نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث بیماری کلیه پلی کیستیکبیماری کلیه پلی کیستیک و یا بیماری کلیه پلی کیستیک - این یکی از ضایعات شدید ترین آنها است. تغییرات مادرزادی در ساختار هر دو کلیه، آشکار در شکل گیری ضخامت خود و در سطح تشکل های توخالی متعدد، پر شده با مایع - کیست. از همه بیماری مادرزادی کلیه پلی کیستیک بیماری شایع ترین بیماری است و شدید.

بیماری کلیه پلی کیستیک حتی در دوران جنینی رخ می دهد. علت فوری آن به اصطلاح جهش خود به خود از ژن خاص است. این به این معنی است که بیماری کلیه پلی کیستیک، اگر چه آن را یک بیماری ژنتیکی، لزوما از یکی از والدین به ارث برده است.

عواملی که علت مستقیم از نقض رشد جنین، در نهایت روشن. تاثیر منفی ممکن است هر عوامل عفونی، مواد سمی، پدیده های فیزیکی است که زنان در اوایل حاملگی تحت تاثیر قرار داشته باشد.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال http://www.hospital-kidney.com/for-patients/. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,دلیل ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا: کاربران با سردرد نارسایی کلیهنارسایی کلیه به معنی بیماران نارسایی کلیوی شدید، عملکرد کلیه به طور جدی آسیب دیده بود، بدن به اندازه کافی نمی توانید فیلتر سموم. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، بسیاری علائم آشکار، از جمله سردرد را تامین کند.

سردرد در بیماران با نارسایی کلیه ممکن است کیفیت زندگی، مانند تاثیر بر خلق و خوی بیمار تاثیر می گذارد، و حتی خواب و غیره. پس چرا: کاربران مبتلا به نارسایی کلیه یک سردرد؟

در واقع، بسیاری از عوامل است که می تواند سردرد در بیماران با نارسایی کلیه شود: ایسکمی کلیوی و هیپوکسی ممکن است به ترشح رنین آنژیوتانسین و منجر شود. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است که اغلب با فشار خون بالا همراه است، فشار خون بالا برای بیماران خطرناک است، زیرا می تواند مشکلات جدی شود. هنگامی که فشار خون بیمار بیش از حد بالا است، این می تواند به اسپاسم عروق خونی از بیمار، سردرد، سرگیجه، تهوع، استفراغ، و سایر علایم منجر شود. علاوه بر این، فشار خون بالا می تواند فیبروز کلیوی را تسریع بخشد. مقدار زیادی از محصولات متابولیک انباشته شده در خون بیماران مبتلا به نارسایی کلیه.

در حالی که برخی از سموم ممکن است سیستم عصبی بیمار، که می تواند به بسیاری از مشکلات، مانند سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی، و دیگران منجر آسیب برساند.

با این حال، به درمان فشار خون بالا نیاز به استفاده از طب میکرو چینی، علاوه بر طب میکرو چینی، ما نیز طب سوزنی، حمام درمانی، و غیره که

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال Maddie با گلومرولونفریت مزمن. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,سردرد ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماری کلیوی مرحله V5-مرحله بیماری کلیوی است عملکرد کلیه از بیماران به طور کامل از دست داده بودند و می تواند به درستی نمی دیگر کار می کنند. اما آیا توانبخشی بیماران مبتلا به مقاله پنجم از نارسایی مزمن کلیه؟ این مقاله به شما بیماران مشکل توجه 5 مرحله کلیوی بیماری را توضیح دهد.

در آغاز به نارسایی کلیوی، شما می توانید هر گونه علائم آشکار پیدا کند، اما با بدتر شدن بیماری، سموم بیشتر و بیشتر و مواد سوخت و ساز بدن در کلیه تجمع می یابد، و در نهایت، وجود خواهد داشت همه علائم ناخوشایند، مانند از دست دادن اشتها، خارش، تورم، تهوع، ، استفراغ، علاوه بر این، یک سری از بیماری هایی مانند کم خونی است. اگر شما این نشانه ها را دارید بهتر است به بیمارستان برای تشخیص و درمان است.

در این مورد، بدون در نظر گرفتن دیالیز یا نارسایی کلیه پیوند کلیه می تواند کمک به گسترش زندگی از بیماران مبتلا به مقاله پنجم از نارسایی کلیه، درمان طبیعی برای مقاله پنجم از نارسایی کلیوی، بیماران آگاه باشید که دیالیز کلیه می تواند برخی از علائم را کاهش دهد بودند، اما تنها جایگزینی منابع دیالیز کلیه است. دیالیز طولانی مدت، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت، برخی از علایم شدید هستند، پس شما نیاز به افزایش تعداد دیالیز، علاوه بر این، برای یک مدت طولانی دیالیز خواهد شد عوارض جدی مانند فشار خون بالا، خستگی. این کیفیت پایین از زندگی است. این وضعیت به تغییرات در روانی شود، برخی از بیماران نا امید هستند.

برای حل این مشکل، کارشناسان بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت پر زحمت تحقیق و پژوهش برای نزدیک به 30 سال، توسعه تعدادی از درمان های پزشکی برای نارسایی کلیه.

"چهار" تمرکز برای کمک به بیماران بهبود کارکرد کلیه، از جمله مخلوط Meykan، طب میکرو چینی، طب چینی برای بیماریهای دهان و پا حمام است. در این روش درمانی، عمدتا داروهای خوراکی و موضعی براث، نقش این دو دارو در مدار گردش خون، مسیر گردش خون باز می گردد. از آنجا که تنها کانالهای انرژی پاک، خون بر نقش داروهای خوراکی جریان بهتر می تواند بازی کند. برای بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا بیشتر، برخی از علایم به تدریج ناپدید می شوند. تنها عملکرد کلیه خود را می توانید تعمیر به موقع، شما مقدار زیادی از بهبود ممکن است.



:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از بیماری های کلیوی در زندگی منبر اساس این مطالعه، هر ده نفر یک نفر مبتلا به یک بیماری کلیه است. عادات طولانی بد می تواند به کلیه ها آسیب رسانده و باعث بیماری کلیه است. بیماری های کلیوی بسیار دشوار است برای درمان این بیماری، با گذشت زمان به تدریج کاهش می یابد، و در نهایت به اورمی توسعه. در زندگی روزمره، اگر برای ما مهم است، می تواند از حمله به بیماری های کلیوی جلوگیری می کند. خب، در زندگی، چگونه برای جلوگیری از بیماری های کلیوی؟

1. مقدار زیادی آب بنوشید

نوشیدن مقدار زیادی از آب را می توان "تمیز کردن"، برای افزایش ادرار، تولید زباله و مواد سمی. با این وجود، این مشکل بیش از حد فلزات سنگین در آب آشامیدنی نیز ممکن است. کارشناسان می گویند که اگر شما نگران باشید، شما می توانید در برنامه غربالگری خانه، فیلترینگ خوبی از فلزات سنگین را نصب کنید.

2. آیا نه کورکورانه پزشکی سرد خوردن

در زندگی روزمره، سرماخوردگی معمول، برخی از مردم فقط یک سرد زمانی که دارو سرد، اما برخی از مردم وجود آن را نادیده گرفت، در واقع، این دو رویکرد در اشتباه هستند. بسیاری از داروهای سرماخوردگی با سمیت کلیوی، مصرف دارو ممکن است آسیب کلیه می شود. اگر شما دارو برای سرماخوردگی طولانی نیز می تواند به کلیه ها را آلوده و موجب بیماری کلیه است. بنابراین، با توجه به دستورالعمل از دکتر به مصرف داروهای دارو می تواند آسیب به کلیه ها به حداقل برساند.

3. نوشیدنی کم و یا نوشابه های گازدار را مصرف نکنید

سودا، نوشابه و دیگر نوشیدنی های غیر الکلی و یا قهوه و دیگر نوشیدنی های کافئین دار اغلب به فشار خون بالا و فشار خون بالا می تواند به آسیب کلیوی منجر شود. بنابراین، در زندگی روزمره می تواند آب ساده، به جای نوشابه های گازدار.

4. آیا ادرار را تحمل نمی

برای یک مدت طولانی از آن است که به احتمال زیاد به رنج می برند ادرار به ایجاد و باکتریها در ادرار در مثانه به بازگشت به بخش هایی از لگنچه کلیه، مدت زمان طولانی می تواند باعث آسیب به ساختار پارانشیم کلیه منجر به نارسایی کلیوی.

5. بررسی عملکرد کلیه ها در سال به طور منظم ادرار

از آنجا که عملکرد کلیه است سوخت و ساز بدن قوی، کاهش کارکرد کلیه تنها در صورتی که بیش از نیمی از زمان، مردم به نظر می رسد علائم، بسیاری از مردم خود را فورا در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی، آن را اواخر، و یا فاز اورمی است. به طور منظم اصرار می تواند بیماری را در مراحل اولیه تشخیص و درمان.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی,ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند به شما غذا خوردن پاپایاشکست kochkovoy کلیه آسیب جدی به دلایل مختلف می باشد. از نظر بالینی به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است، پیش آگهی جدی یکی از بیماری های تهدید کننده زندگی مهم است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه محدودیت های سخت غذایی، آنها می توانند پاپایا می خورند؟

به طور کلی، رژیم غذایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به کالری بالا، پروتئین کم حجم-بالا، یک رژیم غذایی کم فسفر با اسیدهای آمینه ضروری مربوط به ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب.

پاپایا دارای ارزش غذایی بالا و اهمیت مواد مخدر، مواد تشکیل دهنده آن سرشار از ویتامین A، ویتامین B کمپلکس، ویتامین C و ویتامین E، فیبر زیاد، مواد معدنی، آنزیم عناصر وجود دارد. بر اساس گزارش، اگر مردم به طور منظم غذا خوردن پاپایا خوبی برای بدن است. پاپایا مغذی و حاوی کالری کمتر، خوب برای از دست دادن وزن، و پاپایا کمک می کند تا دفع سموم از بدن است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند پاپایا بخورند. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به دلیل کاهش عملکرد کلیه، سموم نمی تواند به درستی از بدن دفع، اغلب خوردن پاپایا می تواند کمک گرفتن از سموم خلاص شوید. علاوه بر این، وجود دارد نیز ممکن است پاپایا یبوست و سایر علائم معده، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اغلب خوردن پاپایا همچنین ممکن است علائم سرگیجه بهبود، تهوع و افزایش اشتها. پاپایا حاوی بسیاری از β کاروتن است که یک آنتی اکسیدان طبیعی و دارای اثر ضد سرطان است. به نظر می رسد آن پاپایا دارای مزایای بسیاری است، اما همچنین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کمک می کند، به دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند پاپایا می خورید؟

اگر چه پاپایا می تواند اشتها در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد، افزایش ایمنی، مهار رشد سلول های سرطانی است، اما پاپایا غنی از پروتئین، چربی و پاپایا (قلیایی) هستند، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید کمتر غذا خوردن وجود دارد.

