نوشته شده توسط : rshaole

درمان نفوذ نارسایی کلیهسالم خون کلیه ها فیلتر برای دیدار با زباله و سموم. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کاهش ظرفیت فیلتر کردن. در این مورد، مواد اضافی مضر در خون و در کلیه تجمع می یابد و باعث مشکلات مختلف، از جمله مشکلات گوارشی، مشکلات عصبی و مشکلات دستگاه گوارش. و به این ترتیب پاک کردن خون و کلیه ها - آن بسیار مهم است برای جلوگیری از شرایط خطرناک و tayazhelye و گسترش زندگی بیماران. خوب، چگونه به طور موثر و با خیال راحت تمیز کردن کلیه ها؟

پیشگیری از نارسایی حاد کلیه کاهش می یابد برای جلوگیری از علل آن است.

پیشگیری از نارسایی مزمن کلیه است به درمان بیماری های مزمن مانند پیلونفریت، گلومرولونفریت، سنگ کاهش می یابد.

و effktivnye و درمان به موقع به کاهش علائم نارسایی کلیه بسیار ضروری است.

روش پایه برای کاهش علائم و عوارض:

درمان برای کم خونی آهن اضافی در رژیم غذایی، تزریق دارو و انتقال خون.

Kalitsov اضافی و ویتامین D

مواد غذایی با پروتئین کم، محدودیت مایعات، نمک، پتاسیم، فسفر، و دیگر الکترولیت ها و به دست آوردن کالری به اندازه کافی، اگر شما از دست دادن وزن.

دیالیز برای تصفیه مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است.

درمان برای بازیابی کلیه

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy:

هر کلیه متشکل از میلیون ها نفر از واحد از توابع اساسی مانند نفرون. تحت شکست gemmule، آسیب کلیوی آنقدر که کمتر از 15٪ عملکرد gemmule باقی مانده است. در بخش کلیه، از دست داده توابع و بخش مرده ذاتی نمی تواند بازیافت شود و به کار خود ادامه خواهد داد.

نقش طب میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ترمیم های آسیب دیده اما به طور کامل نمی از دست دادن واحد تابع است و پاسگاه باقی مانده بخش سالم، با توجه به شرایط از کلیه خواهد شد به یک سطح معینی بهبود و به طور قابل توجهی بهبود پیشگیری است. هر چه زودتر درمان شود، بهتر اثر خواهد بود.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

اما آنچه که علت این بیماری است من می توانم به شما کمک کند تجزیه و تحلیل: بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان اتوزومال بیماری غالب ژنتیکی، ژن ژنتیکی سلولهای اپیتلیال کلیه کیستیک تبدیل فنوتیپ سلول های اپیتلیال کلیه در دیواره لوله از کیست است، کیستیک به طور مداوم ترشح مایع، به طوری که کیست همچنان به گسترش، ساختار طبیعی کیست کلیه جایگزین شد. تابع مانع گلومرولی و تابع توبولار کلیوی از غلظت، بازجذب، تنظیم به تدریج کاهش می یابد. بنابراین در ادرار پروتئین، و هماچوری در بر داشت. در واقع، این بیماری لوله سلول های اپیتلیال کلیه است. این بیماری از نسلی به نسل گذشته است، هرگز در یک نسل. اگر پدر و مادر هر دو طرف از این بیماری رنج می برد، هر یک از عوارض فرزند خود را 50٪، در حدود 40٪ از بیماران بدون سابقه semeynoyuyu قابل توجهی داشته است. وقوع این بیماری بعد از 30 سال در پسران نسبت به دختران ظاهر شد.

دوم: چرا شما از این بیماری رنج می برند؟

شما و ژن به همان اندازه به ارث برده دیگر کلیه کیستیک، چرا فقط شما از این بیماری رنج می برند، در حالی که دیگران ندارند. من می توانم به شما کمک کند تجزیه و تحلیل.

هنگامی که بیمار به دنیا آمد، او در حال حاضر به حال ژن جهش یافته بیماری کیستیک کلیه کلیه کیستیک معمولا به نظر نمی رسد. تنها زمانی که قدمت عفونت و سوزش از سموم، بیماری کیستیک کلیه ظاهر شد. بنابراین، پیشگیری از عفونت و تماس با اجتناب از با سموم مضر می توانند از این بیماری جلوگیری از. هنگامی که عادت بد روزانه خود را) موجب تحریک سلولهای اپیتلیال لوله کلیوی و سپس منجر به هیپرپلازی غیر معمول. فنوتیپ Kognda سلولهای اپیتلیال کلیوی در لوله دیوار از سلولهای اپیتلیال کیست می شود،

آن را به یک تابع ترشحی، مایع به تدریج pobolshem ایستاده بود، اما هیچ انتخاب مسیر طبیعی وجود دارد. با افزایش سن، بسیاری از مایع کیستیک انباشته، مقدار کیست افزایش کیست فشار را افزایش می دهد، کشش سطحی کیست گسترش می یابد، در این زمان، برخی از بیماران حساس احساس کردند که احساس در lomotnye کمر. به خصوص زمانی که یک عفونت کیست وجود دارد، شما احساس صدمه دیده است. با گسترش تدریجی کیست های کلیوی، ساختار طبیعی کلیه توسط یک کیست جایگزین شده است. تابع مانع گلومرولی و تابع توبولار کلیوی از غلظت، بازجذب، تنظیم به تدریج کاهش می یابد. درمانگاه فشار خون بالا، آزمون غیر طبیعی ادرار به طور منظم و توابع کلیوی بودند. آیا می فهمی؟



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی فشار خون در نارسایی کلیهنفروپاتی فشار خون بالا است با اشاره به بیماری کلیه، ناشی از فشار خون بالا در دراز مدت. فشار خون بالا (فشار خون بالا) در کوتاه مدت است تهدید کننده زندگی نیست. اگر شما فشار خون بالا، خسارت فشار خون به قلب و کلیه ها کنترل نیست. درمان موثر لازم است اگر بیماران پستی تشخیص داده با نفروپاتی فشار خون بالا، به منظور اجتناب از دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، نفروپاتی فشار خون بالا به آرامی پیشرفت می کند. خوب، چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی فشار خون بالا در نارسایی کلیه؟

کلیه ها مسئول برای تمیز کردن خون از مواد زائد و سموم برای تولید ادرار، حفظ تعادل الکترولیتی، هورمون ها و اریتروپویتین لازم را انتخاب کنید می باشد. و تا زمانی که کلیه ها را نقض مشکلات مختلف بهداشت بوجود می آیند. در بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا اغلب ادرار کردن مکرر در شب، پروتئینوری، هماچوری، خستگی، ضعف، خارش، از دست دادن اشتها و دیگران است. در بسیاری از موارد، بیماران با داروهای که فقط نشانه ها و ناراحتی و کلیه های آسیب دیده کنند به کنترل درمان می شود. و به این ترتیب دولت هنوز هم رو به وخامت.

