بیماران سرپایی می تواند با داروهای خوراکی شروع شروع، انتخاب باسیل های گرم منفی حساس به مواد مخدر مانند PPA 0.5g و 3 تا 4 بار در روز. 0.2g norfloxacin، 3 بار در روز؛ عملکرد کلیوی طبیعی تزریق عضلانی جنتامایسین 80 میلیون واحد، دو بار در روز، اما باید با توجه به سمیت شنوایی و کلیوی پرداخت.

        (2) بیماران بستری یا بیماری حاد و شدید باید تزریق و یا سه نسل از نسل دوم آنتی بیوتیک سفالوسپورین.

(3) اگر دارو به درستی، ظرف 24 ساعت از علائم، 48 ساعت در صورت عدم بهبود باید پانسمان شود، به طور کلی بر روی حساسیت به مواد مخدر انتخاب آزمون است.

(4) درمان تا زمانی که علائم ناپدید شد، ادرار طبیعی 3 تا 7 روز پس از خروج.

2، پیلونفریت مزمن:

(1) اصل درمان ترکیبی، چرخش گروه، نگهداری طولانی مدت است. گروه مواد مخدر حساس، مانند فوران قهوهای مایل به زرد را نیش می زنند به علاوه norfloxacin.

(2) اگر یک اختلال عملکرد کلیوی موجود، استفاده از داروهای نفروتوکسیک باید با توجه به تغییرات در عملکرد کلیه پرداخت، آن را بهتر است با احتیاط مصرف شود.

(3) توجه داشته باشید که اثر pH ادرار از آنتی بیوتیک ها. پس از نیش اسید فوران تانزانیا، آمپی سیلین افزایش اثربخشی؛ آمینوگلیکوزیدها alkalizing، مانند جنتامایسین، کانامایسین، اثر سفالوسپورین افزایش یافته است.

بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد.
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: پیلونفریت,پیلونفریت درمان پیلونفریت از بیماران چه درمان؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت با استفاده از نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد درمان بیماری های کلیوی، عوارض جانبی این درمان، استفاده از روش ترکیب چینی و غربی دارو، طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، می تواند ضایعات مستقیم. درمان شخصی، تا حد زیادی افزایش هدفمند، مقرون به صرفه.

مردم چین طب چینی قابل اعتماد تر است زمانی که دکتر فکر طب چینی است، اما برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، مصرف دارو برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ شاید همه ما می دانیم که درمان جراحی طب غربی از عود بیماری کلیه پلی کیستیک وضعیت شایع تر است، بسیاری از مردم به فکر روش درمان گیاهی، ما ممکن است با هم نگاه کنید.

چند بار ریشه طب چینی است که عمدتا از کیست های کلیوی تولید شروع شد، که همچنین می تواند از تشکیل کیست، کیست جمع تشکیل مهار، اما برای درمان TCM کیست های کلیوی در مهم ترین ویژگی های طب سنتی چینی میکرو چینی نفوذ درمانی را به استفاده از درمان بر اساس ویژگی های پاتولوژیک کیست در درمان پلی کیستیک البته بیماری کلیه در طب چینی، نفوذ دارو درمان میکرو چینی از مواد فعال به کیست کلیوی سلولهای اپیتلیال غیر فعال هستند، در نتیجه به از دست دادن ترشح فعالیت، دیگر ادامه به ترشح مایع کیست، اما این بدان معنی است که کیست در این مرحله کنونی را متوقف خواهد دیگر رشد می کنند.

چند بار برای کیست های کلیوی بسیار کند بوده است، به طوری که درمان سنتی طب چینی وجود دارد بسیار آهسته است، اما این یک چینی سنتی فرایند درمان نفوذ پزشکی مبتنی بر میکرو در طب سنتی چینی بر اساس است. همچنین باید تغییر کند به طوری که اثر کند. مبتنی بر میکرو درمان سنتی نفوذ طب چینی نفوذپذیری سطح کیست گردش خون را از طریق مواد فعال، که می تواند تماس مایع کیست را جذب و در نهایت در ادرار از طریق سوخت و ساز بدن دفع می شود افزایش می دهد.

با معرفی بالا، باید آن را در حال حاضر روشن است، که مجموعه ای کوچک جمع آوری شده در گرفتن درمان طب چینی سنتی بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است اطلاعات مربوط به بالا را داشته باشید درک بهتری از آن را انجام، قطعا ما کلیه پلی کیستیک درمان طب چینی است! شیائو Bian توصیه می کنیم که بیماران باید یک کیفیت روانی خوب است، به منظور رویارویی با این بیماری است. من برای شما آرزوی بهبودی سریع!

Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد.
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد,بیماری کلیه پلی کیستیک,طب چینی می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت با استفاده از نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد درمان بیماری های کلیوی، عوارض جانبی این درمان، استفاده از روش ترکیب چینی و غربی دارو، طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، می تواند ضایعات مستقیم. درمان شخصی، تا حد زیادی افزایش هدفمند، مقرون به صرفه.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیوی مزمن، غیر قابل درمان، بیماری پنهان، یک بار به تعویق افتاد تشخیص و درمان است، بیماران تنها می تواند در پس از پرداخت هزینه های ظالمانه درمان دیالیز برای افزایش عمر تکیه می کنند، بنابراین، به بیماری های کلیوی "قاتل نامرئی" و درمان " بیماری مرد ثروتمند، "او گفت. برای بیماری های کلیوی، پیشگیری اولیه و درمان به موقع است که همیشه بهترین سیاست است.

وضعیت چهار بالا "،" سه پایین "پیشگیری از بیماری کلیه نگرانی
ذکر بیماری مزمن کلیوی است از بسیاری از افراد از نفریت مزمن، سندرم نفروتیک، نارسایی مزمن کلیه فکر می کنم، اما در واقع این درک خیلی تنگ شده است، مفهوم واقعی بیماری مزمن کلیه هستند: آن است که آیا آزمایش ادرار است خون، انجام B، CT، اندازه گیری کلیه نرخ فیلتراسیون گلومرولی <60٪، هر یک از شرایط فوق تا زمانی که زمان غیر طبیعی بیش از سه ماه، به نام "بیماری مزمن کلیه" (مخفف CKD).

در حال حاضر به حضور پیشگیری و درمان معمولی "چهار بالا"، "سه پایین" وضعیت بیماری کلیه، "چهار بالا" که شیوع بالای عوارض بیماری های قلبی عروقی و عروق مغزی، مرگ و میر بالا، هزینه های بالای درمان، و " سه پایین "که بروز آگاهی، درمان و نرخ معقول، عوارض بیماری کم آگاهی، پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی می دهد که یک مشکل بزرگ است.

به دور از بیماری های کلیوی پیشگیری اولیه و درمان به موقع بهترین سیاست است
داده، بررسی اپیدمیولوژیک نشان می دهد که در سال 2009 کل ایالات متحده شیوع بیماری مزمن کلیه جمعیت 11.5 درصد بود، مردم ژاپن بیش از سن 20 میزان شیوع 13٪ در سال 2008، مردم بیش از سن 20 سالگی در پکن CKD میزان شیوع 13 درصد، حداقل یک نفر از هر 10 نفر از CKD رنج می برند. در نرخ فعلی بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه بیش از 10 درصد، شیوع اورمی شدید حدود 3 تا 5 وجود دارد، احتمالا بیش از یک میلیون نفر از بیماران اورمیک نیاز به دریافت خون دیالیز  درمان، خون در حال حاضر پذیرفته بیماران دیالیزی تحت درمان با 20 تا 30 میلیون نفر در هر سال یک بیمار دیالیز 10-15 وان هزینه های درمان، هزینه های سالانه ملی و هزینه های خانواده بیمار ادامه داد: برای پرداخت هزینه های 10 سال طول می کشد، بسیار بزرگ هستند.

بیماری های کلیوی که عشق؟
عوامل گوناگونی از بیماری مزمن کلیه، بیماری کلیه، اما بروز و دلایل کلینیکی سن مستعد کننده بالاتر از گروه های دیگر است: یکی از دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی عروقی و کسانی که با یک سابقه خانوادگی از بیماری های کلیوی و دیگر ذکر شده در بالا چهار مورد درد و رنج مردم به احتمال زیاد به بیماری کلیوی رنج می برند؛ دوم این است از بیماری های متابولیک (چاقی، کلسترول بالا، اسید اوریک بالا)، عفونت های دستگاه ادراری مزمن، انسداد دستگاه ادراری، بیماری های خود ایمنی (مانند لوپوس اریتماتوی)، استفاده طولانی مدت از داروهای نفروتوکسیک (درد و رنج داروهای غیر استروئیدی ضد التهابی، آنتی بیوتیک ها، و غیره)، رژیم غذایی با پروتئین بالا، سیگار کشیدن، مصرف بیش از حد الکل، وزن کم هنگام تولد، سن بیش از 65 مردم را در برابر بیماری کلیوی هستند.

که تا به حال انگیزه باور نکردنی ذکر ------ سرد! سرماخوردگی، حرفه ای خطاب به عنوان "عفونت دستگاه تنفسی فوقانی،" این مشترک "بیماری کمی" است، اما یک خطر نفروپاتی ناشی از بزرگ وجود دارد در پذیرش روزانه ما را از بیماران، چیزی است که به نام "IGA" نفروپاتی بیماری مزمن کلیه، بیشتر بیماران وجود دارد پس از بازجویی نشان می دهد که "سرد" در یک دوره بسیار کوتاه از زمان قبل از شروع مانند آن، تحقیقات پزشکی ثابت شده است که عفونت تنفسی و شروع نفروپاتی مانند لینک هدف وجود دارد.

تظاهرات بالینی بیماری کلیه در ابتدا آنچه در آن است؟
تظاهرات بالینی معمول بیماری مزمن کلیوی عبارتند از: ادم پا پلک، هماچوری، رنگ ادرار عمیق تر، افزایش فوم در ادرار، فشار خون بالا، افزایش فراوانی دفع ادرار در شب، گرفتگی شبانه پا، این تظاهرات اوایل هستند؛ برخی نشانه های رایج در اواخر آنها عبارتند از: فشار خون بالا به علت سرگیجه، تاری دید، رنگ پریده چهره ناشی از کم خونی، خستگی، تنگی قفسه سینه، و برخی به طور جدی بیمار و یا حتی حالت تهوع، استفراغ، کما کشف شد.