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند پاپایا با توجه به شرایط خود را به خوردن مقدار لازم پاپایا خوردن، اما کمتر مجهز، می تواند تحت هدایت یک پزشک،.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پروتئين ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که نیاز به توجه در زندگی روزمره خودبا توجه به آسیب به کلیه، عملکرد کلیه را ادامه خواهد داد به کاهش است، بنابراین توانایی کلیه برای دفع زباله کاهش خواهد یافت. بنابراین، به منظور اجتناب از یک بار بیشتر بر روی کلیه ها، بیماران اقدامات احتیاطی زیادی در زندگی روزمره خود.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی توجه در زندگی شما؟

1. با توجه به ایمنی پایین در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید برای اولین بار تقویت سلامت خود، ورزش منظم، بهبود ایمنی، بلکه باید برای جلوگیری از خستگی.

2. جلوگیری از سرماخوردگی، عفونت. به علت عفونت آنفلوانزا می تواند به صدمه کلیه را تشدید، بنابراین بیماران در زندگی روزمره خود به توجه به گرم سرد، ورزش، جلوگیری از عفونت آنفلوانزا.

3. برای مشاهده تغییرات فیزیکی است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است با فشار خون بالا، ادم، خستگی، از دست دادن اشتها، اختلالات ادراری و سایر علایم رخ می دهد. به منظور جلوگیری از خراب شدن غیر طبیعی بیمار اگر آن را تشخیص غیر منتظره بدن باید به بیمارستان بروید، ساخت آزمون عملکرد کلیوی، ادرار، و غیره، از آغاز درمان است.

4. غیر فعال کردن مواد مخدر نفروتوکسیک. از آنجا که برخی آنتی بیوتیک ها، غیر استروئیدی ضد التهابی داروهای ضد درد، دیورتیک ها، ضد فشارخون، که حاوی مواد سمی، با این حال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیاز به غیر فعال کردن این داروها بهترین دارو تحت نظارت دکتر گرفته شده است. در همان زمان، نارسایی بیماران spochechnoy باید گول نزنند به دارو، شما همیشه باید بررسی عملکرد کلیه، تغییر دوز با توجه به درجه کاهش در عملکرد کلیه، محافظت از کلیه ها به حداکثر، درمان بیماری های کلیه است.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه توجه به جزئیات در رژیم غذایی:

1. منطقی کنترل مصرف پروتئین. با توجه به مصرف بیش از حد پروتئین خواهد بار بر روی کلیه ها را افزایش می دهد، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید بیشتر پروتئین با کیفیت بالا مانند شیر، تخم مرغ، گوشت، ماهی و غیره اضافه کنید،.

2. پشتیبانی از رژیم غذایی کم نمک. از آنجا که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است پدیده احتباس سدیم، محدود کردن مصرف نمک کاهش بار بر روی کلیه ها، کاهش یا جلوگیری از تورم کمک خواهد کرد.

3. کم فسفر و پتاسیم رژیم غذایی است. با توجه به نارسایی کلیه، کلیه ها می تواند فسفر و پتاسیم اضافی دفع نمی احتمالا باعث هیپرکالمی و هیپرفسفاتمی، و یا زندگی بیماران را تهدید می کند، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید مصرف خود را از فسفر و پتاسیم محدود است، و یا غذاهای پر پتاسیم و فسفر غذا خوردن نیست.



:: برچسب‌ها: آسیب به کلیه ها,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پلی کیستیک: علل و علائمسندرم تخمدان پلی کیستیک چیست؟

پلی کیستیک - یک بیماری است که می تواند در زنان در هر سنی توسعه و در نقض سطوح هورمونی که در آن چرخه قاعدگی زن ورقه، در مرحله درست از تخمک گذاری رخ نمی دهد. به منظور درمان این بیماری در زمان شروع، شما باید به طور منظم با متخصص زنان، چرا که پلی کیستیک ناباروری خطرناک است. اگر دکتر به این بیماری در آغاز توسعه آن را پیدا کرد، آن کمک خواهد کرد برای جلوگیری از نتایج فاجعه آمیز این بیماری است.

علل تخمدان پلی کیستیک

علت پلی کیستیک ممکن است هیپوترمی، سرد و گرم، تغییر آب و هوا، استرس، ارث، اختلالات هورمونی.

اگر شما نقض شده است عملکرد تخمدان از هیپوتالاموس، هیپوفیز، آدرنال، تیروئید، آن علت پلی کیستیک می شود.

این را باید در بیمارستان انجام می شود، نه تنها ما بلکه بالینی، آزمایش هورمونی برای رد کردن تشخیص اشتباه.

در پلی کیستیک نظر می رسد بیش از حد رشد بدن مو، قاعدگی نامنظم، اندازه تخمدان را افزایش می دهد با توجه به این واقعیت است که زن دارای اضافه وزن به نظر می رسد. این علائم ممکن است در اوایل نوجوانی ظاهر می شوند، در صورتی که بیماری به شدت بیان شده است.

علائم پلی کیستیک

ممکن است درد شکم، آکنه، پوست چرب صورت و مغز وجود دارد، به طوری که مو چرب می شود. تاخیر ثابت ماهانه و نشانه ای از تخمدان پلی کیستیک، و گاهی اوقات چرخه برای شش ماه شروع می شود. گاهی اوقات وزن شروع به افزایش ده کیلوگرم، هر چند بدون هیچ دلیل روشنی برای این تغییرات بود.

درمان پلی کیستیک

در پلی کیستیک بدن زن مقدار هورمون های مردانه را افزایش می دهد. برای درمان بیماری داروهایی که میزان این هورمون را کاهش می دهد تجویز کند. همچنین، داروهای مختلف که باعث تحریک تخمک گذاری وجود دارد. با افزایش وزن چشمگیر نیاز به کاهش آن.

اگر هورمون ها کمک کننده نبود؟

سپس دکتر عملیات کم اثر تجویز. این یک روش است که در آن تخمدانها قطع تکه های کوچک به اندازه یک مثلث است. کاهش نمی دوختن نیست، اما به سادگی براکت بسته شود. چنین عمل - لاپاراسکوپی - منجر به بلوغ به موقع از تخمدان با توجه به آزادسازی هورمون.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال http://www.hospital-kidney.com/for-patients/. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: علائم,علل,تخمدان پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان مزه بد در دهان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیهاگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند، شما ممکن است متوجه که شما یک طعم و مزه بد در دهان. پس چگونه شما کمک به بیماران به تسکین علائم بوی بد؟

1. بیماران باید همیشه توجه به بهداشت دهان و دندان خود، به یاد داشته باشید که همیشه مسواک زدن دندان های خود را.

2. سعی کنید برای محدود کردن مصرف خود را از پروتئین است. بنابراین BUN محصول نهایی از پروتئین است، محدودیت مصرف پروتئین ممکن است کاهش سطح نیتروژن اوره در خون کمک کند.

3. کاهش سطح کراتینین در درمان موثر: میکرو نفوذ درمانی از طب چینی. نفوذ اساسی درمان در کمر مورد استفاده برای ترمیم آسیب کلیه ها و کاهش استروما اضافی خارج سلولی. این خلاصه ای از درمان است. هدف از اتمام درمان بیماری می شود که به تدریج سطح کراتینین سرم را کاهش دهد، و به دور از زندگی ارومیه باقی بماند.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال پریانکا، نارسایی مزمن کلیه، هند. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,طعم و مزه بد در دهان ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا بیمار بادمجان نارسایی کلیویبادمجان محصول مشترک در تابستان است، اما بسیاری از مردم نمی دانند، بادمجان همچنین دارای ارزش دارویی بالا، اما بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در خواسته های بالا رژیم غذایی خود، بادمجان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مفید است؟ اگر شما همان سوالات، شما می توانید به طور مستقیم دکتر آنلاین تماس با ما.

در مرحله اول، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بادمجان دارای مزایای زیر برای سلامتی.

بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی

بادمجان نیز منبع اصلی فیبر در رژیم غذایی، بادمجان می تواند به شما کمک کند برای مبارزه با دیابت نوع 2 و حفظ نظم گوارش طبیعی است. در بادمجان دارای ویتامین B، اسید فولیک و ویتامین می تواند پتاسیم نرمال، منیزیم، کلسیم و فسفر را تنظیم کند.

تنظیم فشار خون

بادمجان منبع غنی از فیبر و کربوهیدرات محلول کم به طوری که آنها می تواند کمک به تنظیم فشار خون و کنترل سطح قند خون. این بهترین انتخاب برای درمان دیابت نوع 2 است.

ارائه آنتی اکسیدان

بادمجان نیز یک منبع اصلی از آنتی اکسیدان فراوان، بادمجان نیز می تواند تولید

ترکیبات فنلی در برابر عفونت های مختلف و استرس خود محافظت کنند. هنگامی که یک شخص می خورد بادمجان آن،

دریافت آنتی اکسیدان ها.

ما می دانیم از محتوای بالا، بادمجان مفید است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، با این حال، رژیم غذایی، تنها حمایت درمان نقش به نارسایی کلیوی بازی کند. مهم این است که به دنبال درمان به طور منظم در درمان نارسایی کلیه است.

ما در حال حاضر می دانستند فواید سلامتی بادمجان اگر شما می خواهید برای پیدا کردن مزایای بهداشتی بادمجان اطلاعات، شما می توانید بحث و گفتگو با پزشکان ما نگاه آنلاین و یا یک پیام را ترک کنند.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,تغذیه,ویتامین ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای مدیریت کاهش هموگلوبین به علت نارسایی کلیویگزارش پزشکی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، آنها اغلب هموگلوبین کاهش پیدا، چرا؟ و چگونه آن را حل کنیم؟ کارشناسان زیر بیماران ما چند نظر ارائه، من به کمک شما امیدوارم.

ساختار مناسب عرضه و اشتها:

1. مصرف روزانه انرژی برای مطابقت با مصرف، بیش از حد کوچک است.

2. وجود دارد پروتئین کافی و آهن، پروتئین ها در شیر، تخم مرغ، گوشت گاو، و دیگر پروتئین با کیفیت بالا، نه تنها به جذب منجر، آن را نمی خواهد به آسیب کلیوی منجر شود.