ما در چین درمان نفروپاتی فشار خون طب چینی، همراه دقیق از روش های مختلف درمان: داروهای میکرو چینی ، مخلوط ، حمام پا، و دیگران است. در درمان هر روش نقش های مختلف بازی می کند و نتایج مختلف را. این نرم افزار نه تنها فشار درمان را کاهش می دهد، اما همچنین محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، تعمیر سلول ها و بافت های آسیب دیده، بازیابی عملکرد کلیه. به خصوص، آن را تقریبا هیچ عوارض جانبی را ندارد.

با توسعه درمان بیماری سخت تر و سخت تر. و به این ترتیب انجام بهترین زمان برای درمان از دست ندهید. اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به زندگی بیماران طولانی با سندرم نفروتیکبه عنوان یک قاعده، سندرم نفروتیک به راحتی اتفاق می افتد. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بدتر و بدتر است. خب، چه مدت آنها زندگی می کنند؟ چگونه بهترین برای درمان سندرم نفروتیک؟ خوانده شده در.

چگونه زندگی می کنند یک مدت طولانی در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟ بدون پاسخ دقیق به این سوال. امید به زندگی بستگی دارد یک بیماری جدی، نوع پاتولوژی درمان دریافت، شیوه زندگی و دورگا.

- بیماری نفروتیک سنگین:

در مراحل اولیه سندرم نفروتیک فرصت بزرگ را به طور کامل و بدون عود توسط درمان موثر درمان می کند. اما بدون درمان موثر آن را آسان به عود است. در همان زمان کمی مشکل تر به درمان. در این مورد، کوتاه امید به زندگی.

- انواع پاتولوژیک سندرم نفروتیک:

سندرم نفروتیک انواع پاتولوژیک مورفولوژیکی مختلف از جمله منتشر گلومرولونفریت غشایی حداقل گلومرولونفریت منتشر و گلومرولونفریت غشاء پرولیفراتیو، و غیره. سندرم نفروتیک از انواع مختلف دارند پیش بینی متفاوت است.

چگونه برای جلوگیری از عود سندرم نفروتیک؟

سندرم نفروتیک در گروه ذهن kliticheskih از علائم ناشی از آسیب به داخل سلول های کلیوی و بافت است. استروئیدها معمولا در پیشگیری و کنترل التهاب و التهاب در یک زمان کوتاه استفاده می شود. استروئیدها کمک برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها. من باید بگویم، استروئید تنها علائم را کنترل و کلیه را درمان نیست.

به منظور جلوگیری از تکرار، ما با استفاده از درمان طب چینی. مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان تعمیر سلول های داخلی و بافت کلیه، بازیابی عملکرد کلیه، بهبود گردش خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و ارائه مواد مغذی لازم کلیه ها. بنابراین، سندرم نفروتیک نمی عود خواهد کرد.

اگر شما هر گونه سوال برای ما، لطفا با vrasom آنلاین ما و یا ترک یک پیام در اینجا و ما همیشه آماده است تا به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب چینی,سندرم مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای حذف مواد مضر داخلی از بدن در نارسایی مزمن کلیوییکی از توابع مهم metabolists pochek- حذف اسید نیتروژن برای حذف مواد مضر در غدد لنفاوی، خون و بافت، خواهد تعادل اسید و باز و دیگر توازن داخلی پشتیبانی می کند. با این حال، هنگامی که یک کلیه آسیب دیده است، و عملکرد خود را به عنوان یک نتیجه از کاهش زباله و مواد سمی در بدن تجمع می یابد. در این مورد، در صورت تاخیر در درمان است وجود ندارد، نارسایی مزمن کلیه (CRF) رخ می دهد. خوب، چگونه به حذف مواد زائد و سموم را از خون به جلوگیری از بیماری مزمن کلیه؟ سپس ما به شما پیشنهاد برخی از پاسخ به شما کمک کند.

1 نوشیدن آب بیشتر:

هر مواد مضر باقی مانده در خون به راحتی گرد هم می آیند و به شکل سنگ کلیه. در این مورد ممکن است به نوشیدن آب بیشتر و برای افزایش ادرار کردن، کمک می کند که به حذف مواد زائد و سموم را از خون تا حدی. نوشیدن آب تازه هر روز می تواند دمای بدن را تنظیم، روان مفاصل و عضلات، ترویج هضم، به اخراج مضر از کلیه ها و بدن.

2 مصرف میوه و سبزیجات تازه:

کلیه ها کار با فیلتر طبیعی و آنها تمیز کردن کلیه ها از زباله و سموم، که در ادرار دفع می شود. خیار، گیلاس و سایر میوه یا سبزیجات برای تخلیه مواد سمی از کلیه ها مفید هستند. خیار دارای خواص مدر که پاک مجرای خروجی مثانه و کلیه ها کمک به حذف سموم از سیستم ادراری. گیلاس ترویج تخلیه مواد سمی از کلیه و می تواند یبوست را تضعیف میکند.

3 فلات غنی از ویتامین B6 است:

ویتامین B6 می تواند تولید اگزالات کنترل و کمک می کند تا برای از بین بردن metabolists داخلی. بسیاری از غذاها حاوی ویتامین B6 غنی است، به عنوان مثال، نان گندم، غلات، حبوبات، آجیل، گوجه فرنگی، مرغ، کبد.

