نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی مزمن کلیه را می توان درماننارسایی مزمن کلیه را می توان درمان

اگر بیمار در مراحل اولیه نارسایی کلیه است، ارزش کراتینین بسیار بالا است، به طور فعال با درمان همکاری، تحقیق عادات خود را، تهویه مطبوع، ممکن است برای به دست آوردن یک زندگی نسبتا طولانی است. آن را فقط وجود دارد، درمان مناسب می تواند به بهبود آسیب کلیه و ترمیم ضعیف منجر شود، وضعیت بیمار را بدتر خواهد شد به بیماری اورمی امکان پذیر است.

دلیل تفاوت های فردی، یک برنامه درمانی برای هر فرد متفاوت است. درمان کلیدی، آن را مانع فیبروز، سلول های کلیه، آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه، سلول های کلیه را از آسیب محافظت می کند، بیشتر محافظت از کلیه ها دیگر صدمه دیده است.

دیالیز می تواند به سرعت به کنترل علائم نارسایی کلیه، اما دیالیز تنها یک راه حل موقت، و دارای عوارض جانبی بسیاری از افراد، کلیه اندام های دفعی از بدن به علت نارسایی کلیه، سموم در بدن تجمع می یابد، بیمار نیاز به انجام دیالیز به پاک کردن بدن از سموم، آن اصل دیالیز برای تمیز کردن سموم از طریق دستگاه در خون، اجازه دهید که کلیه توانایی خود به خود تعمیر از دست دادن است، آن را به بار بر روی کلیه می افزاید، در دراز مدت است که در واقع توسط نارسایی کلیه در بیمار تشدید شده است. و باعث بروز عوارضی شود، عوارض جدی می تواند زندگی بیمار را به خطر اندازد.

بیمارستان ما بهترین درمانی، میکرو چینی Osmotherapy، در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیماران با این بیماری بر اساس است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد. به طوری که کلیه را بهبود می یابند

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علل تهوع و استفراغ، نارسایی کلیهعلل تهوع و استفراغ، نارسایی کلیه

به گفته بسیاری از نشان داد بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یک شکست مشکل، کلیوی، بیماران اغلب می شکند، بنابراین نمی تواند غذا خوردن. در واقع، یکی از نشانه های تهوع و استفراغ، باعث شکست زودهنگام کلیوی مشخص نیست، بنابراین، برای پیشگیری اولیه، توصیه می کنیم به طور منظم چک آپ پزشکی، تجزیه و تحلیل به طور منظم از ادرار و خون، تشخیص زود هنگام و درمان به موقع برای به حداقل رساندن آسیب به ارگانیسم.

حتی در پایان از نارسایی مزمن کلیه، به رها کردن درمان به دلیل، اگر شما استفاده از درمان سنتی طب چینی است، به احتمال زیاد کند بهبود کارکرد کلیه، بهبود کیفیت زندگی است.

در اینجا ما به این درک به بعد، و به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه علائم تهوع و استفراغ.

نارسایی مزمن کلیه، که بدان معنی است که انواع بیماری مزمن کلیه باعث آسیب عملکرد کلیه، کلیه توانایی جبرانی قوی، زیرا در بسیاری از موارد، بیماران در بدن اوایل بدون هیچ ناراحتی به کلیه از دست دادن بسیاری از جبران خسارت نشانه ای از کلیه ظاهر خواهد شد شکست، واکنش دستگاه گوارش عملکرد نسبتا زود، تهوع و استفراغ علائم در بیماران با نقص عملکرد کلیه از دستگاه گوارش، تهوع و استفراغ رخ می دهد به طور طبیعی.

نارسایی کلیوی می تواند سوخت و ساز بدن به طور معمول از بدن دفع، دفع سموم طبیعی راه موانع برای منزوی سموم وجود دارد، بدن مواد سمی از طریق غیر معمول حذف هر چند، به کاهش مواد سمی در کلیه ها،

زمانی که افزایش در سطح روده از مواد سمی، باعث تحریک غشای مخاطی دستگاه گوارش، باعث تحریک دستگاه گوارش، زخم معده، حالت سکون، و حتی مرگ، نیتروژن اوره خون افزایش یافته است، با توجه به بسیاری از عوامل موثر در دستگاه گوارش، باید به نظر می رسد طیف گسترده ای از علائم، به عنوان مثال، بی اشتهایی، تهوع و استفراغ. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,تهوع,استفراغ ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

تعمیر رژیم غذایی عملکرد کلیویتعمیر رژیم غذایی عملکرد کلیوی

در آغاز بیماری های کلیوی اغلب هیچ نشانه، بنابراین شما را شگفت زده خواهد خود را مبتلا به کاهش عملکرد کلیه.

بسیاری از افرادی که از بیماری مزمن کلیه رنج می برند، اما بسیاری از آنها نمی دانند که آسیب کلیه را نمی توان ترمیم، با این حال، رژیم غذایی از این وضعیت برای طراحی خود را می توانید به شما کمک کند برای جلوگیری از نارسایی کلیه، هماهنگ درمان است.

علت / تابع

کلیه یکی از مهم ترین بخش های بدن، یک عضو کوچک در حفره شکم در یک انسان است. آن را از فیلتر مواد زائد و تخلیه زباله از طریق ادرار، خون و پاک سازی بدن، آن را تعیین تعداد مواد سمی در بدن خواهد بود.

با این حال، به دلایل مختلف، کلیه ها می تواند به درستی به کار گیرند. تحت شرایط عادی، مشکلات دیگر بدن می تواند بیماری کلیوی، که شامل دیابت نوع 2، بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا شود. اگر کلیه انسان را کاهش زباله هنوز در خون باقی خواهد ماند. دیابت و فشار خون بالا می تواند به صدمه به کلیه منجر شود، و در نتیجه بیماری مزمن کلیوی است.

اصول رژیم غذایی

به منظور اطمینان از سلامت کلیه ها، جلوگیری از فشار ناروا بر روی کلیه ها، یک دوره سخت، شما نیاز به یک رژیم غذایی کم پروتئین

به دلیل بیش از حد پروتئین منجر به افزایش اتلاف خون شود.

پروتئين

دکتر، بر اساس نتایج آزمون خاص خود و برای ارائه سطح مصرف پروتئین کلیه از بدن است. اما به طور کلی، بیماران پروتئین کمتر غذا بخورید تر از قبل. باید مورد استفاده برای تغییر رژیم غذایی پروتئین کربوهیدرات به دلیل کربوهیدرات ساده تر است که به هضم، آن را نمی خواهد به افزایش فشار بر روی کلیه ها منجر شود.

نمک

شما همچنین باید منابع مخفی نمک در رژیم غذایی اجتناب کنند. خوردن بیش از حد نمک می تواند به فشار خون بالا منجر شود، دکتر شما به شما بگویم که چقدر نمک به غذا خوردن، اما اصل کلی این است برای انتخاب غذاهای کم نمک. به علاوه، آنها باید اجتناب از خوردن گوشت را با نمک، مانند بیکن و ژامبون.

در اینجا برخی از طرح های پیشنهادی ما، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

برای درمان نفروپاتی فشار خون بالا و سطح کراتینین کمتر از طب سنتی چینیبرای درمان نفروپاتی فشار خون بالا و سطح کراتینین کمتر از طب سنتی چینی

نفروپاتی فشار خون بالا یکی از جدی ترین عوارض که باعث فشار خون بالا است. هنگامی که عملکرد کلیه فاسد، متابولیت، مانند کراتینین، کلیه که نمی تواند تمیز، در نتیجه یک کراتینین بالا وجود دارد و غیره است این متابولیت در بدن به سمت چپ و فساد بدن انسان است. بنابراین، کاهش کراتینین Casati بسیار دشوار است، و در حال حاضر در چگونه برای درمان نفروپاتی فشار خون بالا طب سنتی چینی است.

به طور معمول، بیماران داروهای و سیفون کلیه را کاهش می دهد کراتینین. بیماران ممکن است اثر درمانی قابل توجهی را ببینید. اما نتیجه نهایی است بیشتر و بیشتر وابسته به مواد مخدر یا دیالیز و سطح کراتینین سرم پایدار مانده است، به سرعت به بالاتر است. چرا چنین است؟ دلیل آن این است که آن را به کلیه آسیب دیده حفظ نیست و آن را ترمیم کنید. طب سنتی چینی کمک می کند تا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا حل و فصل این موضوع.

در بیمارستان ما استفاده طب سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه، از جمله:

گردش خون درمان

از بین بردن سم - برای از بین بردن عوامل بیماری زا در خون است. داروهای چینی Sdavochnye می تواند سموم گسترش آنها در نقاط مختلف بدن با توجه به انواع بیماری های پاک کردن و حذف سموم را از خون از داروهای مختلف متفاوت است.

درمان کامل حمام

داروها برای حمام کامل نفوذ به شیار و از طریق منافذ کانالهای انرژی و نقاط طب سوزنی در امتداد نصف النهارهای نتیجه امعا و احشا، نور پراکنده و سوراخ باز، گرم کلیه و تقویت یانگ. با چنین اقداماتی، آنها می توانند یک پاتوژن سمی در کانالهای انرژی از طریق عرق و جرات در ادرار تولید کند.

درمان طب چینی خوراکی

تمرکز بر روی استفاده از مواد مخدر که تقویت خون و حل استاز، برای درمان بسیاری از رکود التهابی و سمی با این تابع.

انما درمان

پاتوژن انتشار ناشی از سم را با تجویز دارو رکتوم، صاف فو چی و چی کاهش گل آلود و بازگرداندن عملکرد طحال و معده است.

درمان اسپا پا

تحریک چی اصلی در نصف النهار کلیه و پاک عوامل سمی بیماری زا در نصف النهار کلیه از طریق کاهش پاها به هضم پزشکی، که می تواند در نقطه Yongquan و نقطه Taixi عمل می کنند. این درمان یک حمام پا می چی اصلی کافی در نصف النهار کلیه از کفش Shaoyin و جریان صاف در کلیه ارائه و پس از آن چی اصلی در کلیه می توان بازیافت.

فتیلهگذاری درمان

مدیریت چی و خون در نصف النهار از طریق سوزاندن، و جریان چی و خون صاف، هماهنگ از اندام های داخلی، و چی محافظ مغذی و امن. بنابراین، مقاومت بدن را می توان دوباره بازسازی شد. هدف از درمان است که به حفظ چی سالم در بدن و مقاومت در برابر حمله عوامل بیماری زا.

درمان فشرده سازی گرم

توابع اصلی برای تمیز کردن عوامل سمی بیماری زا در کلیه با استفاده از کمپرس گرم. کمپرس گرم بر روی یک نقطه Shenshu دوجانبه می تواند سموم ustrayat و بازگشت به چی اصلی، و آنها را به نقاط Shenshu (BL23) خارجی اعمال می شود.

البته هنوز هم وجود دارد درمان های دیگر برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا. اهداف است برای بهبود محیط زیست و کیفیت صدا خفه کن خون جریان خون فشار بالا، کراتین و سموم دیگر. هنگامی که گردش سالم خون در کلیه، عملکرد کلیوی را کاهش می دهد بهبود یافته و کراتین و نه تکرار کنید. در نهایت، اگر شما می خواهید بدانید بیشتر، لطفا با خدمات به مشتریان ما آنلاین و یا ارسال یک ایمیل به asya.yue@mail.ru. ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهند داد.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون بالا,طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین 600 بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه برای کاهش کراتینین 600 بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی، عملکرد آن در کلیه واقع رشد بسیاری از ابعاد مختلف کیست، کیست در حال رشد در پایان مختل ساختار و عملکرد کلیه و منجر به مرحله نهایی نارسایی کلیه. با افزایش آسیب کلیه، کلیه می کند به طور معمول در طول این زمان عمل، بسیاری از سموم و مواد زائد در بدن تجمع می یابد، آن را بیشتر منجر خواهد شد به بدن تعدادی از علائم. مانند سردرد، تهوع، درد، تورم.