3. مصرف روزانه مقدار مشخصی از سبزیجات، میوه ها، به منظور حفظ قند لازم و ویتامین ها، نه خواران ضربه زننده است، غذا خوردن کمتر سرخ شده، دودی، غذاهای کبابی.

4. اواخر به رختخواب شما می توانید یک کمی شیر می نوشند، می تواند نه تنها افزایش اثربخشی یادگیری و برای کمک به بهبود خواب.

در مرحله دوم، تغییر ریتم زندگی و محیط زیست

1. بهبود بهره وری یادگیری، کاهش زمان آموزش و افزایش زمان خواب.

2. پایبندی به ورزش مناسب، و قادر به سرعت از خستگی بازیابی به عنوان اصل، افزایش می دهد ورزش باید به تدریج و بیش از حد نمی باشد.

3. دیگر تنفس هوا و پنجره های بزرگ تازه های تهویه برای جلوگیری از سیگار کشیدن انفعالی.

ثالثا، شما فقط هموگلوبین کمی پایین تر، وزن کم بدن، بدون نیاز به تنش و ترس، به این باور که ما می توانیم از روش های علمی و طرز فکر حق تغییر این وضعیت استفاده وجود دارد نگرش خوب وجود دارد.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به یادگیری دانش بیشتر در مورد نحوه مدیریت کاهش هموگلوبین به علت نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پروتئين ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علل و درمان سرگیجه از بیماری مزمن کلیهبیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی هستند نشانه های مختلف وجود دارد، سرگیجه، آن را یکی از علائم شایع بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است. این نه تنها بر عملکرد طبیعی بیماران، بلکه برای شکستن طرز فکر از بیماران.

علل سرگیجه در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

کلیه ترشح اریتروپویتین، اریتروپویتین بیماری مزمن کلیوی به نظر می رسد کاهش، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه کم خونی. علائم شایع کم خونی، سرگیجه، ضعف، تپش قلب، تنگی نفس، پوست رنگ پریده و غشاهای مخاطی، و غیره وجود دارد علاوه بر این، بیماری مزمن کلیه، در واقع، کلیه آترواسکلروز است، عمدتا به دلیل افراطی ایسکمی کلیوی التهاب ایمنی فیبروز کلیوی است. ایسکمی شریان کلیوی تحریک ترشح تولید آنژیوتانسین فشار خون بالا، در حالی که بیماران سرگیجه، تهوع و استفراغ ظاهر می شود.

درمان بیماران سرگیجه مبتلا به بیماری مزمن کلیه

درمان سنتی طب فشار خون و درمان مواد مخدر کم خونی است. اما این تنها یک رویکرد تسکین دهنده است. تغییرات در عملکرد کلیه کلید می توانید از کم خونی و فشار خون بالا را دارد. درمان نفوذ طب میکرو چینی بهترین انتخاب شما است. ماده فعال میکرو چینی پزشکی نفوذ به بازی پنج نکته زیر:

1، تقویت متابولیسم سلولی، باعث آسیب دیده فنوتیپ سلول معکوس طبیعی، جلوگیری از وخامت بیشتر آن است.

2، ماده فعال درمان میکرو چینی پزشکی بینش ممکن است عملکرد سیستم ایمنی بدن را تنظیم، مهار آسیب بیشتر به ضایعات گلومرولی.

3. نفوذ ماده فعال میکرو چینی درمان پزشکی برای واسطه های التهابی، سایتوکاین، فاکتورهای رشد، و همچنین به عنوان تعدادی از غیر فعال فعال ناشی از فعالیت های عامل سمیت کلیوی سلول های التهابی، کاهش ارتشاح سلولهای التهابی، و همچنین به عنوان عوامل رشد و کموکاین تعدادی از عوامل، کاهش پاسخ التهابی، باعث واژگونی تابع سوخت و ساز بدن طبیعی است.

4 پل آپوپتوز myofibroblast و کمپلکسهای ایمنی، که در ادامه به جلوگیری از سنتز و ترشح ECM.

5، افزایش تولید آنزیم که از بین بردن کلیه ها برای تخریب ECM کمک، کاهش صدمه به بافت کلیه.

با افزایش عملکرد کلیوی، پدیده سرگیجه می تواند حل شود.



:: برچسب‌ها: درمان,سرگیجه,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

ورود هفت علائم معنی بیماری های کلیویبیماری های کلیوی هرگز در روزهای اولیه آرام است، بیمار خواهد شد بسیاری از ناراحتی جسمی داشته باشد. در اوایل به عنوان باز و درمان بیماری های کلیوی ممکن است، می تواند کنترل و جلوگیری از بدتر شدن. بنابراین، در آغاز، که نشانه های بیماری های کلیوی هستند؟ در مرحله بعد، نگاه کنید، ما به طور خلاصه هفت علائم معنی از ورود بیماری کلیه است.

1. تغییرات در میزان ادرار

ادرار کردن عادی 1000-2000 میلی لیتر در روز، به طور متوسط ​​1500 میلی لیتر، و ادرار است به احتمال زیاد برای نشان دادن اثر بیماری کلیوی بیشتر یا کمتر. به خصوص شب خوب به ندرت، اگر ثابت شود که در شب چند بار و برای نوشیدن آب قبل از رفتن به رختخواب بسیار با احتیاط از بیماری کلیوی نیست.

2. پروتئین

پروتئینوری مهم ترین شرط تشخیصی، نرمال دفع روزانه بالغ از پروتئین در ادرار می کند 150 میلی گرم تجاوز نمی باشد. Macroalbuminuria نتیجه اختلالات غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی بود. عادی غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی تصفیه انتخابی از پروتئین های پلاسما، به طور موثر می تواند به جلوگیری اکثر پروتئین های پلاسما در فیلتراسیون گلومرولی، تنها مقدار بسیار کمی از پروتئین پلاسما در محلول صاف شده گلومرولی.

3. ظاهر Izmenit و خواص ادرار

ادرار طبیعی به رنگ زرد روشن روشن است، اگر نوشیدن کمتر، و یا اولین ادرار کردن صبح، رنگ کمی تیره تر. اگر رنگ قرمز در ادرار، و یا فوم ادرار، توجه به معاینه پزشکی کلیه است.

4. ادم

بدن کلیه متابولیسم آب از بدن، کلیه ها بد هستند، آب تجمع می یابد. برخی از افراد در بر داشت تورم پلک صبح، یا پاها، پاها متورم، در نظر گرفتن مشکل از کلیه ها.

5. فشار خون بالا

سندرم نفروتیک پیامدهای بالینی مهم است، اما اسلاید آب و سدیم احتباس، افزایش حجم خون وجود دارد، ممکن است فشار خون بالا به طور موقت. نوع سندرم Ⅱ ممکن است یک پرفشاری خون اولیه کلیوی.

6. Hypoproteinemia

پروتئین عمده پلاسما کاهش می یابد، درجه میزان پروتئینوری به وضوح مرتبط، هیپوآلبومینمی دیده می شود در بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، سرم آلبومین در 30G / L یا کمتر است. دلیل اصلی از دست دادن آلبومین در ادرار است، اما آنها به طور کامل موازی نیست، به طوری که ارزش آلبومین سرم و آلبومین کاتابولیسم سنتز نتیجه متعادل.

7. علائم گوارشی

از آنجا که دستگاه گوارش ادم اغلب مصرف نمی کنند، تهوع، استفراغ، نفخ، و سایر علائم اختلال عملکرد دستگاه گوارش. هنگامی که ازوتمی، علائم افزایش می دهد.



:: برچسب‌ها: ورم,پروتئینوری,بیماری کلیوی,ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان یک درمان سنتی طب چینی از بیماری کلیه پلی کیستیکبیمارستان ما این است که به طور عمده طب سنتی چین برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، ما به طور عمده استفاده از داروهای خوراکی، "حذف پلی کیستیک) و استفاده از طب سنتی چینی" درمان طب میکرو چینی "به حذف کیست و بهبود عملکرد کلیه است." درمان طب میکرو چینی "پمپ نفوذ مایع و یا کاهش فشار درمان محافظه کارانه است. این خارج از درمان محلی نقاط طب سوزنی کلیه در پشت است. تجهیزات پزشکی تحت مایکروویو، نفوذ دارو از طریق پوست به طور مستقیم به ضایعات کلیوی. ما با استفاده از طب میکرو چینی به گشاد شدن عروق خونی و سرعت بخشیدن به گردش خون دیواره کیست، به طوری که کیست کوچک، کاهش نفوذ پذیری از کیست. این مهار تکثیر سلول های اپی تلیال، کاهش ترشح مایعات کیست. هنگامی که تفاوت در کیست فشار داخلی، به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه کاهش فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون و جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی. بنابراین، پس از ناپدید شدن کیست های مکرر و علائم ischeznut.i به عنوان عملکرد کلیه است که به یک بهبود خوب است.

درمان طب میکرو چینی یک روش درمان بیماری کلیه در بیمارستان ما است. در این روش درمانی شده است درمان بیماران از بیش از 64 کشور، کمک به آنها به تدریج از شر دیالیز بدست آوردن و بهبود عملکرد کلیه است.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال http://www.hospital-kidney.com/for-patients/. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,طب سنتی چینی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مزه بد در دهاناگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند، شما ممکن است متوجه که شما یک طعم و مزه بد در دهان. چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مزه بد در دهان شما؟

نارسایی کلیه یک بیماری معمول است، بیماران کلیوی با کلیه نارسایی کلیه ممکن است به خوبی کار نمی کند. تحت شرایط عادی، کلیه ها می تواند به ما کمک کند تا خلاص شدن از شر زباله در بدن، از جمله نیتروژن اوره خون است، که یک محصول متابولیک پروتئین است. نیتروژن اوره اضافی هنگامی که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد، نیتروژن اوره خون را نمی توان به اندازه کافی به سرعت دفع در بدن تجمع می یابد و در نتیجه افزایش نیتروژن اوره خون.