4، محدود کردن استفاده از پروتئین:

پروتئین مصرف بیش از حد افزایش می دهد بار بر روی کلیه ها، و در نتیجه لازم است به منظور محدود کردن پروتئین. در همان زمان آن را به انتخاب یک پروتئین با کیفیت بالا، مانند سفید تخم مرغ، ماهی، شیر، گوشت بدون چربی و دیگران ضروری است.

در اینجا راه حل های طبیعی برای جلوگیری از بدتر شدن کلیه ها و به سرعت پیشرفت نارسایی مزمن کلیه هستند. من باید بگویم، اگر این روش ها توسط درمان های چینی از Osmotherapy پزشکی دارو میکرو چینی تکمیل شود. بنابراین، کلیه ها آسیب دیده بهبود یافته است.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه نوع از محصولات باید اجتناب شودبیماران باید همیشه پیروی از یک رژیم، به دلیل تغذیه مناسب وضعیت کلیه ها تشدید و تسریع پیشرفت بیماری کلیوی. برنامه رژیم غذایی مناسب آنها نیاز دارند. خب، چه غذاهایی باید اجتناب شود برای جلوگیری از آسیب کلیه؟

محصولات باید اجتناب شود:

لازم است به شدت محدود کردن استفاده از سدیم، پتاسیم و فسفر است.

1، لازم است برای جلوگیری از غذاهای غنی از پتاسیم:

غذاهای غنی از پتاسیم به ارمغان می آورد آسیب و صدمه به کلیه ها، از قبیل موز، آب پرتقال و خربزه، بسیاری از حبوبات، محصولات گوجه فرنگی، شیر و شکلات. پتاسیم بالا در خون باعث آریتمی و حتی ایست قلبی.

2، لازم است برای جلوگیری از غذاهای بالا در سدیم:

هنگامی که پخت و پز لازم نیست برای تکمیل وعده های غذایی را با نمک و اجتناب از غذاهای شور، مانند گوشت کنسرو شده، گوشت دودی، تنقلات شور مانند چیپس سیب زمینی، چوب شور و آجیل، کنسرو و یا مواد غذایی منجمد، سس ها و بیشتر.

3 لازم است برای جلوگیری از غذاهای با پروتئین بالا:

پروتئین تولید بسیاری از metabolists در طول metabolists، که باعث افزایش بار بر روی کلیه ها و باعث افزایش کراتینین و اوره. کاهش در مصرف پروتئین اوره خون را پایین می آورد.

4، نظارت بر مصرف مایعات:

هنگامی که آسیب کلیوی مایع بیش از حد می تواند باعث تورم در پاها، دست ها، صورت، و ادم ریوی، تنگی نفس، و غیره مصرف

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم دیالیز CKD ماده 5 امتناعهنگامی که نارسایی مزمن کلیه (CRF) پیشرفت تا 5 درجه است که تا مرحله ترمینال، دیالیز است که معمولا به تصویب رسید برای حذف شرایط خطرناک و زندگی خود حمایت می کنند. اما برنامه بلند مدت ناراحتی دیالیز و عوارض متفاوت است. و به این ترتیب بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه 5CT می خواهید، آن است که آیا ممکن است به رد دیالیز. اگر شما علاقه مند در این موضوع هستند، در خواندن.

در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ماده 5 هیچ ادرار، و تقریبا به توالت رفتن نیست، پس از آن به دیالیز نیاز.

آنوری نشان می دهد که کلیه تقریبا به طور کامل رد و narushёny، کار نمی کند. بنابراین هیچ روش برای بازگرداندن پیوند کلیه به جز کلیه است. اگر آنها دیالیز رد، زباله و سموم مختلف انباشته در خون و آسیب های دیگر ارگان ها و سیستم ها، به عنوان مثال، سیستم تنفسی، سیستم قلبی عروقی، دستگاه گوارش، و غیره و معمولا در عرض یک هفته می میرند.

در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ماده 5 هنوز ادرار کردن، برخی از درمان که برای کمک به کاهش فرکانس از دیالیز و حتی خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. ادرار کردن بدان معنی است که سلول های کلیه خصوصی و بافت تر کار می کنند. درمان مناسب می تواند سلول ها و بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سرکوب التهاب و ترویج کلیه خود شفا. تصفیه خون، توصیه می کنیم درمان ما: تصفیه خون، درمان یعنی برای آلودگی خون است.

تصفیه خون ایجاد شده برای پاک کردن زباله خون و سموم و ایجاد دوش و محیط داخلی تازه. و به این ترتیب آن را ترویج کلیه خود شفا، ارائه می دهد مواد مغذی لازم کلیه ها. پس از مدتی، درمان عملکرد کلیه در برخی speteni بهبود یافته است. و کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

آیا من می توانم دیالیز نارسایی مزمن کلیه ماده 5 امتناع؟ این بستگی به وضعیت tyazhёlosti سلامت و بیماری. اگر شما هر گونه سوال برای ما، ما یک پیام را ترک و یا با دکتر آنلاین ما، و ما خوشحال برای پاسخ به سوالات شما هستند.



:: برچسب‌ها: تصفیه خون,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

با نارسایی مزمن کلیوی ناشی از دیابت: پروتئینوری وجود داردسوالات بیمار:

سلام، دکتر! من به نارسایی مزمن کلیه (CRF)، که دارای روابط نزدیک با دیابت. و در حال حاضر متوجه پروتئین در ادرار، به خوبی پروتئینوری من است که نشان می دهد؟

پاسخ:

امروز، بروز دیابت گرفتن بالاتر و بالاتر، که شده است، بیشتر و بیشتر مردم از دیابت رنج می برند. سال دیابت ناشی از عوارض خطرناک و شدید، از جمله نارسایی مزمن کلیه (CRF). Proteinuriya- یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است. نشت پروتئین دارای روابط نزدیک با تغییرات پاتولوژیک کلیه.