در واقع، تظاهر زودرس در بالا ذکر شد تنها یک تعمیم است، هستند بسیاری از مردم لزوما رخ نمی دهد وجود دارد، بنابراین بیماران علایم خوش شانس، یک هشدار است که توسط بدن به ما صادر شده است. متاسفانه بسیاری از مردم اوایل بدون علامت هستند، اما پس از اواخر تظاهرات مرحله برگشت پذیر از درمان از دست رفته بود.
بنابراین، معاینه فیزیکی منظم، تشخیص زود هنگام بیماری های کلیوی لازم است.

 

Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد. 24 ساعت انتظار برای تماس با شما!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: IGA,دیالیز ,نارسایی مزمن کلیه,بیماری مزمن کلیوی,نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد,بیماری های کلیوی پیشگیری اولیه و درمان به موقع بهترین سیاست است! ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت با استفاده از نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد درمان بیماری های کلیوی، عوارض جانبی این درمان، استفاده از روش ترکیب چینی و غربی دارو، طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، می تواند ضایعات مستقیم. درمان شخصی، تا حد زیادی افزایش هدفمند، مقرون به صرفه.

نفروپاتی فشار خون ناشی از صدمه به کلیه ها است که اغلب بسیار ظریف و پیشرفت کند، هیچ علائم ادراری، به راحتی نادیده گرفته است. و صدمه به کلیه ها پس از آن که علائم، درمان به نظر می رسد بسیار دشوار است، به ویژه هنگامی که توسعه مرحله اورمی، این بیماری را مشکل تر برای معکوس است. بنابراین، بیماران با فشار خون بالا به منظور بهبود هوشیاری، توجه به حفاظت از کلیه ها و جلوگیری از صدمه به کلیه ها رخ می دهد.

معمولا باید زیر را انجام دهید: ① پایبندی به درمان تحت هدایت دکتر، فشار خون در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال می تواند در سطح نرمال را کنترل کنید. ② هنگامی که عملکرد کلیه شروع به فروکش، ادرار و پدیده شبانه، که سیگنال مهم است. بنابراین اغلب شما می خواهید برای بررسی عملکرد کلیه، انجام پروتئین ادرار 24 ساعته دفع ادراری پروتئین، تا ببینید که آیا آسیب کلیه وجود دارد. ③ برای ترک سیگار، زیرا سیگار کشیدن نه تنها باعث می شود انقباض عروق، فشار خون بالا، بلکه جریان خون کلیوی را کاهش دهد. ④ و یا استفاده با احتیاط در بیماران با فشار خون بالا را امتحان کنید نه به آسیب مواد مخدر کلیه، مثل جنتامایسین، کانامایسین، سولفونامیدها و مواد مخدر دیگر. شما باید برای به دست آوردن رضایت یک دکتر است. ⑤ از طریق کار و خویشتن داری جنسی، حفظ زندگی روزانه به طور منظم، انجام نمی ماند تا دیر وقت، توجه به بقیه، برای جلوگیری از سرما. همچنین با توجه به حفظ مدفوع صاف، برای جلوگیری از خشک شدن پرداخت. ⑥ حفظ روحیه خوب، کمتر خشم اضطراب لی خشم، چگونه شاد شاد، دسترسی عاطفی، صلح از ذهن، برای کمک به جلوگیری از آسیب کلیوی. ⑦ برخی عادات بد غذایی را تغییر دهید. باید تحت هدایت دکتر شود، به تجزیه و تحلیل رژیم غذایی خود را تغییر دهید، عادات بد غذایی، محدود کردن مواد غذایی خاص، به منظور پاسخگویی به نیازهای تغذیه ای، بهبود کیفیت زندگی است. ⑧ اگر سرد، تب، عفونت رخ می دهد، شما باید فورا با متخصصان تماس بگیرید، به منظور دریافت درمان به موقع، جلوگیری از عوارض افزایش می دهد.

① مصرف متوسط ​​پروتئین: باید موارد زیر را انجام دهید. پروتئین یک ماده مغذی ضروری است، اگر مصرف ناکافی، تامین مواد مغذی می تواند بر بدن انسان؛ اما اگر مصرف بیش از حد پروتئین، خواهد بار بر روی کلیه، افزایش آسیب کلیوی را افزایش دهد. بنابراین، بیماران باید در عملکرد کلیه است، تعیین مصرف پروتئین: وقتی که هیچ اختلال عملکرد کلیوی مهم، پروتئین مصرف به حدود 50 گرم در روز؛ اگر کراتینین سرم، نیتروژن اوره خون و دیگر ناهنجاریهای آشکار، مصرف پروتئین این را باید از 20 تا 40 گرم در روز کاهش می یابد. ② تامین حرارت را کنترل کند. حرارت مناسب باید با توجه به بیماری تصمیم گرفت، به طور کلی حفظ وزن ایده آل به عنوان استاندارد. و از آنجایی که این بیماران اغلب وضعیت دیس لیپیدمی، بیماران پس از فشار خون بالا، کاهش مصرف چربی لازم است، که نه تنها کمک می کند تا به کنترل گرما، بلکه برای بهبود سوخت و ساز بدن. توجه داشته باشید همچنین مصرف الکل را محدود کنند زیرا نوشیدن بیش از حد نیز می تواند عملکرد کلیه ها آسیب برساند. ③ نور، کم نمک، ویتامین رژیم غذایی است. فشار خون بالا رژیم غذایی بیماری کلیوی باید به نور، Shensi پرتو کرم Atsumi، به خصوص در طول فصل تعطیلات باید با توجه به رژیم غذایی پرداخت. باید مصرف نمک، مصرف روزانه بیش از 5 گرم سدیم را کنترل کنید. مصرف کافی از ویتامین ها، به خصوص ویتامین های گروه B، مفید برای تنظیم متابولیسم، ممکن است مصرف مکمل های ویتامین در صورت لزوم. ④ تابوهای مواد غذایی است. افراد مبتلا به فشارخون مبتلا به بیماری کلیوی باید غذاهای دریایی مصرف نمی کنند، غذاهای ادویه دار، مکمل، اشیاء چربی؛ ادم شدید باید نمک اجتناب کنند، محدود کردن مصرف مواد غذایی پروتئین، نوشیدن کمتر است، اما هماچوری میکروسکوپی و باید با نیاز به نوشیدن آب بیشتر روشن؛ هیپرکالمی باید غذاهای غنی از پتاسیم مانند موز، پرتقال، سیب زمینی، کدو تنبل، چای خوردن نیست؛ اسید اوریک بالا باید غذاهای غنی از پورین حاوی، مانند گوشت، Yuxia، آبجو، قارچ، لوبیا خوردن، اسفناج. پروفسور لیو گفت، انجام تمام موارد فوق، فشار خون بالا وضعیت آسیب کلیوی خواهد شد تا حد زیادی کاهش می یابد.

میکرو نفوذ درمانی برای شکستن معمول - نوآوری، مبتنی بر میکرو سنتی طب چینی ماده فعال از پست از طریق انواع کانال، با استفاده از انواع روش می تواند با موفقیت وارد بدن، و می تواند ضایعات برسد. نفوذ میکرو فعلی در درجه اول به ضایعات کلیوی از طریق کانال های زیر:
(A)، از طریق منطقه کلیه کمتر تماس پوست تحت عمل ابزار میکرو نفوذ، با استفاده از نفوذ پذیری خود را قوی و با هدف قرار دادن انتخابی موقعیت عمل به طور مستقیم به ضایعه می شود.
(ب) از طریق تماس پوست یا جذب خوراکی از طریق دستگاه گوارش به خون با گردش خون موقعیت هدفمند در ضایعات کلیوی شود.
(III)، با هدف قرار دادن سیستم نصف النهار را به بدن، واقع در ضایعات.
میکرو نفوذ دستیابی به موفقیت درمان در حرفه پزشکی برای سال گرفتار این مشکل، درمان بیماری های کلیوی، اورمی یک روش ابتکاری از درمان است، بلکه همچنین برای درمان سایر بیماری دشوار مزمن برای توسعه ایده.

Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد. 24 ساعت انتظار برای تماس با شما!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت,نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد,نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نفریت IGA قبل از شروع علائم

1. تغییر رنگ ادرار: ادرار قهوه ای تیره بود، گوشت را بشویید در نمونه های آب، مانند زمانی که رنگ از سس سویا یا کدورت Taomi، به پزشک مراجعه گردد.
2. فوم ادرار بیشتر، برای مدت زمان طولانی از بین نمی: توضیحات ادرار پروتئین بیشتر دفع می شود.
3. ادرار بیش از حد زیاد یا خیلی کم: عادی خروجی ادرار، که به طور میانگین حدود 1500 میلی لیتر در روز، 4-8 بار در روز. در صورتی که تب، تعریق شدید، مقدار زیادی از آب آشامیدنی وجود ندارد، حجم ادرار افزایش یافته به طور ناگهانی به شدت به نظر می رسد و یا در هنگام رفتن به بیمارستان، و ببینید که اگر آن را بیماری کلیوی است.
4. شب ادراری: عادی در عرض 60 سال، به طور کلی باید به طور منظم شبانه، افزایش شبانه ندارد اگر افراد جوان، ممکن است تظاهر زودرس عملکرد کلیوی.
5. ادم: صبح روز بعد از پلک و یا ادم صورت پس از افزایش فروکش در بعد از ظهر، خسته، پس از استراحت کاهش می یابد. ادم شدید در داخل مچ پا ظاهر خواهد شد، اندام تحتانی، لومبوساکرال است.
6. کمردرد: هیچ علت واضح و روشن از کمر درد، شما باید کلیه، ستون فقرات و کمر عضلات پشت تیک بزنید.
7. مردان ممکن است عملکرد را (انتشار، هوآ جینگ، ناباروری) جنبه اختلالات عملکردی است.

علائم و نفریت درمان غلظت IgA

این بیماری تنها به تشخیص اثبات شده با بیوپسی موضوع است. اما آشکار و IgA بیماری رسوب در بسیاری mesangial گلومرولی وجود دارد، توجه باید مشخص شود. باید در دیفرانسیل از رایج ترین هستند عبارتند از: پورپورا آلرژیک و نفریت پورپورا، لوپوس اریتماتوی سیستمیک، و کبدی اسکلروز گلومرولی درون زا. هم وجود دارد اسپوندیلیت آنکیلوزان، آرتریت روماتوئید، بیماری مختلط بافت همبند پس از عفونت و ورم مفاصل، بیماریهای کلاژن؛ آنتروپاتی گلوتن، کولیت اولسراتیو و دیگر بیماری کرون روده؛ و نقره و درماتیت هرپتی فرم پسوریازیس و سایر بیماری های پوست، سرطان ریه، سرطان حنجره، سرطان موسینوس، بیماری gammaglobulin و IgA، میکوزیس فونگوئید و غیر هوچکین بیماری تومور لنفوم؛ نوتروپنی نوتروپنی دوره ای، کرایوگلوبولین مخلوط کم خونی، ترومبوسیتوپنی ایمنی و بیماری خون روان پریشی پلی سیتمی و ایدیوپاتیک بیماری هموسیدروز ریوی، سارکوئیدوز، فیبروز خلف، آمیلوئیدوز، میاستنی گراویس، جذام، عفونت HIV و نازک نفروپاتی غشای پایه، همچنین باید در دیفرانسیل گنجانده شود.