نیتروژن اوره خون در سیستم های مختلف بدن جریان قرار خواهد داد، هنگامی که نیتروژن اوره دستگاه گوارش می رسد، اوره آز تجزیه اوره آمونیاک به علاوه، آمونیاک می تواند مخاط دستگاه گوارش را تحریک، به موجب آن بوی آمونیاک در دهان بیمار است. بنابراین، بوی دهان و سطوح بالایی از نیتروژن اوره خون نزدیک مرتبط است.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما، از نفوذ میکرو درمان طب چینی، در حال حاضر وضعیت بهبود یافته است دریافت کرد. به عنوان مثال: کاربر نارسایی کلیوی با کراتینین بالا 9 سال .این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,طعم و مزه بد در دهان ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیاز به توجه به رژیم غذاییبه منظور کنترل بهتر پیشرفت بیماری، نارسایی کلیوی، بیماران نیاز به ایجاد تغییرات بزرگ در رژیم غذایی است. بیماران کلیوی متخصص با توجه به وضعیت نارسایی کلیوی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خلاصه در رژیم غذایی باید توجه داشت که پنج مورد نیاز.

1 رژیم غذایی کمی پایین با پروتئین با کیفیت بالا. به این دلیل که توانایی کلیه برای دفع زباله های بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را کاهش می دهد محصولات تجزیه پروتئین نمی تواند جدا شود، آن را در بدن تجمع می یابد، افزایش بار بر روی کلیه است. مقدار کمی از رژیم غذایی پر فیبر می تواند بار بر روی کلیه ها را کاهش دهد، به تاخیر توسعه نارسایی کلیه و نیاز به اضافه کردن پروتئین انسانی لازم است.

2. حفظ کم نمک و کم چربی است. نمک و چربی بیش از حد خواهد بار بر روی کلیه ها را افزایش می دهد، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید کم نمک رژیم غذایی کم چرب را حفظ کند. و در بیماران مبتلا به فشار خون شدید، ادم باید نمک و چربی را محدود کند.

3. فسفر کم و رژیم غذایی کلسیم بالا است. بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی و فسفر بالا و پدیده کم کلسیم، بنابراین به منظور کنترل بهتر بیماری، بیمار باید فسفر کم و رژیم غذایی کلسیم بالا، پیشگیری از استئودیستروفی کلیوی حفظ کند.

4، رژیم غذایی کم پتاسیم. بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه که اغلب توسط پتاسیم بالا همراه است و سطح پتاسیم بالا به راحتی می توانید به مرگ ناگهانی و آریتمی کلیوی، و برای خون بالا سطوح پتاسیم منجر در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی لازم به شدت کنترل مصرف پتاسیم است، سعی کنید برای غذا خوردن یا محصولات حاوی پتاسیم بالا نمی خورند مثل موز.

5، کالری زیاد، ویتامین رژیم غذایی بالا است. گرمای انرژی اولیه بدن را برای حفظ عملکرد طبیعی است، آنها به طور عمده از پروتئین، چربی و هیدرات کربن، پروتئین و چربی می آیند، اما بیش از حد کند توانبخشی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کمک نمی کند، بنابراین بیماران باید غذاهای خاص غنی از کربوهیدرات ها و ویتامین ها می خورند.



:: برچسب‌ها: تغذیه,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب احساس ضعفبیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب احساس ناتوان را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی و کار، و چرا؟ علل بسیاری از خواب آلودگی خستگی، رونق، بسیاری از افراد که آن را به دلیل خستگی کار و وحشت، تفکر است که اگر کمی استراحت، و نشانه بهبود خواهد شد، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، اولین نشانه های کاهش عملکرد کلیوی، خواهد بود نزدیک به 100٪ از بیماران، اما آن را جلوه ای از ترین به راحتی نادیده گرفته به طوری که اغلب این بیماری به تاخیر می باشد. علائم خستگی علت را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

1، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است که بسیاری از سموم انباشته شده در بدن، مانند کراتینین و نیتروژن اوره خون و فنل ها و برخی از سموم دیگر، کاهش حرکت دودی دستگاه گوارش برای نفوذ در هضم و جذب، و در نتیجه کاهش جذب مواد مغذی، حتی سموم باعث تهوع، استفراغ، بنابراین از دست دادن مواد مغذی بیشتر، زوال فیزیکی است.

2 با توجه به از دست دادن خون مزمن است. سم بیش از حد بالا تمایل به خونریزی گوارشی، تظاهرات بالینی خون در مدفوع، حتی خونریزی معده جدی و استفراغ.

3، نارسایی مزمن کلیوی توسعه از نفریت مزمن طولانی مدت است. تظاهرات اصلی نفریت مزمن پروتئینوری، هماچوری است. بنابراین بیماران باید در رژیم غذایی کم پروتئین، کاهش بار پروتئینوری و سوخت و ساز کلیه. زیان بزرگی و عدم مصرف طولانی مدت انسان سرب پروتئین به سوء تغذیه انسان است.

4، باعث کم خونی. هنگامی که نارسایی کلیوی، کاهش ترشح اریتروپویتین، همراه با مصرف مواد مغذی فقیر و از دست دادن خون و سموم آسیب مزمن به سلول های قرمز خون، بیماران مبتلا به کلیه اغلب با درجه کم خونی ناشی از کمبود اکسیژن بدن مختلف، باعث خستگی، سرگیجه و ناراحتی همراه است.



:: برچسب‌ها: کراتینین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علل افراد مبتلا به سردردهای مبتلا به نارسایی کلیهدر زمانی که بیمار در کلیه مرحله نارسایی کلیوی، به همراه کاهش شدید در عملکرد کلیه هستند، عوارض بسیاری وجود دارد، مبتلا به بسیاری از علائم، سردرد یک علامت شایع است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب خلق افسرده، سردرد، خواب خوب نیست. با این حال، که موجب شده است تا یک بیمار سردرد، بیمار باید از شر این پدیده خلاص شدن از شر؟

علل بسیاری از سردرد در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، از جمله:

1، فشار خون بالا کاهش عملکرد کلیه منجر به ترشح رنین آنژیوتانسین و، باعث فشار خون بالا، فشار خون بالا خطرناک است چرا که می تواند مشکلات جدی شود. مانند فشار خون بالا، می تواند اسپاسم عروق خونی بیمار منجر به سردرد می شود. علاوه بر این، اگر بیماران را مصرف بیش از حد از داروهای کم فشار، بیمار نیز به نظر می رسد سردرد.

2 نوروتوکسین: کاهش در عملکرد کلیه منجر به تعداد زیادی از محصولات متابولیک تجمع در خون، برخی از سموم ممکن است سیستم عصبی یک بیمار آسیب بزند، می تواند به بسیاری از مشکلات، مانند سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی، و دیگران منجر شود.

3، هیچ تعادل الکترولیتی: کلیه می تواند تعادل الکترولیتی تنظیم، کاهش عملکرد کلیه و اختلالات الکترولیت تحت تاثیر قرار سیستم عصبی-عضلانی، مانند پتاسیم، هنگامی که یک بیمار این مواد موانع آنها سردرد را داشته باشند.

4، ادم مغزی: بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است به احتمال زیاد به ادم شدید در واقع، ادم مغزی می تواند باعث فشار خون بالا، نفوذپذیری عروقی ممکن است بیمار را تغییر دهید.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,علامت,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان چاقی به دلیل نارسایی کلیهچرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یک نشانه از چاقی است؟ در واقع، بیماران مبتلا به ادم، و چاق نیست. اغلب بیماران علائم ادم. امروز، کارشناسان ما تجزیه و تحلیل علل تورم و درمان گزینه در جزئیات.

چرا تورم است؟

از یک طرف، زمانی که اختلال در عملکرد کلیه، سلول های کلیوی، و مانع فیلتر ذاتی است به خطر بیافتد، بنابراین وجود خواهد داشت بسیاری از جریان از پروتئین در ادرار، و در نتیجه از دست دادن تعداد زیادی از پروتئین است. پروتئین است یک تابع از مسدود کردن آب، به دلیل از دست دادن پروتئین و در نتیجه تورم. روش دیگر، کلیه های آسیب دیده می توانید آب اضافی و نمک از بدن، در بدن ذخیره شده فیلتر نیست، علت ادم.

چگونه برای درمان ادم؟

استفاده گسترده از دیورتیک ها در درمان متداول. اگر چه استفاده از دیورتیک ها می تواند تورم جزئی یا موقت حل کند، اما اگر نه، بیمار دوباره خطر ابتلا به ادم روبرو هستند. اما وابستگی طولانی مدت (ادرارآور) مصرف منجر به بیشتر آسیب به کلیه ها. بنابراین می توان آن را استفاده طولانی مدت از داروهای مدر نیست. بیمار می خواهد برای درمان ادم، اولین چیزی که برای انجام شده است برای تعمیر آسیب به کلیه ها.

درمان طب میکرو چینی اصلی بیمارستان ما است. ماده فعال می رگ های خونی، ضد التهاب، اثر ضد انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی گسترش دهد. بنابراین، دارو، آسیب کلیوی می تواند متوقف شود، عملکرد کلیه های ما می تواند بهبود یابد. از آن خواهد شد را کاهش نمی دهد پروتئین است در معرض، و برای افزایش مقدار ادرار برای کاهش علائم ادم.

افراد چاق تحت درمان با نارسایی کلیه، بیشتر آن را حذف ادم است، مهم ترین است برای بهبود عملکرد کلیه است.

ما یک بیمار با نارسایی مزمن کلیه، نزد ما آمد، ما از Mikro- چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، دهان (گرفته شده به صورت خوراکی) طب چینی و طب غربی مناسب برای کمک به بیمار برای کنترل وضعیت خود و کاهش این بیماری است.



:: برچسب‌ها: درمان,ورم,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریتمواد غذایی نه تنها نیازهای زندگی، بلکه درمان کمکی بیماری نفریت است.

فرنی 1 چشالو: چشالو 60 گرم، 100 گرم برنج، شکر قهوه ای کم است. ① گون قطعه قطعه، پان تمیز. ② گون را در گلدان، اضافه کردن برخی از آب، جوش پس از آتش، را در مخلوط سرباره. ③ برنج قرار داده و گلدان، اضافه کردن براث، کمی آب مخلوط شده با استفاده از زور پس از آتش، تبدیل به حرارت کم و طبخ تا برنج فاسد به فرنی. 2 بار در روز، صبح و شام، 1، مناسب برای ادم مسن، نفریت مزمن، ضعف جسمی، اما مردم با زبان قرمز می تواند آن را بخورم.

2 زنجبیل سوپ عناب: 12 گرم زنجبیل تازه، عناب 6، 90 گرم برنج. خرد شده زنجبیل، خرما، فرنی برنج را بشویید. 2 بار در روز، آیا صبحانه، استفاده در طول سال را ندارد. انتخاب برای گونه نرم شناور، رنگ پریده چهره WHO.