- اختلالات همودینامیک گلومرولی:

قند متابولیک می تواند باعث تحریک فعال شدن فاکتور عروق خونی و افزایش عروق آوران گلومرولی. این می تواند جریان خون به مویرگ ها از افزایش گلومرول میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) را افزایش می دهد، و در جایی که آلبومین ممکن است از خون به ادرار نشت.

- اختلال در غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی:

دیابت پروتئین غشای فیلتراسیون گلومرولی تاثیر می گذارد و بنابراین ممکن است از طریق غشاء به ادرار گسترش دهد.

- کلیه اسیدوز توبولار:

در حالت عادی، پروتئین توسط توبول های کلیوی جذب می شود، و تنها پروتئین بسیار کمی نشت از خون. در دیابت، قند بالا را سرکوب تکثیر سلولهای اپیتلیال از توبول های کلیوی و حتی علت سلول های فیبروز و توانایی خود را برای جذب تاثیر می گذارد. و پروتئین تا nepoglaschenny نشت به ادرار.

- نقض عوامل برای رشد اندوتلیال عروقی:

فاکتور رشد اندوتلیال عروقی ممکن است تولید نفوذپذیری عروق و سلول های اندوتلیال تنظیم. در دیابت، بیشتر از این عوامل تولید و غیره تشدید پروتئین utetki.

پروتئینوری نشان داد که کلیه ها در حال حاضر به شدت آسیب دیده است، و درمان به طوری سریع لازم است، و در غیر این صورت خواهد دیالیز. درمان مرسوم از قبیل استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. ACEI و ARB می تواند به شما کمک کند پروتئینوری از بین بردن، اما آنها می توانند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست.

خوشبختانه، درمان ما بر اساس طب چینی برای حل کاستی از درمان های سنتی و موفقیت جلوگیری از دیالیز. اگر سوالی دارید، ما یک پیام زیر را ترک و با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث بیماران معده در دیالیزدیالیز درمان گسترده رایج است که بیماری مزمن کلیوی (CKD) علاج spepeni است. دیالیز طولانی زندگی و خون خاص مواد خطرناک پاک، و به همین ترتیب بسیاری از بیماران را dialisch. اما دیالیز طولانی مدت باعث عوارض جانبی مختلف است. افزایش شکم اغلب در بیماران تحت دیالیز اطلاع می دهد. آنچه در آن باعث می شود؟

در طول دیالیز، ما باید به تعادل ورودی و خروجی مایع از بیماران و ورودی و خروجی از کلیه همان تعداد است، به طوری که مایع در بدن تجمع نیست، و این است که به راحتی سیال داخلی تجمع در شکم و ریه ها. اگر در طول دیالیز هیچ مایع بیش از حد به نظر می رسد نیست، نفخ و شکمی افزایش بوجود می آیند.

علاوه بر این، در کلیه پلی کیستیک افزایش شکم اغلب رخ می دهد. دیالیز می تواند خون filtravat کلیه جایگزین و حذف مواد زائد و سموم، و در نتیجه، می تواند اشتها بد هفتم، خارش، استفراغ، تهوع، و دورگا را تضعیف میکند. اما برای کیست در کلیه ها، او هر چیزی را انجام نمی دهد. با افزایش براش سرکوب بافت اطراف و غول. وقتی کلیه نتواند، مایع اضافی در شکم و معده را افزایش می دهد، بنابراین تجمع می یابد.

چگونه برای درمان افزایش معده در بیماران تحت دیالیز؟

دیالیز تنها باعث می شود دوش و تابع تازه کلیه، و تنها حذف برخی از مواد مضر، و برای کلیه های آسیب دیده، او هیچ چیزی را نمی کنند. و به همین دلیل است که بسیاری از بیماران نمی خواهید را به دیالیز. اگر شما در این تعداد هستند، ما به شما پیشنهاد درمان موثر ما را امتحان کنید: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. در این فرایند Osmotherapy پزشکی مواد فعال در گیاهان می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون و جلوگیری از استاز خون، به ارائه مواد مغذی کلیه لازم، سلول های آسیب دیده را ترمیم و بافت کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه و بهبود سلامت کلیه ها. به خصوص این Osmotherapy پزشکی می تواند کیست های کلیوی را کاهش دهد.

اگر شما هر گونه سوال، به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی,علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتینفروپاتی دیابتی تبدیل شده است یکی از تهدیدات به سلامت انسان و نفروپاتی دیابتی با سال ها بسیاری از diebetom جدی ایجاد می شود. و بیشتر و بیشتر مردم از این بیماری کلیوی رنج می برند. کارشناسان و پزشکان در حال مطالعه درمان های جدید برای نفروپاتی دیابتی و داروهای جدید. اما تنها درمان در بیمارستان است به اندازه کافی برای درمان و یا بهبود یافته نفروپاتی دیابتی نیست. در اینجا ما چیزی در مورد مراقبت روزانه از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می گویند.

1. کنترل شدید از سطح قند خون: نفروپاتی دیابتی ناشی از سال ها بسیاری از diebetom جدی است. بنابراین، در بیماران مبتلا به این بیماری قند خون اغلب بالا، که سیستم عصبی تاثیر می گذارد، چشم و کلیه ها. کنترل عمومی قند خون: تزریق انسولین برای شام، عبور به مواد مخدر قند خون، ورزش مناسب و مصرف مقدار مناسب از قند (لازم است برای محاسبه مصرف روزانه مورد نیاز شکر مطابق با سطح سلامت و قند خون).

2. کنترل فشار خون بالا: نفروپاتی دیابتی اغلب با فشار خون بالا در افراد مبتلا به این فشار خون اغلب بالا، که باعث آترواسکلروز گلومرولی همراه است. برای کنترل فشار خون بالا می تواند:

A. داروهای ضد فشار خون.

B. انجام ورزش منظم، یعنی بهتر به انجام ورزش های هوازی مانند پیاده روی، آهسته دویدن، تای چی، دوچرخه سواری و شنا و دیگر ورزش های هوازی.

V. رژیم غذایی مناسب و متعادل با مقدار کمی نمک (<6 گرم / D): مصرف مواد غذایی، پیشگیری از فشار خون بالا، به عنوان قارچ و کرفس. predotvraschanie غذا بیش از حد چرب، معمولا مقدار زیادی مواد غذایی از آب.