علائم و نفریت درمان غلظت IgA

تا کنون، این بیماری هیچ درمان رضایت بخش است. این بیماری با استفاده از کورتیکواستروئیدها آدرنال با یا بدون داروهای سرکوب کننده ایمنی ناشی از اختلال عملکرد کلیوی است سازگار نیست همراه بود. داده های اخیر نشان می دهد که پروتئین بیش از 1G / D که دارو هورمون آدرنوکورتیکو تحمیل هر روز دیگر به منظور بهبود پروتئینوری مفید است. به رسوب IgA در .نامیده پروتئینوری است به احتمال زیاد به سهولت است. استفاده ترکیبی از سیکلوفسفامید، دی پیریدامول و وارفارین می توانید پروتئین و میزان فیلتراسیون گلومرولی بدون نفوذ را کاهش دهد؛ سیکلوسپورین A ادغام نیز ممکن است پروتئین را کاهش دهد، و پس از آن نیز کاهش می یابد کلیرانس کراتینین. اثر بخشی فنی توئین، داروهای آنتی پلاکت، آنتوسیانین دی سدیم دی فنیل هیدانتوئین hydantoin اشاره داروهای مانند نامشخص است. گرچه گزارش اوروکیناز ممکن است نقش مهمی در حفاظت میزان فیلتراسیون گلومرولی داشته باشد، اما به دور از قطعی است. التهاب لوزه راجعه، لوزه ممکن است مفید باشد. آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت و درمان برای برخی از سندرم نفروتیک حاد و نارسایی حاد کلیه ممکن است برای نوازندگان مفید باشد. یک سری کوچکتر مشاهده کرده است که فرمولاسیون روغن ماهی کاهش پروتئین و افزایش اثر میزان فیلتراسیون گلومرولی. نفروپاتی IgA شدید (میزان فیلتراسیون گلومرولی ماهانه 2 ~ دوز 4ml / دقیقه) با استفاده از دوز بالا ایمونوگلوبولین تزریق داخل وریدی در طول توقف میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهبود هماچوری و پروتئینوری، اما پس از قطع اغلب عود. برای فشار خون بالا و پروتئینوری موارد شدید، استفاده از مهارکننده های آنزیم مبدل ممکن است میزان کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی و کاهش پروتئینوری نفروپاتی IgA در چنان شدید کند، مهارکننده های آنزیم مبدل داروهای ضد فشار خون ارجح است. از فشار خون طبیعی به طور موثر می تواند تبدیل مهارکننده نامشخص است.

بیماری کلیوی مرحله نهایی و IgA پذیرفته (0 پیوند کلیه)، پیوند کلیه مزانژال رسوب IgA به اتفاق به زودی؛ اگر اهداکنندگان کلیه نفروپاتی IgA تحت بالینی، نفروپاتی IgA بعد از کاشت غیر اورمی، کلیه مزانژال و IgA رسوبات اغلب به سرعت ناپدید می شوند. پیوند کلیه عود نفروپاتی IgA با شکست مترقی کلیوی اجتناب ناپذیر است، اما پس از پیوند کلیه تجویز درمان سرکوب کننده ایمنی، از جمله سیکلوسپورین A نیز توسعه آن متوقف نمی شود. پیوند از جسد از 1 سال و 3 سال میزان بقای گرافت تا 87٪ و 77٪، با این حال، فرد ضد HLA آنتی ژن آنتی بادی IgA در غلظت IgA پیوند کلیه، 2 سال میزان بقای گرافت تا 100٪ دلیلی برای باور که این ضد آنتی ژن HLA برای افزایش بقای گرافت نقش مفیدی ایفا کرده است.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آن رخ می دهد نارسایی مزمن کلیه بیماری می کند بر سلامت کلیه مردم، به اقدامات مزمن بیماری نارسایی کلیه درمان زود هنگام در نظر گرفته شود، به طوری که برای کنترل وضعیت بیمار برای توسعه برای کمک به کاهش آسیب برای سرعت بخشیدن به بازسازی این بیماری، درمان مزمن نارسایی کلیه چه روش؟

مزایای استفاده از درمان TCM از نارسایی کلیه، متخصص در مورد این موضوع در جزئیات خلاصه به شرح زیر:
مزایای استفاده از درمان TCM از نارسایی کلیه، برای اولین بار، نه تنها برای طب سنتی چینی در درمان بیماری های بیماری را می توان به طور موثر کنترل، و متفاوت از طب غربی است که آن هم در کاهش تعداد بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه، کاهش موثر بیمار درد، و آن را در نهایت از شر دیالیز. طب چینی، در حالی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بدون تعصب به بافت باقی مانده کلیه همچنین می توانید تعمیر در بیماران با نقص عملکرد کلیه که واحد کلیه باقی مانده محافظت کمک کند؛ این خوب است برای بیمار است.

مزایای درمان طب چینی اختلال عملکرد کلیوی، کارشناسان می گویند، درمان طب چینی نارسایی کلیه، هزینه های پزشکی کم و اثر قابل توجه است، می تواند مناسب برای کاهش بار اقتصادی از بیماران. طب چینی در روند درمان، ما نیز توجه به ویژگی های داروهای خود، مورد استفاده در طب سنتی چینی است گیاهان طبیعی، و توجه به مقررات کلی، طحال اصلی؛ عوارض جانبی سمی از طب چینی به بیماری کلیوی ویژگی های درمان سنتی، آسیب کوچکتر بدن انسان، و در حال حاضر اگر ما درمان ترکیب با داروهای طب چینی غربی، طب غربی می تواند صدمه به کلیه ها ایجاد می شود، بهتر است را کاهش دهد.

در حالی که نارسایی کلیه طب غربی می تواند برای درمان استفاده می شود، اما می تواند کاملا نمی توان ترمیم، اما بیماران چینی با نارسایی کلیه، دارای یک مزیت منحصر به فرد. در حال حاضر، بسیاری از اختلال خفیف در بیماران با درمان متوسط ​​طب چینی کلیه، اکثریت قریب به اتفاق از ارزش نیتروژن اوره خون از قبل از درمان به طور قابل توجهی کاهش یافته چک چارت کلیه وجود دارد درجات مختلف بهبود است.

اصول درمان طب چینی از اختلال عملکرد کلیوی است که عمدتا جنبه های زیر، معمولا این می تواند هر دو درمان موقت و دائم اثر به دست آورد: گردش خون، رطوبت Jiangzhuo به عنوان معیار، با نسخه پزشک در اصلی مریم گلی، Achyranthes تاسیس، شیرین، روگوزا، پرین، بریت، Passepartout، در درخت چنار، تالک، ریواس، شیرین بیان، درد شدید پشت جیا رقیق زونگ، چوان کردن، تهوع و استفراغ شدید به علاوه Zhuru، گل اخری، اینولین، یبوست همراه نمک سدیم، دو زشت، ادرار است آمریکا Akebia، چوب پنبه نمی، رطوبت علاوه شاخ و برگ گیاهان، ماگنولیا، Amomum؛ هماچوری به علاوه Puhuang، شرقی کاج، ریزوم؛ با سنگ به همراه چمن پول، بوداسف، گالوس گالوس ؛ کشت ادرار مثبت به علاوه diffusa، قاصدک، به کوچک و یاس زرد؛ پتشی زبان تاریک ممکن است ترکیب تزریق مریم گلی و یا Mailuoning دوز 20ml تزریق، 250ml از 5٪ گلوکز در 1 روز را قطره ای داخل وریدی.
ما برخی از روش های دیگر درمان طب چینی از نارسایی کلیه، در درجه اول در فضای تهویه متمرکز شده است، از طریق اثر دریچه معرفی. مریم گلی، Achyranthes، downlink با لئونوس می توانید حالت سکون؛ روگوزا، پرین Fangxianghuazhuo، طحال اشتها آور، جلوگیری از ماندن و اشتها تنبل؛ علاوه بر نیش Pinellia ضد تهوع و استفراغ، درخت چنار، که Passepartout، تالک می توانید ادرار، Tongli شرکت ریواس Shenshi، شیرین بیان آشتی داروهای مختلف، با بازی یک گردش اثر کل Jiangzhuo. با ترکیب تزریق مریم گلی یا تزریق داخل وریدی Mailuoning، افزایش شدت گردش خون.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: mailto:hospitalkidney@yandex , ru,نارسایی مزمن کلیه,درمان نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

فشار خون بالا می تواند باعث آسیب مستقیم به کلیه ها، شناخته شده به عنوان بیماری های کلیوی فشار خون بالا، از جمله تصلب شرایین کلیوی خوش خیم و بدخیم، تصلب شرایین کلیوی شود. تصلب شرایین کلیوی خوش خیم، فشار خون بالا منجر به طولانی مدت شفاف شریان کلیه، باعث ایسکمی کلیوی، هیپوکسی، فیبروز، اسکلروز، نکروز، پس از آن وجود دارد نارسایی کلیه، خواهد شد در نهایت به اورمی توسعه. تغییرات پاتولوژیک و طول و مدت زمان شدت فشار خون بالا. ضایعات گلومرولی می الیافی و شفاف مانند، عروق شفاف آوران، آتروفی لوله، فیبروز بینابینی، بین شریان و عروق کمانی نیز ممکن است درجات مختلفی از ضخیم شدن انتیما دارند. تصلب شرایین بدخیم کلیوی به علت فشار خون بالا ناشی از توسعه ناگهانی ضایعات منتشر شریان کلیه، که منجر به وخامت شدید از عملکرد کلیه.

