نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 1.4-1.1 به این معنی کهکراتینین 1.4-1.1 به این معنی که

دکتر من گفت که من یک بیماری کلیوی 2 مرحله. کراتینین 1.4، 1.2 و 1.1 بود. GFR 44، 54 و 57. این را می پرداخت شد؟ پاسخ این بود: بله، کراتینین، البته، می توان چشم پوشی اگر شما می توانید آن را در مراحل اولیه پیدا و درمان مناسب در موقع.

وضعیت یکی دیگر از افزایش سطح کراتینین است عامل بیماری ناشی نیست، اما ناشی از رژیم غذایی بی دلیل.

کارشناسان معتقدند که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه را ایفا می کند، یک رژیم غذایی خوب ممکن است اثر درمانی از یک رژیم غذایی بد را به کلیه ها آسیب برساند دو برابر شود. نگاهی به یک مقدار زیادی از پروتئین در یک زمان کوتاه می توانید افزایش کراتینین سرم می شود، پس از شما در تنظیم یک برنامه رژیم غذایی، سطح کراتینین می توانید به حالت عادی بازگشت دوباره. اما اگر شما می توانید یک زمان تنظیم را ندارد، سطح بالای کراتینین ممکن است صدمه به کلیه ها می شود، در نتیجه باعث بیماری کلیه است. بنابراین، به عنوان به زودی به عنوان کراتینین خود را افزایش یافته است، حتی آن است که فقط در بالای این سطح عادی، شما باید به توجه به آن، به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه خود را.

اگر افزایش میزان کراتینین است عامل بیماری ناشی همچنین می توانید آن را رسم تا زمانی که آن را بیش از حد بیش از از سطح نرمال است. همانطور که ما در آغاز سطح کراتینین ذکر تنها 1.4 است، در مقایسه با سطح طبیعی 1.2، پس از درمان به موقع درست می توانید آن را به 1.1 کاهش می دهد. بنابراین، اگر شما یک فرد با یک سطح بالای کراتینین هستند، وحشتناک نیست، فقط به بیمارستان عادی رفتن و پیدا کردن علت ریشه، پس از آن اقدامات لازم را مطابق با دولت خود را، شما می توانید آن را در آینده نزدیک را کنترل کنید.

از بالا ما می دانیم که سطوح بالای کراتینین ممکن است در مراحل اولیه از طریق درمان مناسب خارج شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه عواملی ممکن است سطح کراتینین برای بیماری های کلیوی تاثیر می گذاردچه عواملی ممکن است سطح کراتینین برای بیماری های کلیوی تاثیر می گذارد؟

چه عواملی ممکن است سطح کراتینین برای بیماری های کلیوی تاثیر می گذارد؟ در درمانگاه، سطح کراتینین را از زمان به زمان تغییر کند، حتی افراد سالم دارای سطوح مختلف کراتینین، زیرا عوامل بسیاری است که می توانید آن را تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد.

سطح طبیعی کراتینین چیست؟

سطح طبیعی کراتینین در خون در حدود 0.6-1.2 میلی گرم در دسی لیتر (DL) در مردان جوان و 0.5-1.1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان بالغ است.

عضلانی سن جوان یا وسط ممکن است کراتینین در خون در مقایسه با هنجار برای جمعیت عمومی است. افراد مسن، از سوی دیگر، ممکن است یک سطح پایین تر کراتینین در خون در مقایسه با هنجار است. نوزادان سطح نرمال در حدود 0.2 یا بیشتر، بسته به توسعه عضلانی است. در افراد مبتلا به سوء تغذیه، کاهش وزن شدید و بیماری طولانی مدت، توده عضلانی تمایل به گذشت زمان کاهش و در نتیجه سطح کراتینین آنها ممکن است کمتر از سن خود انتظار می رود.

چه عواملی ممکن است سطح کراتینین تاثیر می گذارد؟

از بالا ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و حرکت، همه می تواند سطح کراتینین تاثیر می گذارد. همچنین، چه غذاها و داروها که مردم را تحت تاثیر قرار است. علاوه بر این، بیماری مانند سرما، عفونت و بیماری های کلیوی را نیز به سطح کراتینین تاثیر می گذارد.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا؟

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین تاثیر می گذارد، تا زمانی که شما مراحل را برای آن را کاهش دهد، شما باید بدانید که این اولین دلیل اصلی این است، و پس از آن اقدام مناسب را.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان احتباس مایعات بدن در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیهچگونه برای درمان احتباس مایعات بدن در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه

چگونه برای درمان احتباس مایعات بدن در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه؟ درمان بیمار را به نگه داشتن مایع، که باید از دست دادن پروتئین در ادرار را کاهش دهد و محدود کردن رژیم غذایی نمک. شناخت علل، از آن برای درمان مفید است، بنابراین من به شما یک مقدمه ساده به بعدی را.

پروتئین دلایل در نارسایی کلیوی

از دست دادن پروتئین در ادرار ممکن است با استفاده از مهار کننده های ACE و مسدودکننده های گیرنده آنژیوتانسین کاهش می یابد. هر دو دسته از داروهایی که معمولا برای کاهش فشار خون استفاده می شود، باعث می شود که کلیه ها به کاهش از دست دادن پروتئین در ادرار.

برخی از بیماری های کلیوی ممکن است به از دست دادن پروتئین در توسعه ادرار و ادم کمک می کنند. بیوپسی کلیه ممکن است لازم باشد برای تشخیص از نوع بیماری کلیوی، به طوری که درمان را می توان داده شده است.

چگونه برای درمان احتباس مایعات بدن در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

یک رژیم غذایی خوب برای از بین بردن احتباس مایعات در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مفید است، اما این کافی نیست، به طوری که نیاز ما به دنبال کمک از درمان است.

میکرو Osmotherapy به طب چینی به عنوان یکی از نوآوری از طب گیاهی چینی سنتی، آن را می توانید مشکل را بدون آسیب بیشتر کلیه کلیه را حل کند. او با طب غربی همکاری، آن طور موثر می تواند درمان بیماری های کلیوی در یک زمان کوتاه است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید یک پیام برای ما را ترک کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,Osmotherapy به ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگیچرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگی

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگی به راحتی در زندگی خود. چرا چنین است؟ در اینجا ما به معرفی در این موضوع و من امیدوارم که آن را برای شما مفید است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، علت اصلی خستگی کم خونی است. کم خونی است که عمدتا کاهش سلول های قرمز خون یا هموگلوبین در گلبول های قرمز کاهش می دهد. گلبولهای قرمز یک تابع حمل و نقل اکسیژن زمانی که کلیه ها تحت تاثیر قرار، در سلول های قرمز خون کاهش می یابد. فقدان سلول های قرمز بدان معنی است که سلول های ما می توانید اکسیژن کافی به موقع می کنید، تحت چنین شرایطی، ما به راحتی خسته می شوند. به همین دلیل بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با این بیماری اغلب احساس خستگی است.

پس چه باید کرد برای جلوگیری از تشکیل کم خونی؟

بیماری مزمن کلیه به پنج مرحله مطابق با GFR (فیلتراسیون گلومرولی) تقسیم می شوند، و در مرحله یک و دو، هیچ علامت آشکاری وجود دارد. و آسان برای کم خونی زمانی اتفاق می افتد که بیماری پیشرفت به مرحله 3 یا مرحله 4. بیمار باید دارو تحت نظارت یک نفرولوژیست را، و به یاد داشته باشید برای تغییر شیوه زندگی و رژیم غذایی عادات خود را، مانند انجام تمرینات به درستی و به طور منظم، نوشیدن الکل نیست و ترک سیگار، را مقدار مناسب پروتئین و سدیم در رژیم غذایی، و غیره. علاوه بر این، به یاد داشته باشید احساسات خوب است. با اقدامات پیچیده در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه می تواند در اثر نارسایی کلیوی پیشرفت متوقف شد، و، کم خونی و خستگی می تواند با موفقیت اجتناب شود.

در اینجا معرفی به خستگی است. در واقع، جدا از خستگی، بسیاری از علائم دیگر بیماری های مزمن کلیه وجود دارد. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما کمک خواهد کرد که شما برای حل مشکلات خود را ظرف 48 ساعت.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779



:: برچسب‌ها: خستگی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

از علل شایع افزایش حجم کلیه چیستاز علل شایع افزایش حجم کلیه چیست

از علل شایع کلیه ها بزرگ چیست؟ بزرگ شدن کلیه ها است که اندازه کلیه بزرگتر از اندازه طبیعی است، و برخی از شرایط معمول که می تواند کلیه بزرگ شود وجود دارد.

1. کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه ها است. کیست به تدریج در اندازه و تعداد افزایش خواهد یافت و همچنین کلیه افزایش خواهد یافت. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک از برخی از علائم آشکار و عوارض، مانند درد در سمت کمر، سردرد، خون در ادرار، فشار خون بالا، پارگی کلیه، عفونت های دستگاه ادراری و سنگ کلیه رنج می برند. همه این علائم را به زندگی عادی بیماران را تحت تاثیر قرار.

2. هیدرونفروز

هنگامی که حالب مسدود شده است، ادرار نمی تواند جریان، باعث تورم کلیه. این بزرگ شدن کلیه ها شود. هیدرونفروز می توانید از شرایط ملایم در یک بیماری جدی باشد. هنگامی که هیدرونفروز شدید است، بیماران علایم شدید مانند درد پشت، درد در هنگام ادرار کردن، ادرار ابری و تب را تجربه کنند.

3. pyonephrosis

هنگامی که هیدرونفروز انسدادی است، مردم می توانند از pyonephrosis رنج می برند. چرک در کلیه ها، که آسیب بیشتر به کلیه ها می شود و باعث بزرگ شدن کلیه ها ایجاد می شود. در این وضعیت، بیماران ممکن است از لرز، تب و درد در دو طرف رنج می برند.

3. Amyloids

همانطور که می دانیم، پروتئین ها برای بدن ما مهم هستند. گاهی اوقات هنگامی که پروتئین غیر طبیعی را می توان در بافت ها و علت بیماری سپرده، همچنین amyloids نامیده می شود. هنگامی که شکل آمیلوئید کلیه، آن را نیز به افزایش در کلیه می شود.

4. RCC

هنگامی که سلول های بدخیم در دیواره توبول های کلیوی پیدا شده، از آن خواهد بزرگ شدن کلیه ها شود. و بیماران در این شرایط علائم درد شکم، ادم به طور کلی، رنگ غیر طبیعی ادرار و درد پشت.

