نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین محدوده 2.5-3.2، چگونه آن را کاهش می دهد؟ در درمانگاه، کراتینین 2.5 و 3.2 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیوی است، که یک گام حیاتی هستند. اگر شما می توانید آن را در این مرحله کنترل، شما می توانید یک فرصت آن را معکوس و سطح کراتینین بالا خواهد شد به او را کاهش داده است.

در طب غربی، پزشکان هورمون درمانی به تأخیر انداختن پیشرفت بیماری توصیه می شود، پس از آن کنترل می شود، دیالیز نامیده خواهد شد. در مقایسه با طب غربی، طب چینی می تواند بیماری کلیه در یک راه طبیعی تر درمان می کند. تعدادی از درمان های منحصر به فرد بر اساس آن، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معروف ترین است وجود دارد، در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان این بیماری استفاده می شود.

با میکرو Osmotherapy به طب چینی، مردم می توانند بهبود روشن بیش از ادرار، خون و پروتئین ادرار خود را پیدا خواهد کرد به طور قابل توجهی کاهش می یابد، که بدان معنی است که آن را تا یک اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیه. افزایش رگ های خونی، ضد التهاب، ضد ضد انعقاد و ترومبوز، این درمان منحصر به فرد می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بنابراین به عنوان به عقب آسیب به کلیه ها. پس از کلیه حالت عادی، آن را می تواند سموم کارآمد و ضایعات، در نتیجه، کراتینین یک نوع محصول متابولیسم عضله سطح خواهد شد به تدریج کاهش می یابد را انجام دهد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم می کند.

بنابراین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک انتخاب خوب برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اگر سطح خود را از کراتینین محدوده 2.5-3.2، شما نیاز به یک روش سیستماتیک در به موقع، به طوری که برای جلوگیری از این بیماری بدتر است.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86 13292893707

اسکایپ: yuexuan992

VKontakte می: AsyaYue...



:: برچسب‌ها: کراتینین، سطح کراتینین 3، کراتینین کمتر ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حداقل 50٪ از عملکرد کلیه بود از دست داده است. کراتینین 4.7 است بطور قابل توجهی بالاتر از سطح نرمال. بنابراین، کراتینین 4.7 می گوید که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده و وضعیت این بیماری در مرحله، بیماری کلیوی دوم مرحله است. 4.7 درمان کراتینین به نظر می رسد بسیار مهم است.
کراتینین 4.7 است و همچنین در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه است، که یک گام واقعی برای به دست آوردن یک درمان موثر. با این حال، از درمان های متداول عبارتند از کراتینین 4.7 دارو، مواد غذایی بهداشتی و دیالیز برای کاهش سطح کراتینین و نظارت بر وضعیت این بیماری، این است که، چرا که هیچ درمان موثر دیگر در مناطق محلی آنها وجود دارد.
اگر این وضعیت به خوبی می تواند کنترل شود، نتیجه نهایی برای بیماران با کراتینین 4.7 باید درمان دیالیز یا پیوند کلیه است که وضعیت فعلی بیماران با بیماری کلیوی باشد. با این حال، روش جدید درمان کراتینین 4.7 به نام طب میکرو چینی Osmotherapy به وجود آمده است. مرحله 3 بسیار سنگین است، GFR ممکن است 30-59، به طوری که عملکرد کلیه یا سطح GFR نسبتا آسان است افزایش یافته است. در این زمان، چه بیماران باید تا به عنوان انجام به تاخیر دولت بیشتر است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بر اساس طب گیاهی چینی. انواع مختلف داروهای گیاهی توابع مختلف، با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از طب گیاهی چینی طور موثر می تواند در کلیه عمل و بازی نقش های زیر: افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ارائه لازم برای کلیه های آسیب دیده. این درمان برای همه داروهای مورد استفاده از گیاهان آمده امن است، اما ما باید بگوییم که مدت زمان لازم برای دیدن اثر آشکار از درمان، که آن هم یکی از ویژگی های طب چینی. به طور کلی، به آن نیاز دارد یک ماه برای نظارت بر وضعیت یک خوب، البته، افراد مختلف موقعیت های مختلف. پس از عملکرد کلیه به تدریج افزایش می، سطح کراتینین کمتر، البته خواهد بود. شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند، اگر شما هنوز هم چند سوال در مورد این کراتینین درمان جدید 4.7 است.
ایمیل: Asya.yue@mail.ru
واتساپ: 86 13292893707
اسکایپ: yuexuan992
VKontakte می: AsyaYue



:: برچسب‌ها: سطوح بالای کراتینین، کراتینین 4، یک درمان جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

 

یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک چیست و کیست پاره؟ بیماری کلیه پلی کیستیک باعث می شود بسیاری کیست در کلیه توسعه، و این کیست ها ممکن است با نرخ های مختلف رشد را افزایش دهد. بنابراین، کیست پاره می توانید با برخی از بیماران مبتلا به پلی کیستیک گسترش کیست های کلیه است که ممکن است برخی از پیامدهای جدی شود رخ می دهد.

آنچه می تواند یک پارگی کیست باعث برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟

پارگی کیست می توانید درد در پشت، باسن، معده و ران شود. یکی دیگر از علل احتمالی درد عفونت است. اگر هیچ مایع در کیست پس از پارگی کیست آلوده وجود دارد رخ می دهد عفونت است موجود دیگر و می توانید به سایر نقاط بدن گسترش یابد.

وجود خون در ادرار شایعترین علامت کیست های کلیه پارگی است. در موارد خفیف، خون ممکن است غیر محسوس به چشم. در موارد شدیدتر، کیست ها می تواند خونریزی است که در طول دفع ادرار قابل مشاهده شود.

در موارد نادر، نشانه هایی جدی از کیست های کلیه پاره، مانند سپسیس و خونریزی وجود دارد. این علائم خواهد بود لازم به بلافاصله با یک دکتر برای اطلاع رسانی برای اولین بار از آغاز مشورت کنید.

چگونه برای درمان پلی کیستیک کلیه و کیست پارگی؟

با کاهش کیست با خیال راحت و به طور موثر روش اصلی درمان کیست کلیه پلی کیستیک و جلوگیری از پارگی است. هیچ طب غربی می تواند کیست را کاهش نمی دهد، در حالی که داروهای گیاهی چینی به طور گسترده ای در عمل بالینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک استفاده شده است وجود دارد. با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش به ترشح مایع کیست و تغییر اختلاف فشار داخلی و خارجی دیواره کیست، مایع کیست را می توان جذب می شود. خوب، که پایان نیست. داروهای گیاهی چینی نیز می تواند تغذیه برای کلیه ها به بهبود عملکرد کلیه به تدریج فراهم می کند. که می تواند نه تنها جلوگیری از کیست پاره شده و همچنین جلوگیری از توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری مزمن کلیه.

به منظور بهبود بهره وری طب گیاهی چینی و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی ایجاد شده است. این است که در خارج استفاده می شود، به طوری که بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی تخت به آن را.

کلیه پلی کیستیک یک جمله مرده است. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید برای حفظ رژیم غذایی خلنگ دار، اجتناب از ورزش شدید و حفظ روحیه خوب، ما همیشه این بیماری با شما مبارزه خواهد کرد اینجا.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86 13292893707

اسکایپ: yuexuan992

VKontakte می: AsyaYue



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، پلی کیستیک درمان بیماری کلیه، کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()