فرنی 3 سیب زمینی: سیب زمینی شیرین 60 گرم خشک شده و یا تازه سیب زمینی شیرین 120 گرم، 60 گرم برنج. یام برش را به قطعات، با congee برنج. 2 بار در روز، شام زود هنگام می تواند اغلب باید گرم شدن طحال و کلیه مزایای یانگ از آب مبتنی بر.

هنگامی که بیماران جید در بیمارستان تحت درمان قرار، ما نیاز به یک دستور علمی

بیماران ممکن است رژیم درمانی در توصیه های دکتر است. در حال حاضر بسیاری از بیماران مبتلا به نفریت مشابه در بیمارستان، و آنها ایجاد یک. در حال حاضر وضعیت بهبود یافته است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری نفریت,فرنی ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید طب چینی برای درمان نارسایی کلیهدر حال حاضر، بسیاری از مردم به محض آنها با نارسایی کلیه تشخیص داده شده و فکر می کنم که نارسایی کلیه دشوار است برای درمان، و مقدار زیادی از پول را صرف کنند، می ترسند به تماس بار اقتصادی خانواده، بنابراین به رها کردن درمان، هر آنچه که به این بیماری توسعه یافته است. در واقع، نارسایی کلیه بیماری علاج ناپذیر است و دیگر. به گفته کارشناسان، طب چینی برای درمان نارسایی کلیه، یک اثر دیگر از درمان شود.

طب چینی عمیق، تهویه در داخل بدن بیمار است، به طوری که اساسا حل این مشکل از درمان بیماری کلیه، Shijiazhuang شرکت کارشناسان بیمارستان کلیه اختصاص داده شده پر زحمت پژوهش در طب سنتی چینی، پس از بیست سال کار بالینی و تجربه، و در نهایت کار می پردازد خاموش بیمارستان ما این است که ترکیبی از طب چینی، در نهایت توسعه مجموعه ای از درمان سه بعدی، آنها دایره درمان پزشکی، کلیه طب چینی بسته و گرم سنتی Shenshu، حمام پا پزشکی، طب بدن حمام، طب سنتی چینی، انما ذخیره سازی بالا، بیماریهای دهان و تشخیص، moxibustion درمان، هفت نوع از درمان است. آنها مکمل یکدیگر، اخلال در درمان وضعیت بیماری پیچیده مزمن کلیوی، و همچنین می تواند به طور موثر جلوگیری از بدتر شدن نارسایی کلیه، نارسایی کلیه و حتی وضعیت معکوس می باشد.

هفت نوع درمان مورد نیاز داروهای گیاهی طبیعی، بیمار هیچ عوارض جانبی ندارد. و بیمار در دیالیز مورد نیاز نمی باشد برای روشن شدن سموم از بدن، تمیز کردن خون، به منظور ارائه شرایط خوبی برای بازسازی کلیه ها. علاوه بر این، طب سوزنی و دیگر گرم تحریک کلیه برای بازیابی عملکرد اصلی است. و طب سنتی چینی غنی است در مواد غذایی، بلکه همچنین برای بیماران مبتلا به کلیه مواد مغذی را فراهم تعمیرات ضروری است. از نظر بالینی ثابت شده، هفت درمان طب چینی در درمان کلیه اثر بسیار خوبی درمانی، صرفه جویی در بسیاری از بیماران از جان گذشته بود.



:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,داروی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خوردن شیر بادامشیر بادام حال حاضر تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب، مهم ترین این است که در مزایا و معایب شیر بادام تمرکز، برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به برخی از سوال، شیر بادام خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

در مرحله اول، شیر بادام به نفع سلامت بیمار،

استخوان های محکم نگه دارید

اگر چه بسیاری از دوز کلسیم وجود دارد، اما شیر بادام ممکن است خطر ابتلا به ورم مفاصل و پوکی استخوان را کاهش می دهد، بهبود ایمنی و ویتامین D ممکن است سلامت استخوان بیمار را بهبود بخشد.

ارائه مواد معدنی

شیر بادام دارای فسفر غنی، پتاسیم و روی می باشد. یک ماده معدنی یک عامل مهم در سلامت استخوان و سلامت جسمانی است. با این حال، برای بیماران مبتلا به عدم تعادل الکترولیت، که توصیه نمی شود به نوشیدن شیر بادام.

از مطالب فوق، ما می دانیم که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند شیر بادام نوشیدن، این به آن معنا نیست که همه بیماران می توانند شیر بادام بنوشید. آن را در دولت خود را از وضعیت بستگی دارد.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، مهم است که توجه داشته باشید، شیر بادام یک جایگزین برای آنها است، مهم این است برای آنها به دنبال درمان موثر. بیمارستان Shijiazhuang شرکت نفروپاتی درمان طبیعی نشان داده شده است که در ترمیم آسیب وارده موثر و بازگرداندن عملکرد کلیوی طبیعی. نفوذ دارو درمان میکرو چینی در درمان نارسایی کلیه موثر است. این درمان موضعی است. اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ از جزئیات بیشتر، شما می توانید با ما به طور مستقیم از طریق اینترنت پزشکان تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علل آتروفی کلیهآتروفی کلیه اشاره به تعدادی از دلایل را برای از دست دادن نفرون نرسیدن خون کافی و کلیه ها. آتروفی کلیه بیماران را رنج می برند علائم متفاوت است.

طب غربی معتقد است که شایع ترین علت آتروفی کلیه های مختلف بیماری های مادرزادی و یا اکتسابی از پارانشیم کلیه، بیماری های ثانویه کلیه، پیلونفریت مزمن، منجر به حجم کلیه کاهش می یابد، تابع کاهش می یابد. همچنین، علل شایع تر از تنگی شریان کلیه، انسداد طولانی ادراری، ترومبوز شریان کلیوی و آمبولی، نفروپاتی ریفلاکس، سل کلیوی از بین بردن نیست.

شایع ترین علت منجر به آتروفی کلیه از تنوع بیماری های مادرزادی و یا اکتسابی از پارانشیم کلیه، بیماری های ثانویه کلیه، پیلونفریت مزمن، منجر به حجم کلیه کاهش می یابد، تابع کاهش می یابد. همچنین، علل شایع تر از تنگی شریان کلیه، انسداد طولانی ادراری، ترومبوز شریان کلیوی و آمبولی، نفروپاتی ریفلاکس، سل کلیوی از بین بردن نیست.

طب چینی معتقد است که رژیم غذایی ناسالم آتروفی کلیه، اختلال خلقی ناشی از ضعف معده و طحال. معده و طحال حاکم رژیم غذایی هضم، جذب مواد غذایی، زمانی که ضعف طحال و معده خواهد شد از دست دادن اشتها، و سایر علائم آتروفی کلیه. عادات بد مانند مصرف بیش از حد الکل (ارواح)، چای، قهوه و یا می توانید مواد غذایی را هضم کند، و غیره، که ممکن است در آسیب به مخاط معده منجر به نوبه خود و در نتیجه التهاب معده سطحی آتروفی کلیه. flabbiness تابع پیلور، ریفلاکس معده و روده و صفراوی از طریق پیلور را به داخل معده، آن را به مخاط معده، معده آسیب مخاط آستانه تحریک، به نوبه خود و در نتیجه آتروفی کلیه گاستریت سطحی است.

در حالی که ما می تواند علل مادرزادی را کنترل کنید، اما ما می توانیم توسعه این بیماری از طریق درمان، حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه تسهیل،.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,داروی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 4628
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پروتئینوری به نارسایی کلیوی استگاهی اوقات، ما را پیدا خواهد کرد هنگام ادرار ادرار مقدار غیرعادی بزرگ از حباب، برخی از مردم این پدیده را نادیده بگیرد، برخی از مردم فکر می کنم که این یک پدیده بسیار جدی است. افراد مختلف تفسیرهای مختلف برای آن دسته از افرادی که بیماری کلیوی، آنها در مورد ادرار کف آلود بسیار نگران هستند. از آنجا که این علائم مشکلات کلیوی است، اما همچنین نشان می دهد که بدتر شدن عملکرد کلیه، اگر در زمان درمان نمی خواهد به یک بیماری بسیار جدی منجر شود.

اما هیچ شکست ادرار کف آلود کلیوی، به منظور تعریف بهتر ادرار کف آلود، شما می توانید این آزمایشات، مانند آزمایش ادرار، الکتروفورز پروتئین ادرار، پروتئین ادرار 24 ساعته، پروتئین در ادرار می شود.

با این حال، این آزمایشات، شما ممکن است دانش قبلی ادرار داشته باشد.

اگر حباب بزرگ است و یا به اندازه یکنواخت نیست، تنها برای یک زمان کوتاه به طول می انجامد، آن است که ادرار کف آلود طبیعی است، این است که به علت مواد آلی و مواد معدنی در ادرار، مانند گلوکز و معدنی نمک.

اگر فوم بزرگ و به سرعت در حال ناپدید بود، آن را به این معناست که مواد ادرار قند.

اگر حباب کوچک است و برای یک مدت طولانی ناپدید می شوند نیست، می توان آن پروتئینوری.

علاوه بر این، ادرار کف آلود، اگر بیمار دارای فوریت، ادرار تکرر، سوزش یا تورم، فشار خون بالا در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به بیمارستان محلی برای تشخیص زودرس و درمان به موقع و مناسب توصیه می شود،
برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، ادرار کف آلود شایع است.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی بیماری نارسایی مزمن کلیهدر حال حاضر، برای درمان نارسایی مزمن کلیه در درمان طب غربی فشار خون بالا، سم زدایی، و غیره و در شرایط جدی، و دیالیز پیوند کلیه لازم است. اما این درمان دارای اشکالاتی آشکار غربی مانند هزینه بالا، عوارض جانبی بسیاری از و محدودیت. بنابراین درمان طب چینی بسیار محبوب در حال حاضر است.

طب چینی در درمان نارسایی مزمن کلیوی دارای مزایای بسیاری، به عنوان مثال، او می تواند بیماری را درمان، هیچ درد یا عوارض جانبی وجود دارد. امروز، بسیاری از کارشناسان در حال کار در طب چینی در درمان بیماری مزمن کلیه، چندین درمان توسعه یافته اند، به ویژه، درمان میکرو چینی پزشکی نفوذ. در این روش درمانی نشان داده شده است که این بهترین درمان برای بیماری مزمن کلیه است.

درمان با استفاده از طب چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای بدست آوردن بهترین درمان درمان بیماری مزمن کلیوی. این درمان با استفاده از تعداد زیادی از داروهای مختلف چینی، است که در موقعیت های مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری، و تمام مواد مخدر از طبیعت بر اساس، پس از آن امن است.