از بالا ما می توانیم مطمئن شوید که دلایل افزایش می کلیوی متفاوت است. اگر بیماران در بر داشت که آنها بزرگ شدن کلیه ها خمیر، آنها باید ریشه اصلی بیماری خود را پیدا کنید و یک روش سریع و موثر برای درمان کلیه است. از آنجا که کلیه گسترش کنترل نشده می تواند به صدمه به کلیه و نارسایی کلیه منجر شود، پیشگیری و درمان زود به بیماران مفید خواهد بود.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 1115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران کلیوی چگونه می تواند بیماری خود مطمئن شویدبیماران کلیوی چگونه می تواند بیماری خود مطمئن شوید

بیماری مزمن کلیوی (CKD) یک نوع بیماری است که برای سلامت بسیار خطرناک است. خسارات ناشی از بیماری مزمن کلیه غیر قابل برگشت است. بنابراین، اگر بیمار می تواند بیماری در اسرع وقت حمل بسیار مهم است برای حفظ سلامت خود را. پس چگونه می تواند یک فرد می دانم که اگر او یک بیماری مزمن کلیه؟

بیماری مزمن کلیه به پنج مرحله با توجه به میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است. به عنوان درجه آسیب کلیه در مراحل مختلف متفاوت است از نشانه های مختلف. از نشانه های آشکار شروع به در مرحله سوم رخ می دهد، مانند تورم، خستگی، درد پشت، مشکلات خواب، تهوع و خارش است. اگر یک فرد دارای علائم مانند این، او باید شک که او به بیماری مزمن کلیه.

متاسفانه اغلب علائم آشکار نمی توان یافت قبل از بیمار در مرحله 3، که بدان معنی است که بیش از 50٪ از عملکرد کلیه حال حاضر آسیب دیده منتقل شده است. بیمار در این مرحله اغلب هیچ راهی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه است.

به جز علائم، بهترین راه برای بررسی وضعیت یک فرد تست های آزمایشگاهی است.

تجزیه شیمیایی ادرار

هدف از این آزمایش ادرار که آیا سطح پروتئین گلبول قرمز و بیشتر از مقدار طبیعی است. عملکرد کلیه بازجذب است، بنابراین بسیار سلول های قرمز خون و پروتئین در ادرار اگر کلیه ها آسیب دیده باقی می ماند،

آزمایش خون

ارزش اوره و کراتینین در خون بازتابی از دولت از کلیه ها باشد. کلیه ها می تواند این زائد سوخت و ساز فیلتر کنید. هنگامی که مواد زائد متابولیک مقدار بالاتر از معمول، این بدان معنی است، عملکرد کلیوی تحت تاثیر قرار گرفت. طبیعی کراتینین از 0،5 ~ میلی گرم 1.1 / دسی لیتر برای زنان و 0.6 ~ 1.2 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان. مقادیر نرمال اوره 3،2 ~ 7.1 میلی مول / دسی لیتر است. دکتر شما به شما بگویم اگر شما به بیماری های کلیوی بر اساس این نتایج.

بیوپسی کلیه

این روش مستقیم و موثر ترین برای بررسی وضعیت کلیه ها می باشد. از آنجا که برخی از نمونه بافت کلیه در این آزمون گرفته، شرایط کلیه را می توان در یک زمان کوتاه بهبود یافت. از سوی دیگر، نقطه ضعف آشکار این روش است. آن دردناک است.

بهترین راه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیه ممکن است تصویری از یک زندگی سالم است. الکل ننوشید، سیگار نکشید، یک استراحت خوب، به طور منظم ورزش، و نگه دارید تا احساسات خوب، و غیره آن است که همیشه عاقلانه برای تقویت عادت خود را، و می تواند شما را دور از بیماری است.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در 1000 بیمارچگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در 1000 بیمار

1000 سطوح بالای کراتینین نشان دهنده بیماری مزمن کلیه است. هنگامی که بیماری کلیوی، عملکرد کلیه خود را کاهش می یابد، پس از آن افزایش یافته خود را کراتینین. می توانید یک سطح کراتینین بالا باید کاهش داد؟

1. به عنوان یک سطح بالای کراتینین مبتلا به بیماری کلیوی اتصال؟

کراتی نین یک محصول استراحت به پایین از کراتین فسفات در عضله است، و معمولا در یک محدوده نسبتا ثابت در بدن تولید می توده عضلانی ثابت است. آن است که توسط کلیه ها پس از تصفیه حذف خواهند شد. بنابراین، سطوح بالاتری از کراتینین سرم نشان دهنده آسیب کلیوی یا نارسایی است. مهم نیست که چه نوع بیماری کلیوی شما را از رنج می برند، آنها می توانند یک کاهش در عملکرد کلیه و سطح کراتینین بالا شود.

2. چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین در 1000 در بیماران مبتلا به کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی

اصلاح رژیم غذایی است تنها باعث کاهش سطح بالای کراتینین به طور موقت. برای کاهش سطح بالای کراتینین در ریشه، شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. اختلال عملکرد کلیه به طور عمده به علت صدمه به سلول های خود کلیه است. پنج نوع از سلول های خود کلیه وجود دارد. آسیب به هر نوع سلول های کلیه داخلی می تواند به اختلال عملکرد کلیوی منجر شود.

اصلاح رژیم غذایی

رژیم غذایی کلیه در کنترل پروتئین، پتاسیم، فسفر، سدیم و مایعات تمرکز می کنند. اکثر رژیم های غذایی کلیه شما نیاز به کنترل و محدود کردن مصرف پروتئین است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول درمانی در نفروپاتی بیمارستان ما Shijiazhuang شرکت مورد استفاده با هم برای بهبود وضعیت کلی از بیماران، برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ساقه. برای محافظت از سلول های طبیعی در کلیه ها، تعمیر و ترمیم سلول های آسیب دیده اما برگشت پذیر، تولید سلولهای جدید کلیه داخلی به جای مرده و بازگرداندن ساختار طبیعی کلیه است. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. بنابراین، سطوح بالای کراتینین می تواند به طور موثر کاهش می یابد.

اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید به ما یک پیام زیر ترک و یا ارسال یک ایمیل به  asya.yue@mail.ru. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

باید پیوند کلیه، اگر من به نارسایی کلیوی مرحله نهاییباید پیوند کلیه، اگر من به نارسایی کلیوی مرحله نهایی

باید پیوند کلیه، اگر من مرحله نهایی بیماری کلیوی؟ این سوال این است که اغلب توسط بیماران مبتلا به ESRD است. پیوند کلیه توانایی انتخاب به صنعت پیوند است. با این حال، این بدان معنا نیست که این بهترین گزینه برای شما است.

اگر چه برخی از دیالیز حذف زباله، ما باید برای از دست دادن PH تنظیم ما، الکترولیت و تعادل آب، دیالیز به طور کامل بازگرداندن عملکرد کلیه است. به عنوان مثال، آن را تولید اریتروپویتین مورد نیاز برای ایجاد سلول های قرمز خون بازگرداندن نیست، بنابراین شما هنوز هم باید اریتروپویتین تزریق. با این حال، بیشتر و بیشتر مردم پیوند کلیه موفقیت یک زنده ماندن طولانی تر از کسانی که برای دیالیز مزمن. مشکل این است که شما را به تمام داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی زندگی برای یک مدت طولانی بعد از پیوند موفق است. علاوه بر این، بسیاری از عوامل که تعیین اینکه آیا یا نه کسی نامزد خوبی برای پیوند کلیه است. انتخاب به پیوند کلیه پیچیده است.

در واقع، دیالیز کلیه یا پیوند تنها گزینه برای شما نیست. هستند راه حل های جایگزین است که می تواند به شما کمک کند جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه وجود دارد.

در چین، بیشتر و بیشتر بیماران با بیماری مزمن کلیه تا از پیوند کلیه توسط طب میکرو چینی Osmotherapy خلاص شوید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده خارجی از طب سنتی چینی (TCM) است. طب چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. سپس، با استفاده از یک مایع نافذ و اسمز موثر دستگاه، مواد تشکیل دهنده فعال ممکن است به طور مستقیم به بیماری کلیوی است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای یک تابع توسط گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و مواد مغذی موجود. با این ویژگی ها، خود شفا از سلول های کلیه آسیب دیده بهبود خواهد، بافت کلیه آسیب دیده را می توان ترمیم، و پس از آن کلیه خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است.

هنگامی که عملکرد کلیه در حال بهبود است، پیوند کلیه به تعویق خواهد افتاد و یا حتی اجتناب شود. پیوند کلیه یک گزینه برای دارو طب سنتی است، اما از آن است که تنها گزینه برای شما نیست. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، حمام پا، درمان بخار، و غیره گزینه های خوبی برای شما می باشد. شما می توانید با ما پیام زیر را ترک و یا ایمیل asya.yue@mail.ru برای اطلاعات بیشتر.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

است دارویی برای درمان دیالیز کلیهاست دارویی برای درمان دیالیز کلیه

است دارویی که برای درمان نارسایی کلیه در دیالیز وجود دارد؟ دیالیز یک درمان برای نارسایی کلیوی end-stage است. دیالیز نارسایی کلیه درمان نیست، اما در برخی موارد ممکن است این وضعیت را لغو نمایید. با این حال، برخی از بیماران می خواهید برای جلوگیری از آن با توجه به برخی از عوارض جانبی. سوال این است که، اگر یک درمان برای متوقف کردن دیالیز وجود دارد.

چرا دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود؟

دیالیز عملیاتی پزشکی که در آن خون در خارج از بدن از دستگاه های پزشکی فیلتر و تمیز کردن خون را به بدن تزریق از طریق یک لوله است. دیالیز یک بیماری نیست اما یک روش تصفیه خون معمولا با بیمارانی که کلیه بسته شد استفاده می شود. کلیه های سالم می تواند زباله های و مایع اضافی را از بدن حمل می کنند. زمانی که کلیه ها قادر به انجام این کار نیست، سموم و مایع در خون، که بسیار خطرناک است باقی می ماند. از این رو معمولا بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود.

در حال حاضر هیچ درمانی برای نارسایی کلیه وجود دارد، اما یک گزینه برای کمک به برخی از بیماران نارسایی کلیوی را متوقف دیالیز وجود دارد.

چه روش درمانی برای توقف دیالیز؟

درمان برای جلوگیری از دیالیز طب چینی است. درمان طب چینی بر اساس طب سنتی چینی (TCM)، اما برخی از نوآوری های وجود دارد. نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت بسیار توصیه می شود Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی. در این روش درمانی استفاده از داروهای چینی خارجی است. طب چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. سپس دستگاه است نافذ و موثر اسمز کمک مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم به آسیب کلیوی است. دو بسته پزشکی استفاده شود به این منطقه از کلیه بیمار و بیمار فقط باید روی تخت دراز به این درمان. در طول درمان، بیمار می تواند تلویزیون تماشا کنید، کتاب و روزنامه خواندن. این احساس بسیار راحت و بدون درد است. علاوه بر این، تمام دارو در طب میکرو چینی Osmotherapy از طبیعت می آیند، به طوری که صفر است عوارض جانبی وجود دارد. در این روش درمانی دارای توابع از گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد خون، و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز در نتیجه بهبود گردش خون به بافت های آسیب دیده تعمیر در کلیه و عملکرد کلیه را بهبود بخشید. بهبود عملکرد کلیه زمانی که کلیه ها می تواند به تنهایی عمل به پاک کردن خون و مواد زائد و مایعات اضافی از بدن تخلیه. در این حالت، دیالیز می توان جلوگیری کرد.