3. به شدت محدود مصرف پروتئین: مصرف غذاهای حاوی پروتئین با کیفیت بالا و مصرف کربوهیدرات لازم ویتامین

4. Izbezhenie عفونت های مختلف و صدمات: برای بهبود زخم در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی دشوار است.

این متن به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اختصاص داده است. این بیت از مراقبت روزانه برای درمان نفروپاتی دیابتی است. من امیدوارم که ما این بیماری را برای شما نوشته شده است.

اگر شما هر گونه سوال بیشتر برای ما، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است.



:: برچسب‌ها: مراقبت از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

مواد غذایی برای نفروپاتی دیابتیهمه ما می دانیم که یک رژیم غذایی روزانه، نقش مهمی در زندگی ما، به ویژه زندگی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دارد. در جهان امروز بسیاری از مردم از نفروپاتی دیابتی رنج می برند. همه ما می دانیم که علاوه بر درمان موثر، تغذیه مناسب نیز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مهم است. تا آنجا که ما می دانیم، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی یک رژیم غذایی مورد نیاز سخت است. بنابراین، آنچه که می خورند خوبی برای سلامت خود را؟ بعد، ما به شما، پاسخ تفصیلی را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند. توجه به اصول زیر، لطفا:

مواد غذایی برای نفروپاتی دیابتی دارای چهار اصول به شرح زیر.

1. با کیفیت بالا gipoproteinovaya رژیم غذایی

پروتئین اضافی می تواند بار از کلیه را افزایش می دهد، بنابراین بیماران نیاز به کنترل میزان مصرف پروتئین. در زندگی روزمره، سعی کنید به خوردن پروتئین های گیاهی و مواد غذایی اصلی را محدود کند. و همچنین شما می توانید کمی شیر، ماهی و گوشت بدون چربی داشته باشد، چرا که این محصولات پروتئین حیوانی.

2. کم تغذیه چربی

حرارت و مکمل های غذایی برای نفروپاتی دیابتی باید به مقدار مناسب و معقول. اگر مقدار nedotatochno گرما، کراتینین و اوره ممکن است افزایش یابد. و هنگامی که مقدار حرارت بیش از حد، آن را بد برای قند خون خود را. بیماران باید رشته فرنگی و رشته فرنگی بخورند.

3. غذا Malofosforistye

دکتر معمولا بیماران منع داخلی از حیوانات است، به عنوان مغز، کبد، کلیه ها، و چند میوه های خشک مانند دانه کدو تنبل، و غیره وجود دارد

اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما می توانید آنها را از طریق ایمیل یا تماس hospitalkidney@yandex.ru + 86-311-89261580 بفرستید و ما سوالات خود را در اسرع وقت کمک ممکن .Rady شما پاسخ دهد. روز خوبی داشته باشید!



:: برچسب‌ها: تغذیه , نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پتاسیم بالا در خون آیا تهوع با نارسایی مزمن کلیویتهوع ارتباط نزدیکی با پتاسیم بالا در خون در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه (CRF)؟ بله، آن را ندارد. چگونه بالا پتاسیم در خون می تواند تهوع در نارسایی مزمن کلیه شود؟ چگونه به راحتی تهوع؟ خوانده شده در.

چگونه بالا پتاسیم در خون می تواند باعث تهوع؟

پتاسیم یک ماده مهم که کنترل اعصاب و عضلات است. پتاسیم عادی در خون پشتیبانی ریتم طبیعی قلب، و حفظ تعادل مایعات و الکترولیت، PH خون تنظیم می کند. پتاسیم نورم krovi- 3.5-5.5 میلی گرم / L. کلیه کمک به عادی پتاسیم در خون اما در CRF آسیب دیده کلیه می تواند پتاسیم اضافی را حذف کنید، و پس از آن است هیپرکالمی وجود دارد. هیپرکالمی به راحتی باعث تهوع، ضعف، بی حسی و پالس کند، و دیگران است.

چگونه به راحتی تهوع با نارسایی مزمن کلیوی؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه و همودیالیز بسیار بالا در پتاسیم مورد نیاز است. اما پس از پتاسیم دیالیز در خون یک بار دیگر بالا می برد. لازم است برای محدود کردن مواد غذایی بالا در soderzhaeniem پتاسیم، مانند آوکادو، موز، میوه های خشک، کیوی، انبه، پرتقال و آب پرتقال، پاپایا، آب آلو، کدو تنبل، سیب زمینی و سیب زمینی سرخ کرده، و غیره اجتناب از نمک.

به خصوص، تعمیر سلول ها و بافت از کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه طب چینی. ما نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت چین نگه درمان های مختلفی خاص، که شامل داروهای میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، حمام آبگرم، انما درمان وبسایت های کوان، فتیلهگذاری، طب سوزنی، ماساژ و دیگران است. آنها می توانند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون و بهبود عملکرد کلیه ها برای حذف سطوح پتاسیم اضافی می باشد. و به این ترتیب تضعیف تهوع.

اگر شما هر گونه سوال برای ما در مورد CRF و یا درمان ما، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید. و ما همیشه شاد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب چینی, علائم نارسایی مزمن کلیه,تهوع ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از عوارض نفروپاتی فشار خونفشار خون بالا nefropatiya- یک نتیجه از فشار خون بالا در دراز مدت، به عنوان مثال، فشار خون در دراز مدت باعث اختلال در کلیه و نفروپاتی فشار خون بالا. وقتی نفروپاتی فشار خون بالا توسعه، باعث عوارض مختلف و مشکلات دیگر. خب، چه عوارض در نفروپاتی فشار خون بالا؟ و چگونه آنها را جلوگیری از؟

عوارض نفروپاتی فشار خون بالا چیست؟

1 مشکلات قلبی:

مشکلات قلبی - عوارض نفروپاتی فشار خون بالا و تاثیر بزرگی بر پیش آگهی است. این مشکلات شامل ترک هیپرتروفی بطنی، نارسایی قلبی، آنژین صدری و دیگر. همه این مشکلات تهدید کننده زندگی در بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا.