بسیاری از خطرات هستند نفروپاتی فشار خون بزرگ بسیار آشنا نیست، در واقع، برای دیدن آنچه که عواقب ناشی از پیش آگهی ضعیف منجر خواهد شد. نفروپاتی فشار خون نیاز به بیماران بگویید، اگر فشار خون به طور موثر کنترل نمی کند، کلیه ها و یا ادامه استفاده از داروهای کلیه آسیب رساندن به، آسیب عروق کلیوی تشدید است محافظت نمی کند، ممکن است به ادامه توسعه نارسایی کلیه منجر شود، تا زمانی که اورمی بیماری است. می خواهید برای درمان نفروپاتی فشار خون و نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی فشار خون، ما باید از علل ریشه ای شروع شروع، که شده است، نیاز به حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده، صدمه به کلیه نیازهای تعمیر. بنابراین، چگونه برای درمان فشار خون بالا، بیماری های کلیوی؟ چند سری کوچک از توصیه های وجود دارد به شرح زیر است:

1، فشار خون بالا

میکرو چینی پزشکی نفوذ درمانی؛ درمان نفروپاتی فشار خون بالا، طب چینی درمان محافظه کارانه توصیه می شود. درمان طب میکرو چینی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فشار خون بالا که در آن یک اثر مشترک جهانی است که 80٪ کنترل فشار خون بالا، و حتی برخی از دیگر بر روی هر داروهای ضد فشار خون تکیه می کنند، فشار خون هنوز هم می تواند حفظ ثبات می کند دوباره بجای اول برگشتن نیست، علاوه بر شرایط مربوطه خود را نیز درجات مختلف بهبود وجود دارد. مبتنی بر میکرو طب سنتی چینی تغییر کرده است بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا هنوز نشستن و صبر کنید تا زوال کلیه خجالت اورمی.

2، آسیب دیده را ترمیم واحد کلیه، بهبود عملکرد کلیه

میکرو چینی پزشکی وارد بدن شود، آن به طور مستقیم با بیماری های کلیوی تراز وسط قرار دارد (کمپلکسهای ایمنی، اسکلروز گلومرولی، و غیره) به این هدف، از انتشار مواد فعال از طب سنتی چینی، کمپلکسهای ایمنی، و همچنین ترمیم بافت های بیمار. هنگامی که آسیب کلیه تعمیر است، عملکرد کلیه شروع به بهبود می یابند، درمان مبتنی بر میکرو سنتی چینی نفوذ دارو در درمان فشار خون بالا و اثر اورمی نه تنها سریع، بلکه آسان به عود.

3، برای انتخاب داروهای ضد فشار خون

① دیورتیک؛ مسدود کننده ②β؛ آنتاگونیست کلسیم ③؛ ④ آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم مبدل (ACEI). در آن آنتاگونیست کلسیم، ACEI در همودینامیک کلیوی مطلوب تر، ACEI کاهش پروتئین در ادرار نسبت به سایر داروهای ضد فشار خون است. کنترل موثر فشار خون به حالت عادی یا در نزدیکی طبیعی (18.7 / 12 کیلو پاسکال، 140/90 میلی متر جیوه) می تواند به جلوگیری یا تاخیر آسیب کلیوی فشار خون بالا با ثبات است.

4، درمان مرسوم نفروپاتی فشار خون بالا


متعارف درمان جفتک انداختن بالینی و صرف برخی از داروهای درمان صرفا علامت، آیا برای درمان آسیب کلیوی نیست علت سلول های اندوتلیال گلومرولی است، بنابراین همیشه وجود دارد ضایعه پیشرفت و خوب و بد که بیماری خود را است و به طور دائم، علت ریشه ای مشکل مزمن مداوم است.

5، تزریق داخل وریدی

زوال سریع عملکرد کلیوی در کوتاه مدت آترواسکلروز بدخیم کلیه در بیماران مبتلا به فشار خون بالا در انسفالوپاتی، حدت بینایی سرعت در حال کاهش، خونریزی داخل جمجمه و داروهای خوراکی می تواند داخل وریدی تجویز می شود، معمولا نیتروپروساید سدیم استفاده می شود، و تلاش در 12 تا 24 ساعت کنترل فشار خون. مینوکسیدیل می تواند به سرعت کاهش فشار خون، در ابتدا برای درمان فشار خون بالا بدخیم.

6، به منظور بهبود سطح عروق خونی، کاهش فشار خون اساسا

پس از طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو پس از پردازش تعداد زیادی از عروق عامل وجود دارد آرامش بخش، عامل گشادکننده عروق به تون عروق و رگ های خونی کوچک در هم افزایی است که تبدیل سیستمیک و کلیه آرامش عروق رخ می دهد، و در نتیجه رگ های خونی را کاهش به علت عدم آرامش، فشار خون بالا ناشی از تنش بیش از حد.

7، رژیم غذایی کنترل به ورزش کافی

اوایل، فشار خون بالا خفیف و ادرار طبیعی می تواند قابل ملاحظه باشد درمان غیر دارویی، حفظ روحیه خوب، کاهش وزن، محدودیت نمک، حد الکل، چی گونگ و تای چی، ورزش مناسب.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری فشار خون بالا کلیه درمان می شود؟ در دسترس میکرو چینی درمان فشار خون بالا؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

باعث نکروز توبولار کلیوی، نکروز حاد توبولار از علت های گوناگون، می توان به دو دسته خلاصه کرد:

اول، سمیت کلیوی از مواد سمی به کلیه ها، مانند داروهای سولفا، تتراکلرید کربن، آمالگام، بیسموت، سولفانامید دیکلرو؛ آنتی بیوتیک پلی میکسین، وانکومایسین، کانامایسین، جشن جنتامایسین، سفالوسپورین ⅰ، سفالوسپورین ⅱ، نئومایسین، آمفوتریسین B و ید ماده حاجب، بی حس کننده هالوتان متوکسی؛ سموم بیولوژیکی مانند سم مار، زهر زنبور عسل، ماهی، قارچ، کانتاریدین، و غیره ، تحت شرایط خاصی، می توانید نکروز توبولی حاد شود.

دوم، ایسکمی کلیوی شدید و ایسکمی کلیوی مانند ضربه شدید، سوختگی شدید، جراحی های بزرگ، از دست دادن خون عظیم، خونریزی بعد از زایمان، عفونت شدید و عفونت، کم آبی بدن و عدم تعادل الکترولیت، به خصوص با شوک که به راحتی به حاد توبولار منجر نکروز.

علاوه بر این، همولیز داخل عروقی مانند تب بلک واتر، همولیز، پریماکین ناشی از بیماری باقلا، ABO انتقال خون، اکسیداسیون مسمومیت آرسنیک، انتشار هموگلوبین و تروما توده عضلانی، مانند آسیب های پیروز شدن، التهاب عضله، وقتی که میوگلوبین، دفع از طریق کلیه ها، آسیب کلیوی ناشی از لوله نکروز حاد توبولار.

پاتوژنز خاص از نکروز حاد توبولار است، هنوز به طور کامل شناخته نشده است. آن را با ویژه زیر رخ می دهد:

① بسیار کاهش می یابد میزان فیلتراسیون گلومرولی، معمولا در 5ml / min یا کمتر، بیشتر تنها 1-2ml / دقیقه، مکانیزم را می توان تولید شده با توجه به علل مختلف ساخته شده از لوله قبل ایسکمی یا مسمومیت، کلیه لوله آسیب سلول های اپیتلیال رخ می دهد به طوری که بازجذب توبول پروگزیمال سدیم کاهش می یابد، به طوری که سدیم ادرار اصلی، افزایش مقدار آب است. هنگامی که آن را از طریق توبول دیستال پیچیده ماکولا دنسا، ژوگستاگلومرولر تحریک آزادسازی رنین جریان، آنژیوتانسین Ⅱ کلیه فعالیت های داخلی افزایش یافته است، باعث انقباض اسپاسم عروق گلومرولی، منجر به گلومرولی به ویژه کورتیکواستروئیدها بیرونی جریان خون گلومرولی کاهش میزان فیلتراسیون بسیار کاهش می یابد. سلول علاوه بر این، ممکن است در ایسکمی کلیه منجر، کلیوی خون شریانی آوران کاهش می یابد، به طور مستقیم تحریک آزادی رنین آنژیوتانسین ژوگستاگلومرولر ترک Ⅱ افزایش یافته است، در سرخرگچه آوران و در نتیجه، میزان فیلتراسیون گلومرولی و ترشح آلدوسترون، ترویج سدیم و احتباس آب است. علمای دیگر بر این باورند که میزان فیلتراسیون گلومرولی است به دلیل مصدومیت مویرگی اندوتلیال، تورم، ناشی از کاهش فیلتراسیون نفوذپذیری غشا ایجاد می شود.

② لومن لوله انسداد پس از مجروح نکروز سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی و ترشحات التهابی، میوگلوبین خون، و غیره، تشکیل توده و لوله، مسدود کردن لومن، به طوری که ادرار اصلی کثیف مسدود شده، و در نتیجه کمتر ادرار در تورم لومن دست ادرار دیگر، فشار خواهد کلیوی، گلومرولی کاهش میزان فیلتراسیون بیشتر افزایش می دهد.

③ پارگی دیواره لوله، نشت ادرار اصلی است. پس از لوله آسیب دیده، دیوار شکسته، لوله ادرار اصلی به لوله سرریز، در نتیجه الیگوری؛ در همان زمان نیز باعث ادم بینابینی کلیوی، فشار داخل کلیوی، میزان فیلتراسیون گلومرولی افزایش یافته است.

④ برخی از افراد فکر می کنم که به دلایل مختلف، شوک، تروما، صدمات له، و غیره، ناشی از کلیه حاد ایسکمی ناشی از نارسایی کلیه، عمدتا به دلیل وقوع ایسکمی و برقراری مجدد جریان خون، و ایسکمی کلیوی فیلتراسیون اولیه کاهش یابد یا متوقف کم و یا هیچ ادرار، کلیه خود را یک مکانیسم حفاظتی به منظور کاهش بار بازجذب توبولی کلیوی سلول ها و کاهش مصرف اکسیژن است، افزایش تحمل به هیپوکسی، یک بار بهبود یافته خونرسانی مجدد ایسکمی کلیوی ، می توانید مقدار زیادی از آنیون سوپر اکسید تولید، باعث آسیب شدید بافت کلیه، در کوتاه مدت، انواع نارسایی حاد کلیه است سندرم مشخصه فیزیولوژیکی غیر طبیعی تشکیل شده است، پاتوژنز انواع دوره های مختلف در این دوره از که دارای یک معنی مختلف .