علاوه بر این به Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی، برخی از درمان های جانبی دیگری برای متوقف دیالیز، مانند Meykan مخلوط، حمام پا درمانی، سوپ دارویی، بخار و درمان طب سوزنی در بیمارستان ما وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک ایمیل به asya.yue@mail.ru ارسال و یا پیام زیر را ترک. من امیدوارم که شما می توانید بازیابی خوب در اسرع وقت است.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه می توانید از شر دیالیز اگر بیماران نارسایی کلیه نمی خواهید به راچگونه می توانید از شر دیالیز اگر بیماران نارسایی کلیه نمی خواهید به را؟

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه علائم بسیاری از جمله تورم، کم خونی، فشار خون بالا، تهوع، استفراغ، و غیره. از آنجا که بیمارانی که در این مرحله، به این معنی که آنها را به یک کلیه می تواند دیگر تابع را به درستی، به طوری که مواد زائد و سموم نمی تواند دفع در نهایت باعث این علائم، همه این علائم به طور جدی زندگی بیمار تاثیر می گذارد. برای تسکین علائم، به عنوان یک قاعده، پزشک خواهد بیماران نارسایی کلیوی به دیالیز توصیه می شود.

دیالیز یک درمان معمول برای نارسایی کلیه است، دیالیز می تواند کمک به بیماران برای از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن، اما آن را تنها یک اثر موقتی است، که از زمان MULTI، سموم و مواد زائد در بدن تجمع می یابد دوباره، بیشتر بدتر، این دیالیز می تواند به نارسایی کلیوی را درمان نیست، حتی کلیه آسیب برساند. بنابراین، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهند از شر دیالیز، آنها باید انجام دهید؟

این زمان، آنها یک حدس است درمان های دیگر به جای دیالیز. در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است زیرا می تواند بیماری کلیوی را درمان اساسا و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما دارای میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، بر اساس شرایط مختلف از بیماران با این بیماری است. و ماهیت محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیوی، بازگرداندن عملکرد کلیه و کلیه ساختار اصلی متسع شود.

با این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، و می تواند از شر دیالیز. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا پیوند کلیه مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است، نهچرا پیوند کلیه مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است، نه؟

چرا پیوند کلیه مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است، نه؟ پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را همیشه اولین انتخاب برای بسیاری از بیماران باشد. اما، به دلایل بسیاری، آن است که مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است.

چرا پیوند کلیه مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است، نه؟

1. طول می کشد زمان زیادی را برای پیدا کردن یک اهدا کننده، همه بیماران می توانند که به مدت طولانی صبر کنید.

2. این یک مقدار زیادی از پول، هزینه همه بیماران استطاعت آن را.

3. این افزایش تقاضا برای وضعیت جسمی، برای بیماران مبتلا به بیماری های قلبی شدید، فشار خون بالا و عوارض دیگر، آنها برای پیوند توصیه نمی شود.

4. پس از عمل جراحی، بیماران نیاز به مدت زمان طولانی داروهای ضد رد، با این حال، یک کلیه جدید یک بار دیگر می تواند به نارسایی است.

دیالیز تنها گزینه برای بیمارانی که قادر به پیوند کلیه دریافت نمی باشد؟

دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیوی، ممکن است کمک به بیمار برای زندگی بهتر، تسکین برخی از علائم در گذشته و آن را تنها راه برای یک بیمار که می تواند پیوند کلیه دریافت نمی در نظر گرفته. اما در حال حاضر، توسعه فن آوری مدرن، بسیاری از داروهای چینی برای درمان نارسایی کلیه اختراع شده است، علاوه بر این، آنها را به یک اثر درمانی بهتر، از جمله طب میکرو Osmotherapy به چینی نظر گرفته شده بهترین موثر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پیوند کلیه بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.8 استپیوند کلیه بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.8 است؟

پیوند کلیه بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.8 است؟ پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، می تواند کمک به بیمار برای زندگی بهتر، اما آن را تنها انتخاب، و بهترین انتخاب برای یک بیمار با کراتینین 7.8 است.

چرا پیوند کلیه بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه است، نه؟

1. پیوند کلیه مبلغ زیادی هزینه، و نه همه بیماران می توانند برای آن پرداخت.

2. دشوار است برای پیدا کردن یک اهدا کننده مناسب، گاهی اوقات، می تواند چند سال هزینه برای دریافت کلیه جدید.

3. همه بیماران به دلیل تقاضای بالا برای حالت فیزیکی خود را مناسب برای این عمل هستند.

4. پس از عمل جراحی، بیماران نیاز به داروهای مختلف برای مبارزه با انکار، که برخی از عوارض جانبی را وادار خواهد کرد.

5. کلیه جدید است که به شکست در هر زمان، بیمار به دیالیز یا پیوند کلیه دوباره دریافت خواهید کرد.

گزینه دیگری برای بیماران با نارسایی کلیوی کراتینین 7.8 وجود دارد؟

در واقع، به استثنای پیوند کلیه، دیالیز نیز یک درمان معمول برای نارسایی کلیه، اما من بیماران توصیه نمی به آن را. بنابراین به عنوان یک درمان نجات، او خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی است. به مسائل بدتر، وضعیت بیماری است که روز بدتر به روز.

در اینجا من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را برای شما، به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، ثابت شده است که یکی از درمان های موثر برای درمان نارسایی کلیه. با استفاده از این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است، به طوری که بیمار می تواند با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیویچگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیوی؟

چگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیوی؟ کراتینین به عنوان شاخص عملکرد کلیه، آن را می تواند وضعیت کلیه باشد، به طوری که بیمار با سطوح بالای کراتینین، بلکه آنها نا امید می شوند.

چه ما کراتینین 356 دانید؟

در درمانگاه، بیماری های کلیوی را می توان به پنج مرحله تقسیم، و کراتینین 356 یک مرحله 3 است که یک گام مهم است. در این مرحله، کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده، بسیاری از سلول ها را در کلیه ها آسیب دیده، به جای نکروتیک، به طوری که اگر بیمار می تواند یک درمان مناسب برای بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده را، آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است، حتی لغو آن را تا حدی دریافت کنید. هنگامی که بیماری در حال پیشرفت است و همچنین، سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.

چگونه برای کاهش کراتینین 356 برای بیماری های کلیوی؟

از موارد فوق، ما می دانیم که اگر بیمار می خواهد برای کاهش سطح کراتینین سرم خود، آنها باید درمان صحیح در به موقع است. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، می توان آن را یک انتخاب خوب برای یک بیمار با کراتینین بیماری های کلیوی 356.

در این روش درمانی دارای چهار توابع اساسی که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهابی و افزایش عروق خونی. برای این چهار توابع سلول های کلیه آسیب دیده می تواند نه تنها از آسیب بیشتر محافظت می شود، اما همچنین می تواند به درجه خاصی تعمیر شود. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است، و علائم ناشی از عملکرد کلیه کم را می توان در همان زمان منتشر شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: چگونه برای کاهش کراتینین,کراتینین,درمان بیماری های کلیوی,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین 887 در نارسایی کلیوی بدون دیالیزچگونه برای کاهش کراتینین 887 در نارسایی کلیوی بدون دیالیز؟

چگونه برای کاهش کراتینین 887 در نارسایی کلیوی بدون دیالیز؟ در واقع، کراتینین 887 به اندازه کافی بالا برای بیماری های کلیوی است، آن را به شکست نهایی مرحله کلیوی میباشد. در این نقطه، تقریبا تمام عملکرد کلیه از بین رفته است و بیمار را از بسیاری از نشانه ها و عوارض رنج می برند، به طوری که آنها را به دیالیز و یا دیگر درمان مناسب در به موقع، در غیر این صورت جان خود را در خطر بزرگ است.

چگونه برای کاهش کراتینین 887 مبتلا به بیماری کلیوی بدون دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه با کراتینین بالا است، اما این تنها روش نیست. پیوند کلیه، و بسیاری از روش های دیگر بر اساس طب سنتی چینی می تواند کمک به بیماران بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند. با این حال، پیوند کلیه مبلغ زیادی هزینه و کلیه جدید می تواند به نارسایی در هر زمان. علاوه بر این، همه بیماران مناسب برای این عمل هستند، به طوری که مردم ترجیح می دهند به انتخاب برخی از درمان های چینی.

چه طب چینی برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا مفید است؟

بهترین درمان هفت یک سری از طب چینی است، آن را به یک اثر خوب در درمان بیماری های کلیه است. Osmotherapy به طب میکرو چینی به عنوان یکی از بیماران شناخته شده ترین، می تواند کمک به محافظت از کلیه ها و از بین بردن علائم بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر. او با شش درمانی دیگر همکاری، می تواند بیماران با کراتینین بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک 887 کیفیت زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,بدون دیالیز,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند نارسایی کلیه از طریق میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمانمی تواند نارسایی کلیه از طریق میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان؟

می تواند نارسایی کلیه از طریق میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان؟ مشخص شده است که بیماری مزمن کلیوی (CKD) را به نارسایی کلیوی در صورت عدم درمان می شوند. یک درمان خوب می تواند نارسایی کلیه درمان یا جلوگیری از آن وجود دارد؟ این مسئله تبدیل به بزرگترین نگرانی از پارچه برای بسیاری از بیماران. بعد، من شما را به یک درمان جدید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما معرفی، و من امیدوارم که آن را می تواند به شما کمک کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چند سال پیش اختراع شد، اما چرا می گویم که این روش جدید درمان؟ دلیل آن است که در سراسر جهان شناخته شده نیست، بنابراین این یک درمان جدید برای شما است. با این روش، درمان بیماران بیشتر و بیشتر می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای کسانی که می توانید از درمان زود، آنها می توانند یک حالت بیماری مزمن کلیه را جلب کند. برای کسانی که در حال دریافت درمان در مراحل بعدی بیماری، امید به زندگی خود را تمدید شده است و کیفیت زندگی آنها به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و مدرن با تکنولوژی بالا است. این نوع از برنامه های خارجی که می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده تعمیر و متوقف کردن پیشرفت فیبروز کلیوی است. برای سال های بسیاری برای پیدا کردن برنامه های بالینی امن است و هیچ عوارض جانبی آشکار وجود دارد. پس از درمان، بیماران می توانند اثرات فوری مانند عرق کردن، گرم، آرام، احساس گرسنگی را احساس کنید، و غیره، اما آن را پس از یک هفته ناپدید می شوند.

آن را بسیار محبوب در چین است، زیرا می تواند به بیمار کمک کند از نارسایی کلیه زندگی طولانی تر و بهتر است. من امیدوارم که این درمان می تواند به هر گوشه ای از جهان گسترش یافته و کمک به بیماران بیشتر از نارسایی کلیوی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,Osmotherapy پزشکی میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 45٪چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 45٪؟

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 45٪؟ چگونه ما می دانیم که کلیه جبران قوی تنها زمانی که عملکرد کلیه کمتر از 60٪ است، بیماران برخی از علائم آشکار دریافت، و این را نیز باید درمان این بیماری، در غیر این صورت این بیماری از دست دادن کنترل و توسعه به نارسایی کلیه سرعت سریع می باشد.