2، قلبی - عروقی عوارض:

عوارض رایج ترین خونریزی در مغز و سکته مغزی.

3، آترواسکلروز شبکیه: ثبات فشار خون بالا نیز ممکن است شبکیه آترواسکلروز شود. معمولا، شبکیه متناسب با شدت آترواسکلروز با فشار خون بالا است.

چگونه می توانم جلوگیری از عوارض ناشی از نفروپاتی فشار خون بالا؟

1، به طور موثر کنترل فشار خون:

فشار خون بالا Nekotrolirovannaya - این دلیل اصلی است. اگر شما فشار خون بالا را کنترل کنید، نفروپاتی فشار خون بالا است که هنوز هم رو به وخامت. عوارض عروقی، تصلب شرایین شبکیه - آن را به کنترل فشار خون بالا برای جلوگیری از بیماری های قلبی، قلب لازم است.

2، بهبود وضعیت کلیه ها:

کلیه پاسخ به حذف مواد زائد و سموم. هنگامی که نقض زباله کلیه ها و مواد مضر در خون تجمع می یابد. بهبود ضایعات کلیوی ممکن است از خون و بدن برداشته می شود.

اگر سوالی دارید، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک هستند!



:: برچسب‌ها: علائم نفروپاتی فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای حذف مواد زائد و سموم را از خون بدون دیالیزبه طور معمول، کلیه ملاقات زباله تمیز و سموم را از خون به حذف مواد مضر از ارگانیسم های مختلف. هنگامی که آسیب کلیه سموم و matabolisty مختلف در خون تجمع می یابد. گردش خون آنها را تحت تاثیر قرار تقریبا همه از غول و سیستم های. با عملکرد کلیوی میزان فیلتراسیون گلومرولی uhusheniem (GFR). هنگامی که GFR کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه / 1،73m2، دیالیز مورد نیاز است. اما زمانی که GFR بالا 15 میلی لیتر / دقیقه / 1،73m2 چگونه به حذف مواد زائد و سموم را از خون بدون دیالیز؟

GFR بالا 15، دیالیز توصیه نیست، چرا که برنامه دیالیز کمک می کند تا محافظت از عملکرد کلیه است. سپس شورای درمان طب چینی برای حذف مضر و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

-Nozhnaya حمام:

Leather- آن را یکی از ارگان های سم زدایی است. مواد مضر از راه دور از طریق منافذ در طول عرق کردن. حمام درمانی خاص به نوع 2 در ما بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت چین: برای کل بدن حمام پا و گل حمام. مواد تشکیل دهنده فعال در آب برای کمک به تعمیر و ترمیم سلول های آسیب دیده و بافت کلیه است. علاوه بر این، حمام پزشکی می تواند گردش خون توسط گشاد عروق خونی سرعت بخشیدن و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

انما:

انما کمک می کند تا حذف زباله و سموم از دستگاه گوارش.

درمان وبسایت های کوان:

وبسایت های کوان درمان با استفاده از پوست، حذف مواد مضر و ایجاد گردش خون، بهبود توانایی خود در کلیه ها.

به منظور پاک کردن خون، برای بار اول شما نیاز به بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما یک سوال، به ما یک پیام زیر را ترک و یا ارسال hospitalkidney@yandex.ru pochite و ما خوشحال به شما کمک هستند!



:: برچسب‌ها: طب چینی,درمان نارسایی مزمن کلیه,حمام ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه نوع از محصولات باید اجتناب شود برای جلوگیری از آسیب کلیهبیماران باید همیشه پیروی از یک رژیم، به دلیل تغذیه مناسب وضعیت کلیه ها تشدید و تسریع پیشرفت بیماری کلیوی. برنامه رژیم غذایی مناسب آنها نیاز دارند. خب، چه غذاهایی باید اجتناب شود برای جلوگیری از آسیب کلیوی؟ خوانده شده در.

محصولات باید اجتناب شود:

لازم است به شدت محدود کردن استفاده از سدیم، پتاسیم و فسفر است.

1، لازم است برای جلوگیری از غذاهای بالا در سدیم:

هنگامی که پخت و پز لازم نیست برای تکمیل وعده های غذایی را با نمک و اجتناب از غذاهای شور، مانند گوشت کنسرو شده، گوشت دودی، تنقلات شور مانند چیپس سیب زمینی، چوب شور و آجیل، کنسرو و یا مواد غذایی منجمد، سس ها و بیشتر.

2، لازم است برای جلوگیری از غذاهای غنی از پتاسیم:

غذاهای غنی از پتاسیم به ارمغان می آورد آسیب و صدمه به کلیه ها، از قبیل موز، آب پرتقال و خربزه، بسیاری از حبوبات، محصولات گوجه فرنگی، شیر و شکلات. پتاسیم بالا در خون باعث آریتمی و حتی ایست قلبی.

3 لازم است برای جلوگیری از غذاهای با پروتئین بالا:

پروتئین تولید بسیاری از metabolists در طول metabolists، که باعث افزایش بار بر روی کلیه ها و باعث افزایش کراتینین و اوره. کاهش در مصرف پروتئین اوره خون را پایین می آورد.

4، نظارت بر مصرف مایعات:

هنگامی که آسیب کلیوی مایع بیش از حد می تواند باعث تورم در پاها، دست ها، صورت، و ادم ریوی، تنگی نفس، و غیره مصرف

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

برخی از راهنمایی در مورد تغذیه برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوسبرای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، تغذیه پیوند حیاتی در روند پیشگیری و درمان است. قدرت صحیح و علمی می تواند به نفریت لوپوس جلوگیری، علاوه بر این، آن است که بهترین اثر. از آنجا که بیماران مختلف داشته بیماری های مختلف، هر بیمار باید یک نوع رژیم غذایی در نظر دارد برای بازگرداندن حالت این بیماری است. بعد، ما به شما برخی از مشاوره را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند.