پس از ادرار الیگوری از اپیتلیال توبولار کلیوی شروع یک زندگی جدید، این زمان با توجه به:
① عوامل خطر برداشته شده است، مواد ایسکمیک و سمی حذف شده است، گردش خون بازسازی شده است.
② سلول های اپیتلیال لوله تازه متولد شده است هنوز هم فقدان توانایی تمرکز ادرار، هنوز پایین تر از وزن مخصوص 1.015.
③ ازوتمی و سوخت و ساز لغزش حفظ محصول، از اثر دیورز اسموتیک، آن را افزایش برون ده ادرار، به نام پلی اوری.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: علت نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

IgA نفروپاتی یک بیماری شایع یکی از دلایل اصلی این است در سراسر جهان، است نارسایی کلیه،. ویژگی های بالینی، در کودکان و افراد جوان شایع تر، هماچوری مکرر، هماچوری رخ می دهد اغلب با عفونت فوقانی دستگاه تنفسی، پروتئینوری خفیف همراه است، سندرم نفروتیک به ندرت، ممکن است فشار خون بالا، سطح IgA سرم است. سطح IgA سرم ممکن است با عفونت های ویروسی و پروتئین غذا در ارتباط است. از آنجا که از سطح سرم غلظت IgA، C3 همراه با تعداد زیادی از رسوب IgA در منطقه مزانژال، به خصوص سطح غشا وثیقه، فعال شدن کمپلمان، تحریک سلول های mesangial هیپرپلازی خفیف، بعد از افزایش ماتریس مزانژال، در نهایت باعث سگمنتال سخت.

بررسی بافت، شدت متفاوت است، اما ایمونوهیستوشیمی رسوب IgA در مزانژال برای تعداد زیادی از ویژگی های موجود. نور، خفیف گسترش مزانژال کانونی، گلومرولی تنها دیدن سایر mesorectum IgA و C3 رسوب، میکروسکوپ الکترونی، منطقه مزانژال به ترتیب قابل مشاهده است، به خصوص سطح غشا وثیقه سپرده الکترون متراکم، پیش آگهی خوب است. در موارد شدید، به نظر می رسد گلومرولونفریت مزانژال مویرگی، هیپرپلازی منتشر و نکروز سگمنتال، عملکرد کلیوی سرعت بدتر شد پیش آگهی ضعیف. نفروپاتی IgA برخی از فعالیت های قابل مشاهده التهاب بینابینی کلیه، فیبروز بینابینی اگر پیش آگهی ضعیف است. کودکان مبتلا به پیش آگهی خوب، بزرگسالان ضعیف است. عوامل نامطلوب بیشتر شامل درجه بالایی از پروتئین و فشار خون بالا ادامه داد.

رژیم غذایی نفروپاتی IgA
نفروپاتی IgA

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: IgA نفروپاتی چیست؟ رژیم غذایی و IgA، IGA درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سندرم نفروتیک یک گروه از تظاهرات بالینی سندرم مشابه و نه یک بیماری جداگانه که تظاهرات بالینی گسترده چربی خون پروتئینوری ادم نمایانگر سندرم نفروتیک ناشی از دلایل بسیاری از خلاصه به دو دسته یعنی اصلی این است: اصلی ایدیوپاتیک و ثانویه.

 
سندرم نفروتیک اولیه
 
سندرم نفروتیک اولیه به دلیل بیماری گلومرولی اولیه مانند حداقل تغییر نفروپاتی غشایی نفروپاتی غشایی نفروپاتی مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو فوکال سگمنتال اسکلروز گلومرولی.
 
(1) بیماری با تغییرات ناچیز رایج در کودکان و نوجوانان شروع موذی هماچوری آشکار.
 
(2) بروز غشاء نفروپاتی در شروع آهسته عمومی مخفی ضایعه مستعد پس از 35 ساله کلیه ترومبوز ورید هماچوری آشکار نادر است.
 
(3) بیماری غشای کلیه پرولیفراتیو در شروع حاد قبل از سن 30 سالگی، تقریبا همه از بیماران هماچوری میکروسکوپی نارسایی کلیه فسخ سوم بیماران مبتلا به فشار خون بالا داشتند.
 
شروع (4) مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو در نوجوانان رخ می دهد ممکن است پنهان است که معمولا توسط حاد هماچوری با هماچوری میکروسکوپی و خفیف فشار خون بالا تا متوسط ​​همراه است.
 
(5) گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال شایع در افراد جوان اکثر بیماران تقریبا همیشه مظهر مخفی ترین سندرم نفروتیک شروع و پس از هماچوری میکروسکوپی عملکرد کلیوی کاهش.
 
دو سندرم نفروتیک ثانویه
 
علل ثانویه سندرم نفروتیک می بیماری های مختلف سیستمیک مانند بیماری های متابولیک، بیماری های آلرژیک، بیماری های عفونی، بدخیمی مواد سمی کلیه بیماریهای ارثی، وجود دارد مسمومیت بارداری و پیوند کلیه و رد مزمن، و غیره ، اما از نظر بالینی شایع تنها چند مانند سیستمیک کلیوی لوپوس نفروپاتی دیابتی آمیلوئیدوز کلیوی آلرژیک پورپورای شایع تر است.
 
(1) لوپوس اریتماتوی سیستمیک بیماری کلیوی لوپوس در زنان جوان شایع است که اغلب در آسیب لوله های متعدد، مانند درد مفاصل، کبد تب صورت اریتم پروانه و بیماری های سیستم قلبی و عروقی مانند لوپوس آشکار را می توان در سلول های خون یافت می شود، گلوبولین پلاسما افزایش قابل توجهی بلند
 
دیابت (2) نفروپاتی دیابتی، به طور عمده در تاریخ طولانی از رتینوپاتی دیابتی و صدمات کلیوی اغلب موازی.
 
این بیماری است غیر قابل درمان نیست، باید توجه کافی شود، تا زمانی که تشخیص به موقع و درمان، بیماری های کلیوی و یا قابل درمان هستند.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، تشخیص سندرم کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سندرم نفروتیک دارای چهار ویژگی اصلی، یعنی کلسترول بالا، ورم قابل توجهی بدن، پروتئین و کاهش آلبومین. علائم اولیه سندرم نفروتیک بسیار دشوار است برای تشخیص خفیف، باعث بیمار می تواند درمان به موقع، درمان تاخیر، در واقع، سندرم نفروپاتی را می توان یافت را دریافت نخواهد کرد.

 
اول، در علائم اولیه یک بیمار با علایم کمردرد نگاه در بیماران مبتلا به کمر درد رخ می دهد یکی از دوستان به راحتی علائم نادیده گرفته، بیشتر بیماران تماس فکر می کنم درد است با توجه به کار و استرس زندگی، خستگی ناشی است. ما در واقع هیچ باعث درد پشت روشن، باید به بیمارستان بروید برای بررسی کلیه ها، ستون فقرات و کمر عضلات پشت.
 
2، ادرار بیمار تغییر خواهد کرد، و یا بالا و یا پایین زمانی که کلیه ها بیمار غیر طبیعی، ادرار بیمار تغییر خواهد کرد، از نظر، خروجی ادرار عادی روزانه حدود 4-8 بار. در صورتی که تب، تعریق شدید، بسیاری از آب آشامیدنی، میزان ادرار وجود دارد و یا به طور ناگهانی ظاهر به شدت افزایش یافته، آنها باید به بیمارستان بروید به انجام چک های مربوطه برای دیدن اینکه آیا آن را به حال سندرم نفروتیک.
 
3، بیماران ادرار، که حباب می شود افزایش زیادی در فوم باشرکت ادرار پروتئین و بیشتر احتمال دارد به نوعی از پروتئین است، که علائم سندرم نفروتیک. یعنی: پروتئینوری کلیوی.
 
4، برخی از بیماران ادم پس از بلند شدن ظاهر خواهد شد، پلک و یا ادم صورت بیشتر در بعد از ظهر و پژمرده رخ می دهد. اگر بیش از حد خسته علت ادم، استراحت پس از کاهش. ادم شدید در داخل مچ پا ظاهر خواهد شد، اندام تحتانی، لومبوساکرال است.
 
سندرم نفروتیک، پزشکان با استفاده از هورمون و درمان سرکوب کننده سیستم ایمنی، این دو روش کنترل کمپلکسهای ایمنی ساده هستند، اما نمی تواند در گلومرولی رسوب غشای پایه از کمپلکسهای ایمنی مرخص می شود، آن را نمی توان ترمیم هستند اختلال گلومرولی غشاء پایه، و بنابراین یک راه حل موقت، این بیماری یک مشکل تکرار است. میکرو مبتنی بر نفوذ درمانی طب سنتی چینی در درمان سندرم نفروتیک در طول بدن انسان با شتاب گردش خون، به طوری که رسوب کمپلکسهای ایمنی دفع طریق کانال های مختلف تعریق، ادرار، مدفوع، و غیره، و اثرات مواد طب چینی، با بدن گردش نصف النهار، کلیه خدمت به منظور افزایش اثربخشی این دارو، تعمیر سریع غشای پایه گلومرولی آسیب دیده، ضروری رسیدن به اهداف درمانی.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: علائم سندرم نفروتیک، سندرم نفروتیک - میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین به طور کلی بسیار است. بسیاری از بیماران مبتلا بیماری کلیه پلی کیستیک در موارد شدید رفتن به بیمارستان برای بررسی، و در بر داشت کراتینین بالا پدیده از افرادی که نمی دانم، کراتینین بالا هیچ چیز به نظر می رسد است، نه نشانه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک انجام دهید؟ اما برای کسانی که کلیه، کراتینین درک بیش از حد، به مثابه پیچ از آبی. از آنجا که کراتینین اگر بیش از یک مقدار خاص، آن را به معنای ظهور اورمی، کراتینین بالا را نشان می دهد پلی کیستیک جدی است یا نه.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و خواست مشترکی چه درمان بهترین درمان بیماری کلیه پلی کیستیک یک است؟
بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین بالا جدی است؟ چگونه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ اگر بیماران مبتلا به پدیده کراتینین بالا که بیماری کلیه پلی کیستیک، ما باید توجه ویژه ای به درمان به موقع پرداخت، برای جلوگیری از ظاهر اورمی. اگر توسعه مرحله اورمی آه کلیه پلی کیستیک، بیمار پشیمانی خیلی دیر است.

پلی کیستیک کراتینین بیماری های کلیوی است به طور کلی بسیار بالاتر از میزان طبیعی کراتینین به نام کراتینین بالا، اندازه گیری طبیعی کراتینین هر بیمارستان همان است، به ویژه در بر داشت زیر ؟:
44-133μmol / L-- کراتینین نرمال؛
بیشتر از 133μmol / L-- دوره آسیب و التهاب
بیشتر از 186μmol / L-- از نارسایی کلیوی؛
بیشتر از 451μmol / L-- عنوان نارسایی کلیه دوره است.

کارشناسان اشاره می کنند که کراتینین بیشتر از 133μmol / L بدان معنی است که بیماران مبتلا به آسیب کلیوی است نارسایی کلیه، پدیده نارسایی کلیه، بیماران نیاز به توجه ویژه، درمان به موقع و موثر، به طوری که برای به حداکثر رساندن حفاظت از سلامتی و ایمنی خود را جلوگیری از پیشرفت بیماری، جلوگیری از ظهور اورمی.