45٪ از عملکرد کلیه، این بدان معنی است که برای بیماران نفروپاتی IgA؟

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA عملکرد کلیوی 45٪ معنی کلیه خود را به شدت بیماری خود را آسیب دیده است پیشرفت در 3 مرحله نارسایی کلیوی است، که یک مرحله حیاتی از بیماری کلیوی. اگر بیمار می تواند بیماری خود در این مرحله را کنترل کنید، آنها را بیماری در آخرین مرحله در آینده نزدیک می شود، آنها را به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 45٪؟

برای بیمار با عملکرد کلیه 45٪، آنها باید تلاش خود را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر در به موقع، به طوری که آنها می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود بخشد به یک شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، آن را تا یک اثر خوب در بازسازی کلیه های آسیب دیده، علاوه بر این، آن را تا چهار توابع (ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن خون و افزایش رگ های خونی) آن را می توانید کلیه از آسیب بیشتر محافظت می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,عملکرد کلیه,یشم ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

به چه معنی است کراتینین 2.6به چه معنی است کراتینین 2.6

هنگامی که سطح کراتینین خود را به 2.6 افزایش یافته است، این بدان معنی است که کلیه های شما به شدت آسیب دیده و 50٪ از عملکرد کلیه خود را از دست داد. این واقعا ترسناک به نظر می رسد که می تواند حتی قبل از شما آن را بدانید.

و شما می توانید آن را نادیده بگیرد، به دلیل آن است هیچ نشانه ای آشکار است. شما باور نمی کنید؟ البته، مانند یک فرد عادی، شما حق سوال، اما شما می توانید این واقعیت را انکار کند. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه عملکرد جبرانی بسیار قوی، حتی عملکرد کلیه شما را درست 75٪، آن را نیز می توانید به عنوان هنجار کار. سطح کراتینین نمی توان افزایش یافته، در حالی که بیش از نیمی از عملکرد کلیه خود را از دست داده است. بنابراین، به عنوان به زودی به عنوان سطح کراتینین خود را افزایش می دهد، حتی فقط در یک سطح طبیعی، که بدان معنی است که کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است.

کراتینین 2.6 بدان معنی است که بیماری خود را در حال حاضر یک بیماری 3 مرحله کلیه است. این دوره بسیار مهم برای بیماران است، اگر آنها می توانند درمان در یک زمان مناسب، آنها می توانید برای بازیابی و زندگی می کنند از آن، مانند یک فرد عادی. اما اگر آنها زمان پخت مورد نیاز منتقل می کند، بیماری خود را می تواند تبدیل به نارسایی کلیه، آن را بسیار دشوار خواهد بود برای درمان، و آنها ممکن است نیاز به دیالیز.

برای جلوگیری از این بیماری بدتر می شود، شما بهتر است توجه به زندگی روزانه خود و انجام برخی از معاینه معمول. حفظ رژیم غذایی مناسب و ورزش، اما نه بیش از حد به شما کمک کند یک بدن قوی ساخت و بهبود ایمنی. علاوه بر این، به شکل عادت از یک زندگی سالم بسیار مهم است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است، که یک گیاه طبیعی برای اومرحله 3 بیماری مزمن کلیه است، که یک گیاه طبیعی برای او

بیشتر و بیشتر مردم علاقه از گیاهان طبیعی هستند، به دلیل عوارض جانبی کوچک، و اثرات درمانی بسیار عالی است. بنابراین در طول زمان، وجود دارد، مردم شروع به استفاده از آن در درمان بیماری های کلیوی، چه travamim طبیعی 3 مرحله بیماری مزمن کلیوی است.

گیاهان طبیعی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست؟

در واقع، بسیاری از انواع گیاهان را می توان در درمان بیماری مزمن کلیه 3 مرحله استفاده وجود دارد، و برای دستیابی به اثر درمانی حداکثر، پزشکان آنها را ترکیب با یکدیگر برای ایجاد یک درمان جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی است. برای افرادی که در یک بیماری کلیوی 3 مرحله هستند، آنها نیز می تواند بیش از 50٪ احتمال برای بازگرداندن بیماری خود دارند.

چه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی؟

این نوع از منحصر به فرد درمان طب چینی از برنامه های خارجی با کیسه های گیاهی طب چینی مواد فعال در پشت بیمار است، به موازات کلیه خود، شن شو طحالی، گیاهان مولکول ویبراتوری از ماشین آلات پزشکی، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای پارچه و یک شبکه در سری، در نهایت در کلیه به بهبود میکروسیرکولاسیون کلیوی و کارآمد تعمیر عملکرد کلیه های آسیب دیده.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و اقدامات متقابل از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیکعلائم و اقدامات متقابل از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک می تواند در هر سنی حمله، تا او هم در کودکان و یا کودکان ایجاد می شود. این بیماری به وسیله علائم خفیف آن در مراحل اولیه شناخته شده است، و تنها در مرحله نهایی یافت می شود.

تورم شدید

ادم اولین نشانه آن است که کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است. تورم معمولا در اطراف صورت و دست و پا و سن رخ می دهد. در برخی از موارد جدی، ورم حفره سروز یا ورم شکم می تواند نشان دهد.

پروتئینوری

پروتئینوری به تشخیص دشوار است. گاهی اوقات آن را فقط در طول پذیرش ادرار یافت می شود. آلبومین پلاسما کاهش می یابد در هنگام گرفتن نمونه خون. علائم کشش بنفش یا سفید را می توان از داخل اسلحه قسمت فوقانی شکم یا قفسه سینه در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، مانند زنان باردار دیده می شود.

فشار خون بالا

فشار خون بالا تنها حملات کودکان به عنوان یک عارضه سندرم نفروتیک است. اغلب فشار خون کودکان خود را اندازه گیری کنید، اگر شما بچه های سندرم نفروتیک.

سوء تغذیه

سوء تغذیه است که معمولا توسط یک توده از نشت پروتئین ایجاد می شود. چگونه می توان این علائم شما را تشخیص؟ پژمرده و زرد مو، پوست خشک، کم خونی، عفونی و یا هماچوری ممکن است در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان دیده می شود.

آنچه باید انجام شود زمانی که کودکان به این بیماری را داشته باشد؟

در مرحله اول، به موقع و درمان صحیح بسیار مفید است.

دوم، پیشگیری و کنترل بروز عفونت برای مردم بسیار مهم است.

سوم، توجه به دارو.

رابعا، نیاز به مکمل های رژیم غذایی برای کسانی که با کودکان سندرم نفروتیک، قرص کلسیم، روغن ماهی و یا از عوامل دیگر به این بیماران است.

با مراقبت مناسب و درمان کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک می توان به طور کامل به خوبی انجام می شود. اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران کراتینین 574، نمی خواهم به دیالیز، چگونه برای درمانبیماران کراتینین 574، نمی خواهم به دیالیز، چگونه برای درمان؟

بیماران کراتینین 574، نمی خواهم به دیالیز، چگونه برای درمان؟ برای بیشتر بیماران، بیماری های کلیوی، آنها یک انتخاب است که به دیالیز و یا نباشد. در گذشته، بسیاری از آنها را انتخاب خواهد کرد که آن را قبول، حتی اگر آنها مطمئن شوید این نوع از درمان خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی دیگر را، با توجه به این واقعیت که آنها هیچ انتخاب دیگری. اما در حال حاضر، با بیماران کلیوی گزینه دیگری در درمان این بیماری، بسیاری از درمان های جایگزین می تواند جایگزین دیالیز وجود دارد، و آنها می تواند کمک به بیماران بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، برخی از گزینه های دیگر علاوه بر دیالیز وجود دارد، بنابراین بیماران از بیماری کلیه لزوما دیالیز، علاوه بر این، کراتینین سرم 574 را ندارد، در مرحله چهارم بیماری کلیوی، و بیمارانی که در این مرحله شانس وجود دارد است که می تواند دیالیز اجتناب کنند.

سطح کراتینین 574 نمی خواست به دیالیز قرار است کاری انجام دهید؟

برای رسیدن به سطح کراتینین بیماران 574، اما نمی خواهم به دیالیز، آنها می توانند از چند درمان جایگزین دیالیز، که می تواند کمک به آنها برای زندگی بهتر و طولانی تر بدون دیالیز را انتخاب نمایید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان خوب است، این درمان می تواند درمان بیماری کلیه و کراتینین کمتر اساسا، بدون عوارض جانبی، و آن را بسیار مناسب به عنوان یک ماساژ است. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، بر اساس شرایط مختلف از بیماران با این بیماری است. و ماهیت محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیوی گشاد می شوند، بازگرداندن عملکرد

کلیه و ساختار اصلی کلیوی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,Osmotherapy پزشکی میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، کراتینین 8.2 امتناع دیالیزچه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، کراتینین 8.2 امتناع دیالیز؟

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، کراتینین 8.2 امتناع دیالیز؟ به طور کلی، یک بیمار با چنین سطح بالای کراتینین، یک دکتر آنها را به دیالیز توصیه خواهد کرد، اما به دلیل عوارض جانبی دیالیز، برخی از بیماران نمی خواهید به آن را بپذیرید.

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، کراتینین 8.2 امتناع دیالیز؟

شما می دانید، کراتینین 8.2 است بطور قابل توجهی بالاتر از سطح نرمال، شرط بیماری در مرحله نهایی بیماری کلیوی بوده است. به طور کلی، پس از دولت نارسایی کلیوی مرحله نهایی بیمار، آنها را علائم یا عوارض بیشتری رنج می برند، به طوری که آنها نیاز به دیالیز برای از بین بردن این علائم. اگر آنها این دارو در به موقع را ندارد، آنها درد و بیماری بیشتر رنج می برند به سرعت بدتر، زندگی خود را خواهد خطر حتی بیشتر است.

چه درمان می تواند یک جایگزین برای درمان دیالیز؟

هنگامی که آن را درمان های جایگزین دیالیز می آید، بسیاری از درمان بر اساس طب سنتی چینی می تواند در نظر گرفته شود. اما در اینجا، من ترجیح می دهم که به شما توصیه می میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آن را یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه است. با استفاده از این درمان، بیماران با کراتینین 8.2 می توانید دلایل علائم بر اساس، علاوه بر این، عملکرد کلیه خود را می توان تا حدی بهبود یافته از بین بردن، به طوری که برای به دست آوردن فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,کراتینین,درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک: اگر می خواهید برای جلوگیری از کیست رشد می کنندبیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک: اگر می خواهید برای جلوگیری از کیست رشد می کنند؟

بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های پر از مایع است. با گذشت زمان رخ می دهد، کیست رشد بیشتر و بیشتر به منظور مختل و یا حتی اندام کلیه خود را در اطراف. آیا شما کمر درد به طور منظم؟ این است که با کیست بزرگ ایجاد می شود. در نهایت، شما دیالیز به حمایت از زندگی خود را با نارسایی کلیه استفاده کنید. در برخی از موارد، شما باید کلیه ها بزرگ از بدن حذف شده است. شما می خواهید برای جلوگیری از کیست رشد می کنند؟ اقدام در حال حاضر، شما یک پیش آگهی بهتری دست یابد.