اول، پزشکان به طور کلی بیماران مبتلا به نفریت لوپوس هستند غذاهای مثل قارچ، کرفس، اسفناج، انجیر، و غیره وجود دارد منع از آنجا که این مواد غذایی ممکن است بیماری را تشدید کند. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نفریت لوپوس باید برای جلوگیری از محصولات دریایی، از آنجا که اکثر بیماران مبتلا به آلرژی. اگر آنها غذاهای دریایی خوردن، آنها ممکن است آلرژیک، و در پایان یک بیماری جدی بود.

در مرحله دوم، به عنوان مبتلا به نفریت لوپوس، بیماران اغلب دیگر هورمون و مواد مخدر، آنها ممکن است فاقد ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، کلسیم و روی را، سپس آن را باید مانند یک وعده غذایی که مواد مغذی هستند.

1. غذاهای غنی از ویتامین B، شامل غلات، حبوبات، جگر، سیب زمینی، سبزیجات برگ سبز.

2. غذاهای غنی از ویتامین C، شامل کلم بروکلی، کلم، فلفل سبز، پرتقال، توت فرنگی، و غیره

3. غذاهای غنی از ویتامین D، شامل تخم مرغ، کره، شیر، ماهی، و غیره

4. غذاهای غنی از کلسیم شامل شیر، محصولات لبنی، کلم، و غیره

5. غذاهای غنی از روی عبارتند از مرغ و yaytsy.

به طور خلاصه، بیماران مبتلا به نفریت volchanichnym نیاز به مصرف غذای کافی، انجام کار زیاد نیست. اما بیماران مبتلا به التهاب مفاصل نمی تواند حرکت کند، آنها باید نور خورشید اجتناب و جلوگیری از عفونت. بیماران مبتلا به چالش جسمی و روانی، می خواهم به پیروزی در این نبرد، آنها نیاز به حفظ روحیه ی خوب، و بهبود وضعیت بیمار.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق تلفن + 86-311-89261580 یا hospitalkidney@yandex.ru پست الکترونیک و یا اسکایپ: hospital.kidney.



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,راهنمایی در مورد تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 873
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آب آلبالو اگر برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مفید استبه عنوان یک قاعده، آب آلبالو حاوی آنتی اکسیدان غنی، کربوهیدرات ها، پروتئین و مواد معدنی مختلف است که کمک به حفاظت در برابر عفونت های ادراری، سنگ کلیه، التهاب، و غیره آب قره قاط خوب برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است؟ خوانده شده در لطفا.

سندرم نفروتیک با نشانه های متفاوت، مانند پروتئین، ادم، hypoproteinemia و چربی خون مشخص می شود. مواد مخدر، مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی، کمک خواهد کرد که علائم و عوارض را کنترل کنید. علاوه بر این، چربی خون بالا خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. آب قره قاط کمک می کند تا در این.

- مبارزه با عفونت:

غنی از آنتی اکسیدان، آب آلبالو کمک می کند تا به سرکوب برخی گونه های هموفیلوس آنفلوآنزا برای جلوگیری از عفونت های دستگاه تنفسی و عفونت های دستگاه ادراری.

- جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی:

آب قره قاط می تواند رادیکال های آزاد در خون خنثی، برای متوقف کردن آنها از آسیب رساندن به علائم و اندام مانند قلب، که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. علاوه بر این، آن را نیز امکان آترواسکلروز را کاهش می دهد.

- Izbagat سنگ کلیه:

آب قره قاط حاوی مقادیر زیادی از اسیدهای آمینه، که می تواند جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه کمک و بهبود سلامت کلیه ها.

آب قره قاط نیز کمک می کند به تقویت سیستم ایمنی بدن و سیستم اسکلتی، بهبود پوست و سایر علائم شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

اگر چه آب آلبالو به ارمغان می آورد بسیاری از استفاده، اما آن را به نوشیدن در حد متوسط ​​لازم است. اگر شما می نوشند بیش از حد، ممکن است ناراحتی معده، اسهال، افزایش قند خون، و غیره

اگر شما سوال، ما یک پیام را ترک زیر تماس بگیرید و یا + 86-311-89261580 ما کمک به شما خوشحال هستند.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

برخی از بیماران از ارتفاع کراتینین پس از مصرف دارو برای فشار خون بالا شکایت می کنند. خب فشار دارو برای افزایش کراتینین در خون؟ خوانده شده در اگر شما علاقه مند به این سوال هستند.

داروها برای فشار خون بالا:

- دیورتیک کمک به حذف سدیم و آب اضافی از بدن، و فشار خون تا پایین تر است.

- ACEI به معنای مهار کننده های آنزیم مبدل آنژیوتانسین. و ACEI کمک استراحت و گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون و کاهش فشار krovyannoe بالا.

- ARB نیز فشار خون با مسدود کردن عمل آنژیوتانسین II را کاهش می دهد.

- مسدود کننده های کانال کلسیم، کلسیم کاهش فشار بر روی عروق خونی.

بالا بردن کراتینین در خون چه vyzyyvaet؟

بلند مدت خسارت فشار خون بالا عروق خونی، و در نتیجه پروتئین و قرمز خون سلول، که باید خون را به ادرار را از خون نگه دارید. این باعث اختلال در سیستم فیلتراسیون کلیوی و باعث بیماری کلیوی شدید. هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 50٪، سطح افزایش کراتینین است.

دیورتیک افزایش دفع ادرار و می تواند دست دادن آب بدن می شود. وقتی دست دادن آب بدن افزایش کراتینین.

ACEI در گلومرول را کاهش می دهد فشار و جریان خون به کلیه ها را کاهش می دهد، و جریان خون به طوری کمتر کلیه و غیره کراتینین از بدن حذف نیست و کراتینین بالا رخ می دهد.

اگر شما یک کراتینین بالا، لازم است به موقع یک دکتر برای کمک به پرداخت.