پلی کیستیک کراتینین بیماری های کلیوی به طور کلی بسیار؟ چگونه درمان باید خوب باشد میکرو مبتنی بر نفوذ درمانی طب سنتی چینی درمان، ویژگی های چینی خالص با گسترش شریان کلیه در تمام سطوح، می تواند گردش خون ترویج، رفع گلومرولی سه حالت بالا از تعمیر گلومرولی؟ زیرزمین، باعث سموم و متابولیت های دیگر دفع می شود، بهبود فشار خون، اسیدوز متابولیک، تهوع، استفراغ و سایر علائم نامطلوب ناپدید شد، طب چینی مواد فعال سنتی را به بدن انسان می تواند ضایعات کلیوی به سرعت مستقیم، و کمپلکسهای ایمنی، ناشی از سمیت کلیوی با توجه به عوامل مختلف و دیگر از نزدیک، و حمله آن قوی، که شکسته شد، و از بین بردن ترک خوردگی، فعال شدن واحد کلیه، بهبود کارکرد کلیه، اورمی در نهایت به طور کامل شفا.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک , کراتینین بالا , روش درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

 

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی کراتینین بالا

نفروپاتی دیابتی به معنای افزایش کراتینین ناشی از دیابت، صدمه به کلیه، شرایط دیابتی بیمار نفروپاتی به تدریج بدتر منعکس نشانگان مرضی، اما کراتینین نیز بالا درمان سریع بیماران مبتلا به دیابت سیگنال نفروپاتی مثبت، پس چگونه به درمان دیابت، کراتینین بالا .

نفروپاتی دیابتی یکی از شایع ترین عوارض دیابت، نفروپاتی دیابتی در بیماران مبتلا به کراتینین سرم افزایش علائم بالینی شایع اواخر، کراتینین با توجه به واحد کلیوی طبیعی افزایش یافته است توسط بافت فیبروز جایگزین است، ظرفیت سم زدایی زهکشی کلیه کاهش سرب یک

برای درمان نفروپاتی دیابتی کراتینین سرم افزایش یافته است، درمان مرسوم استفاده از دیالیز است. دیالیز است یک کلیه مصنوعی می تواند نقش بازی کند، اما برای درمان دیالیز کلیه نیست، حتی اگر این نرم افزار همچنین باید به طور همزمان محافظت درمان عملکرد کلیه. ما همیشه نمی توانیم در دیالیز توصیه های کنونی تکیه به بهبود بیشتر ظرفیت زهکشی از سلول ها در دیالیز کلیوی قطره علامتی در همان زمان کراتینین، پیشرفت در کنترل این بیماری از پاتولوژیک، برای جلوگیری از عوارض بیشتر است.

برای درمان نفروپاتی دیابتی، استفاده از ویژگی های درمانی طب سنتی چینی - نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، نه تنها می تواند به کمپلکسهای ایمنی منجر شود و حذف بیمار بافت پایه گلومرولی آسیب غشای، اما همچنین می تواند غشای پایه گلومرولی تعمیر. با توجه به نقطه دلایل نسل کراتینین از این دیدگاه، تا زمانی که تعمیر غشای پایه آسیب دیده، تغییر ساختار کلیه، گسترش منطقه فیلتراسیون گلومرولی، کراتینین سرم به تدریج کاهش خواهد یافت، اما این نیاز به یک فرایند است.

نکات: بیماران کلیوی توجه رژیم غذایی برای کم نمک، کم چرب، پروتئین با کیفیت بالا، مانند: تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی، به خصوص پروتئین ماهی بهتر است برای جلوگیری از پروتئین خام، مانند: لوبیا، پروتئین های گیاهی، بیولوژیکی آن استفاده کم است، افزایش بار بر روی کلیه، به منظور حصول اطمینان حرارت کافی، ممکن است مناسب برای افزایش مصرف کربوهیدرات ها، کارشناسان نشان می دهد: بیماری کلیه در توجه جدی زندگی برای جلوگیری از سرماخوردگی و خستگی!

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک بازی مفید، اگر شما هنوز هم سوال در زندگی شما، لطفا وب سایت رسمی بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت بازدید می کنید، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی。 کراتینین بالا。 درمان نفوذ طب چینی سنتی مبتنی بر میکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 1.4-1.1 به این معنی کهکراتینین 1.4-1.1 به این معنی که

دکتر من گفت که من یک بیماری کلیوی 2 مرحله. کراتینین 1.4، 1.2 و 1.1 بود. GFR 44، 54 و 57. این را می پرداخت شد؟ پاسخ این بود: بله، کراتینین، البته، می توان چشم پوشی اگر شما می توانید آن را در مراحل اولیه پیدا و درمان مناسب در موقع.

وضعیت یکی دیگر از افزایش سطح کراتینین است عامل بیماری ناشی نیست، اما ناشی از رژیم غذایی بی دلیل.

کارشناسان معتقدند که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه را ایفا می کند، یک رژیم غذایی خوب ممکن است اثر درمانی از یک رژیم غذایی بد را به کلیه ها آسیب برساند دو برابر شود. نگاهی به یک مقدار زیادی از پروتئین در یک زمان کوتاه می توانید افزایش کراتینین سرم می شود، پس از شما در تنظیم یک برنامه رژیم غذایی، سطح کراتینین می توانید به حالت عادی بازگشت دوباره. اما اگر شما می توانید یک زمان تنظیم را ندارد، سطح بالای کراتینین ممکن است صدمه به کلیه ها می شود، در نتیجه باعث بیماری کلیه است. بنابراین، به عنوان به زودی به عنوان کراتینین خود را افزایش یافته است، حتی آن است که فقط در بالای این سطح عادی، شما باید به توجه به آن، به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه خود را.

اگر افزایش میزان کراتینین است عامل بیماری ناشی همچنین می توانید آن را رسم تا زمانی که آن را بیش از حد بیش از از سطح نرمال است. همانطور که ما در آغاز سطح کراتینین ذکر تنها 1.4 است، در مقایسه با سطح طبیعی 1.2، پس از درمان به موقع درست می توانید آن را به 1.1 کاهش می دهد. بنابراین، اگر شما یک فرد با یک سطح بالای کراتینین هستند، وحشتناک نیست، فقط به بیمارستان عادی رفتن و پیدا کردن علت ریشه، پس از آن اقدامات لازم را مطابق با دولت خود را، شما می توانید آن را در آینده نزدیک را کنترل کنید.

از بالا ما می دانیم که سطوح بالای کراتینین ممکن است در مراحل اولیه از طریق درمان مناسب خارج شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه عواملی ممکن است سطح کراتینین برای بیماری های کلیوی تاثیر می گذاردچه عواملی ممکن است سطح کراتینین برای بیماری های کلیوی تاثیر می گذارد؟

چه عواملی ممکن است سطح کراتینین برای بیماری های کلیوی تاثیر می گذارد؟ در درمانگاه، سطح کراتینین را از زمان به زمان تغییر کند، حتی افراد سالم دارای سطوح مختلف کراتینین، زیرا عوامل بسیاری است که می توانید آن را تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد.

سطح طبیعی کراتینین چیست؟

سطح طبیعی کراتینین در خون در حدود 0.6-1.2 میلی گرم در دسی لیتر (DL) در مردان جوان و 0.5-1.1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان بالغ است.

عضلانی سن جوان یا وسط ممکن است کراتینین در خون در مقایسه با هنجار برای جمعیت عمومی است. افراد مسن، از سوی دیگر، ممکن است یک سطح پایین تر کراتینین در خون در مقایسه با هنجار است. نوزادان سطح نرمال در حدود 0.2 یا بیشتر، بسته به توسعه عضلانی است. در افراد مبتلا به سوء تغذیه، کاهش وزن شدید و بیماری طولانی مدت، توده عضلانی تمایل به گذشت زمان کاهش و در نتیجه سطح کراتینین آنها ممکن است کمتر از سن خود انتظار می رود.

چه عواملی ممکن است سطح کراتینین تاثیر می گذارد؟

از بالا ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و حرکت، همه می تواند سطح کراتینین تاثیر می گذارد. همچنین، چه غذاها و داروها که مردم را تحت تاثیر قرار است. علاوه بر این، بیماری مانند سرما، عفونت و بیماری های کلیوی را نیز به سطح کراتینین تاثیر می گذارد.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا؟

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین تاثیر می گذارد، تا زمانی که شما مراحل را برای آن را کاهش دهد، شما باید بدانید که این اولین دلیل اصلی این است، و پس از آن اقدام مناسب را.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان احتباس مایعات بدن در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیهچگونه برای درمان احتباس مایعات بدن در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه

چگونه برای درمان احتباس مایعات بدن در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه؟ درمان بیمار را به نگه داشتن مایع، که باید از دست دادن پروتئین در ادرار را کاهش دهد و محدود کردن رژیم غذایی نمک. شناخت علل، از آن برای درمان مفید است، بنابراین من به شما یک مقدمه ساده به بعدی را.

پروتئین دلایل در نارسایی کلیوی

از دست دادن پروتئین در ادرار ممکن است با استفاده از مهار کننده های ACE و مسدودکننده های گیرنده آنژیوتانسین کاهش می یابد. هر دو دسته از داروهایی که معمولا برای کاهش فشار خون استفاده می شود، باعث می شود که کلیه ها به کاهش از دست دادن پروتئین در ادرار.

برخی از بیماری های کلیوی ممکن است به از دست دادن پروتئین در توسعه ادرار و ادم کمک می کنند. بیوپسی کلیه ممکن است لازم باشد برای تشخیص از نوع بیماری کلیوی، به طوری که درمان را می توان داده شده است.

چگونه برای درمان احتباس مایعات بدن در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

یک رژیم غذایی خوب برای از بین بردن احتباس مایعات در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مفید است، اما این کافی نیست، به طوری که نیاز ما به دنبال کمک از درمان است.