برخی از بیماران ممکن است در مورد جراحی برای کاهش کیست فکر می کنم.

جراحی یک روش رایج برای تخلیه کیست است. اما با بیماری کلیه پلی کیستیک است، بسیاری از کیست در کلیه وجود دارد. جراحی می تواند تنها دولت بزرگ را حذف کنید، در حالی که کیست کوچک هنوز هم وجود دارد. آنها به سرعت رشد خواهد کرد که تا بزرگ دو برابر شود. در مراحل اولیه بیماری کلیه پلی کیستیک، می تواند کمک شما برای زنده ماندن ضعف بدن و حفاظت از عملکرد کلیوی، اما در این مرحله، هیچ کاری نمی کند برای عملکرد کلیه خود را.

در چین، ما با استفاده از Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی برای جلوگیری از کیست رشد می کنند، آنها را کاهش دهد و ترویج عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان مشخصه در بیمارستان ما است. این نفوذ گیاهان میکرونیزه در کلیه بیمار به طور مستقیم توسط اسمز. این درمان می تواند از تکثیر غیر طبیعی سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی جلوگیری و مهار ترشح پوشش سلول ها در چنین راهی برای جلوگیری از رشد کیست. همچنین می تواند گردش خون را تسریع و افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کیست به طوری که مایع را می توان دور گرفته شده و پس از آن از بدن تخلیه می شود. به عنوان یک نتیجه، کیست کوچک هستند. علاوه بر این، به بهبود عملکرد کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اغلب همراه با حمام پا درمانی، ترکیب مه کان و سوپ های مختلف دارویی می رود. آنها می توانند یک محیط خوب برای خون به کلیه ها آسیب دیده تعمیر و کلیه های آسیب دیده به ارائه با مواد مغذی لازم برای سرعت بخشیدن به بهبود کلیه ایجاد کنید.

در بیمارستان ما، ما شاهد بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و کمک به آنها برای بهبود عملکرد کلیه و نظارت بر رشد کیست. اگر شما علاقه مند در درمان ما از بیماری کلیه پلی کیستیک هستند، لطفا دریغ نکنید برای تماس با دکتر آنلاین، بر روی asya.yue@mail.ru ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک.



:: برچسب‌ها: بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک,کیست رشد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا به سرعتچگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا به سرعت

سطح کراتینین بالا بدان معنی است که بسیاری از سموم در بدن شما وجود دارد. و آن است، به عنوان یک قاعده، مشکلات کلیوی. اگر درمان نشود، این می تواند به آسیب بیشتر به کلیه شود و آسیب به ارگان های دیگر. بنابراین، دیالیز یک درمان سریع برای کاهش سطح کراتینین بالا است؟

بله، دیالیز سریع به کاهش سطح بالای کراتینین است.

1، دیالیز - یک کلیه مصنوعی که کمک سموم فیلتر کلیه جایگزینی مستقل عمل نمی کند. این سریع ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین است. و دیالیز الزامی است که سطح کراتینین بسیار بالا است. اما دیالیز می تواند برخی از عوارض جانبی که ممکن است وضعیت شما را بدتر، مانند عفونت، فشار خون پایین، تهوع، استفراغ، خشکی پوست یا خارش دار، سندرم پای بی قرار و باعث گرفتگی عضلانی شوند. علاوه بر این، دیالیز بقا کاهش می دهد. در این حالت، شما واقعا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، درست است؟

2 علاوه بر این، درمان دیالیز ممکن است درمان های دیگر برای کاهش سطح بالای کراتینین سریع استفاده کنید؟

بله، البته. دیالیز سریع است، اما نه تنها برای درمان سطوح بالای کراتینین است. در جامعه ما، مشکلات کلیه، علاوه بر دیالیز، ما به شدت توصیه که شما یک درمان تصفیه خون را انتخاب نمایید. در این روش درمانی، نه تنها سطح کراتینین را کاهش می دهد به سرعت بالاتر، بلکه بازیابی عملکرد کلیه ها. بسیاری از بیماران به بیمارستان ما برای درمان آمده است.

امروز من به شما می گویم سه مرحله در درمان تصفیه خون:

- ترکیب روش های مختلف تصفیه خون به پاک کردن خون خود

- تحویل خون مواد مغذی

- مرمت عملکرد کلیه

علت اصلی آسیب به کلیه ها آلوده خود را با خون است، بنابراین تصفیه خون درمان یک روش رادیکال درمان بیماری خود را است. علاوه بر کاهش سطح کراتینین بالا، این درمان می تواند همچنین عملکرد کلیه با ارائه مواد مغذی خاص کلیه، از بین بردن استاز خون، گسترش سپرده کمپلکسهای ایمنی را بهبود بخشد و فعال شدن سیستم خود شفا.

دیالیز درمان به طور موقت سریع برای کاهش کراتینین خون بالا در حالی که تصفیه خون درمان پردازش اساسا سریع می باشد. کدام یک را ترجیح می دهید؟ من فکر می کنم که بسیاری از شما را انتخاب نمایید آلودگی درمان خون است. درباره کسب اطلاعات بیشتر در آلودگی درمان خون یا هر دو را به آمدن به بیمارستان ما برای درمان، شما می توانید یک پیام به پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru ارسال و یا یک یادداشت زیر ترک. ما به شما به عنوان وقت پاسخ خواهد داد به زودی.



:: برچسب‌ها: کراتینین,سطح بالای کراتینین,کاهش سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیز برای سطح بالای کراتینین در خون مورد نیاز استدیالیز برای سطح بالای کراتینین در خون مورد نیاز است

به طور کلی، هنگامی که کراتینین سرم بیشتر از 5 mg / dl بود برای آماده سازی یک پیشنهاد دکتر دیالیز. با این حال، برای دیالیز، کراتینین خون بالا مورد نیاز است؟ من باور دارم که تمام سطوح بالای کراتینین، بیماران یک معجزه است. در این مقاله، در مراقبت از مرکز کلیه شما کمک خواهد کرد کسب اطلاعات بیشتر و دریافت یک راه حل خوب است.

هنگامی که ما دیالیز ذکر شد، اکثر بیماران در کلیه درد بزرگ رنج خود را با این درمان به یاد داشته باشید، و بسیاری از بیماران کلیوی می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یک زندگی عادی. با این حال، چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نمی خواهید به دیالیز؟

دیالیز یک درمان جایگزینی است و نجات جان بیماران مبتلا به کلیه، زمانی که آنها سطح بالای کراتینین دریافت خواهید کرد. هنگامی که شما یک کراتینین بالا، به این معنی که کلیه خود را به طور جدی با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده، و وجود خواهد داشت بسیاری از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که می تواند برخی از علائم شدید، مانند تهوع، استفراغ، خارش، و غیره باعث از . دیالیز سریع ترین راه برای تمیز کردن خون و حذف مواد زائد است. با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید، و همچنین دیالیز طولانی مدت برخی از اثرات جانبی جدی و زندگی عادی خود را تحت تاثیر قرار دهد.

دیالیز برای کراتینین بالا در خون مورد نیاز است؟

پاسخ مثبت است. در بیمارستان ما، بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، متخصصین ما استفاده از بیش از 30 سال تجربه در درمان انواع بیماری های کلیه، و آنها یک سیستم از درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه ها، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز برای کراتینین بالا.

سیستم توصیه شده و درمان های چینی شامل تصفیه خون درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

درمان برای تصفیه خون: از طریق تصویب روش های مختلف تصفیه خون، می تواند کمک حذف سموم و مواد زائد، و ارائه خون بیشتری را به تغذیه لازم است که می تواند یک محیط داخلی خوب از بدن، و آن را خوب برای درمان بیشتر خواهد بود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: در بسیاری از طب چینی منحصر به فرد و خاص مورد استفاده در Osmotherapy به وجود دارد، و آن را درمان خارجی و گیاهی است که درمان بیماری های کلیوی به طور طبیعی و موثر است. این می تواند کمک به بازگرداندن بافت کلیه آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیه خود را می توان به طور موثر بهبود یافته است، و کلیه خوب کار کرده اند، کراتینین برای خروج از ریشه. بنابراین، شما می توانید سطح بالای کراتینین در ریشه کاهش و جلوگیری از دیالیز. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما همچنین می توانید به پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru ارسال و یا با ما پیام زیر است.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,دیالیز است ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان گیاهی برای عملکرد پایین کلیهدرمان گیاهی برای عملکرد پایین کلیه

در حال حاضر، بسیاری از بیماران تمایل به درمان های گیاهی به دلیل آن است عوارض جانبی و طبیعی است. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه علاقه در درمان های گیاهی برای عملکرد کلیوی پایین. عملکرد پایین کلیوی باید مدیریت شود به طور موثر جلوگیری مرحله پایانی نارسایی کلیه، که نیاز به دیالیز. طب چینی برای درمان بیماری کلیه یک گزینه خوب برای بیماران است.

طب گیاهی چینی می توانید انجام دهید به یک گردش خون افزایش، اتساع عروق خونی، بهبود ایمنی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و بدتر فیبروز. بنابراین، کلیه شرایط در حال بهبود است به خوبی برای احیای کلیه به تدریج در آن زمان. عملکرد کلیه می تواند تحت تعمیر باشد. بنابراین، نارسایی کلیه دریافت می کنترل برای جلوگیری از زوال، که می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز.

طب گیاهی چینی برای بیماری های کلیوی یک درمان سیستمیک است، و شامل درمان مانند یک درمان داغ فشرده، حمام پا، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و طب سوزنی درمان است. این تکنیک می تواند کمک به از بین بردن ضایعات و ایجاد مواد سمی از بدن، تنظیم فشار خون، تعمیر آسیب کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه، کاهش سطوح بالای کراتینین. طب گیاهی چینی بر درمان این بیماری از ریشه، در حالی که دیگران به طور عمده علائم از درمان است. به همین دلیل او را به بیماران ارائه شده، را انتخاب کنید داروهای گیاهی چینی برای درمان عملکرد پایین کلیه است. در این مورد، طول عمر و کیفیت خواهد شد قابل ملاحظه بهبود یافته و برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه موثر است.

بیمارستان ما متخصص در درمان بیماری کلیه بیش از 30 سال، و طب گیاهی چینی یکی از درمان های ویژه ما برای عملکرد کلیه ها است. بیش از 10،000 بیماران خارجی در کلینیک ما با طب گیاهی چینی درمان می شود. اثرات خوب به دست آورد. اگر شما علاقه مند در درمان طب گیاهی چینی، و می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، شما همچنین می توانید VK من (ID: Asyayue) اضافه کنید، ارسال به asya.yue@mail.ru ایمیل ما، ترک یک پیام یا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید در هر زمان. پاسخ خواهد شد به زودی برای شما داده شده است.