کراتینین یکی از سموم و مواد زائد از عملکرد کلیه کاهش، کراتینین در بدن ادامه خواهد داد به جمع آوری، نمی تواند مرخص شود به دلیل افزایش کراتینین است. سطح کراتین همچنین به معنای میزان آسیب به کلیه ها،

زمانی که کراتینین تا 600 رسیده است، به این معنی که صدمه به کلیه ها بسیار جدی بود، معمولا در این زمان، دکتر توصیه می کند که بیمار تحت درمان با دیالیز است.

دیالیز یک روش معمول برای کاهش کراتینین، این روش می تواند سموم و مواد زائد را از بدن حذف، در نتیجه کاهش کراتینین بدن، کاهش وضعیت بیمار است. با این وجود، این تنها یک درمان دیالیز جایگزین است، می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، بلکه افزایش می دهد آسیب به کلیه ها، و موجب بروز عوارض اضافی.

اگر بیمار به دیالیز دریافت، بیمار تحت دیالیز بستگی دارد، اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز، شما باید راه را، میکرو چینی پزشکی موثر تر Osmotherapy به بیمارستان ما را انتخاب کنید. Osmotherapy پزشکی پزشکی مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

هنگامی که عملکرد کلیه بازگرداندن کلیه ممکن است به طور معمول کار، پس از آن ممکن است به کاهش کراتینین. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان اسهال ناشی از نفریتچگونه برای درمان اسهال ناشی از نفریت

علل بسیاری از اسهال، مانند کولیت، رژیم غذایی نامناسب، قرار گرفتن در معرض سرما، و غیره وجود دارد. بیماران نفریت، اسهال همچنین می توانید به علت نارسایی کلیه ایجاد می شود. در این مقاله به برخی از پیشنهادات یشم که هر دو اسهال را درمان می کند به من بدهید.

به طور کلی، اکثر بیماران اسهال خواهد یک رابطه با نفریت ندارد، بیماران می توانند به بیمارستان برای تعیین علت اسهال، اسهال، برخی از دارو درمانی می تواند کمک به بیماران با مشکل برخورد. با این حال، اگر اسهال بیمار رخ می دهد به دلیل نفریت، درمان آنها آسان نیست.

بنابراین به عنوان یشم باعث اسهال؟

اگر بیماران علایم یشم کاهش عملکرد کلیه، سموم بدن نمی تواند سریع و مؤثر شناخته شده است، و ترک بدن، باعث آسیب به بافت های دیگر. این سموم همچنین می توانید عفونت های دستگاه گوارش باعث اسهال.

پس چگونه برای درمان اسهال یشم دلیل؟

بیماران مبتلا به اسهال یشم می خواهید برای حل این مشکل در ریشه، ما نیاز به درمان کلیه است. بیمارستان ما است درمان خوب، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

در این روش درمانی دارای یک اثر خوب برای درمان نفریت. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای درمان بیماری مزمن کلیه است. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد.

بنابراین، ما نفریت درمان، اسهال به دلیل جید درمان خواهد شد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,یشم,اسهال ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

دانش پایه از نارسایی کلیهدانش پایه از نارسایی کلیه

نارسایی کلیه به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. در زیر اطلاعات در مورد اصول اولیه نارسایی کلیه، و ما امیدواریم که برخی از آن می تواند به شما کمک کند.

نارسایی حاد کلیه

نارسایی حاد کلیه چیست؟

نارسایی حاد کلیه بدان معنی است که کلیه خود را به طور ناگهانی قادر به فیلتر مواد زائد از خون است. زمانی که کلیه خود را متوقف کردن کار، زباله، مایع در بدن شما تجمع می یابد. این می تواند مشکلات، که می تواند کشنده شود.

چه چیزی باعث نارسایی حاد کلیه؟

1. سنگین از دست دادن خون، تروما، عفونت و یا نام سپسیس بد می تواند جریان خون به کلیه ها را کاهش دهد؛ کم شدن آب بدن نیز می تواند آسیب به کلیه ها شود.

2. آسیب های ناشی از برخی از داروها، سموم و یا عفونت. نمونه هایی از مواد مخدر است که می تواند به کلیه آسیب برساند گاهی اوقات شامل جنتامایسین و استرپتومایسین، مهار کننده های ACE، رنگهای مورد استفاده در برخی از آزمون های اشعه X است.

3. سنگ کلیه، تومور یا پروستات بزرگ شده می تواند انسداد ناگهانی، متوقف می شود که ادرار جریان از کلیه می شود.

آیا شما یک شانس بهتری برای گرفتن نارسایی حاد کلیه، اگر (1) شما یک دیابت در دراز مدت، فشار خون بالا، نارسایی قلبی یا چاقی دارند. (2) شما باید یک بسیار بیمار و در بیمارستان؛ (3) شما را ساخته اند که از قلب و جراحی شکم، و یا پیوند مغز استخوان؛ (4) شما سالمندان است.

نارسایی حاد کلیه می تواند برگشت پذیر است. اگر شما سالم هستند، شما می توانید عملکرد طبیعی کلیه بازگرداند.

نارسایی مزمن کلیه

در مقایسه با نارسایی حاد کلیه، نارسایی مزمن کلیه بدان معنی است که کلیه ها قادر به عملکرد طبیعی دیگر به بیماری بدتر و بدتر.

نارسایی مزمن کلیه دشوار به معکوس است، عملکرد بسیار کلیه از بین رفته است. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یا دیالیز پیوند کلیه انتخاب می کند.

دیالیز و پیوند کلیه دو روش معمول در درمان غربی از بیماری های کلیوی استفاده می شود. بالا هفت TCM درمان - با این حال، در چین، بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، متخصصین ما یک درمان جدید برای بیماری های کلیوی را مطالعه کرده اند. درمان مناسب به موقع نارسایی حاد کلیه بیمار کمک خواهد کرد برای بازیابی و بازگشت به زندگی عادی. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دانش پایه ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتیچگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی است تعریف تشخیص سنتی (این یک نفروپاتی ثانویه است). با توجه به دیدگاه سنتی، درست است. این عوارض عروق کوچک در دیابت، ویژه گلومرولواسکلروز دیابتی به معنای، یک ضایعه گلومرولی با آسیب عروق خونی است. با توجه به تشخیص سیتولوژی مترقی ترین و رو به جلو این بیماری به نام دیابتی غشای پایه گلومرولی.

در سال های اخیر، بیشتر و بیشتر به طور طبیعی از این بیماری رنج می برند. آسیب به این بیماری از بدن انسان بسیار زیاد است. در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب کراتینین بالا. نزدیک به خانه، چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

آیا همه بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی یک کراتینین بالا؟

دیابت علت اصلی نارسایی کلیه است، اما این به آن معنا نیست که به نفروپاتی دیابتی لزوما به نارسایی کلیه منجر شود. مدت ابتلا به دیابت بیش از 10 سال است به احتمال زیاد منجر به نفروپاتی دیابتی، سپس آن را به نارسایی کلیه منجر می شود.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

میکرو چینی پزشکی می توانید بازی را کامل به اثربخشی استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی اثر درمانی قوی. در این روش درمانی یک درمان محلی با نفوذ و نفوذ به دستگاه های موثر است، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروهای و درمان های دیگر راحت تر می شود سریع تر. پس از بازگشت از عملکرد کلیوی، و، البته، سطح کراتینین پایین.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

از عوارض نارسایی کلیه دمایاز عوارض نارسایی کلیه دمای

نارسایی کلیوی، به این معنی که همه عملکرد کلیه از دست داده، این منجر به یک مقدار زیادی از سم، مواد زائد در بدن تجمع می یابد، منجر به عوارض، مانند بسیاری از تورم بدن، و یا نمی ادرار، درد کمر، فشار خون بالا و غیره.

دیالیز است یک درمان جایگزین ممکن است زاید را از بدن تولید، با این حال، به راحتی می توانید به بسیاری از عوارض منجر شود. دیالیز نیز دمای انسان شود.

یکی از دلایل اصلی برای این بیماران دمای مبتلا به نارسایی کلیه به راحتی عفونت شود، دیالیز می تواند محیط زیست از ارگانیسم تغییر دهید، بنابراین، سیستم ایمنی بدن بیمار بدتر خواهد شد، و در این مورد، از برخی از سموم و باعث ویروس عفونت برای حمله به بدن، باعث دما.

علاوه بر این، دماهای بالاتر نیز ممکن است با دیالیز ناکافی در ارتباط با ایمنی پایین، سموم و مواد زائد در خون می تواند به طور موثر می تولید بدن همراه است.

بنابراین، دیالیز احتمال زیاد به علت درجه حرارت است. اگر شما دچار تب، شما می توانید برخی از آنتی بیوتیک را برای کاهش آن است. با این حال، اگر درجه حرارت اغلب دشوار است برای مدیریت، و شما نیاز به اقدام به موقع به بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر دیالیز، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می کنیم برای شما، با استفاده از درمان طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای درمان بیماری مزمن کلیه است. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد.

بنابراین، عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، علائم دمای ناپدید می شوند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,درجه حرارت,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای از بین بردن خستگی کلیه شکستچگونه برای از بین بردن خستگی کلیه شکست

در اطراف اغلب می شنویم بیماران با نارسایی کلیه شکایت دارند که بدن است بسیار خسته است. در زمانی که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه 3 - مرحله. وجود خواهد داشت تعدادی از علائم مانند پروتئینوری، ادم، خستگی، فشار خون بالا، خستگی طور جدی می تواند کار عادی و زندگی مردم تاثیر می گذارد. بعد، ما شما را چگونه به از بین بردن خستگی کلیه معرفی شکست. علل بسیاری از خستگی، مانند خستگی، کمبود خواب و غیره وجود دارد. اما برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، علت خستگی، به احتمال زیاد به علت کم خونی، سموم بیش از حد در بدن ناشی از سوء تغذیه تجمع می یابد.

از آنجا که کلیه ارکان اصلی بدن هستند، بدن انسان نقش مهمی ایفا می کند، مانند تولید ادرار متابولیت تخلیه، تعادل اسید و باز و برای حفظ هموستاز بدن در کلیه همان، و دارای یک عملکرد غدد درون ریز، مانند ترشح اریتروپویتین این همواره به ترویج ترشح رنین مغز استخوان به تنظیم فشار خون.

زمانی که کلیه آسیب و کار نمی زمانی که کلیه ها دفع اریتروپویتین به اندازه کافی، می تواند به کم خونی منجر شود، خستگی یکی از عوامل اصلی کم خونی است.

علاوه بر این، سموم بدن بیمار نمی تواند دفع می شود، تجمع در بدن انسان، بلکه بیماران احساس خستگی. حالا که می دانید علل خستگی، پس از آن، اجازه دهید چگونه به کاهش یا حذف شکست خستگی کلیه؟ در زمانی که بیمار احساس خستگی، استراحت، اما علت ریشه خستگی آسیب به کلیه ها است، بنابراین رفع کلیه کلیدی است.

بیمارستان ما دارای یک دارو میکرو چینی Osmotherapy Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی نفوذ، تخریب از مواد مضر، اتساع عروق خونی، ساخت خون هموار، تقویت سلول های ایمنی و فاگوسیتها ترخیص کالا از گمرک کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید. به طوری که برای بازگرداندن عملکرد کلیه و خستگی ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به انجام اگر شما فشار خون بالا کلیهچگونه به انجام اگر شما فشار خون بالا کلیه

فشار خون بالا کلیه فشار خون ثانویه است، عمدتا به دلیل بیماری و ضایعات پارانشیم کلیه از شریان کلیوی، به طوری که باعث افزایش فشار خون است. فشار خون بالا، آسیب کلیوی را افزایش می دهد، به بدتر شدن هر یک از دیگر کمک، اگر درمان نشود، بیمار تواند تهدید کننده زندگی. بنابراین اگر شما فشار خون بالا کلیه، چگونه می توانم؟

آسیب بزرگ در فشار خون بالا کلیه است، بنابراین باید به سرعت درمان می شود. اما فشار پایین تر می توانید اثر درمانی خوبی می کنید زمانی که فشار پایین تر، توجه به حفاظت از عملکرد کلیه است.