میکرو Osmotherapy به طب چینی به عنوان یکی از نوآوری از طب گیاهی چینی سنتی، آن را می توانید مشکل را بدون آسیب بیشتر کلیه کلیه را حل کند. او با طب غربی همکاری، آن طور موثر می تواند درمان بیماری های کلیوی در یک زمان کوتاه است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید یک پیام برای ما را ترک کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,Osmotherapy به ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگیچرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگی

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگی به راحتی در زندگی خود. چرا چنین است؟ در اینجا ما به معرفی در این موضوع و من امیدوارم که آن را برای شما مفید است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، علت اصلی خستگی کم خونی است. کم خونی است که عمدتا کاهش سلول های قرمز خون یا هموگلوبین در گلبول های قرمز کاهش می دهد. گلبولهای قرمز یک تابع حمل و نقل اکسیژن زمانی که کلیه ها تحت تاثیر قرار، در سلول های قرمز خون کاهش می یابد. فقدان سلول های قرمز بدان معنی است که سلول های ما می توانید اکسیژن کافی به موقع می کنید، تحت چنین شرایطی، ما به راحتی خسته می شوند. به همین دلیل بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با این بیماری اغلب احساس خستگی است.

پس چه باید کرد برای جلوگیری از تشکیل کم خونی؟

بیماری مزمن کلیه به پنج مرحله مطابق با GFR (فیلتراسیون گلومرولی) تقسیم می شوند، و در مرحله یک و دو، هیچ علامت آشکاری وجود دارد. و آسان برای کم خونی زمانی اتفاق می افتد که بیماری پیشرفت به مرحله 3 یا مرحله 4. بیمار باید دارو تحت نظارت یک نفرولوژیست را، و به یاد داشته باشید برای تغییر شیوه زندگی و رژیم غذایی عادات خود را، مانند انجام تمرینات به درستی و به طور منظم، نوشیدن الکل نیست و ترک سیگار، را مقدار مناسب پروتئین و سدیم در رژیم غذایی، و غیره. علاوه بر این، به یاد داشته باشید احساسات خوب است. با اقدامات پیچیده در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه می تواند در اثر نارسایی کلیوی پیشرفت متوقف شد، و، کم خونی و خستگی می تواند با موفقیت اجتناب شود.

در اینجا معرفی به خستگی است. در واقع، جدا از خستگی، بسیاری از علائم دیگر بیماری های مزمن کلیه وجود دارد. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما کمک خواهد کرد که شما برای حل مشکلات خود را ظرف 48 ساعت.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779



:: برچسب‌ها: خستگی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

از علل شایع افزایش حجم کلیه چیستاز علل شایع افزایش حجم کلیه چیست

از علل شایع کلیه ها بزرگ چیست؟ بزرگ شدن کلیه ها است که اندازه کلیه بزرگتر از اندازه طبیعی است، و برخی از شرایط معمول که می تواند کلیه بزرگ شود وجود دارد.

1. کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه ها است. کیست به تدریج در اندازه و تعداد افزایش خواهد یافت و همچنین کلیه افزایش خواهد یافت. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک از برخی از علائم آشکار و عوارض، مانند درد در سمت کمر، سردرد، خون در ادرار، فشار خون بالا، پارگی کلیه، عفونت های دستگاه ادراری و سنگ کلیه رنج می برند. همه این علائم را به زندگی عادی بیماران را تحت تاثیر قرار.

2. هیدرونفروز

هنگامی که حالب مسدود شده است، ادرار نمی تواند جریان، باعث تورم کلیه. این بزرگ شدن کلیه ها شود. هیدرونفروز می توانید از شرایط ملایم در یک بیماری جدی باشد. هنگامی که هیدرونفروز شدید است، بیماران علایم شدید مانند درد پشت، درد در هنگام ادرار کردن، ادرار ابری و تب را تجربه کنند.

3. pyonephrosis

هنگامی که هیدرونفروز انسدادی است، مردم می توانند از pyonephrosis رنج می برند. چرک در کلیه ها، که آسیب بیشتر به کلیه ها می شود و باعث بزرگ شدن کلیه ها ایجاد می شود. در این وضعیت، بیماران ممکن است از لرز، تب و درد در دو طرف رنج می برند.

3. Amyloids

همانطور که می دانیم، پروتئین ها برای بدن ما مهم هستند. گاهی اوقات هنگامی که پروتئین غیر طبیعی را می توان در بافت ها و علت بیماری سپرده، همچنین amyloids نامیده می شود. هنگامی که شکل آمیلوئید کلیه، آن را نیز به افزایش در کلیه می شود.

4. RCC

هنگامی که سلول های بدخیم در دیواره توبول های کلیوی پیدا شده، از آن خواهد بزرگ شدن کلیه ها شود. و بیماران در این شرایط علائم درد شکم، ادم به طور کلی، رنگ غیر طبیعی ادرار و درد پشت.

از بالا ما می توانیم مطمئن شوید که دلایل افزایش می کلیوی متفاوت است. اگر بیماران در بر داشت که آنها بزرگ شدن کلیه ها خمیر، آنها باید ریشه اصلی بیماری خود را پیدا کنید و یک روش سریع و موثر برای درمان کلیه است. از آنجا که کلیه گسترش کنترل نشده می تواند به صدمه به کلیه و نارسایی کلیه منجر شود، پیشگیری و درمان زود به بیماران مفید خواهد بود.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران کلیوی چگونه می تواند بیماری خود مطمئن شویدبیماران کلیوی چگونه می تواند بیماری خود مطمئن شوید

بیماری مزمن کلیوی (CKD) یک نوع بیماری است که برای سلامت بسیار خطرناک است. خسارات ناشی از بیماری مزمن کلیه غیر قابل برگشت است. بنابراین، اگر بیمار می تواند بیماری در اسرع وقت حمل بسیار مهم است برای حفظ سلامت خود را. پس چگونه می تواند یک فرد می دانم که اگر او یک بیماری مزمن کلیه؟

بیماری مزمن کلیه به پنج مرحله با توجه به میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است. به عنوان درجه آسیب کلیه در مراحل مختلف متفاوت است از نشانه های مختلف. از نشانه های آشکار شروع به در مرحله سوم رخ می دهد، مانند تورم، خستگی، درد پشت، مشکلات خواب، تهوع و خارش است. اگر یک فرد دارای علائم مانند این، او باید شک که او به بیماری مزمن کلیه.

متاسفانه اغلب علائم آشکار نمی توان یافت قبل از بیمار در مرحله 3، که بدان معنی است که بیش از 50٪ از عملکرد کلیه حال حاضر آسیب دیده منتقل شده است. بیمار در این مرحله اغلب هیچ راهی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه است.

به جز علائم، بهترین راه برای بررسی وضعیت یک فرد تست های آزمایشگاهی است.

تجزیه شیمیایی ادرار

هدف از این آزمایش ادرار که آیا سطح پروتئین گلبول قرمز و بیشتر از مقدار طبیعی است. عملکرد کلیه بازجذب است، بنابراین بسیار سلول های قرمز خون و پروتئین در ادرار اگر کلیه ها آسیب دیده باقی می ماند،

آزمایش خون

ارزش اوره و کراتینین در خون بازتابی از دولت از کلیه ها باشد. کلیه ها می تواند این زائد سوخت و ساز فیلتر کنید. هنگامی که مواد زائد متابولیک مقدار بالاتر از معمول، این بدان معنی است، عملکرد کلیوی تحت تاثیر قرار گرفت. طبیعی کراتینین از 0،5 ~ میلی گرم 1.1 / دسی لیتر برای زنان و 0.6 ~ 1.2 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان. مقادیر نرمال اوره 3،2 ~ 7.1 میلی مول / دسی لیتر است. دکتر شما به شما بگویم اگر شما به بیماری های کلیوی بر اساس این نتایج.

بیوپسی کلیه

این روش مستقیم و موثر ترین برای بررسی وضعیت کلیه ها می باشد. از آنجا که برخی از نمونه بافت کلیه در این آزمون گرفته، شرایط کلیه را می توان در یک زمان کوتاه بهبود یافت. از سوی دیگر، نقطه ضعف آشکار این روش است. آن دردناک است.

بهترین راه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیه ممکن است تصویری از یک زندگی سالم است. الکل ننوشید، سیگار نکشید، یک استراحت خوب، به طور منظم ورزش، و نگه دارید تا احساسات خوب، و غیره آن است که همیشه عاقلانه برای تقویت عادت خود را، و می تواند شما را دور از بیماری است.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در 1000 بیمارچگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در 1000 بیمار

1000 سطوح بالای کراتینین نشان دهنده بیماری مزمن کلیه است. هنگامی که بیماری کلیوی، عملکرد کلیه خود را کاهش می یابد، پس از آن افزایش یافته خود را کراتینین. می توانید یک سطح کراتینین بالا باید کاهش داد؟

1. به عنوان یک سطح بالای کراتینین مبتلا به بیماری کلیوی اتصال؟

کراتی نین یک محصول استراحت به پایین از کراتین فسفات در عضله است، و معمولا در یک محدوده نسبتا ثابت در بدن تولید می توده عضلانی ثابت است. آن است که توسط کلیه ها پس از تصفیه حذف خواهند شد. بنابراین، سطوح بالاتری از کراتینین سرم نشان دهنده آسیب کلیوی یا نارسایی است. مهم نیست که چه نوع بیماری کلیوی شما را از رنج می برند، آنها می توانند یک کاهش در عملکرد کلیه و سطح کراتینین بالا شود.

2. چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین در 1000 در بیماران مبتلا به کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی

اصلاح رژیم غذایی است تنها باعث کاهش سطح بالای کراتینین به طور موقت. برای کاهش سطح بالای کراتینین در ریشه، شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. اختلال عملکرد کلیه به طور عمده به علت صدمه به سلول های خود کلیه است. پنج نوع از سلول های خود کلیه وجود دارد. آسیب به هر نوع سلول های کلیه داخلی می تواند به اختلال عملکرد کلیوی منجر شود.

اصلاح رژیم غذایی

رژیم غذایی کلیه در کنترل پروتئین، پتاسیم، فسفر، سدیم و مایعات تمرکز می کنند. اکثر رژیم های غذایی کلیه شما نیاز به کنترل و محدود کردن مصرف پروتئین است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول درمانی در نفروپاتی بیمارستان ما Shijiazhuang شرکت مورد استفاده با هم برای بهبود وضعیت کلی از بیماران، برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ساقه. برای محافظت از سلول های طبیعی در کلیه ها، تعمیر و ترمیم سلول های آسیب دیده اما برگشت پذیر، تولید سلولهای جدید کلیه داخلی به جای مرده و بازگرداندن ساختار طبیعی کلیه است. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. بنابراین، سطوح بالای کراتینین می تواند به طور موثر کاهش می یابد.

اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید به ما یک پیام زیر ترک و یا ارسال یک ایمیل به  asya.yue@mail.ru. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

باید پیوند کلیه، اگر من به نارسایی کلیوی مرحله نهاییباید پیوند کلیه، اگر من به نارسایی کلیوی مرحله نهایی

باید پیوند کلیه، اگر من مرحله نهایی بیماری کلیوی؟ این سوال این است که اغلب توسط بیماران مبتلا به ESRD است. پیوند کلیه توانایی انتخاب به صنعت پیوند است. با این حال، این بدان معنا نیست که این بهترین گزینه برای شما است.