:: برچسب‌ها: درمان گیاهی,برای عملکرد پایین کلیه,عملکرد پایین کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیهچگونه به منظور بهبود کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

این نگرانی بزرگ که به افزایش عملکرد کلیه در بیماران با نارسایی کلیوی. نارسایی کلیه قابل درمان نیست و مرحله نهایی نارسایی کلیه در پایان توسعه. اگر به طور موثر کنترل شده نیست، که در این صورت دیالیز است که همیشه لازم برای نجات یک زندگی. یک راه موثر برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟

در اینجا ما به شما معرفی درمان، طب چینی، آن را بر روی ترمیم عملکرد کلیوی، تمرکز دارد. طب چینی می تواند گردش خون ترویج، گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و تعمیر آسیب کلیه و بدتر فیبروز. به این ترتیب، کلیه ها ممکن است فرصت خوبی است برای خود احیا است. در نتیجه، نارسایی کلیه می تواند کنترل شود تا به عنوان جلوگیری از زوال. دیالیز به طور موثر با درمان طب چینی اجتناب شود.

در مقایسه با طب غربی، طب چینی رفتار نارسایی کلیه از ریشه به درمان کلیه است. اما طب غربی بر روی علائم، که دارای چند اثر در بهبود عملکرد کلیه، تمرکز دارد.

بنابراین، طب چینی یک گزینه خوب برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه است. طب چینی نه تنها درمان است، اما آن را از شامل:

- دایره درمان

- یک درمان فشرده سازی گرم

- پا حمام درمانی

- حمام درمانی

- درمان انما

- دهان و دندان پزشکی درمانی چینی

- فتیلهگذاری درمان

از این درمان منظم، مواد زائد و سموم در بدن می تواند برداشته شود، که باعث می شود وضعیت کلیه نیز بهبود یافته است. علاوه بر این، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه ممکن است زنده کند. در این مورد، نارسایی کلیه می شود به طور موثر درمان، که باعث می شود بیماران به زندگی طولانی تر و شادتر. بیماران با نارسایی کلیوی باید سعی کنید درمان طب چینی. هر گونه سوال و یا کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید در هر زمان به asya.yue@mail.ru . پاسخ بسیار به زودی دریافت می شود.



:: برچسب‌ها: بهبود کلیه,مبتلا به نارسایی کلیه,بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نام و نام خانوادگی از دارو برای بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیکنام و نام خانوادگی از دارو برای بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه ژنتیکی است و در نهایت رخ می دهد، کیست در کلیه همچنان رشد خواهند کرد، و سپس باعث آسیب به بافت کلیه خود را. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده می شوند، عملکرد کلیه رد خواهد شد. بنابراین یک دارو است که می تواند عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک بهبود وجود دارد؟ می توانید به من به نام بیماری کلیه پلی کیستیک پزشکی به من بدهید؟

برای بهبود عملکرد کلیه از بیماری کلیه پلی کیستیک، شما باید دارو برای کاهش کیست های خود را در کلیه و کاهش آسیب به کلیه ها می شود. درمان به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این است که در طب سنتی چینی است. چه داروهای استفاده می شود، بسته به حالت خود را از بیماری. شرایط مختلف نیاز به داروهای مختلف. بدون دانستن شرایط خاص خود را، من نمی توانم به شما نام دارو در Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی است. شما فقط نیاز به دانستن آن است که درمان طب چینی طبیعی است. و شما می توانید بر روی ایمیل ما Asya.yue@mail.ru ارسال. پس از تجزیه و تحلیل وضعیت شما، کارشناسان ما شما را به نام دقیق این دارو در طرح درمان خود را بگویید.

به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به منظور بهبود عملکرد کلیه کلیه پلی کیستیک؟

از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون، کاهش فعالیت سلول های پوشش به ترشح مایع کیستیک و تغییر فشار داخلی و خارجی دیواره کیست، مایع کیستیک بازجذب است، در نهایت از بدن در ادرار تخلیه می شود. علاوه بر این، برخی از داروهای چینی ممکن است لخته شدن خون و التهاب، ایسکمی کلیوی جلوگیری و تسهیل شرایط اکسیژن در کلیه، تامین مواد مغذی به بافت های آسیب دیده و کلیه ترویج تکثیر از کلیه های آسیب دیده از سلول های درونی کلیه پلی کیستیک. بنابراین، بافت کلیه آسیب دیده می تواند به تدریج ترمیم و عملکرد کلیه نیز ممکن است بازیافت شود.

علاوه بر این به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، نیز برخی از درمان های جانبی مانند حمام گل، حمام پا، مای کانگ مخلوط، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و غیره وجود دارد اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر، شما همچنین می توانید VK من اضافه کنید: Asyayue، و یا یک پیام زیر را ترک. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد سد.



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,نام بیماری کلیوی دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

GFR 38GFR 38 با نارسایی کلیه، چگونه برای افزایش آن با نارسایی کلیه، چگونه برای افزایش آن

GFR یکی از حساس ترین شاخص بیماری کلیوی است، مردم ممکن است مطمئن شوید که چه مرحله در کلیه و عملکرد کلیه با توجه به سطح GFR. در درمانگاه، GFR 38 کم است، چگونه به افزایش می دهد؟

مشخص شده است که پایین تر از سطح GFR با توجه به اختلالات کلیوی، تا زمانی که شما می توانید برخی از درمان است که می تواند اختلال درست کلیوی کمک به پیدا کردن، شما ممکن است یک فرصت برای بهبود سطح خود را از GFR است.

چگونه به منظور بهبود سطح پایین GFR؟

طب چینی می تواند مفید باشد برای افزایش سطح آسیب دیده را ترمیم GFR کلیه ها و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. و بالا هفت درمان بهترین شناخته شده است، یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس گیاهان سنتی طب چینی است. با این درمان، افراد با GFR کم قابل توجهی می تواند خود را بهبود بخشد.

روش های شناخته شده درمان هفت درمانی بالا، در همکاری با یکدیگر، آنها می توانند اثر درمانی بهتری دست یابد. آنها به عنوان درمان داغ فشرده سازی، حمام طب چینی، فتیلهگذاری درمان، طب چینی برای دهان و دندان، حمام پا، یک چرخه درمان، انما درمان، همه بر اساس طب سنتی چینی شناخته شده است، اما با او متفاوت است. آنها همان مزیت با آن، اما عوارض جانبی از آن ندارد. این به این معنی که آنها می توانند بیماری های کلیوی با عوارض جانبی کمی را درمان کند.

علاوه بر درمان، شما همچنین باید یک رژیم غذایی مناسب، که می تواند کمک محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,GFR,درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنندچه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنند

چه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنند؟ شما می دانید، دیالیز رایج ترین روش به گسترش زندگی از نارسایی کلیه است، اما برخی مردم به احتمال زیاد پس از یک دوره درمان برای جلوگیری از توجه به برخی از دلایل. پس از چه مدت بیمار ممکن نارسایی کلیه پس از قطع دیالیز زندگی می کنند؟

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای زنده ماندن علائم نارسایی کلیه، می توانید کمک به مردم برای زندگی بهتر و طولانی تر است.

اما مشکل این است، عملکرد کلیه می تواند پس از دیالیز بهبود یافته است. بنابراین، به عنوان به زودی به عنوان بیمار کلیوی دیالیز شکست را، آنها تمایل به انجام آن چند بار. و زمانی که آنها را متوقف دیالیز، سموم به سرعت خواهد ساخت تا در خون خود. این سموم در گردش خون و ممکن است آسیب به ارگان های دیگر شود. نارسایی قلبی شایع ترین عارضه نارسایی کلیوی، و همچنین به عنوان علت اصلی مرگ و میر در نارسایی کلیوی است.

او گفت که اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند تنها در یک کوتاه تا چهار هفته پس از قطع دیالیز زندگی می کنند.

وجود دارد درمان های دیگر می تواند کمک به مردم دیگر زندگی می کنند؟

پیوند کلیه یکی از بهترین راه ها برای حل مشکل کلیه است، می تواند کمک به مردم از شر دیالیز. با این حال، به دلایل بسیاری، برخی از مردم می توانند آن را قبول نمی کند، مانند فقدان پول، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، سروز، و غیره.

گیاهان طب چینی، طب خصوص میکرو چینی Osmotherapy، آن است که به طور گسترده ای برای اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض جانبی کمی استفاده می شود. نکته کلیدی این است که آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، به بهبود آسیب بافت کلیوی و حفاظت از بافت باقی مانده از آسیب بیشتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.3 استچه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.3 است؟

چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.3 است؟ در درمانگاه، کراتینین 8.3 نشان می دهد که بیماری های کلیوی پیشرفت کرده است به مرحله نهایی نارسایی کلیه، وجود خواهد داشت و نشانه ها و عوارض بیشتر و بیشتر. به طور کلی، دکتر بیمار به دیالیز توصیه می شود. اما آیا می دانستید که دیالیز است تنها گزینه، بهترین گزینه برای بیمار نارسایی کلیه است.

چرا دیالیز است بهترین انتخاب است؟

سطح کراتینین خود را در بالا 8.3 از حد معمول. در بدن، سطح کراتینین به حفظ تعادل در بدن ما است. با این حال، دیالیز است به عنوان مشکل کلیه های ما نیست. در حالی که شما در دیالیز هستند، کراتینین و زباله های دیگر ممکن است هنوز در بدن شما مانده است.

به طور خلاصه، دیالیز به تنهایی می تواند تمام سموم از بدن خود را از بین نمی برد به طور کامل. اگر این سموم در بدن باقی می ماند، آنها نه تنها کاهش بیشتر و کلیه خود را، اما همچنین از عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری کلیه خود را، دیالیز است که بهترین انتخاب نیست.

چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.3 است؟

Osmotherapy به طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، می توان آن را یک خدا دیالیز جایگزین. در چهار توابع اصلی آن، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهابی و افزایش رگ های خونی، آن را نه تنها می تواند کاهش علائم نارسایی کلیه، اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده بازیابی و محافظت از آنها از آسیب بیشتر.

با استفاده از این درمان، بیمار با کراتینین کلیه 8.3 می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز که عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,کراتینین,نارسایی کلیه,درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا ممکن است به طور کامل درمان FSGS کودکانآیا ممکن است به طور کامل درمان FSGS کودکان؟

پسر من (8 سال) مبتلا به FSGS، ما در حال حاضر برای درمان 1.5 سال دریافت کرد، می توان آن را به طور کامل درمان؟ در واقع، FSGS دشوار است برای درمان، به خصوص برای کودکان. اما، به عنوان یک بیمار، شما باید بیش از حد نگران نباشید، زیرا این بیماری همچنین می تواند با درمان و رژیم غذایی مناسب کنترل شود.