اجتناب از استفاده از چند دارو که سمیت کلیوی، برخی از تلاش برای برای کاهش یا مهار آزادی از رنین-آنژیوتانسین تبدیل آماده سازی آنزیم، و می تواند به بهبود گردش خون کلیوی، کاهش میزان مواد مخدر. برای درمان فشار خون بالا کلیه زیر است:

1. درمان طب غربی.

طب غربی معمولا استفاده از دیورتیک ها، گشاد کننده عروق، مهارکننده های ACE، روش CCBS، و یا پاک کردن خون برای درمان فشار خون بالا. دیورتیک یکی از داروهای ضد فشار خون موثر ترین، اما اگر آسیب شدید به کلیه ها وجود دارد، این داروها باید با احتیاط استفاده می شود. گشاد کننده های عروقی به طور عمده توسط گسترش عروق خونی برای کاهش فشار خون به دیواره عروق، بنابراین کاهش فشار خون.

مهار کننده های ACE عملکرد حفاظت از کلیه ها، این می تواند روند صدمه به کلیه ها به تاخیر بیاندازد. تحت شرایط عادی، کراتینین 256 umol / L یا کمتر، خطر استفاده کنید.

2. طب چینی.

در حال حاضر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در درمان فشار خون بالا کلیه، تأثیر چشمگیری درمانی، Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی نفوذ رسیده، تخریب از مواد مضر، اتساع عروق خونی، ساخت خون هموار، تقویت سلولهای ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب و افزایش ایمنی ایمنی، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

در این روش درمانی می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن، اساسا درمان نشانه ای از فشار خون بالا. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: طب چینی,فشار خون بالا کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

دانش پایه در مورد کیست کلیهدانش پایه در مورد کیست کلیه

کیست مجموعه ای از کیست های کلیه از کوچک به بزرگ در کلیه یک یا هر دو کلیه است. آنها اغلب در کنترل بیماری دیگری ظاهر می شود. حدود 30 درصد از افراد 70 ساله و مسن تر، که آنها یک یا چند کیست. به طور معمول، هنگامی که علائم و نشانه های فیزیکی از تغییرات کیست کلیوی باعث، بیماران ممکن است زمان درمان را انتخاب نمایید.

پیش بینی

به طور کلی، کیست کلیه بدن انسان صدمه نمی زند، مگر اینکه آنها بیماران به بسیاری از غم و اندوه زمانی که کیست جلد بسیار بزرگ رشد کرده اند، و ارگان های بدن و اعصاب سرکوب شده است. معمولا، دکتر انتظار طول می کشد و ببینید نگرش.

کیست ساده کلیه آرامی توسعه، و پیش آگهی مطلوب است. هیچ نشانه ای روشن است که مردم نیازی به مصرف دارو یا جراحی است. این بیماری می تواند هیچ تاثیری بر روی زندگی روزمره بیمار است. آنها فقط باید ب اولتراسوند در هر سال یا شش ماه.

باید آن را از نظر درمان قبول شامل:

1 درد در پشت یا شکم یا روح استرس شدید

2، قطر برس بیشتر از 4 سانتی متر، و یا به اندازه کیست اخیرا قابل توجهی افزایش یافته

3، قلم مو ارگان های دیگر، و یا نشانه های نظیر هیدرونفروز، خونریزی ثانویه کیسه صفرا، عفونت، معافیت، و غیره را مهار

4 مشکوک به سرطان

احتیاط

در حال حاضر، هیچ روش درمان است. بلکه برخی از روش های برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها به دلیل افزایش کیست وجود دارد. در نتیجه کاهش و یا جلوگیری از اورمی.

1، خستگی، اجتناب کنند. دارای توازن میان کار و یا دیگر بخش هایی از زندگی، برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری به دلیل بیش از حد.

2، برای جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا. سرماخوردگی و آنفولانزا، سرماخوردگی اغلب، شاید باعث آسیب جدی بیشتر به کلیه ها، و غیره شتاب پیشرفت بیماری کلیوی. بنابراین، بیماران باید پیشگیرانه برای سرماخوردگی و آنفولانزا، و درمان دریافت می کند.

3، مدیریت فشار خون بالا. فشار خون بالا می تواند به کلیه سرعت آسیب برساند. در همان زمان آن را ممکن است بیماریهای عروق مغزی و سایر عوارض جدی منجر شود.

4 احتیاط زخم. هنوز چیزهای سنگین بلند نمی شود. اجتناب از فعالیت هایی است که ممکن است افزایش فشار شکمی، مانند کمر پیچ و تاب، کراوات خیلی تنگ است، و غیره اجتناب از کیست شدید فعالیت بدنی ناگهانی.

5 کنترل عوارض، مانند پارگی کیست، خونریزی، عفونت، سنگ کلیه، و غیره

اگر می خواهید به دانستن دانش کیست های کلیوی، و یا پیدا کردن یک پیشنهاد از درمان، شما می توانید با ما ارتباط برقرار، ترک یک پیام یا ارسال پست asya.yue@mail.ru، ما به شما پاسخ ظرف 24 ساعت به من بدهید.



:: برچسب‌ها: کیست کلیه,کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

به طور طبیعی کاهش کراتینین بالا در بیماران نفروپاتی دیابتیبه طور طبیعی کاهش کراتینین بالا در بیماران نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی یک بیماری مشترک کلیه است، آن را به دلیل بلند مدت و دیابت کنترل نشده است. کراتینین، این بدان معنی است که عملکرد کلیه کاهش یافته است. در حالی که یک سطح بالای کراتینین، متوسط ​​50 درصد از عملکرد کلیه از دست رفته است.

زمانی که ارزش کراتینین بیش از 5، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به دیالیز پیشنهاد شد. اما برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، اگر کراتینین سرم بیش از 4.3 mg / dl بود، خواهد شد توصیه می شود به انجام دیالیز.

دیالیز برای درمان بیماری های کلیوی است هنگامی که بیماران شروع به انجام دیالیز، آنها نیاز به حفظ حیات از طریق دیالیز. اگر چه دیالیز ممکن است کاهش سطح کراتینین کمک کند، اما آن را اساسا نمی تواند در درمان نفروپاتی دیابتی، در مقابل، که دیالیز می تواند آسیب به بدن انسان می شود، بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی یک سطح کراتینین بالا باید درمان های طبیعی را به خلاص شدن از شر دیالیز.

در اینجا، توصیه می کنیم طب سنتی چینی برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به منظور کاهش سطوح بالای کراتینین. همه ما می دانیم که کلیه ارگان اصلی برای فیلتر زباله و مواد سمی است، تابع اصلی این است که بدن پاک بود.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، سلول های آسیب دیده از کلیه ها می تواند به درستی به افزایش کراتینین عمل، منجر شود. به طور طبیعی کاهش کراتینین، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید برای پیدا کردن یک روش درمان که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

بیمارستان ما دارای یک دارو میکرو چینی Osmotherapy Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی نفوذ، تخریب از مواد مضر، اتساع عروق خونی، ساخت خون هموار، تقویت سلول های ایمنی و فاگوسیتها ترخیص کالا از گمرک کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید. بنابراین عملکرد کلیه در بیماران بهبود بخشد، و کراتینین کمتر است، به طوری که آنها می توانید دیالیز اجتناب کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,نفروپاتی دیابتی,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به درمان نفروپاتی IgA هماچوریچگونه به درمان نفروپاتی IgA هماچوری

در نفروپاتی IgA، هماچوری نشانه ای از چگونه به انجام است؟

نفروپاتی IgA است توسط تعداد زیادی از علائم همراه است، اگر به سرعت درمان نشود، و به بسیاری از عوارض منجر شود.

یکی از آنها، هماچوری است که نشانه ای از نفروپاتی IgA شایع است، به عنوان، نفروپاتی IgA با هماچوری، چگونه آن را انجام؟

توجه داشته باشید ظاهر هماچوری IgA نفروپاتی داشته باشد:

1. بیماران نفروپاتی IgA زمانی که علائم ظاهر شد نفروپاتی، ترس نیست، و شما این دارو را مصرف نمی کنند، شما باید به یک بیمارستان به طور منظم که یک معاینه دقیق برای تعیین علل اصلی هماچوری.

2. رژیم غذایی باید برخی از تغییرات را، به طور عمده، شما می توانید وعده های غذایی سبک، اجتناب از مواد غذایی تند تند، اجتناب از غذاهای سرشار از پتاسیم، حفظ کم نمک، به ترتیب، به خوردن میوه و سبزیجات تازه، اگر هیچ علائم ادم وجود دارد، می توانید به راحتی نوشیدن آب.

IgA نفروپاتی که هماچوری وجود داشته است، چگونه است که آن را درمان می شود؟

علل ریشه ای هماچوری IgA نفروپاتی ناشی از آسیب به کلیه ها و عفونت ادراری. بنابراین ما می خواهیم برای درمان هماچوری باید شروع به تعمیر کلیه است.

بیمارستان ما است درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای درمان بیماری مزمن کلیه است. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد.

پس از دوره درمان، بیماران به وضوح می توانید احساس راحتی و سهولت هماچوری علامت قابل توجهی بهبود و یا حتی ناپدید می شوند.

هماچوری نفروپاتی IgA است وحشتناک نیست، مهم این است که به درمان مناسب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب خوب برای شما است. علاوه بر درمان از بیماران نیز باید توجه بیشتری به پرداخت در زندگی روزمره خود، به تغییر عادات بد، با یک نگرش مثبت و خوش بینانه به صورت هر روز زندگی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: هماچوری,نفروپاتی IgA,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 700، چگونه برای کاهشکراتینین 700، چگونه برای کاهش؟

کراتینین یک متابولیت های عضلانی در بدن انسان، ارزش کراتینین ممکن است وضعیت کلیه اگر ارزش کراتینین خود را بیش از 700 رسیده، به این معنی است که شما باید یک آسیب جدی کلیه، وارد مرحله ی ارومیه، کراتینین به عنوان بالا که به کراتینین را کاهش می دهد؟

افزایش کراتینین کراتینین به دلیل جمع آوری در بدن می تواند خروجی، دلیل اصلی این است که کاهش عملکرد کلیه، بنابراین باعث افزایش کراتینین.

رایج ترین روش دیالیز، دیالیز ممکن است خروجی آب اضافی قرار داده است، سموم و دیگر مواد از بدن، دیالیز یک روش جایگزین برای کلیه ها است، این روش ممکن است به سرعت کاهش سطح کراتینین، با این حال، اگر بیمار به دیالیز شروع، بر روی دیالیز بستگی دارد، دیالیز این می تواند در بهبود عملکرد کلیه نیست، اگر آن را همچنان، دولت از این بیماری بدتر خواهد شد.

بنابراین، ما باید است که می تواند سطوح بالای کراتینین را کاهش دهد و می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن را انتخاب کنید، در اینجا توصیه می کنیم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به بیمارستان ما.

در این روش درمانی با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای درمان بیماری مزمن کلیه است. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد.