اگر چه برخی از دیالیز حذف زباله، ما باید برای از دست دادن PH تنظیم ما، الکترولیت و تعادل آب، دیالیز به طور کامل بازگرداندن عملکرد کلیه است. به عنوان مثال، آن را تولید اریتروپویتین مورد نیاز برای ایجاد سلول های قرمز خون بازگرداندن نیست، بنابراین شما هنوز هم باید اریتروپویتین تزریق. با این حال، بیشتر و بیشتر مردم پیوند کلیه موفقیت یک زنده ماندن طولانی تر از کسانی که برای دیالیز مزمن. مشکل این است که شما را به تمام داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی زندگی برای یک مدت طولانی بعد از پیوند موفق است. علاوه بر این، بسیاری از عوامل که تعیین اینکه آیا یا نه کسی نامزد خوبی برای پیوند کلیه است. انتخاب به پیوند کلیه پیچیده است.

در واقع، دیالیز کلیه یا پیوند تنها گزینه برای شما نیست. هستند راه حل های جایگزین است که می تواند به شما کمک کند جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه وجود دارد.

در چین، بیشتر و بیشتر بیماران با بیماری مزمن کلیه تا از پیوند کلیه توسط طب میکرو چینی Osmotherapy خلاص شوید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده خارجی از طب سنتی چینی (TCM) است. طب چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. سپس، با استفاده از یک مایع نافذ و اسمز موثر دستگاه، مواد تشکیل دهنده فعال ممکن است به طور مستقیم به بیماری کلیوی است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای یک تابع توسط گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و مواد مغذی موجود. با این ویژگی ها، خود شفا از سلول های کلیه آسیب دیده بهبود خواهد، بافت کلیه آسیب دیده را می توان ترمیم، و پس از آن کلیه خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است.

هنگامی که عملکرد کلیه در حال بهبود است، پیوند کلیه به تعویق خواهد افتاد و یا حتی اجتناب شود. پیوند کلیه یک گزینه برای دارو طب سنتی است، اما از آن است که تنها گزینه برای شما نیست. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، حمام پا، درمان بخار، و غیره گزینه های خوبی برای شما می باشد. شما می توانید با ما پیام زیر را ترک و یا ایمیل asya.yue@mail.ru برای اطلاعات بیشتر.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

است دارویی برای درمان دیالیز کلیهاست دارویی برای درمان دیالیز کلیه

است دارویی که برای درمان نارسایی کلیه در دیالیز وجود دارد؟ دیالیز یک درمان برای نارسایی کلیوی end-stage است. دیالیز نارسایی کلیه درمان نیست، اما در برخی موارد ممکن است این وضعیت را لغو نمایید. با این حال، برخی از بیماران می خواهید برای جلوگیری از آن با توجه به برخی از عوارض جانبی. سوال این است که، اگر یک درمان برای متوقف کردن دیالیز وجود دارد.

چرا دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود؟

دیالیز عملیاتی پزشکی که در آن خون در خارج از بدن از دستگاه های پزشکی فیلتر و تمیز کردن خون را به بدن تزریق از طریق یک لوله است. دیالیز یک بیماری نیست اما یک روش تصفیه خون معمولا با بیمارانی که کلیه بسته شد استفاده می شود. کلیه های سالم می تواند زباله های و مایع اضافی را از بدن حمل می کنند. زمانی که کلیه ها قادر به انجام این کار نیست، سموم و مایع در خون، که بسیار خطرناک است باقی می ماند. از این رو معمولا بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود.

در حال حاضر هیچ درمانی برای نارسایی کلیه وجود دارد، اما یک گزینه برای کمک به برخی از بیماران نارسایی کلیوی را متوقف دیالیز وجود دارد.

چه روش درمانی برای توقف دیالیز؟

درمان برای جلوگیری از دیالیز طب چینی است. درمان طب چینی بر اساس طب سنتی چینی (TCM)، اما برخی از نوآوری های وجود دارد. نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت بسیار توصیه می شود Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی. در این روش درمانی استفاده از داروهای چینی خارجی است. طب چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. سپس دستگاه است نافذ و موثر اسمز کمک مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم به آسیب کلیوی است. دو بسته پزشکی استفاده شود به این منطقه از کلیه بیمار و بیمار فقط باید روی تخت دراز به این درمان. در طول درمان، بیمار می تواند تلویزیون تماشا کنید، کتاب و روزنامه خواندن. این احساس بسیار راحت و بدون درد است. علاوه بر این، تمام دارو در طب میکرو چینی Osmotherapy از طبیعت می آیند، به طوری که صفر است عوارض جانبی وجود دارد. در این روش درمانی دارای توابع از گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد خون، و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز در نتیجه بهبود گردش خون به بافت های آسیب دیده تعمیر در کلیه و عملکرد کلیه را بهبود بخشید. بهبود عملکرد کلیه زمانی که کلیه ها می تواند به تنهایی عمل به پاک کردن خون و مواد زائد و مایعات اضافی از بدن تخلیه. در این حالت، دیالیز می توان جلوگیری کرد.

علاوه بر این به Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی، برخی از درمان های جانبی دیگری برای متوقف دیالیز، مانند Meykan مخلوط، حمام پا درمانی، سوپ دارویی، بخار و درمان طب سوزنی در بیمارستان ما وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک ایمیل به asya.yue@mail.ru ارسال و یا پیام زیر را ترک. من امیدوارم که شما می توانید بازیابی خوب در اسرع وقت است.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه می توانید از شر دیالیز اگر بیماران نارسایی کلیه نمی خواهید به راچگونه می توانید از شر دیالیز اگر بیماران نارسایی کلیه نمی خواهید به را؟

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه علائم بسیاری از جمله تورم، کم خونی، فشار خون بالا، تهوع، استفراغ، و غیره. از آنجا که بیمارانی که در این مرحله، به این معنی که آنها را به یک کلیه می تواند دیگر تابع را به درستی، به طوری که مواد زائد و سموم نمی تواند دفع در نهایت باعث این علائم، همه این علائم به طور جدی زندگی بیمار تاثیر می گذارد. برای تسکین علائم، به عنوان یک قاعده، پزشک خواهد بیماران نارسایی کلیوی به دیالیز توصیه می شود.

دیالیز یک درمان معمول برای نارسایی کلیه است، دیالیز می تواند کمک به بیماران برای از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن، اما آن را تنها یک اثر موقتی است، که از زمان MULTI، سموم و مواد زائد در بدن تجمع می یابد دوباره، بیشتر بدتر، این دیالیز می تواند به نارسایی کلیوی را درمان نیست، حتی کلیه آسیب برساند. بنابراین، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهند از شر دیالیز، آنها باید انجام دهید؟

این زمان، آنها یک حدس است درمان های دیگر به جای دیالیز. در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است زیرا می تواند بیماری کلیوی را درمان اساسا و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما دارای میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، بر اساس شرایط مختلف از بیماران با این بیماری است. و ماهیت محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیوی، بازگرداندن عملکرد کلیه و کلیه ساختار اصلی متسع شود.

با این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، و می تواند از شر دیالیز. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا پیوند کلیه مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است، نهچرا پیوند کلیه مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است، نه؟

چرا پیوند کلیه مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است، نه؟ پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را همیشه اولین انتخاب برای بسیاری از بیماران باشد. اما، به دلایل بسیاری، آن است که مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است.

چرا پیوند کلیه مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است، نه؟

1. طول می کشد زمان زیادی را برای پیدا کردن یک اهدا کننده، همه بیماران می توانند که به مدت طولانی صبر کنید.

2. این یک مقدار زیادی از پول، هزینه همه بیماران استطاعت آن را.

3. این افزایش تقاضا برای وضعیت جسمی، برای بیماران مبتلا به بیماری های قلبی شدید، فشار خون بالا و عوارض دیگر، آنها برای پیوند توصیه نمی شود.

4. پس از عمل جراحی، بیماران نیاز به مدت زمان طولانی داروهای ضد رد، با این حال، یک کلیه جدید یک بار دیگر می تواند به نارسایی است.

دیالیز تنها گزینه برای بیمارانی که قادر به پیوند کلیه دریافت نمی باشد؟

دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیوی، ممکن است کمک به بیمار برای زندگی بهتر، تسکین برخی از علائم در گذشته و آن را تنها راه برای یک بیمار که می تواند پیوند کلیه دریافت نمی در نظر گرفته. اما در حال حاضر، توسعه فن آوری مدرن، بسیاری از داروهای چینی برای درمان نارسایی کلیه اختراع شده است، علاوه بر این، آنها را به یک اثر درمانی بهتر، از جمله طب میکرو Osmotherapy به چینی نظر گرفته شده بهترین موثر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پیوند کلیه بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.8 استپیوند کلیه بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.8 است؟

پیوند کلیه بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.8 است؟ پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، می تواند کمک به بیمار برای زندگی بهتر، اما آن را تنها انتخاب، و بهترین انتخاب برای یک بیمار با کراتینین 7.8 است.

چرا پیوند کلیه بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه است، نه؟

1. پیوند کلیه مبلغ زیادی هزینه، و نه همه بیماران می توانند برای آن پرداخت.

2. دشوار است برای پیدا کردن یک اهدا کننده مناسب، گاهی اوقات، می تواند چند سال هزینه برای دریافت کلیه جدید.

3. همه بیماران به دلیل تقاضای بالا برای حالت فیزیکی خود را مناسب برای این عمل هستند.

4. پس از عمل جراحی، بیماران نیاز به داروهای مختلف برای مبارزه با انکار، که برخی از عوارض جانبی را وادار خواهد کرد.

5. کلیه جدید است که به شکست در هر زمان، بیمار به دیالیز یا پیوند کلیه دوباره دریافت خواهید کرد.

گزینه دیگری برای بیماران با نارسایی کلیوی کراتینین 7.8 وجود دارد؟

در واقع، به استثنای پیوند کلیه، دیالیز نیز یک درمان معمول برای نارسایی کلیه، اما من بیماران توصیه نمی به آن را. بنابراین به عنوان یک درمان نجات، او خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی است. به مسائل بدتر، وضعیت بیماری است که روز بدتر به روز.

در اینجا من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را برای شما، به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، ثابت شده است که یکی از درمان های موثر برای درمان نارسایی کلیه. با استفاده از این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است، به طوری که بیمار می تواند با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 117 صفحه بعد