نفوذ پزشکی درمان مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی ممکن است به طور موثر نفوذ ضایعه در کلیه ها، تخریب آلاینده ها، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک (فاگوسیتوز) از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی را تقویت می ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر کند.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,نارسایی مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نفریت لوپوس می توان درمان کردنفریت لوپوس می توان درمان کرد؟ واقعا. فقط برای تشخیص و درمان مناسب، قابل درمان هستند. با این وجود، طب میکرو چینی در درمان بیماری مزمن کلیه است اثر درمانی خوبی به دست آورد. در این روش درمانی می تواند چهار روش برای درمان نفریت لوپوسی.

1 گسترش عروق خونی: اتساع عروق خونی در تلاش برای بهبود وضعیت گردش خون کلیوی هر یک از سیستم، ایسکمی تسهیل و هیپوکسی در هر سلول کلیوی داخلی ارائه یک محیط خوب برای ترمیم سلول های mesangial.

2 ضد التهاب: این است که کاهش ارتشاح سلول های التهابی، کاهش آسیب بیشتر به مزانژال سلول.

3 ضد انعقاد: کاهش ترومبوز فشار به منظور بازگرداندن مجموع سلول های mesangial.

4 تخریب: در واقع، به منظور روشن کمپلکسهای ایمنی و منتشر می کنند ماتریکس خارج سلولی در ادرار است.

در صورت استفاده از مواد مخدر، روش علمی باید از یک روش ترکیب درمان طب چینی و اروپایی باشد. نه فقط یک راه برای استفاده از آن تنها درمان طب چینی. محدودیت های زیادی برای استفاده از تنها یک درمان تک وجود دارد. از طریق کاربرد منطقی از چهار مداخلات درمانی قبلی، سلول های اپیتلیال گلومرولی از مویرگ ها باید بازسازی خواهد شد، عملکرد فیزیولوژیکی طبیعی خود به طور طبیعی بهبود می یابند. تابع مانع اپیتلیال ترمیم است، بیش از حد، چرا که این توابع ترمیم می شوند، پروتئین به طور طبیعی ناپدید خواهند شد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,درمان طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیهچگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه

کلیه اندام های اصلی است که نقش مهمی در بدن ایفا می کند، به عنوان مثال برای تولید متابولیت های ادرار و تولید برخی از سم زباله، تنظیم تعادل آب و الکترولیت در بدن و حفظ تعادل اسید و باز، و عملکرد غدد درون ریز، رنین ترشح، اریتروپویتین، ویتامین فعال هستند D 3، پروستاگلاندین ها، برادیکینین، و غیره نارسایی مزمن کلیه در نتیجه بدتر شدن بیماری های مختلف از کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه، اختلالات غدد درون ریز، سموم را از بدن را افزایش می دهد، و به همین ترتیب، اگر در زمان درمان نشود، بهبود عملکرد کلیه، ممکن است رو به وخامت گذاشته اورمی است. از آنجا که بیماران مزمن کلیه چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ها؟

در مرحله اول، مواد غذایی معقول و سالم به روش اساسی ترین و موثر ترین برای بهبود عملکرد کلیه است. پس چه رژیم غذایی می تواند عملکرد کلیه ها را بهبود بخشد؟ شرایط خاص، اگر شما نمی فهمید، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

1. تعداد کم پروتئین با کیفیت بالا. محدود کردن مصرف پروتئین ممکن است به طور موثر جلوگیری و یا کاهش سرعت روند نارسایی کلیوی. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید یک ماده غذایی با پروتئین بالا مانند تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر، ماهی و غیره بخورند. محدود کردن مصرف خود را از پروتئین های گیاهی.

2. اضافه کردن کالری به اندازه کافی. گرما به اندازه کافی می تواند تجزیه پروتئین بدن را کاهش دهد، به طور کلی، حداقل 35 کیلوکالری به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، اساسا قند و چربی، ممکن است برخی حاوی نشاسته سیب زمینی سیب زمینی شیرین و، و سایر غذاهای پر کالری وجود دارد.

3. خیس از حد نمک، فسفات و پتاسیم سدیم. اگر بیمار علائم ادم و فشار خون بالا است، ما نیاز به محدود کردن مصرف نمک، موارد شدید می تواند رژیم غذایی بدون نمک. اگر بیماران با هیپرکالمی، که به منظور محدود کردن مصرف پتاسیم، مراقب باشید که غذاهای سرشار از پتاسیم، مانند موز، تره فرنگی، نارنگی، قارچ درخت، و غیره. کاهش عملکرد کلیه، فسفر برای رشد، عملکرد کلیوی کاهش بیشتر خواهد شد، بنابراین محدود کردن مصرف فسفر کمک به بهبود عملکرد کلیه است.

4. اضافه کردن ویتامین. ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، مقاومت در برابر افزایش می دهد.

علاوه بر رژیم غذایی، درمان نیز مهم است. میکرو چینی پزشکی نفوذ در درمان بیماری مزمن کلیه اثر درمانی خوبی بود. این می تواند از بیمار در داخل بهبود می یابند، رگ های خونی گشاد، بهبود می بخشد وضعیت ایسکمی و هیپوکسی، بازگرداندن سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

ما یک بیمار با نارسایی مزمن کلیه، نزد ما آمد، ما از Mikro- چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، دهان (گرفته شده به صورت خوراکی) طب چینی و طب غربی مناسب برای کمک به بیمار برای کنترل وضعیت خود و کاهش این بیماری است.

ما می توانید آن را در حال حاضر کراتینین و اوره تا حد زیادی کاهش داده بود و او بسیار خوشحال است و احساس می کند خوب است.

علاوه بر این، بسیاری از عوارض ناپدید شده بود.



:: برچسب‌ها: بیماران مزمن کلیه,میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان کراتینین بالا به علت نارسایی کلیهکراتینین یکی از شاخص های اصلی نظارت بر عملکرد کلیه است، کراتینین سرم ممکن است پاسخ به درجه ای از آسیب کلیوی مستقیم. هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی است بین 50-80 با نرمال کاهش یافته است، در بیماران، بدون هیچ گونه علائم بالینی.

زمانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش یافت 25-50، آن را شامل مرحله از ازوتمی. کراتینین خون شروع به افزایش است، اما هنوز هم در زیر 450. علائم معمولا کم خونی، ادرار کردن مکرر، افزایش ادرار، هیچ علایم آشکاری.

هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی است به 0٪ 20٪ کراتینین خون کاهش (حدود 450-707) به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. وجود خواهد داشت کم خونی شدید، افزایش ادرار شبانه، علائم آب و عدم تعادل الکترولیت اختلالات معده و روده، آسیب به سیستم عصبی قلبی و عروقی و مرکزی.

وقتی که نرخ فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 10٪، کراتینین خون بالاتر از 70، در این مرحله، آن را به علائم بالینی واضح و اختلالات بیوشیمیایی خون باشد.

دلایل اصلی برای کراتینین بالا است آسیب کلیه، بنابراین کاهش کراتینین است هدف نهایی نیست، فقط تابع فیلتر کلیه را بهبود می بخشد، کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد.

بیمارستان نفروپاتی پزشکی درمان میکرو چینی نفوذ Shijiazhuang شرکت، به طور موثر می تواند تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد خود را.

نفوذ پزشکی درمان مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی ممکن است به طور موثر نفوذ ضایعه در کلیه ها، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک (فاگوسیتوز) از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و افزایش ایمنی، ضد انعقاد موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی.



:: برچسب‌ها: کراتینین,نفوذ پزشکی درمان میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستندنشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است در هنگام تولد یا بعدا در زندگی ظاهر می شود.

علائم اصلی بیماری کلیه پلی کیستیک درد در کمر و بالای شکم، اختلالات سیستم قلبی و عروقی، خون در ادرار، تشنگی، افزایش ادرار.

درد در حدود نیمی از موارد در سنین پایین شروع می شود. به طور معمول، درد ثابت نیست. اولیه می شود درد و بعد، زمانی که به اندازه کلیه ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است، درد اپیگاستر می پیوندد.

در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است درد در قلب، سردرد و سرگیجه، افزایش فشار خون می شود.

قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح، وجود خون در ادرار بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک در حدود نیمی از موارد رخ می دهد. این علامت نیز ناپایدار است.

برای مراحل بعدی بیماری کلیه پلی کیستیک است که با توسعه نارسایی کلیوی تا حدی. این وضعیت به صورت اختلال متابولیک مترقی شناخته شده است، و نشانه های مسمومیت. به تدریج افزایش تشنگی و حجم ادرار، خستگی است. به تدریج از دست دادن توانایی به کار می کنند.

عوارض بیماری کلیه پلی کیستیک می سنگ در کلیه ها، پیلونفریت، کیست چرکین، خونریزی در آنها است. کلیه پلی کیستیک در بیماری بیشتر مستعد ابتلا به تشکیل تومورهای بدخیم، ضایعات باکتری سل و غیره می باشد.

با عوارض extrarenal از پلی کیستیک شامل بدخیم فشار خون بالا (فشار خون بالا به طور قابل توجهی، سخت به مواد مخدر اصلاح)، تشنج، خونریزی در مغز (به عنوان یک نتیجه از فشار خون بالا)، اختلالات مختلف سیستم عصبی و دیگران است.

برای تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک است که عملا استفاده از کل زرادخانه از روش های مدرن. از اهمیت ویژه ای در پویایی اولتراسوند و سی تی اسکن.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: علائم,بیماری Multicystic کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان این بیماری سوم مرحله کلیویاز نظر بالینی، نارسایی کلیوی به سه مرحله تقسیم شده است، مرحله اول تابع جبران کلیوی، ازوتمی، این مرحله دوم، شکست مرحله سوم کلیه است. هنگامی که یک بیمار مرحله سوم نارسایی کلیه بوده است، نشان می دهد که آنها در مراحل اولیه اورمی هستند، و اگر شما درمان به موقع و موثر را ندارد، این بیماری ادامه خواهد داد به بدتر شوند. درمان زودرس، بیشتر شانس درمان. بیماری کلیوی مرحله III در دیالیز معمولا لازم است. استفاده از طب سنتی چینی و طب غربی تنها آن را تا به برخی از محدودیت ها، بنابراین ما به طور موثر طب چینی و غربی ترکیب. بنابراین درمان تصفیه خون و میکرو نفوذ درمانی چینی ترکیب کاملی از روش های درمانی طب نوآورانه به دنیا آمد، این درمان را شکست بیماری کلیوی شدید مزمن دشوار است به درمان است.