کراتینین 700، مهم این است که به درمان مناسب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب خوب برای شما است. علاوه بر درمان از بیماران نیز باید توجه بیشتری به پرداخت در زندگی روزمره خود، به تغییر عادات بد، با یک نگرش مثبت و خوش بینانه به صورت هر روز زندگی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: کراتینین,دیالیز,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی دیابتی را می توان درماننفروپاتی دیابتی را می توان درمان

نفروپاتی دیابتی است تعریف تشخیص سنتی (این یک نفروپاتی ثانویه است). با توجه به دیدگاه سنتی، درست است. این عوارض عروق کوچک در دیابت، ویژه گلومرولواسکلروز دیابتی به معنای، یک ضایعه گلومرولی با آسیب عروق خونی است. با توجه به تشخیص سیتولوژی مترقی ترین و رو به جلو این بیماری به نام دیابتی غشای پایه گلومرولی.

بسیاری از بیماران از برخی دارو برای درمان نفروپاتی دیابتی پیدا کنید، تعدادی از طب غربی می کند به کاهش برخی از علائم برای یک زمان کوتاه، اما در همان زمان، آن را نیز به ارمغان می آورد برخی از عوارض جانبی برای این مشکل، توصیه می کنیم که شما با استفاده از یک میکرو درمان درمان طب چینی حداقل رساندن اثرات منفی بر روی بدن، در مقایسه با روش های معمول، آن کمک می کند تا به بهبود عملکرد کلیه ها، با بهبود عملکرد کلیوی، برخی از علائم، البته، حذف خواهد شد، و عود کمتر است.

اگر بیمار درمان در مراحل اولیه این بیماری در بسیاری از موارد ادم دریافت نمی در بدن بیمار به نظر می رسد، و با پیشرفت بیماری، فشار خون به تدریج افزایش خواهد یافت، پروتئینوری به تدریج افزایش خواهد یافت، حتی بدتر، آنها ممکن است عوارض مختلف دیگر داشته باشد. در این مرحله، ما فقط می توانیم کمک به کنترل بیماری و تداوم زندگی است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,درمان پزشکی میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نارسایی کلیهچگونه برای درمان نارسایی کلیه

درمان نارسایی کلیه - یک فرایند یکپارچه پیچیده است که نیاز نظارت متخصصین مجرب. شروع درمان با شناسایی و حذف از علل این بیماری است. اگر این غیر ممکن است، همودیالیز، خون با استفاده از یک کلیه مصنوعی خالص. در موارد انسداد شریان کلیوی شنت، پروتز، آنژیوپلاستی با بادکنک انجام شده است. گردش خون مختل شده است نیز نیاز به ترمیم، و همچنین آب و الکترولیت و تعادل اسید و باز. از آنجا که خون حذف محصولات متابولیک، آنتی بیوتیک تجویز می شوند. مناسب برای نارسایی مزمن کلیه تحت همودیالیز در یا پیوند کلیه امکان پذیر است.

دیالیز و پیوند کلیه دو روش معمول در درمان غربی از بیماری های کلیوی استفاده می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy - با این حال، در چین، بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، متخصصین ما یک درمان جدید برای بیماری های کلیوی را مطالعه کرده اند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy:

هر کلیه متشکل از میلیون ها واحد از توابع اساسی مانند نفرون. تحت شکست gemmule، صدمه به کلیه به طوری که کمتر از 15٪ از تابع gemmule باقی مانده است. بخش کلیه، ویژگی های از دست رفته و بخش مرده ذاتی نمی تواند بازیابی، و به ادامه کار.

نقش طب میکرو چینی Osmotherapy به تعمیر آسیب دیده اما نه به طور دست دادن بخش عملکرد و حفاظت از بخش های سالم باقی مانده است، با توجه به شرایط از کلیه ها خواهد به یک سطح معینی بهبود و پیشگیری به طور قابل توجهی بهبود یافته است. هر چه زودتر درمان شود، بهتر اثر خواهد بود.

برای پیشگیری از نارسایی کلیه قدرت اصلاح الزامی است. بیمار نیاز به یک رژیم غذایی خاص، محدود کردن مصرف پروتئین و افزایش مقدار مایع است. آن را به حذف از رژیم غذایی از محصولات لبنی، ماهی و گوشت، میوه خشک، موز، سیب زمینی و غذاهای حاوی پتاسیم دیگر لازم است. شما همچنین باید از مصرف غذاهای غنی از فسفر و منیزیم (پنیر، سبوس، حبوبات و گیاهان غلات) را محدود کند. این مهم است که به رعایت درمان ملایم کار، جلوگیری از اعمال فیزیکی و استراحت است. درمان مناسب به موقع نارسایی حاد کلیه بیمار کمک خواهد کرد برای بازیابی و بازگشت به زندگی عادی. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هماچوری نشانه چگونه به درمانبیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هماچوری نشانه چگونه به درمان؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ارثی مشترک، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، هماچوری یک علامت شایع است، بنابراین به عنوان درمان هماچوری کلیه پلی کیستیک؟

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک علائم هماچوری ظاهر خواهد شد به موقع و موثر درمان، از علل مختلف هماچوری، در نتیجه یک روش درمان علائم هماچوری متفاوت خواهد بود.

- پارگی کیست باعث هماچوری

از آنجا که پارگی کیست می تواند علائم هماچوری شود، بنابراین اولین کار این است که برای جلوگیری از پارگی بیمار کیست. هنگامی که یک کیست وجود دارد، لازم است به درمان به موقع، که باعث کاهش کیست، برای جلوگیری از گسترش و پارگی کیست است.

درمان های متداول TCM، که می تواند کیست کوچک، این طب سوزنی، حمام درمانی و دارو درمانی از طب چینی، این درمان می تواند بیماران مبتلا به کیست کلیه پلی کیستیک سرعت در حال کاهش کمک کند. علاوه بر این، پس از شکستن کیست، بیماران باید عفونت در موقع جلوگیری از، و یا اجازه می دهد که بیمار آسیب برساند.

زمانی که قلم مو تا حد معینی افزایش یافت، زمانی که تنها ممکن است با عمل جراحی برای درمان کیست و مایع دفع می شود.

- هماچوری به دلیل سنگ کلیه

هماچوری به دلیل سنگ کلیه، بهترین درمان درمانی برای سنگ کلیه است، در اینجا توصیه می کنیم سنگ سنتی رفتار طب چینی کلیه، برخی از مواد تشکیل دهنده فعال از طب سنتی چینی، که می تواند هدف از سنگ تجزیه برسد، و سنگ و افزایش مانع، آنها قادر به جلوگیری از ظهور هماچوری.

در زمانی که بیمار نشانه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک هماچوری ظاهر خواهد شد، به وحشت، برای رفتن به بیمارستان برای بررسی، تعیین علت هماچوری به نظر می رسد، و درمان درآمده است.

ما امیدواریم که که تمام بیماران مبتلا به کلیه می تواند به زودی از نفروپاتی آسیب بهبود می یابند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

ارزان ترین محصولات کلیه محافظت مفیدارزان ترین محصولات کلیه محافظت مفید

سیر. سیر تازه دارای خواص ضد التهابی قوی، هنوز هم ممکن است به کاهش کلسترول، آن است که یکی از بهترین انتخاب از محصولات به نفع کلیه ها. سیر یک آنتی اکسیدان قدرتمند است. تایید شده توسط مطالعه، مواد غذایی ضد سرطان هم مفید است.

خربزه، کلم بروکلی، گل کلم و سایر سبزیجات چلیپایی دارند تغذیه فیبر، ویتامین C، ویتامین K و دیگر ویتامین ها هستند عملکرد خوب کلیه است. در واقع، در این محتوای پتاسیم کم از سبزیجات، مفید حفاظت از کلیه است. در کل محتوای بالای آهن و حاوی کاروتن β غنی و کلسیم است. اثر محافظتی بهتر از کلیه ها.

پروتئین تخم مرغ. سفید تخم مرغ حاوی ویتامین های لازم متعدد و مواد معدنی، به منظور بهبود سطح سلامت در تمام بدن است. سفید تخم مرغ دارای مقدار زیادی پروتئین، کم پتاسیم، فسفر کم، آهن، بسیاری از افراد مفید حفاظت از کلیه ها و حفظ وضعیت بسیار عالی.

روغن زیتون. مطالعه نشان، در برخی مناطق، جایگزین روغن زیتون روغن و دیگر روغن های خوراکی، بروز بیماری های قلبی، سرطان، و نفروپاتی بدیهی است کم است. روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان کمک مقاومت در برابر آسیب رادیکال های آزاد به بدن، کاهش التهاب عروق.

اپل. سیب حاوی ترکیبات بسیاری از کمک به التهاب مبارزه، و مقدار پتاسیم کم است، موضوعات ایده آل محافظت از کلیه ها.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

اسکایپ: yuexuan992

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru

واتساپ: +86 18203204121



:: برچسب‌ها: قدرت , حفاظت از کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان افزایش کراتینین در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیکدرمان افزایش کراتینین در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک

در عمل بالینی، کراتینین یک شاخص کلیدی عملکرد کلیه، افزایش کراتینین نیز بدان معنی است آسیب کلیوی. سطح کراتینین، که می تواند بسیار آسیب کلیوی واکنش نشان می دهند. اگر شما یک بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین خود را افزایش می دهد. پس چگونه درمان کنیم؟

اگر مقدار کراتینین خود را افزایش داده است، به این معنی که کلیه خود را از آسیب بیشتر رنج برده اند، عوارض مختلف خواهد بود جدی تر، شرایط را به بیماری را بدتر کند، به این معنی که این بیماری بیشتر و سخت تر برای درمان، عملکرد کلیوی بیشتر و سخت تر برای بازگرداندن است، بنابراین باید با درمان به موقع پرداخته است.

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به کراتینین بالا چیست؟

درمان های کنونی به طور عمده در طب غربی است، اما طب غربی، این درمان تسکینی برای کنترل علائم نسبتا خوب است، اما شدت کاهش می یابد سطح کراتینین نمی، طب چینی تا به بهترین اثر در کاهش کراتینین سرم، برای مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بیمارستان ما .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک برای دستیابی به نتایج بهتر است. در این روش درمانی ممکن است کیست ترشح مایعات جلوگیری از، و ترویج دفع کیست کیست مایع طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر. بنابراین کاهش کراتینین در اصل.

اگر شما تعجب، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علل هماچوری بیماری کلیه پلی کیستیکعلل هماچوری بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری شایع کلیه ارثی است، به طور معمول یک سابقه خانوادگی قوی، به عنوان یک قاعده، خانواده بیمار بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک، که کودکان بیماری کلیه پلی کیستیک ظاهر می شود بیشتر احتمال دارد، تشخیص زود هنگام و پیشگیری بسیار مهم است.

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، هماچوری یک علامت شایع است، به طوری که بیماری کلیه پلی کیستیک هماچوری، آنچه در آن است؟

چه چیزی باعث علائم هماچوری بیماری کلیه پلی کیستیک؟

- فرار از کیست

کیست های کلیه بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به تدریج افزایش خواهد یافت، و بیش از احتمال منجر به پارگی کیست؛

در همین حال، جنبش نامناسب از بیمار، مانند دولا شدن، تلاش زیادی کشیده و جنبش کمر. آنها به احتمال زیاد منجر به پارگی کیست و کیست پارگی دیواره رگ باعث خواهد پاره شوند، خونریزی. پس کیست پارگی، مایعات و خون به عنوان ادرار دفع، بنابراین بیمار هماچوری علامت معمولا در عرض یک هفته یا بین می رود.

- سنگ کلیه سنگ کلیه

سنگ کلیه یکی از شایع ترین عوارض در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، هنگامی که مبتلایان به بیماری کلیه پلی کیستیک سنگ کلیه، آنها به احتمال زیاد به نظر می رسد می شود نشانه ای از هماچوری، زیرا می تواند جریان کلیوی سطح سلول بافت کلیه در کلیه ها آسیب برساند، آن را همچنین می توانید پارگی کیست و نشانه علت هماچوری کلیوی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه های نارسایی کلیهنشانه های نارسایی کلیه

نارسایی حاد کلیه در مرحله اولیه است علائم درد، شوک آنافیلاکتیک باکتریایی یا آشکار می شود. پس از آن یک نقض هموستاز وجود دارد. علائم و نشانه های اورمی حاد رشد می کنند. بیمار اشتها خود را از دست می دهد، او مشاهده تهوع و استفراغ، گرفتگی عضلانی و اسپاسم، ضعف و خواب آلودگی است. آگاهی مهار است، تنگی نفس (با توجه به ادم ریوی)، تاکی کاردی، کم خونی وجود دارد.