چرا FSGS دشوار برای درمان؟

FSGS عنوان یک نتیجه از گلومرول آسیب دیده، و شما می دانیم که آن را دشوار است به درمان پس از آسیب گلومرول، و در حال حاضر هیچ درمان است که می توانید آنها را بازیابی، به طوری که آن را به درمان FSGS دشوار است.

چگونه برای درمان FSGS؟

همانطور که در بالا ذکر شد گلومرول آسیب دیده دشوار به تعمیر، اما ما می توانیم درمان مناسب به محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب، به طوری که برای جلوگیری از این بیماری را از رفتن بدتر استفاده کنید.

Osmotherapy به طب چینی میکرو به عنوان یکی از درمان موثر بیماری های کلیوی، آن را نیز می توانید در درمان FSGS استفاده می شود. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به FSGS ممکن است فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز یا پیوند کلیه است. اگر شما خوش شانس و می توانید آن را در اوایل درمان، می مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. بنابراین، این درمان یک انتخاب خوب برای بسیاری از بیماران، به ویژه کودکان است.

از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که FSGS می تواند به طور کامل درمان می شود، اما می توان آن را به خوبی از طریق میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کنترل می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,بیماری بزرگی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین 12.5، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیزسطح کراتینین 12.5، چگونه به خلاص شدن از شر دیالیز

12.5 سطح کراتینین، به این معنی است که شرایط بسیار شدید است، و بد در حال حاضر در مرحله نهایی نارسایی کلیه، اورمی به عنوان مثال مرحله بوده است. در این مرحله، از بیماران علائم، مانند بسیاری از فشار خون بالا، استفراغ، تهوع، خستگی، بی اشتهایی و غیره ظاهر می شود. همه این علائم به طور جدی زندگی از بیماران را تحت تاثیر قرار. بنابراین، آنچه باید به بیماران انجام دهید؟

به طور معمول، یک پزشک توصیه می کنند که بیماران بیماران دیالیزی برای کمک به از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن، به طوری برای کاهش علائم. اما دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کند، و پس از دیالیز، سموم و مواد زائد دوباره در بدن تجمع می یابد، به طوری که بیماران نیاز به در دیالیز. بیشتر بدتر این است که دیالیز می کلیه آسیب برساند، بنابراین بسیاری از بیماران نمی خواهید به دیالیز، آنها می خواهند از شر دیالیز.

چه درمان می تواند کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز؟

در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است زیرا می تواند بیماری کلیوی را درمان اساسا و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما است درمان، که می تواند کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز شناخته شده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیوی، بازگرداندن عملکرد کلیه و کلیه ساختار اصلی متسع شود.

زمانی که کلیه ها کار درستی، بیماران می توانند از شر دیالیز و خوبی زندگی می کنند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,کاهش کراتینین,کراتینین بالا,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی در ریشهچگونه برای درمان بیماری های کلیوی در ریشه؟

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی در ریشه؟ در بیمارستان ما، ما به طور عمده استفاده از روش چینی برای درمان بیماری های کلیوی شامل Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، تصفیه خون، دایره درمانی، انما درمان، طب چینی برای تجویز خوراکی، و غیره

بنابراین، سطح بالایی از مواد سمی در بدن بیمار ساخته شده است، گام اول درمان برای فیلتر مواد زائد و سموم از خون است. شما باید آگاه باشید که، به عنوان کلیه ها به طور جدی آسیب، سموم بیشتری در خون باقی می ماند. هنگامی که خون در سراسر بدن به گردش، آن را در بسیاری از اندام ها در بدن به عنوان قلب، مغز، سیستم عصبی، و غیره را تحت تاثیر

مرحله تصفیه خون یک طیف وسیعی از درمانی، انما درمان و حمام طب چینی شامل. این روش می تواند سموم را از طرق دیگر، از جمله پوست، روده و نقاط طب سوزنی خاص در بدن را حذف کنید. این مرحله درمان می تواند نه تنها پایین تر، کراتینین، اوره و دیگر مواد سمی micromolecular، اما همچنین می تواند محیط و زباله مولکولی بالا را حذف کنید. بنابراین، می شرایط مطلوب برای کلیه آسیب دیده را ترمیم داخلی و سلول ایجاد کنید.

پس از ساخته شده یک محیط مساعد داخلی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی اعمال خواهد شد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که در خارج از داروهای درمان گیاهی چینی، اقدام در کلیه ها. بر اساس شرایط بیمار، انواع مختلف داروها در آن استفاده می شود.

علاوه بر سنت چینی درمان، بیمارستان ما دارای یک سلول درمانی است که یک تکنولوژی پیشرفته پزشکی در سراسر جهان که ناشی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان سلول های بنیادی از نفروپاتی IgAدرمان سلول های بنیادی از نفروپاتی IgA

او گفت که سلول های بنیادی درمان موثر از نفروپاتی IgA است، می تواند کمک به بیمار فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی است. سپس آن را بی خطر است؟

مربوط به نفروپاتی IgA آسیب کلیوی، عمدتا به دلیل پیچیده ایمنی (IGA) در زمینه منطقه مزانژال کلیه است. درمان وضعیت خود را بر روی دو جنبه تمرکز می کنند. کاهش سطح کراتینین. حتی اگر شما دیالیز را دریافت نکرده اند، کراتینین بسیار بالا تبدیل شده است. دیگر خواهد بود به خطر انداختن کمپلکسهای ایمنی سپرده. فقط کاهش کراتینین و یا کنترل پاسخ التهابی بدون پاکسازی این کمپلکسهای ایمنی سپرده بعید است برای جلوگیری از کاهش بیشتر در عملکرد کلیه می باشد.

به عنوان درمان سلول های بنیادی از نفروپاتی IgA؟

سلول های بنیادی، که هدف آن تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازیابی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان. به نظر می رسد که سلول های بنیادی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران از بیماری کلیوی. سلول های بنیادی شامل شش مرحله است:

تشخیص ایمنی، ایمنی ترخیص کالا از گمرک مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی.

برای این شش مرحله، این درمان می تواند یک نفروپاتی IgA بیمار، اختلال کلیوی به تعمیر و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر کمک کند.

در طول درمان، پزشکان همچنین درمان های دیگر سازماندهی، برای مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به همکاری با آن را در چنین راهی که برای رسیدن به اثر درمانی مورد نظر. بیماران مختلف از نشانه های مختلف و حالت بیماری، بنابراین پزشکان طرح درمان دیگری برای بیمار انجام دهد. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان بهترین راه حل برای شما خواهد بود، شما می توانید یک پیام را به ما با جزئیات از بیماری را ترک، پس از تجزیه و تحلیل، و ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا بلافاصله دکتر ما در WhatsApp / وایبر تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: درمان,نفروپاتی IgA,درمان ایمنی بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.48چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.48

"سطح کراتینین من 2.48 بود، من می خواهم به دانستن معنای آن چیست." در واقع، در درمانگاه، سطح کراتینین از 2.48 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه های شما حد متوسط ​​آسیب دیده شد. شما را به درمان برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، اگر درمان نشود، این بیماری می شود را به نارسایی کلیوی است.

مرحله 3 یک مرحله حیاتی است، اگر مردم می توانند یک فرایند سیستماتیک زمان اتخاذ، آنها ممکن است یک فرصت به آن را معکوس کنید. در غیر این صورت، این بیماری می تواند از کنترل خارج، و ممکن است آنها را به دیالیز یا پیوند کلیه.

طب چینی است به اثر فوق العاده در درمان بیماری های کلیوی ثابت شده است، می تواند بیماری های بهبود عملکرد کلیوی معکوس می باشد. ما یک درمان تک، یک سری از درمان ذکر کرده اند، در طول درمان، پزشکان انواع آنها را مطابق با بیماری بیمار ترتیب.

روش های شناخته شده از درمان، هفت درمان، همکاری با یکدیگر، آنها می توانند اثر درمانی بهتر دست یابد. آنها به عنوان یک درمان داغ فشرده، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان و دندان درمان طب چینی، حمام برای درمان پا، چرخه درمان، انما درمان، که همه آنها در شاخ و برگ گیاهان طب سنتی چینی است شناخته شده است، اما تفاوت با او. آنها همان مزیت با آن، اما عوارض جانبی از آن ندارد. این به این معنی که آنها می توانند بیماری های کلیوی با عوارض جانبی کمی را درمان کند. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا اینجا کلیک کنید.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 2.48 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، با کمک طب چینی. اگر سوالی دارید دیگر و یا هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا بلافاصله دکتر ما در WhatsApp / وایبر تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: کراتینین,درمان,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های شکست مرحله پنجم کلیه چیستعلائم و نشانه های شکست مرحله پنجم کلیه چیست

مرحله پنجم نارسایی کلیه است بیمار آسیب کلیوی بسیار جدی است، و بسیاری از عوارض در این نقطه است، که به بسیاری از عوارض به بیمار باعث می شود ظاهر می شود.

خستگی: خستگی شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، و آن را با مرحله نارسایی کلیوی است بیشتر به پنج بیمار آشکار است. در واقع، این علائم باعث کمبود. همانطور که می دانیم، آن است که تابع از ترشح هورمون های کلیوی، در میان است که هورمون اریتروپویتین برای سلامت ما ضروری است، و عدم کمبود اریتروپویتین باعث گلبول های قرمز، که ممکن است به کم خونی منجر شود.

ادم: تورم در بیماران با بیماری کلیوی شایع است، و ممکن است با مرحله نارسایی کلیوی شود در پنج بیمار بیشتر آشکار. تورم عمدتا به دلیل از دست دادن زیادی از پروتئین و تاخیر سدیم و مایع. برای یک بیمار با یک شکست پنج مرحله کلیوی، او ممکن است احساس تنفس سخت و درد در معده، به دلیل تورم می تواند در معده و ریه ها در این نقطه اتفاق می افتد.

تغییرات در ادرار: یک بیمار مبتلا به یک بیماری پنج مرحله کلیوی می تواند تغییرات آشکار ادرار دفع ادرار مکرر در شب، نقض رنگ ادرار، فوم در ادرار، و غیره

فشار خون بالا: فشار خون بالا اغلب در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد، و این احتمال وجود دارد به نظر می رسد در بیماران مبتلا به مرحله پنج نارسایی کلیه است. فشار خون بالا ناشی از آسیب کلیوی و بدتر وضعیت بیمار جدی است، به نوبه خود.

تهوع و استفراغ: یک بیمار مبتلا به مرحله نارسایی کلیوی می تواند پنج نشانه های آشکار در دستگاه گوارش خود را، و بیمار اغلب ممکن است تهوع و استفراغ، که عمدتا توسط تجمع مواد سمی در خون بیمار ایجاد می شود.

خارش: این هم یک علامت شایع در بیماران مبتلا به نارسایی شدید کلیوی، و این کیفیت را زندگی بیمار به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.