در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله سوم به طور کامل با خون آلوده، کلیه ها به شدت ضرب دیده شده است، فیبروز شدید عملکرد کلیه به 10 درصد کاهش داد. بنابراین، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری کلیوی مرحله سوم باید شروع به قفل فیبروز بلوک، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، بازگرداندن عملکرد کلیه است. درمان برای تصفیه خون می تواند کمک به بدن از شر مواد زائد و سموم از سوخت و ساز بدن خلاص شدن از شر، تمیز کردن خون آلوده به حمایت از سدیم، پتاسیم، کلسیم و ثبات و تعادل اسید و باز الکترولیت. نفوذ پزشکی درمان مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی ممکن است به طور موثر نفوذ ضایعه در کلیه ها، تخریب آلاینده ها، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک (فاگوسیتوز) از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی را تقویت می ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر کند. در حال حاضر، درمان تصفیه خون و میکرو نفوذ از طب سنتی چینی در درمان ترکیبی بهترین درمان برای درمان بیماری مزمن کلیه، ساخته شده اثر درمانی خوبی در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، هنگامی که سه درمان به موقع است، احتمال بالایی از درمان وجود دارد.

ما یک بیمار با نارسایی مزمن کلیه، نزد ما آمد، ما از Mikro- چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، دهان (گرفته شده به صورت خوراکی) طب چینی و طب غربی مناسب برای کمک به بیمار برای کنترل وضعیت خود و کاهش این بیماری است.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,نفوذ میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه آزمایش خون برای کراتینینیک آزمایش خون برای کراتینین - یکی از شایع ترین تشخیص، که توسط دکتر به منظور روشن شدن ماهیت و علل اختلالات در سیستم، کلیه ها و عضلات منصوب کرد. جوهر از این روش در اصل بیان می کند که بر اساس کراتینین نتیجه نهایی یک فرآیند واکنش های متابولیکی ساختارهای پروتئینی در بدن انسان است. کراتین - یک جزء تشکیل دهنده همراه با دیگر ترکیبات نیتروژن باقی مانده مولکول، یعنی مجموعه ای از مواد غیر پروتئینی که به طور مستقیم از طریق خروجی کلیه ها. این اجزای غیر پروتئین دار شامل اجزای زیر است:

کراتینین.

آمونیاک.

اوره.

اسید اوریک.

سطح شاخص، یعنی، در چه سطح قرار است به "کراتینین" باید صحت فرآیندهای در تخصیص کلیه قضاوت خواهند کرد.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال http://www.hospital-kidney.com/for-patients/. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری های استخوان القاء شده توسط نارسایی کلیهبیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اغلب احساس درد در مفاصل، ضعیف و و غیره. حتی آنها را به یک پوکی استخوان و استخوان جدی ناهنجاری. پس چرا نارسایی کلیه می تواند به بیماری های استخوان منجر شود؟ و چگونه آن را درمان کنیم؟

دلیل:

کلیه یک تابع برای تولید فعال ویتامین D، کمک می کند که استخوان جذب کلسیم و سالم نگه داشتن استخوان. با این حال، در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مناسب ویتامین D، کمک می کند که استخوان جذب کلسیم، که باعث بیماری های استخوان ندارد. از سوی دیگر، کلیه های آسیب دیده نمی تواند اختصاص داده شود فسفر بیش از حد، که باعث تحریک ترشح هورمون تیروئید، غده تیروئید حل و فصل بسیاری از کلسیم از استخوان ها، باعث بیماری های استخوان.

رفتار:

میکرو چینی پزشکی درمان های معمولی در بیمارستان ما است. ماده فعال دارویی می تواند استاز خون پراکنده، گشاد شدن عروق خونی، سموم روشن و زباله و برای از بین بردن ماتریکس خارج سلولی. همه این است که برای محافظت کلیه خون صاف و سالم است، همه این را می کلیه صاف و سالم خون را، بهبود محیط داخلی متابولیسم کلیوی، سپس بهبود عملکرد کلیه است.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال تیما Kaeyo C مرحله 5 از CKD. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های استخوان,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان درمان طب غربی از بیماری کلیه پلی کیستیک؟درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است رفتار مادام العمر دوره های سرپایی و بستری پزشکی تکرار و مطابق با رژیم غذایی را ادامه داد.

در طراحی رژیم غذایی روزانه باید اولویت برای مواد غذایی مغذی با پروتئین کافی داده می شود و تا حدودی در چربی، کربوهیدرات و نمک محدود شده است. این مهم است که اطمینان حاصل شود مقدار انرژی کافی از رژیم غذایی روزانه، و دریافت vitaminopreparatov.

همانطور که برای درمان پزشکی بیماری کلیه پلی کیستیک، کاملا نشان می دهد دوره های دوره ای از آنتی بیوتیک (طولانی تر از طبیعی)، مصرف مزمن مواد مخدر برای کاهش فشار خون.

از روشهای جراحی موجود درمان این بیماری در سال های اخیر، بیشتر مورد استفاده سوراخ (سوراخ) قلم مو پوست با حذف مطالب خود را. دستکاری تحت سونوگرافی یا سی تی اسکن انجام شده است و در حدود هر شش ماه تکرار می شود. یک جایگزین برای این روش تنها عمل جراحی باز در کلیه ها باشد.

همه روش های سنتی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند تنها به عنوان یک کمکی و تنها پس از مشورت با دکتر خود درمان می شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

افزایش کراتینین در آسیب رساندن به بیمارانکراتینین بالا را می توان با کسی که بیشتر از زمان در زیر آوار به سر برده بود شناسایی شده است. مشخصه برای این وضعیت آسیب بافت ماهیچه ای است که در مقادیر زیاد به جریان خون کراتینین افزایش می دهد.

اختلال عملکرد تیروئید

یک آزمایش خون برای تیروئید kreatininFunktsiya افزایش یافته است، که به نوعی از بیماران مبتلا به این بیماری، "ری." افزایش تولید هورمون ترویج تجزیه عضلات، و در نتیجه فرد شروع به از دست دادن وزن به سرعت، بدون دلیل آشکار است. در این وضعیت، غلظت کراتینین، بطور قابل توجهی افزایش می یابد.

آن را یافت که کراتین است که نه تنها در خون منتشر شد، اما علاوه بر این در ادرار موجود است. از مقدار استاندارد کراتین هنگام رمزگشایی است تجزیه و تحلیل انجام وضوح نشان می دهد که چگونه به خوبی کلیه در حال کار موثر و در انسان است. سطح عادی از این ماده در مردان می رسد در حدود 18 میلی مولار، کمتر از نرخ در زنان (حدود 16 میلی مول). در مواردی که سیستم بد عملکرد دفعی کلیه، ارزش شاخص "کراتین" در نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دست کم گرفت. دلیل کم ارزش گذاری یکی دیگر از کراتین در تجزیه و تحلیل می تواند در نظر گرفته شود، از کم خونی بیماری انسانی یا آسیب عضله اسکلتی در بیمار است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: کراتینین,آسیب ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

مورد نیاز رژیم غذایی بیماران با اورمیبیماران مبتلا به اورمی نیاز به یک رژیم غذایی علمی برای تسکین علائم خود و محافظت از عملکرد باقی مانده pochek.I هر گونه مورد نیاز در رژیم غذایی بیماران مبتلا به اورمی؟

1.dieta بیماران مبتلا به مزمن کلیوی باید به نور، آنها می توانند شراب بنوشند و یا خوردن غذاهای تند به غذا خوردن غذاهای چرب کمتر و پروتئین حیوانی (مانند چربی، میگو، خرچنگ، و غیره)

2. بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید لوبیا و محصولات باقلا سبز مصرف نمی کنند (به عنوان مثال، توفو، جوانه لوبیا، آرد سویا، و غیره)

3.patsient با بیماری مزمن کلیه، که، ادم، فشار خون بالا، نارسایی قلبی باید نمک کمتر و یا رژیم غذایی بدون نمک می خورند.

4.Vo زمان بیماری مزمن کلیه، نارسایی کلیوی را کاهش می دهد ظرفیت کلیه برای کنترل مصرف آب ضروری است، توصیه میکنم از فرمول زیر: = تعداد حجم ادرار در هر روز + 500-800 میلی لیتر.

5.patsientov اورمی و نارسایی کلیه، به منظور کراتینین، BUN نمایش داده ادرار باید مدفوع آزاد باقی می ماند ترجیح می دهند دو یا سه بار در روز به جای سه بار در روز یا vdva. خربزه، هندوانه، کدو تنبل می تواند یک دیورتیک، سوپ لوبیا قرمز، سوپ لوبیا سیاه و سفید، سوپ لوبیا، TOO دیورتیک. عسل، موز، گلابی، هویج، گوشت گردو، دانه کنجد سیاه و سفید، می تواند ملین، این غذاها را می توان با دارو درمان شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683



:: برچسب‌ها: مورد نیاز در رژیم غذایی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 3044
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سه روش برای شستن پاپاهای خود را بشویید با آب داغ نیز شناخته شده است به عنوان حمام پا متعلق به بخش مهمی از طب چینی، و می تواند سوخت و ساز بدن و به طور موثر ترویج ترویج گردش خون. سه روش زیر توضیح داده شده برای شستن پای خود را.

روش اول

پاهای خود را با آب بشویید و زنجبیل، که کمک دفع سرما و برای درمان سردی دستها و پاها. ما نیاز به قرار دادن چند تکه زنجبیل را در آب داغ که می تواند نشانه های سردی دستها و پاها را کاهش دهد. زنجبیل خوراکی است که اثر شتاب گردش خون و بهبود علایم سردی دستها و پاها، لرز علامت. پاهای خود را با آب بشویید زنجبیل هیچ آسیب در بدن است، اما ما نمی توانیم بگوییم که پا شسته شده با آب و زنجبیل می تواند بیماری را درمان کند.

روش دوم

حمام پا استیک بهبود کیفیت خواب. اضافه کردن یک قاشق مربا خوری سرکه سفید را در آب و شستن پاهای خود را با سرکه می تواند پوست مرطوب و از بین بردن خستگی، بهبود کیفیت خواب. اسید استیک است اثر افزایش سوخت و ساز بدن، می تواند کمک به بیماران استراحت، دوباره جوان، جلوگیری از تصلب شرایین، فشار خون بالا. با این حال، بیماران باید آگاه باشند که حمام پا استیک بهبود کیفیت خواب فقط روش های ملی است که بدون هیچ گونه پایه علمی آورده باشد.