علائم نارسایی مزمن کلیه پیشرفت می کند، همراه با این بیماری است. بیمار خسته می شود به سرعت، عملکرد آن قطره به طور قابل توجهی هستند، از دست دادن اشتها و سردرد وجود دارد. در دهان، طعم نامطبوع، پوست تهوع و استفراغ شل و ول، رنگ پریده و خشک، مشخص شده اند می شود، کاهش تون عضلانی است. لرزش مشخصه دست و پا، درد در مفاصل و استخوان ها. ابراز کم خونی، خونریزی رخ می دهد، لکوسیتوز. با کاهش در بیمار فیلتراسیون گلومرولی می شود دولت عاطفی حساس بی تفاوتی جایگزین hyperexcitability. خواب شب مختل واکنش ذهنی رفتار مهار ناکافی است. خاکستری و زرد - صورت پف، رنگ شود. مو پورت ساختار پوست، خارش، خارش، مو و ناخن شکننده، کسل کننده است. در بیماران مبتلا به از دست دادن اشتها، افزایش دیستروفی، خشن صدا، بوی دهان خود را از آمونیاک، است از ظاهر شدن زخم شانکر وجود دارد. اغلب اختلالات گوارشی وجود دارد: اسهال، نفخ، استفراغ، آروغ زدن. گرفتگیهای عضلانی تقویت شده و دردناک می شوند. شاید توسعه پریکاردیت فیبرینی، ذات الجنب، آسیت، کما اورمیک.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه برای کاهش درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

برای بیماران کیست کلیه پلی کیستیک رشد، کلیه به دلیل ظلم و ستم از کیست به تدریج نابود شده است. وجود خواهد داشت بسیاری از علائم.

اما برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، یکی از نشانه های بارز ترین درد در بدن می شود. درد برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، این نمی توان اجتناب کرد، و با کیست این افزایش خواهد یافت.

افزایش ظلم و ستم کیست اطراف بافت ها و اندام ها باعث درد و افزایش کیست حتی می توانید تمام حفره شکم را پر کنید، کیست های کلیوی می تواند فشار بسیار جدی به عنوان باعث درد قابل توجهی شود.

کیست ممکن است به دلیل نیروی گرانش افزایش یافته است، به طوری که بیماران درد در شکم، آن است که دلیل اصلی برای درد است.

زمانی که قلم مو را تا حدی افزایش یافته است، فشار خارجی خفیف می تواند کیست که ممکن است در بیماران مبتلا به درد پاره. علاوه بر این، عفونت و سنگ کلیه هستند شایع دولت بیماری کلیه پلی کیستیک از بیمار، آنها نیز به علت درد ناگهانی.

بنابراین، وجود دارد یک راه خوب برای تسکین درد بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟ در حال حاضر در درمان کلیه پلی کیستیک

معمولا از درمان های طب غربی است.

طب غربی برای درمان عفونت ها و سنگ کلیه، و به علت پارگی کیست، یک اثر بسیار خوب است،

با این وجود، در درمان کیست های کلیوی، بیش از حد، بسیاری از معایب، طب غربی کاهش می یابد کیست های کلیوی، تنها با استفاده از روش عملیات، اما این عملیات را باعث آسیب به بدن، و تنها تسکین موقت دارند. به طوری که وقتی کیست دوباره رشد کرد، فقط شما می توانید عمل جراحی را به تسکین درد.

در واقع، طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک یک مزیت روشن و TSM هم یک راه خوب برای کاهش درد بیماران.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,طب چینی,درد ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به انجام در زمانی که بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک که تعداد زیادی از هماچوریچگونه به انجام در زمانی که بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک که تعداد زیادی از هماچوری

بیماری کلیه پلی کیستیک، به این معنی که بسیاری از بیماران کلیوی اندازه های مختلف از کیست، اگر به سرعت درمان نشود، کیست ادامه خواهد داد به رشد و میزان افزایش، به طوری که یک تهدید به جان و سلامت از بیماران وجود دارد. از بیماری کلیه پلی کیستیک یک مقدار زیادی از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک، مانند هماچوری، چرا این اتفاق می افتد؟

از آنجا که کیست های کلیوی مهار در بافت کلیه و رگ های خونی، به طوری که باعث ایسکمی سلول و هیپوکسی کلیه ذاتی، کلیه بنابراین آسیب دیده می شود. مویرگ ها از کلیه سرکوبگر و بسیار آسان برای آسیب شد، خون خواهند رفت، و ترکیب به شکل هماچوری ادرار.

اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک توجه در زندگی روزانه خود پرداخت نمی کند، و یا از برخورد جنبش پر انرژی از شکم تعداد زیادی از هماچوری است.

بنابراین، چگونه آن را انجام زمانی که بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک که تعداد زیادی از هماچوری؟

هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک دارند تعداد زیادی از هماچوری هستند خیلی می ترسم، این زمان باید به بیمارستان برای درمان، برای جلوگیری از خروج از هماچوری، به منظور جلوگیری از کم خونی ناشی از ایسکمی و در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک به طور کلی.

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در وهله اول، ما باید قطع منبع از مایع کیست، کیست ترشح مایع ترمز. و پس از آن کوچک شدن کیست.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود میکروسیرکولاسیون کلیوی، حفاظت از جریان طبیعی خون به ارائه شرایط خوبی برای بهبود کلیه ها.

در مرحله دوم، ماده فعال میکرو چینی پزشکی، می تواند فیبروز کلیوی مسدود، مهار آزاد شدن فاکتورهای التهابی، قطع منبع از مایع کیست، کیست کاهش می یابد.

در نهایت، مواد فعال طب میکرو چینی می تواند بازسازی سلول های آسیب دیده را تحریک به بازگرداندن عملکرد کلیه ها، و سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرولی است.

بالینی ثابت شده، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری کلیه پلی کیستیک اثر درمانی خوبی به دست آورد. و این درمان بدون درد است، آسان برای استفاده، سریع، بسیاری از بیماران دوست دارم.

بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای شما انتخاب خوبی است، آن را به شما امید تازه را، اگر می خواهید به دانستن بیشتر، و شما باید سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: هماچوری,بیماری های کلیوی متعدد در,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

دلایل افزایش کراتینین در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیکدلایل افزایش کراتینین در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک

در عمل بالینی، کراتینین یک شاخص کلیدی عملکرد کلیه، افزایش کراتینین نیز بدان معنی است آسیب کلیوی. سطح کراتینین، که می تواند بسیار آسیب کلیوی واکنش نشان می دهند. اگر شما یک بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین خود را افزایش می دهد. چرا چنین است؟

دلایل افزایش کراتینین در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند؟

دلیل این است که از کیست در کلیه پلی کیستیک از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را افزایش می دهد، کاهش اطراف بافت کلیه، و در نتیجه تخریب نفرون کلیه حجم بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران بیش از طبیعی است.

پس از اختلالات در کلیه کیست، در مرحله اول، آسیب سلول های کلیه ذاتی فنوتیپ وارونگی، تشکیل تغییرات پاتولوژیک ظاهر خواهد شد، تحریک فیبروبلاست کلیه به میوفیبروبلاست، اما در همان زمان باعث تحریک و آسیب بافت طبیعی و کلیه ذاتی، این زمان با توجه به آسیب کلیه ادامه عملکرد آن است که به کاهش تخلیه زباله، و غیره کراتینین و سموم دیگر در دیدار با بدن است، بنابراین وجود کراتینین در نیتروژن اوره خون افزایش می یابد، کاهش کراتینین ادرار، کاهش میزان فیلتراسیون کلیوی و غیره.

در همان زمان، بیماران علائم دیگر و همچنین فشار خون بالا، ادم شدید، و غیره.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک با افزایش کراتینین، شرح از بافت کلیه به شدت آسیب دیده، نزدیک تر اورمی نارسایی کلیه، از دست رفتن پیشرونده موثر از واحدهای کلیوی و کاهش عملکرد کلیه، عملکرد کلیه است سم زدایی کاهش یافته بود، سموم در بدن تجمع می یابد، پارامترهای آزمایشگاهی به نظر می رسد افزایش کراتینین، اگر فورا درمان نشود، آن را به درجات مختلف از علائم ظاهر خواهد شد، این بیماری دشوار به دستکاری است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: ادم,کراتینین,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های نفریت مزمنعلائم و نشانه های نفریت مزمن

در زندگی واقعی، به ظاهر از نفریت مزمن نقض تعداد بیشتری از سلامت پس از بیماری، بیماران بسیار تلخ هستند. تأثیر رفتار یک زندگی عادی بیماران، ما باید به روشنی درک آنچه نفریت مزمن، و توجه به علائم این بیماری، در اینجا به شما بگویید چه علائم و نشانه های نفریت مزمن.

علائم و نشانه های نفریت مزمن:

1، هماچوری

هماچوری شامل خودم، هماچوری آشکار و هماچوری میکروسکوپی. هماچوری آشکار است که می تواند با چشم دیده می شود، رنگ ادرار به شستن گوشت در نمونه های آب و میکروهماچوری قرمز گل آلود زیر میکروسکوپ بیش از یک سلول های قرمز خون در قدرت بالا یافت می شود. هماچوری شایع ترین علامت در بیماران نفریت مزمن است. البته، دلایل بسیاری برای هماچوری وجود داشته است، نفریت است که فقط یکی از آنها. تا زمانی که ما پیدا شده است هماچوری باید به یک بیمارستان به طور منظم است. در چک مناسب مطابق با توصیه های دکتر، را به طور منظم ادرار، اگر لازم است به حذف امکان هماچوری کلیوی.

2، تورم پلک،

علل ریشه تورم پلک:

دفع آب و تنظیم عملکرد کلیوی، آسیب دیده بود به طوری که افزایش در آب و سدیم در بدن، آب اضافی در سازمان آزاد بدن تجمع می یابد برای همیشه، آن را اغلب بافت شل تر داشته باشد. تورم پلک، صبح روز روشن بود، و پس از رویداد را کاهش دهد.

3، فوم را افزایش می دهد ادرار

فوم در افزایش ادرار، کوچکتر فوم و بر اساس فاز با هم برای یک مدت طولانی ملحق نشده می توانید پراکنده می شود، هیئت مدیره از پروتئین در ادرار، ناشی از تنش بالا است. اگر شما هر گونه دانش پزشکی ندارد، اغلب غفلت این علامت. ساده ترین راه این است که رفتن به بیمارستان به انجام معاینه ادرار برای رد کردن احتمال پروتئینوری. تغییرات اولیه در نفریت مزمن ادرار است.

4، تورم

بیشتر بیماران عارضه مزمن ادم نفریت به نظر می رسد، با این حال، بسته به شرایط مختلف ادم ممکن است سنگین یا سبک، علائم نور از یک بیمار در صبح، تورم اطراف چشم، صورت، مچ پا یا اندام تحتانی. بیماران مبتلا به تورم شدید در سراسر بدن ممکن است رخ دهد. با این حال، تعداد کمی از بیماران در سراسر این بیماری به نظر نمی رسد به تورم، اغلب به راحتی نادیده گرفته می شود.