مشکلات عصبی: بیماران مبتلا به مرحله نارسایی کلیوی پنج می تواند بسیاری از مشکلات، عصب، مانند از دست دادن اشتها، احساس سوزن سوزن شدن در دست و پا، خواب آلودگی، مشکلات تمرکز، و غیره

مشکلات استخوان: یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی end-stage اغلب بیماری های استخوان مانند پوکی استخوان، درد استخوان، شکستگی، و غیره هستند

این علائم شایع که یک بیمار مبتلا به یک بیماری پنج مرحله کلیه اغلب اگر شما هر گونه شک و تردید در برخورد با شرایط خود را، شما می توانید با ما تماس بگیرید و ما خوشحال به شما کمک خواهد شد.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه اتفاقی می افتد اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند بیماری خود را کنترل کنیدچه اتفاقی می افتد اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند بیماری خود را کنترل کنید

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار بیماری کلیوی می تواند بیماری خود را کنترل کنید؟ به صداقت، برای یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر آنها می توانند بیماری خود را کاملا کنترل کنید، بیماری خود را می توانید زیان کنترل و سقوط در ارومیه در یک سرعت سریع می باشد.

برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، به ویژه آن دسته از بیماران که در مراحل اولیه هستند، کلیه خود را هنوز هم در اندازه ی معمولی، طولانی مدت سموم بالا هستند، آن است که روز به روز کاهش می یابد. با گذشت زمان، اگر شما می توانید شرایط خود را کنترل کنید به طور موثر، آن را به عملکرد کلیه خود را بیشتر تشدید کنند. علاوه بر این، این بافت های دیگر یا اندام از طریق جریان خون تاثیر می گذارد. در واقع، بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده، که به معنی آن از این بیماری برای مدت زمان طولانی رنج می برد، به طوری که آن را به زندگی بیمار را در یک بار تاثیر نمی گذارد، اما مشکل در این واقعیت نهفته است که عوامل اصلی در تهدید زندگی بیمار.

علاوه بر این، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، تا زمانی که بیماری خود را می کند به اورمی نمی افتد، وجود دارد عملکرد کلیه برای درمان مهم است، و سلول های داخلی در کلیه ها آسیب دیده به طور کامل، به طوری که یک شانس بزرگ است به عقب وجود دارد. اما اگر شما قادر نخواهد بود برای درمان به موقع، نرخ معکوس به تدریج کاهش خواهد یافت.

درمان سنتی چینی گیاهی و سلول های بنیادی ممکن است کمک به بیمار بیماری کلیوی هستند گسترش عروق خونی و گردش خون را افزایش می دهد و از بین بردن سموم، که سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به هدف درمان بیماری کلیه. علاوه بر این، سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به بیماران کلیوی برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، و همچنین به طور موثر مدیریت عوارض. در همین حال، ممکن است کمک به بیماری کلیوی بیمار جلوگیری از اسکلروز عروق بیشتر بدن کل و جلوگیری از نارسایی قلبی است.

اگر شما علاقه مند در درمان موثر ما، شما می توانید به ما یک پیام زیر و یا از طریق پست الکترونیکی را ترک کنند. ما خوشحالیم که شما را به یک راهنمایی حرفه ای در اسرع وقت به صورت رایگان می باشد.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نقرس در این بیماری 3 مرحله کلیویچگونه برای درمان نقرس در این بیماری 3 مرحله کلیوی

بالا بودن اسید اوریک و عوارض آن، مانند نقرس، اغلب در بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی (CKD) پیدا شده است. آن را بسیار دردناک است و نیاز به درمان فوری. خوب، چگونه برای درمان نقرس در این بیماری 3 مرحله کلیوی؟

چرا نقرس در مرحله 3 بیماری کلیه به نظر می رسد؟

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله سوم است که معمولا بیشتر در معرض سطوح بالای غیرطبیعی اسید اوریک در خون. از آنجا که کلیه انجام مقدار کافی از اسید اوریک از بدن را حذف کنید، نقرس رخ می دهد. علاوه بر این، بیماران پیوند کلیه بیشتر مستعد ابتلا به نقرس، به عنوان یک نتیجه از داروها برای کاهش جذب کلیه به بدن است. این داروها ممکن است مقدار اسید اوریک در بدن افزایش می دهد، و شما ممکن است از نقرس، آرتریت نقرسی قطعات مقاوم در برابر و به عنوان یک نتیجه از درمان رنج می برند.

چگونه برای درمان نقرس در مرحله 3 بیماری کلیه؟

1. مدیریت از رژیم غذایی

کم پروتئین مهم است. محتوای اسید پورین و افزایش پروتئین اضافی نمی تواند به درستی فیلتر می شود. سدیم و مواد معدنی خاص باید به دقت تماشا.

2. طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه

همانطور که در بالا ذکر شد، علت اصلی نقرس بیماری کلیوی در عملکرد کلیه کاهش یافته است. اگر عملکرد کلیه را می تواند بهبود یافته، می تواند کلیه اضافی اسید اوریک از بدن به منظور درمان نقرس رادیکال انجام دهد. طب چینی می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، ماتریکس خارج سلولی، تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، حذف ایسکمی کلیوی و شرایط کمبود اکسیژن. بنابراین سلولهای کلیه آسیب دیده در حال بازسازی و عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافته است. داروهای چینی، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، حمام پا، مای کانگ مخلوط، انما درمان، زوج درمانی، فتیلهگذاری درمان، و غیره همه کمک به بهبود عملکرد کلیه. این روش یعنی سیستماتیک برای کلیه می باشد. درمان های مختلف تابع دیگری است. شرایط مختلف نیاز به درمان متفاوت است. اگر شما می خواهید برای دریافت طرح درمان فردی خود را، شما می توانید سوابق پزشکی خود را به پست asya.yue@mail.ru ارسال. کارشناسان ما به شما یک طرح درمان بیماری های کلیوی بر اساس دولت خود را از بیماری است.



:: برچسب‌ها: نقرس,نقرس,3 بیماری کلیوی مرحله ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

فقط دارو فشار خون برای بیماری کلیه پلی کیستیکفقط دارو فشار خون برای بیماری کلیه پلی کیستیک؟ این کافی نیست!

"من بیماری کلیه پلی کیستیک. هیچ درمان به طب فشار خون و به طور منظم چک آپ علاوه بر وجود دارد." من فکر می کنم این میان بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار معمول است، درست است؟ فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک، که می تواند به آسیب بیشتر به کلیه ها منجر شود. اما از آن است به اندازه کافی برای محافظت از عملکرد کلیه شما و جلوگیری از کلیه های خود را از آسیب نیست، چرا که در حال رشد است کیست که باعث فشار خون بالا و آسیب کلیه. در حال حاضر، در خواندن برای یادگیری اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کاهش کیست. اگر شما هر گونه سوال دیگری در مورد بیماری های کلیوی، لطفا با دکتر آنلاین تماس بگیرید و یا پیام زیر را ترک.

پس از سالها پژوهش و عملکرد بالینی، بیمارستان ما در حال توسعه یک Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی. در این روش درمانی میکرونیزه گیاهان نفوذ به کلیه های آسیب دیده به طور مستقیم با استفاده از دستگاه های اسمز. این درمان می تواند تکثیر غیر طبیعی سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی را مهار و جلوگیری از ترشح از سلول های پوشش برای جلوگیری از رشد کیست. همچنین می توانید میکرکیرکولتین در کیست های کلیه و سرعت بخشیدن به کیست افزایش نفوذپذیری در و دیوار، به طوری که مایع کیست در کیست از خون برداشته شده است. بنابراین، کیست به تدریج کوچک شده است.

برای محافظت از کلیه های خود را به خوبی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اغلب همراه با حمام پا درمانی، مخلوط مه کان و سوپ دارویی می رود. آنها می توانند یک محیط خوب برای خون کلیه های آسیب دیده خود را شفا ایجاد کنید. آنها همچنین می توانند کلیه های آسیب دیده با مواد مغذی لازم را فراهم برای سرعت بخشیدن به بهبود است.

پس از دوره درمان، کیست کوچک، شما می عملکرد کلیه را بازیابند و فشار خون را تثبیت.

اگر شما یک بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان فشار خون هستند، شما بهتر است درمان های مختلف در صورت آسیب بیشتر کلیه امتحان کنید. برای یک طرح شخصی تر و حرفه ای برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، لطفا به پست asya.yue@mail.ru ارسال سوابق پزشکی خود را.



:: برچسب‌ها: داروی فشار خون,برای بیماری کلیه پلی کیستیک,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان خارش پوست در بیماری کلیوی مرحله 4درمان خارش پوست در بیماری کلیوی مرحله 4

این بیماری 4 مرحله کلیوی است آسیب شدید به عملکرد کلیه مشخص می شود. خارش پوست است که همیشه با توجه به سطح بالایی از فسفر است. شما می توانید برخی از پیشنهادات برای درمان این بیماری پیدا کنید. هر گونه سوال، شما می توانید با ما در Asya.yue@mail.ru ایمیل.

تغییر در رژیم غذایی

از آنجا که سطح فسفر خود را بالاتر از محدوده طبیعی، برای جلوگیری از و یا حداقل کاهش غذاهای غنی از فسفر، مانند آجیل، دانه ها، محصولات لبنی و حبوبات لازم است.

شما همچنین می توانید یک گزارش آزمون برای ما ارسال و دکتر آنلاین ما می توانید به شما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

بهبود عملکرد کلیه

کلیه های سالم می تواند به درستی کار به حذف مواد زائد، از جمله سدیم، پتاسیم و فسفر است. بنابراین، به خارش پوست را از ریشه، من توصیه شما را از سنتی طب چینی (TCM)، که بسیار طبیعی و موثر برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از درمان های گیاهی در بیمارستان ما بیشتر مورد استفاده، بیمارستان از Shijiazhuang نفروپاتی است. این نرم افزار خارجی استفاده می شود در مناطق دو طرفه کلیه (نقاط طب سوزنی Shenshu). با روش اسمز و مویرگی مایع، مواد تشکیل دهنده موثر می توانید به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. آنها می توانند رگ های خونی گشاد، کاهش التهاب، و تنزل ماتریکس خارج سلولی، که موجب افزایش گردش خون. بنابراین، سلول های کلیه ممکن است خون و اکسیژن کافی به خوبی عمل به دست آورد.

در حالی که کلیه ممکن است به درستی کار نمی کند، آنها می توانند تعادل الکترولیتی حفظ، و از این رو، خارش پوست به طور کامل منتشر شد.

علاوه بر این، درمان های گیاهی ما می تواند محافظت و بهبود عملکرد کلیه ها، به طوری که بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه) خواهد نارسایی کلیه در آینده توسعه نیست.

به عنوان بیماران درمان بالا؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک ویژگی از درمان ما است و تنها در بیمارستان ما در دسترس است. پیشنهاد ما بیماران برای درمان به چین آمده است. اگر شما علاقه مند در آن، شما همچنین می توانید VK اضافه می کنم: Asyayue.



:: برچسب‌ها: خارش پوست,درمان خارش پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()