روش سوم

پاهای خود را با اثر آب نمک شستشو آن را تا به ضدعفونی کردن و درمان بری بری.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683



:: برچسب‌ها: داروی چینی,پاهای خود را بشویید ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیوی می تواند به عوارض منجرنارسایی مزمن کلیه - در درجه اول یک عارضه از بیماری های مختلف: به طور مستقیم کلیه، مانند سنگ همه شناخته شده است، نفریت مزمن، و همچنین بیماری های عمومی - قلبی و عروقی (فشار خون بالا، تصلب شرایین، و غیره)، غدد درون ریز، رئیس در میان آنها، البته، دیابت. و در کودکان باعث از CRF ممکن است عفونت در دستگاه ادراری تناسلی، و یا ناهنجاری در توسعه آن است.

به سرعت شناسایی نارسایی کلیه و شروع همه اقدامات لازم، همه درد و رنج را از هر بیماری مزمن کلیه 1-2 بار در سال به انجام یک آزمایش خون بر روی محتوای اوره و کراتینین او.

سه مرحله از این بیماری وجود دارد: پنهان (یعنی جریان پنهان)، محافظه کار، قابل درمان (یک نوع انتقال) و ترمینال. اغلب پیشرفت بیماری را پنهان است، بدون هیچ گونه علائم بالینی آشکار است. حتی "انتقال" را از محافظه کار-قابل درمان به آخرین، مرحله نهایی گاهی اوقات نامرئی، و شناخته شده به تمام علائم نارسایی مزمن کلیه - استفراغ و تهوع، تورم، اوره بو، و همچنین اختلالات عملکردی از سیستم خون ساز، قلبی و عروقی، عصبی و غدد درون ریز - در حال حاضر در بسیار مشهود اواخر فاز - در اورمی. برای تغییر به مرحله ترمینال نیز با کاهش شدید در میزان ادرار مشخص شده است: به جای 2 لیتر در روز - به 1 لیتر یا کمتر است. این است که با وجود مصرف دیورتیک. و هنگامی که علائم بالینی دقیق از اورمی به جلو می آیند، بیمار لازم است برای شروع یک درمان جایگزین کلیه های دیالیز با استفاده از "کلیه مصنوعی". در غیر این صورت، ممکن است روند به اصطلاح مسمومیت اورمیک آغاز خواهد شد، متضمن تغییرات غیر قابل برگشت در بدن است.

بیمار ممکن است به پریکاردیت اورمیک توسعه - التهاب کیسه های برای قلب با مایع پلورال در حفره پریکارد. همچنین یک hyperhydration مهم وجود دارد - زمانی که بدن با مایع پربار و خطر ادم ریوی و خونریزی در پوست و غشاهای مخاطی به دلیل افزایش خونریزی وجود دارد. همچنین ممکن است شامل هیپرکالمی و اسیدوز متابولیک - افزایش پتاسیم و "اسیدی شدن" خون خطرناک عوارض قلبی و عروقی. در چنین مواردی، مسئله این است که در حال حاضر فوری، همودیالیز اضطراری است. در این وضعیت، بیمار نیاز به یک دوره بسیار طولانی توانبخشی، اما بهبودی کامل از ارگان ها و سیستم های تضمین می کند نه - پیامدهای ماندگار از مسمومیت شدید اورمی. به همین دلیل آن مهم است به شناسایی نارسایی مزمن کلیه در به موقع است - به دلیل آن تاثیر می گذارد بقای بیماران همودیالیزی، کیفیت زندگی خود را.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,عوارض ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از بیماری IGA پیشرفتشایعترین علائم نفروپاتی IgA در ادرار تیره، و یا هماچوری، به ویژه در شرایط استرس های فیزیولوژیکی، مانند بعد از سرد است. IgA نفروپاتی یک بیماری پیشرونده، که توسعه به نارسایی کلیه با درمان موثر است. در بسیاری از موارد، بیماران IgA در یک کشور با ثبات است. پزشکان دریافته اند که حدود 25 درصد از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در، یک بیماری که به نارسایی مزمن کلیوی، در نهایت، مرحله نهایی نارسایی کلیه توسعه وجود دارد. اما چگونه برای جلوگیری از بیماری IGA پیشرفت؟

در مرحله اول، برای جلوگیری از عفونت خاص.

بعضی از عفونتهای به سرعت می تواند از بیمار تغییر دولت، حتی یک تیز بدتر شدن بیمار است. در برخی از عفونت، از جمله عفونت های ویروسی و برخی از باکتری. مانند عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، گلو درد. از آنجا که این بیماری شایع هستند، مردم ممکن است از این بیماری ها رنج می برند، بیماران باید بسیار مراقب برای جلوگیری از این عفونت ها و جلوگیری از عود و زوال آنها.

دوم، توجه به آماده سازی.

علاوه بر اجتناب از این نوع از عفونت ها، بیماران همچنین باید توجه به عوارض جانبی این داروها پرداخت، چرا که این داروها توسط ریه ها و کلیه ها جایگزین شدند، اگر این داروها عوارض جانبی است که می تواند آسیب به کلیه ها منجر شود. بیماران باید برخی از کارشناسان قبل از مصرف مواد مخدر مشورت کنید.

سوم، آیا نمی شود بیش از حد خسته.

بیماران با غلظت IgA یک استراحت خوب، خودتان را بیش از حد خسته را ندارد، و بیدار ماندن تا دیروقت به کار خواهد آسیبی به بدن بیمار شود. بنابراین، بیماران نیاز به یک استراحت خوب، حفظ روحیه ی خوب، انجام برخی ورزش با شدت متوسط.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,جلوگیری از عفونت ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه آسیبی به بیماران مبتلا به کراتینین بالا1، اختلالات سوخت و ساز سدیم: کراتینین بالا خواهد هیپوناترمی یا هیپرناترمی.

2، اختلالات سوخت و ساز بدن، پتاسیم: اغلب توسط کراتینین بالا، هیپرکالمی یا هیپوکالمی همراه است.

3، اختلال سوخت و ساز بدن آب عبارتند از: پلی اوری، شب ادراری، تشنگی، خشکی مخاط، خستگی، و مانند آن، یا تورم بدن، فشار خون، ادم ریوی و نارسایی قلبی است.

4، آلومینیوم، منیزیم، مس، روی، سلنیوم، و سایر اختلالات متابولیک.

5، استئودیستروفی کلیوی: درد استخوان و ضعف عضلانی پروگزیمال. درد اغلب سیستماتیک، استخوان گسسته کمتر وزن بدن، تغییر شکل اسکلتی ممکن است به کوتاهی قد و سایر علایم منجر شود.

6، اسیدوز متابولیک: بیماران مبتلا به کراتینین بالا ممکن است نفس عمیق بزرگ و طولانی، عدم اشتها، درد شکم و حالت تهوع، استفراغ، ضعف، سردرد، تحریک پذیری و حتی کما و علائم دیگر.

7، بیماریهای سیستم گردش خون است.

8، بیماری های دستگاه گوارش.

9، بیماری های خونی مانند کم خونی کلیوی، و غیره.

10، سیستم تنفسی می شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: خسارت,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی که آیا به غذا خوردن خیارهمه ما می دانیم نفروپاتی دیابتی، به دلیل مشکل از دلایل، آن را دشوار است به درمان و بیماران اغلب مقدار زیادی از درد رنج می برند، اما تا زمانی که بیماران مبتلا به حفظ روحیه ی خوب، درمان، حفظ یک شیوه زندگی سالم، شما به طور موثر می تواند کنترل این بیماری است. به خصوص رژیم غذایی روزانه باید توجه بیشتری به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پرداخت. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانند خیار می خورند؟

خیار یک عمل کاهنده قند خون، آنها مانند میوه ها و سبزیجات و همچنین می باشد. بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب می تواند تعداد مورد نیاز بخورند. علاوه بر این، خیار نیز حاوی اسید الکل می تواند کربوهیدرات به چربی را مهار کند. و خیار فیبر نیز غنی است برای ترویج اجابت مزاج، افزایش سرعت و کاهش دفع کلسترول و مت برخی از اثر.

خیار است حرارت بسیار پایین، فشار خون بالا، کلسترول بالا و چاقی ادغام با نفروپاتی دیابتی، خیار یک سبزی خوب است.

اما به یاد داشته باشید که شما باید ترشی خیار تازه خوردن نیست، به دلیل محتوای بالای نمک از خیار شور، خیار ترشی مضر: کاربران با بیماری کبد، بیماری های قلبی عروقی، دستگاه گوارش، و فشار خون بالا. علاوه بر این، افراد مسن که دارای طحال و معده، درد شکم، اسهال، سرفه، نیز باید کمتر غذا بخورید.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,خیار ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

اختلال در کیست های کلیه (2)کیست کلیه یک بیماری شایع کلیه ها باشد، خود را در این واقعیت است که در یک کلیه یا دو کلیه به نظر می رسد یک یا چند کیست، آنها را در اندازه متفاوت است، با جهان خارج متصل نیست نشان می دهد. کیست پر از مایع است. کیست های کلیوی عمومی: کیست های ساده کلیوی، کیست کلیه نزدیکترین لگن و بیماری کلیه پلی کیستیک، و غیره. اگر که درمان نشود، کیست کلیه می تواند بسیاری از عوارض باعث:

کیست سرطانی

اگر بیماران مبتلا به کیست های کلیوی پیچیده در طبیعت، می کند و درمان به موقع دریافت نمی کنید، به عنوان بیماری همچنان به افزایش، بیماران خواهد شد با حمله به سرطان مواجه شده است. وقتی از دست دادن وزن بدن، افزایش سرعت رسوب گلبولهای قرمز، و یا به نظر می رسد افزایش سلول های قرمز خون، دقت وجود داشته باشد.

هیدرونفروز

انسداد دستگاه ادراری نارسایی کلیه باعث افزایش لگنچه کلیه و آتروفی همراه با بافت کلیوی پس از یک دوره معینی از زمان، ادرار ممکن است کشیده نشده است، لومن افزایش فشار گسترش، اختلال عملکرد کلیه، آسان به رشد در اورمی.

میکرو نفوذ درمانی از طب چینی یک درمان موثر برای کیست های کلیوی است. طب چینی می تواند بازی را کامل به اثربخشی با استفاده از فن آوری های پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است که به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی یک اثر درمانی قوی. در این روش درمانی درمان موضعی است، با استفاده از نفوذ و نفوذ دستگاه های موثر، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروها و درمان های دیگر راحت تر می شود به سرعت بیشتر.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 تير 1394 | نظرات ()