بسیاری از بیماران چون علائم فشار خون بالا در بیمارستان برای درمان، پس از تجزیه و تحلیل وجود دارد، بنابراین می دانیم که این افزایش در فشار خون است با توجه به نفریت مزمن. برای بیماران از نفریت مزمن. فشار خون بالا است که دقیقا رخ می دهد. فشار خون می توان ادامه داد و یا قطع شده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: هماچوری,Brightism,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماران مبتلا به درد مفاصل بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه برای درمان بیماران مبتلا به درد مفاصل بیماری کلیه پلی کیستیک

کلیه برای بدن ما عضو بسیار مهمی است، آن را از بسیاری از آسیب به مشکلات بیمار به ارمغان بیاورد. برای بسیاری از بیماران، بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است علائم قابل توجه، این درد مفاصل داشته باشد.

چرا درد مفاصل در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک رخ می دهد؟

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، علت مشترک درد مفاصل استئودیستروفی کلیوی است. بسیاری از دلایل می تواند استئودیستروفی کلیوی کلسیم و فسفر در عدم تعادل بدن، هیپرپاراتیروئیدیسم، ویتامین D می شود، و به همین ترتیب. اما همه همان دلیل از دست دادن کلسیم در بدن بیمار و عدم وجود یک ائتلاف.

در زمانی که بیمار با استئودیستروفی کلیوی، درد استخوان، شکستگی و سایر علائم ظاهر خواهد شد، درد اغلب در مفاصل مانند مفاصل زانو و ران و غیره ظاهر می شود. علاوه بر استئودیستروفی کلیوی، حتی odnaya مشترک علت می تواند درد مفاصل باعث، S نام نقرس.

زمانی که کیست به تدریج بیمار کلیوی بدتر با عملکرد کلیوی کاهش می یابد، تجمع تعداد زیادی از مواد اختصاص داده شده در بدن است. در جایی که تجمع زیادی از اسید اوریک در بدن بیمار به نظر می رسد بارش بلورهای اورات در مفاصل از بیماران نقرس دارند.

چگونه برای درمان درد مفاصل در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟

برای درد مفاصل به علت استئودیستروفی کلیوی، باید مقدار کلسیم و عدم تعادل فسفات در بدن بیمار تنظیم، و به اضافه کردن جذب کلسیم شوند. از آنجا که ویتامین D می تواند جذب کلسیم ترویج، بنابراین ما به مصرف ویتامین D نیاز علاوه بر این، در صورت لزوم، می تواند یک روش برش سرکوب بیش فعال کلسیم استخوان پاراتیروئید به خون در انتقال به تصویب رسید.

در مورد بیماران مبتلا به درد در مفاصل به علت نقرس، کاهش مصرف غذاهای پر از پورین بیمار کمک خواهد کرد. نقرس هر چیزی و یا استئودیستروفی کلیوی، مهم ترین دلیل برای کاهش عملکرد کلیه، بنابراین اگر شما می خواهید برای حل این مشکل در اصل، با این حال آن لازم برای کاهش بیماران کیست بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، طب چینی برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک یک انتخاب خوب است، چرا که طب سنتی چینی، ممکن است برای رسیدن به اثر درمانی خوبی است. این دقیقا همان دارو در مقایسه با طب غربی از مزایای برجسته ترین است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درد مفاصل ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه باید با توجه به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک پرداختبرای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک و کیست خود را به تدریج رشد خواهد کرد، پس از آن بیماران کلیوی افسرده برای از بین بردن عملکرد کلیه ها، در پایان، بیماران مبتلا به نارسایی را وارد کنید.

با این حال، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان می شود. در حالی که بیمار کیست به آرامی توسعه، علائم معمولا در دوره میانسالی ظاهر می شود، معمولا پس از ده سال از توسعه قبل از آن می توانید به نارسایی کلیوی را وارد کنید. بنابراین، در این روند، اگر دریافت درمان موثر ممکن است پیشرفت بیماری در بیماران کند، و برای محافظت از سلامت بیمار. در این دوره از درمان، برخی از جنبه های که نیاز به توجه وجود دارد.

کنترل فشار خون 1.:

کنترل خوب فشار خون برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک به دلیل بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار مهم است، ممکن است نشانه ای از فشار خون بالا در مراحل اولیه وجود دارد. و فشار خون بالا می توان به وضوح شتاب سرعت رشد کیست های کلیوی، به نوبه خود به کاهش زمان بیماران وارد نارسایی کلیوی است.

2. جلوگیری از عفونت:

عفونت دلایل بسیار معمول است و بسیار آشکار است، که می تواند وضعیت بیمار را بدتر است.

بنابراین، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید انجام شود برای جلوگیری از عفونت در زندگی روزمره خود، هر دو در آب و هوای سرد، برای جلوگیری از سرما.

3. اجتناب از دارو نفروتوکسیک:

داروهای نفروتوکسیک تشدید صدمه به کلیه ها در بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک در نتیجه در فرایند درمان، توجه داشته باشید که استفاده از داروهای خاص، که ممکن است منجر به آسیب کلیوی منجر شود، مانند آنتی بیوتیک ها و دیگر عوامل شیمی درمانی، مسکن ضد التهابی غیر استروئیدی، بی حس کننده، عامل های مختلف آنژیوگرافی.

4. طب چینی برای کاهش کیست های کلیه

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، طب چینی جهت کوچک شدن کیست های کلیوی انتخاب خوبی است. بیماری کلیه پلی کیستیک، بیشتر بیماران در حال حاضر نیز استفاده از روش طب غربی، اما طب غربی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است انتخاب خوبی نیست. چرا که به منظور کاهش خسارت ناشی از به کیست های کلیوی، طب غربی از طریق عمل جراحی برای کوچک کردن کیست در راه است. این درمان نه تنها بسیاری از آسیب به بدن، و به زودی به یک عود داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,طب چینی,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

مراحل نفروپاتی دیابتی و تظاهرات بالینی آنمراحل نفروپاتی دیابتی و تظاهرات بالینی آن

نفروپاتی دیابتی یک بیماری کلیوی ناشی از دیابت شایع است. بالینی، ما می توانیم توان به پنج مرحله تقسیم در هر مرحله عملکرد کلیه مورفولوژی و نشانه های بیمار متفاوت است. فقط یک درک دقیق از صحنه و تظاهرات بالینی، ما می توانیم دارو و درمان درست باشد. بیایید با هم یک درک دقیق از نفروپاتی دیابتی.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅰ: مرحله فیلتراسیون گلومرولی بالا. ویژگی های یک میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و کلیوی افزایش افزایش حجم. این مرحله از نفروپاتی دیابتی پس از درمان با انسولین قابل برگشت می توان دوباره بازسازی، اما نه لزوما به طور کامل به حالت عادی. در مرحله Ⅰ نفروپاتی دیابتی بدون آسیب بافت شناسی است.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅱ: دوره آلبومینوری طبیعی است. این مرحله از دفع آلبومین ادرار (امارات متحده عربی) طبیعی است. در مرحله Ⅱ دیابتی تغییرات ساختار گلومرولی نفروپاتی رخ داده است، غشای پایه گلومرولی مویرگی (GBM) ضخیم شدن و افزایش ماتریس مزانژال. فشار خون بیماران stadiiⅡ در همه طبیعی است. در مرحله stadiiⅠi Ⅱ بیماران افزایش GFR، امارات متحده عربی خوب، و بنابراین nefropftii دیابتی مرحله نفروپاتی دیابتی نامیده می شود نیست.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅲ: نفروپاتی دیابتی اولیه. GFR به حالت عادی (دقیقه 130ml /) کاهش یافته است. فیلتر بالا ممکن است یکی از دلایلی است که بیماران میکروآلبومینوری. در این مرحله، فشار خون بیمار افزایش اندکی، GBM ضخیم شدن بیمار و افزایش ماتریس مزانژال، نوع گلومرولی موجود نوار، ضایعه انتشار نوع و هیالینیزاسیون سرخرگی، بیشتر شروع به ظاهر گلومرول های نکروتیک.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅳ: نفروپاتی دیابتی بالینی یا آشکار. این مرحله توسط آلبومینوری عظیم، فشار خون بالا است. patsinta GBM ضخامت آشکار و ماتریس مزانژال گسترش داد. گلومرول نکروتیک و افزایش هیپرتروفی گلومرولی جبرانی باقی مانده است. 3 نشانه معمولی نفروپاتی دیابتی ---- آلبومینوری عظیم، ادم و فشار خون بالا. تنها 30 درصد از نفروپاتی دیابتی کاهش GFR بیمار در این مرحله، کاهش متوسط ​​در حدود 1 میلی لیتر / دقیقه، اما اکثریت بیماران با کراتینین سرم بالا نیست.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅴ: نارسایی کلیوی است. از آنجا که از غشای پایه گلومرولی مویرگی (GBM) ضخیم شدن و گلومرول عظیم نکروتیک، عمل فیلترینگ، کاهش کلیه ها، منجر به نارسایی کلیه، کراتینین و نیتروژن اوره افزایش یافته است، همراه با مجموعه ای از فشار خون بالا، ادم و hypoproteinemia. بیماران معمولا واکنش های دستگاه گوارش مانند از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ، یکی دیگر از کم خونی فقر پتاسیم جدی و اسیدوز متابولیک بوجود می آیند. پس از آن است آسیب های عصبی و از دست دادن کاردیومیوپاتی اورمی وجود دارد.

مقدمه بالا به علائم و مراحل نفروپاتی دیابتی بالینی، من امیدوارم که بیمار ممکن است به درمان علامتی در زمان و هشدار می دهند نارسایی کلیه. اگر می خواهید به دانستن دانش کلیوی ناشی از دیابت و یا پیشنهاد از درمان، شما می توانید با ما ارتباط برقرار، ترک یک پیام یا ارسال پست asya.yue@mail.ru، ما به شما پاسخ ظرف 24 ساعت به من بدهید.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به انجام اگر شما نمی خواهید به از طریق دیالیز بهپس از بیمار مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد، در این مورد، دولت خود را بسیار جدی است. اکثر مردم احتمالا در دیالیز برگزار خواهد شد، چرا که آنها فکر می کنم که دیالیز تنها امید زنده ماندن است. اما دیالیز یک درمان ایده آل از بیماری کلیوی نیست، دلیل آن می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر نیست.

دیالیز فقط یک درمان جایگزینی به جای کلیه ها برای فیلتر زباله، پاک کردن خون است. دیالیز با دقت واقعا می تواند کمک به گسترش زندگی بیمار است. اما، کم خونی، فشار خون بالا، دیابت و عوارض دیگر بیماری کلیوی بدتر خواهد شد، و افزایش زندگی بیمار قطع شده است. بنابراین بسیاری از مشکلات دیگر بر زندگی بیماران، بنابراین شما می توانید طول عمر گسترش، از طریق کنترل از دیگر مشکلات سلامتی.

1. کنترل فشار خون بالا، دیابت و دیگر عوامل خطر

شما باید که فشار خون بالا، دیابت، پروتئینوری همه در معرض خطر است که می تواند به بیماری های کلیوی مختل می دانم، بنابراین لازم است به سرعت و به طور موثر مدیریت این خطرات.

یک رژیم غذایی سالم، و برخی از داروها کمک به کنترل این عوارض، مانند مهارکننده های ACE و ARBs (مورد استفاده در درمان فشار خون بالا و پروتئینوری).

2. مصرف ویتامین C از مواد غذایی

مطالعات نشان داده اند که ویتامین C می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین را کاهش دهد. بنابراین، بیماران در زندگی روزانه خود می توانید خوردن برخی حاوی ویتامین C در میوه ها و سبزیجات، از قبیل کیوی و برخی از سبزیجات. میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین C می تواند پیشرفت بیماری را کند،

افزایش عمر سرویس.

3. تعمیر عملکرد کلیه خود را

علل ریشه از بیماران علائم مشکلات عملکردی، بنابراین، مهم ترین چیز کلیوی،

به منظور بهبود عملکرد کلیه است. ما توصیه می کنیم که بیماران می توانند برخی از گیاهان است. چون گیاهان نه تنها ممکن است تمیز دیالیز خون، و همچنین ممکن است به بهبود توانایی خود شفا، به طوری که سلول ها به بهبود می یابند. تنها بخشی از سلول های کلیه خود را هنوز هم کار می کند، شما به طور قابل بهبود عملکرد کلیوی.

اگر عملکرد کلیه است بیش از 15 درصد بهبود یافته است، آنها می توانند دیالیز جلوگیری از، تداوم زندگی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: دیالیز,نارسایی کلیه,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیکبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است که به سختی به درمان است. کیست به تدریج رشد و کلیه ظلم و ستم و تولید انواع علائم، به طور جدی تحت تاثیر قرار و کار عادی و زندگی بیماران.

بنابراین بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک در مورد آن نگران به دلیل بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به بهبود کیفیت زندگی؟

اول، در علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک نگاه کنید:

1. درد پشت.

گاهی اوقات یک درد مبهم، گاهی اوقات درد شدید، گاهی اوقات آن را همچنین می توانید یک درد در شکم باشد. درد بدتر می شود که در حال حرکت بودند.

2. فشار خون بالا.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب به نظر می رسد فشار خون بالا، فشار خون بالا و کیست های کلیوی با یکدیگر بدتر، تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می درمان و پیش آگهی.

3. هماچوری.

بیشتر بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، گاهی اوقات هماچوری آشکار میکروهماچوری، با توجه به پارگی کیست.

4. کیست های بزرگ و کلیه ها.

کیست های در حال رشد باعث کلیه بزرگ می شود، در نتیجه کاهش شکم، شکم بزرگ می شود.

چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک:

در مرحله اول، درمان عمومی پلی کیستیک دکورتیکاسیون کیست کلیه استفاده می شود، از آن خواهد شد خیلی دیر به استفاده از پیوند دیالیز و کلیه است.

اگر چه مزایای بلکه بسیاری از معایب وجود دارد. مراحل بعد، شانس کمتر از موفقیت است. اما طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جادویی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است. استفاده از این درمان گیاهان طبیعی برای بیماران هیچ عوارض جانبی. بیماران درد را احساس نمی کند.

علاوه بر درمان، به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری های کلیه پلی کیستیک در زندگی روزمره خود، بلکه نیاز به جلوگیری از سرماخوردگی، کنترل خوب فشار خون، پیشگیری از آسیب، حفظ یک رژیم غذایی کم چرب کم نمک ، خوردن غذاهایی که غنی از ویتامین ها و فیبر گیاهی خام به ارائه صندلی رایگان می باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: فشار خون,هماچوری,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران همیشه بیماری کلیه پلی کیستیک به فشار خون بالابرای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست های کلیوی را از بین ببرد، آنها خواهد شد بسیاری از عوارضی دارند، یکی از علائم آشکار فشار خون بالا است.

چه آسیبی به علت فشار خون بالا رخ خواهد داد؟

فشار خون بالا یک خطر بسیار بالای عوارض در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است، به طوری که اگر آنها نمی تواند به طور موثر کنترل فشار خون بالا فشار خون بالا می تواند به وضوح بیماران مبتلا به آسیب کلیوی را افزایش دهد.

از یک طرف، فشار خون بالا ممکن است به خوبی سرعت بخشیدن به کیست های کلیوی افزایش سرعت، در نتیجه سرعت بخشیدن آسیب به کلیه ها از بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران است. از سوی دیگر، فشار خون بالا به طور مستقیم افزایش می بیمار آسیب کلیوی. با توجه به فشار خون بالا ممکن است باعث آسیب به شریان ها می شود، نفرون اساسا متشکل از یک رگ خونی، ممکن است منجر به آسیب کلیه ها به طور مستقیم باعث تصلب شرایین کلیوی.

علاوه بر این، فشار خون بالا نیز بسیار آسان است به علت بیماری های قلبی عروقی، آن است که علت عمده مرگ و میر در بیماران با بیماری کلیوی.

چرا کلیه پلی کیستیک بیماران مبتلا به بیماری فشار خون بالا به نظر می رسد؟

بیماران فشار خون بالا از بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار معمول است، و به طور کلی فشار خون بالا در بیماران زمانی که او صدمه به کلیه ها نشان نمی دهد.

فشار خون بالا کلیه به دو دلیل اصلی است، یکی از آنها ترشح بیش از حد هورمون ها، مقدار زیادی از آب بدن و سدیم تاخیر است. زمانی که بدن دارای تعداد زیادی از، دلیل رگ های خونی جای سدیم اضافی و آب، به طوری افزایش یافته است. بنابراین فشار خون بالا شود. اما فشار خون بالا به دلیل سدیم و احتباس آب، ظاهر خواهد شد که کاهش عملکرد کلیوی در بیماران است. اما آن را نیز به همین دلیل برای اواخر بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به فشار خون بالا.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مبتلا به فشار خون در ابتدا، این است که به علت ترشح بیش از حد هورمون. هنگامی که فشار قلم مو بر روی کلیه ممکن است به ایسکمی کلیوی منجر شود، به نوبه خود، منجر به افزایش ترشح رنین. این انواع بسیاری از تولید آنژیوتانسین، آنها را رگهای خونی بیمار، که منجر به فشار خون بالا را تحریک کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: فشار خون,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

در یک رابطه افزایش کراتینین و بیماری کلیه یا نهیک رابطه از افزایش کراتینین و بیماری کلیه وجود دارد؟ آیا رابطه افزایش بیماری کراتینین و کلیه وجود دارد؟ چه رابطه ای بین آنها است؟ هنگامی که کراتینین بالا از هنجار (0.5-1.2 mg / dL یا 43-133 میلی مول / L)، آن است که کراتینین بالا نامیده می شود. کراتینین در این مقاله به متوسط ​​کراتینین سرم. هنگامی که سطح کراتینین بیشتر از 1.2 میلی گرم / دسی لیتر، کلیه ها در حال حاضر آسیب دیده است.

سطح کراتینین در خون - اندازه گیری عملکرد کلیه است. اگر ضایعات مختلف آسیب کلیه و سموم، مانند کراتینین، تجمع در خون، به دلیل کلیه های آسیب دیده می توانید مواد مضر را از خون بردارد. بیماری مزمن کلیوی (CKD) را به 4 مرحله در سطح کراتینین تقسیم می شوند:

1، دوره عملکرد جبرانی کلیه:

سپس کراتینین 133-177 میلی مول / L موسیقی را است و به راحتی کاهش عملکرد کلیه، اما زباله حذف نسبتا طبیعی و سموم و تعادل موضوع داخلی.

2، در طول عملکرد کلیه جبران:

سپس کراتینین - 178-442 میلی مول / L. 65٪ -75٪ از گلومرول از کلیه ها در حال حاضر آسیب و بسیاری از بیماری ام اس گلومرول است. پس از آن اغلب مشکلات مختلف با سوخت و ساز بدن، و دیگر نشانه ها و عوارض وجود دارد.

3 اختلال عملکرد کلیه:

کراتینین 443-707mkmol / L. گلومرولی kleroz وجود دارد و برش کاهش عملکرد کلیه. بیماران می توانند از تکرر ادرار در شب، کم خونی، اسیدوز و دیگران رنج می برند.

4، اورمی یا نارسایی مرحله انتهایی کلیه (نارسایی مزمن کلیه)

سطح کراتینین بالا 708 میلی مول / L. بیش از 95٪ از گلومرول نقض کرده است. سپس دیالیز یا پیوند کلیه برای بیماران مورد نیاز است.

میکرو چینی پزشکی می توانید بازی را کامل به اثربخشی استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی اثر درمانی قوی. در این روش درمانی یک درمان محلی با نفوذ و نفوذ به دستگاه های موثر است، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروهای و درمان های دیگر راحت تر می شود سریع تر. پس از بازگشت از عملکرد کلیه و بدن از سموم تخلیه، کراتینین، البته، کاهش می یابد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از دیالیز، زمانی که او یک کراتینین بالا بودکراتی نین یک مقدار طبیعی برای تشخیص بیماری های کلیوی است، سطح کراتینین سرم میزان آسیب کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. برای بیشتر بیماران، زمانی که مقدار کراتینین عنوان بالا به عنوان 5 از mg / dl، دولت از بیماری های کلیوی را می توان به مرحله پنجم توسعه، به منظور حفظ سلامت بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، دکتر توصیه دیالیز.

اما برای بیماران دیالیز، بدن خود را وابسته به دیالیز تبدیل خواهد شد. پس از زباله دیالیز بدان معنی است که بیمار به زندگی از چشم پوشی نشان می دهد. بنابراین، هنگامی که کراتینین بالا، و چگونه به بهبود عملکرد کلیه، و چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران از بیماری های کلیوی بسیار مهم است.

درمان های رایج بیماری های کلیوی، درمان اولیه، این درمان طب غربی، طب غربی هر چند می تواند به طور موثر درمان علائم، اما می تواند عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بازگرداندن نیست. و طب چینی ممکن است قادر به تکمیل کاستی از طب غربی، طب چینی نه تنها دارای یک اثر بسیار خوبی برای درمان علائم مختلف و طب سنتی چینی برای تعادل خوب خود را از هوا بدن بیمار، بهبود عملکرد فیزیکی در بیماران است.

به منظور بهبود عملکرد کلیه بیماران، ما باید برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با ترکیبی از طب چینی و غربی است. از یک طرف، استفاده از طب غربی برای کنترل بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، از سوی دیگر، عملکرد کلیه را می توان با طب سنتی چین کنترل، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. حرفه پزشکی ثابت بسیاری از درمان طب چینی برای بهبود عملکرد کلیوی در بیمارانی که یک اثر خوب به عنوان طب سوزنی، حمام طب چینی، انما طب چینی، کمپرس گرم درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، و غیره. همه این درمان ها یک اثر خوب برای درمان بیماری کلیه است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا، به طور موثر می تواند اگر پس از آن ممکن است برای بازگرداندن عملکرد کلیه درمان، و غیره را به کراتینین بالا را کاهش دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,دیالیز,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی مزمن کلیه در مرحله 3نارسایی مزمن کلیه به پنج مرحله تقسیم شده است. سطح میزان فیلتراسیون گلومرولی در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه 30-59 میلی لیتر / دقیقه / 1.73 m2 است. علائم نارسایی مزمن کلیه در مرحله سوم عبارتند از: ادم، پروتئینوری، هماچوری، فشار خون بالا، اختلالات خوردن، بیماری های قلبی عروقی. کلیه بهداشت برای ما بسیار مهم است، آنها به ما کمک پاک کردن زائد در خون و اخراج زباله در بدن، تنظیم فشار خون و تولید هموگلوبین کمک می کند. نارسایی مزمن کلیوی در مرحله سوم دسترسی آسان به ESRD. بنابراین، در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در مرحله سوم آن را لازم را به درمان به موقع است.

میکرو چینی پزشکی می توانید بازی را کامل به اثربخشی استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی اثر درمانی قوی. در این روش درمانی یک درمان محلی با نفوذ و نفوذ به دستگاه های موثر است، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروهای و درمان های دیگر راحت تر می شود سریع تر.

سطح اوره و کراتینین افزایش نارسایی کلیوی (جبران)، یعنی CKD-3 دوره، برگشت قوی در این مرحله. اگر شما می توانید به طور منظم دریافت درمان کامل، عملکرد کلیوی را می توان ترمیم، کراتینین می توان کاهش داد. با این وجود، نیاز به مطالب کم پروتئین، نمک کم چربی، کم و جلوگیری از سرماخوردگی و عفونت، عفونت های تنفسی و به خصوص دستگاه گوارش و عفونت های دستگاه ادراری و عفونت پوست، آنها ممکن است بیماری را بدتر کند. در وضعیت فعلی، ما باید اعتماد به نفس کافی برای کمک به بهبود عملکرد کلیه: کاربران.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا کلیه پلی کیستیک بیماری، بیماران اغلب احساس خستگیبیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک علامت شایع است که بیماران اغلب احساس خستگی بیماران خسته و طولانی است، و هنوز هم نشانه های دیگر، مانند برخی از چهره رنگ پریده، لب رنگ پریده، و غیره

در واقع، علائم خستگی از بیماری کلیه پلی کیستیک به طور عمده به کمخونی به علت، نیز معمولا کم خونی کلیوی نامیده می شود. کلیه بسیاری از توابع، و یکی از ویژگی های مهم است که می تواند هورمون های تنظیم کننده توازن متابولیسمی بدن ترشح،

به عنوان ویتامین D3 فعال، رنین، اریتروپویتین، و غیره، که اریتروپویتین برای عملکرد خونساز بدن نقش مهمی ایفا می کند. هنگامی که به تدریج افزایش کیست های کلیوی در بیماران، آنها به تدریج از بین بردن کلیه از بیمار، و همچنین برای از بین بردن عملکرد کلیه، و بنابراین کاهش ترشح هورمون. ترشح اریتروپویتین کاهش به طور مستقیم به کاهش تولید سلول های قرمز خون در بیماران منجر خواهد شد.

سلول های قرمز خون می تواند اکسیژن را برای سوخت و ساز بدن، حمل هنگامی که سلول های قرمز خون بیمار کاهش اکسیژن در بدن به پایین تر، به طوری که استفاده از انرژی برای بدن، و نیز کاهش می یابد، بیماران خواهد احساس خستگی.

علاوه بر این، هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله نهایی بودند، چرا که بخش بزرگی از عملکرد کلیه نابود شده اند، آن را به بسیاری از محصولات زائد سوخت و ساز و مواد سمی انباشته شده در خون شود، و آنها را به بخش های مختلف از بدن با گردش خون منتقل شدند.

در واقع، از برخی مواد سمی در بدن به مغز استخوان تحویل داده وجود دارد، آنها می توانند عملکرد خونساز مغز استخوان سرکوب، این گلبول قرمز را کاهش دهد. علاوه بر این، برخی از مواد سمی در بدن کاهش می یابد همچنین می توانید زمان بقا سلول های قرمز خون وجود دارد. آن را به علائم کم خونی را افزایش دهد.

بنابراین، بیماران در مراحل اولیه بیماری کلیوی، علائم کم خونی و خستگی را توسعه داده اند، اما زمانی که بیماران مبتلا به مرحله پیشرفته ای از کم خونی و خستگی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کم خونی,خستگی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کیست 8 سانتی متر باید رفتار شودبه طور معمول، کیست های کلیوی کمتر از 3-4 سانتی متر، بیماران نیازی به درمان نیاز ندارد. بیماران تنها باید به طور منظم بررسی می شود و حفظ یک شیوه زندگی است. شاید این مایع کیستیک جریان به خون، و این کیست های کلیوی توسط خود ناپدید می شوند.

با این حال، هنگامی که کیست های کلیه بزرگتر از 3-4 سانتی متر در این موقتی بودند، بیماران نیاز به درگیر درمان زود هنگام. البته، زمانی که کیست های کلیه بیش از 8 سانتی متر می شوند، بیماران نیاز به توجه بیشتر است. دلیل آن که اغلب باعث می شود تعدادی از اثرات.

1. هماچوری:
کیست های کلیوی به طور مداوم افزایش یافته است، به یک سطح معینی می رسد و یا رنج می برند مواجهه، علائم پارگی کیست ظاهر خواهد شد، کیست دادگاه در کیسه نیز خواهد شد نشانه ای از پارگی رخ می دهد، وجود خون در ادرار جاری خواهد شد، بنابراین با تشکیل یک هماچوری.

2. درد:

کیست همچنان به افزایش، فشار بر اندام های دیگر تولید، بنابراین شامل اعصاب محیطی و موجب درد میشود. علاوه بر این، به دلیل افزایش مایع کیستیک، گرانش، سینک کلیه، شامل ساقه کلیه، درد خواهد شد.

3. فشار خون بالا:

با کیست افزایش خواهد بافت طبیعی کلیه جایگزین، و به طوری که منجر به ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، باعث تحریک ترشح رنین عروق به محدود، که منجر به فشار خون بالا.

کلیه 4. کم کاری تیروئید:

نتیجه جدی ترین کیست های کلیوی، به نام کلیه کاری تیروئید. پس از آن ایسکمی کلیوی و هیپوکسی همچنین می توانید شدید کلیه واکنش ایمونولوژیک شود، منجر به کاهش عملکرد کلیوی، تولید برخی از علائم بیماری است.

برای بیماران مبتلا به کیست کلیوی، ترسناک نیست، که افتضاح؟ این نتیجه وحشتناکی جدی به دلیل کیست های کلیه است. بنابراین، بیماران مبتلا به سیستیک 8 سانتی متر، آنها باید فورا درمان شود.

بیمارستان ما تا به بهترین درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. اگر شما تعجب، درمان ما، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: هماچوری,فشار خون بالا,کیست های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه روش می توان کاهش داد کراتینینکراتینین بهترین نرخ تشخیص بیماری های کلیوی است. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که بیماری خود را به مرحله ای در روز چهارشنبه پیشرفت، معمولا به نظر می رسد سطح بالای کراتینین داشت. بنابراین، می توانید سطح کراتینین سرم را کاهش دهد، به این معنی که بیماران شرایط بهتر یا نه.

کراتینین محصول متابولیسم عضله است، بر خلاف مواد دیگر است کمتر احتمال دارد به این ترتیب باز در آشامیدن ارزش خود را می توان مورد استفاده برای منعکس کردن کلیه بیمار است. وقتی بیماران کلیوی در درجه خاصی از آسیب، کراتینین نمی تواند از بدن مشتق شده است، و پس از آن در خون تجمع می یابد. بنابراین اگر شما کاهش سطح کراتینین، می تواند از آسیب کلیه تعمیر، آن است که کلید نامیده می شود. به همین ترتیب خواهد عملکرد کلیوی بیمار را بهبود بخشد، و ارزش کراتینین به طور طبیعی کاهش می یابد.

بنابراین به عنوان به بهبود عملکرد کلیه در بیماران؟ برای بهبود درمان عملکرد کلیوی، درمان صحیح بسیار مهم است. در حال حاضر درمان اصلی بیماری کلیه، معمولا با استفاده از طب غربی، بسیاری از درمان های برخی از داروهای هورمون استفاده کنید. وقتی وضعیت بیمار شده است اورمی، پیوند کلیه دیالیز و استفاده می شود برای حفظ سلامت بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است.

طب غربی دارای اثر قابل توجهی است، اما آن هنوز هم دارای اشکالاتی است. از یک طرف، طب غربی دارای یک اثر خوب برای درمان علائم بیماری کلیه است. اما نه خیلی خوب بهبود وضعیت بیمار سیستماتیک. از سوی دیگر، طب غربی می تواند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را درمان، اما آن را کمک به افزایش و بهبود عملکرد کلیه در بیماران بهبود می یابند بیماران در عملکردهای بدن خود را از بیمار تکیه می کنند. اما به عبارت دیگر، طب غربی برای کنترل علائم بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بسیار مفید است.

دارو چینی بهتر است به درمان این بیماری، بیماران به طور سیستماتیک، به دلیل طب چینی می تواند آسیب به بیماران کلیوی عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بازگرداندن و بهبود، در نتیجه بهبود عملکرد فیزیکی در بیماران است. از سوی دیگر، انواع گیاهان برای درمان بسیاری از علائم بیماری کلیه یک اثر خوب. بنابراین، استفاده از طب چینی و طب غربی برای درمان بیماری های کلیوی بسیار موثر است، آن است که به احتمال زیاد به کاهش کراتینین.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,درمان,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با سنگ کلیهاطلاعات نشان می دهد که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک بیش از 30 درصد خواهد شد سنگ کلیه همراه است. تحت شرایط عادی، بیماران آگاه هستند که آنها توسط سنگ کلیه همراه بود، تنها زمانی که سنگ بسیار بزرگ است، و یا باعث انسداد دستگاه ادراری، درد هنگام ادرار نیست، چرا که بیماران متوجه است که آنها یک سنگ در کلیه.

علائم شایع سنگ کلیه درد در هنگام ادرار کردن است، و درد با حرکت سنگ، سنگ بدون حرکت خواهد کرد، و درد ناپدید می شوند. برای بیماران مبتلا به سنگ کلیه نه تنها درد، آسیب های جدی تر به کلیه ها، و بنابراین به عنوان برای درمان بیماری کلیه و سنگ کلیه پلی کیستیک وجود دارد.

شکل گیری یک بیماری کلیه پلی کیستیک بیماران سنگ کلیه:

سنگ برخی از مواد سخت در سمت چپ در کلیه و یا سیستم ادراری. بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار، عمدتا به خاطر افزایش کیست دلیل موجب کاهش در عملکرد کلیه ها و ایسکمی و هیپوکسی، کاهش ادرار و افزایش کلسیم و ترکیب اسید اوریک در ترکیب با ترکیب مایع کیستیک ادرار نیز نسبتا آسان به شکل سنگ، بنابراین بیماران آنها بیشتر در معرض ابتلا به سنگ کلیه می باشد.

چگونه برای درمان یک بیماری کلیه پلی کیستیک سنگ کلیه:

خارج سنگ شکنی با امواج ضربه رایج ترین روش برای درمان سنگ کلیه است، اما آن را تنها می سنگ حذف در دستگاه ادراری، و آن است که همه را حذف کنید.

علاوه بر این، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، ما نیز باید به حساب آیا آن را به یک پارگی کیست شود. این چیزی است که ما را به یک درمان نرمتر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب شما است، جزء مواد مخدر فعال ممکن است کاهش یابد کیست، کیست مدیریت رشد، بهبود عملکرد کلیه، افزایش مقدار ادرار. بنابراین، سنگ ها را در ادرار از بدن دفع می شود، با این حال نقش است که می حالب گسترش وجود دارد، درد سنگ را کاهش دهد.

بنابراین، هنگامی که درمان سنگ کلیه، در همان زمان ممکن است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، برای محافظت از تشکیل سنگ کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,سنگ کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از بدتر شدن نارسایی مزمن کلیهنارسایی مزمن کلیه - کاهش تدریجی در عملکرد کلیه قبل از انقراض آن، ناشی از از دست رفتن پیشرونده بافت کلیه به علت بیماری مزمن کلیه، جایگزینی تدریجی بافت بافت همبند کلیوی و اسکار کلیه.

به شرح زیر است برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه توصیه می شود، و می تواند کمک کند و یا متوقف پیشرفت آن است.

1. حفظ عادات غذایی خوب

بیماران CKD را مجبور به انجام یک رژیم غذایی خوب با توجه به وضعیت خود و شرایط می تواند شامل کم پروتئین، کم نمک، پتاسیم است و مصرف فسفر محدودیت باید برای میوه و سبزیجات تازه و یک رژیم غذایی خوب می تواند کمک به کاهش عادت بار بر روی کلیه صبر کنید، محافظت از کلیه ها .

2. انجام ورزش مناسب

بیماران CKD نیز تشویق می شوند ورزش مناسب، می تواند کمک به بهبود سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از عفونت کلیه ها. ورزش مناسب می تواند شامل پیاده روی، آهسته دویدن، شنا، پیاده روی، یوگا، تای چی، بیماران باید ورزش شدید اجتناب کنند، ممکن است این خوبی برای بیماری خود را.

3. طول می کشد درمان فعال

میکرو چینی پزشکی می توانید بازی را کامل به اثربخشی استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی اثر درمانی قوی. در این روش درمانی یک درمان محلی با نفوذ و نفوذ به دستگاه های موثر است، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروهای و درمان های دیگر راحت تر می شود سریع تر.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()