کراتینین را به حساب، چرا که کراتینین بالا ثابت است اغلب نشان می دهد آسیب شدید کلیه لازم است. برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: کراتینین,پزشکی برای فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 704
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیوی با افزایش کراتینین 9 سال چگونه برای کنترلنام: تیم Daiana

سن: 10

جنسیت: زن

شهروندی: قزاقستان

2015 ژانویه 16 تیم Daiana با مادر برای درمان بیشتر به بیمارستان Shijiazhuang شرکت نفروپاتی آمد. اگر چه او تنها 10 سال سن، او در حال حاضر از بیماری کلیوی برای بیش از نه سال رنج می برد.

تاریخ شخصی:

9 سال و 6 ماه پیش طعم خود را در بیمارستان محلی خود نشان می دهد که پروتئین + سرم کراتینین از 50 میلی مول / L. سپس دکتر مادر به او گفت که او به او اجازه دهید خلاص شدن از شر عفونت و ارائه استراحت کافی.

7 سال پیش، آزمون نشان می دهد که پروتئین ++ کراتینین 200 مول / L، اسید اوریک 230 mmol / L و هیدرونفروز گسترش حالب راست راست سپس مقاطع بر اساس این داده ها و علائم اعطا شد، دکتر گفت که او از گلومرولونفریت مزمن، مزمن رنج نارسایی کلیه، هیدرونفروز در سمت راست گسترش حالب راست، بنابراین او یک کار در زمان و حذف کلیه حق و حالب راست.

یک ماه پیش، او یک سردرد و سرگیجه به دلیل سرد بود. در این زمان، آزمون نشان می دهد که پروتئین + 2، سرم کراتینین 600 umol / L، اوریک مول / L اسید 580، فشار خون 145 / 90mmHg. بنابراین دکتر توصیه می شود که او را دیالیز، 2 بار / هفته. اما بسیاری از کمک وجود دارد و کاهش حجم ادرار در هر 300ml / 24 ساعت.

به منظور به دنبال درمان بیشتر، او با مادر خود به بیمارستان ما در 2015 ژانویه 16 تجزیه و تحلیل g.Posle رفت، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او بود.

طرح درمان:

تغذیه: رژیم غذایی کم نمک، چربی، پورین و kaliy.nado را پروتئین با کیفیت بالا.

با توجه به برخی از دارو برای از بین بردن علائم مانند اسید اوریک بالا.

چند دارو منحصر به فرد چینی برای محافظت از عملکرد کلیه و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر فراهم می کند. از جمله انما درمان، حمام پا و داروهای میکرو چینی Osmotherapy فشرده گرم است.

علاوه بر این، آن را مخلوط Meykan ما را به ترویج گردش خون و بهبود ایمنی طول می کشد.

پس از آن روز درمان، آن است که در حال حاضر کنترل این بیماری است. علاوه بر این، آن را تا حد زیادی بهبود عملکرد کلیه است.

اگر او می تواند در درمان اصرار دارند که او می تواند یک زندگی بهتر بدون دیالیز داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید با ما ترک یک پیام و یا تماس با آنلاین vrachom.My ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: تاریخ بیمار,کنترل بالا کراتینین,برای درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان بیماران مبتلا به کراتینین بالا بدون دیالیز احساسهنگامی که کراتینین در خون افزایش یابد به درجه خاصی (در بالا 7.7 از mg / dl)، دیالیز است که معمولا برای جلوگیری از شرایط خطرناک مورد نیاز است. دیالیز است یک کلیه مصنوعی، جایگزین آسیب دیده کلیه حذف زباله و مواد سمی را از خون است، اما او در هیچ شرایط است برای ترمیم و بازیابی عملکرد کلیه و حتی تصویب طولانی مدت دیالیز اثرات مختلف dobochnye و عوارض، مانند گرفتگی عضلانی، خارش پوست، نارسایی قلبی و است غیره به خصوص زمانی که دیالیز شروع می شود، شما باید او را تمام عمر خود را در اکثر موارد. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران به شدت دیالیز رد. همچنین بیماران مبتلا به کراتینین بالا بدون دیالیز احساس؟

کراتینین بالا نشان می دهد که خون زباله بسیار و سموم را از گردش خون است، و آنها بد دیگر ارگان ها و سیستم های تاثیر می گذارد، و به همین ترتیب باعث علائم و ناراحتی های مختلف.

- تهوع و استفراغ:

افزایش اوره (پروتئین metabolists) باعث استفراغ و تهوع.

- ضعف و خستگی:

ضعف و خستگی اغلب به علت کم خونی کلیه immyut. وقتی کلیه آسیب کلیوی می کند اریتروپویتین به اندازه کافی، که به تولید سلول های قرمز خون و کم خونی کمک تولید نمی کند، به اصطلاح. به خصوص، غلظت بالایی از مواد مضر خواهد زندگی گلبول قرمز را کوتاه کند. در ضعف کم خونی، خستگی، پوست فقیر، تنگی نفس، سردرد، و غیره به راحتی بوجود می آیند.

- سردرد:

کم خونی، فشار خون بالا (فشار خون بالا) و بی خوابی نیز می تواند موجب سردرد گردد.

- ادم قوی:

کلیه های آسیب دیده می تواند مایع اضافی را حذف کنید، و پس از آن در بدن باقی می ماند و باعث تورم در پاها، بازوها، صورت و حتی کل بدن است.

علاوه بر این، مشکلات مغز استخوان، بی اشتهایی، نارسایی قلبی، تکرر ادرار، احساس هر، درد شکم و دیگران ممکن است رخ دهد. در موارد شدید، کما می توانید.

و تا زمانی که افزایش در کراتینین سرم، من به شما توصیه به دکتر برای کمک مشورت کنید. در واقع، روش های مختلفی برای تصفیه خون، به جز دیالیز درمان وبسایت های کوان، انما، hemofiltration، hemodiafiltration، پلاسما، immunoadsorption و دیگران وجود دارد. آنها نه تنها خون از مضر پاک، بلکه عملکرد کلیوی تعمیر.

برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از استفراغ در نارسایی مزمن کلیویچگونه برای جلوگیری از استفراغ هنگامی که شکست hronichkskoy Poczesna؟ استفراغ - ناراحتی های روده از نارسایی مزمن کلیه (CRF) و به خصوص در صبح - این یکی از دستگاه گوارش است. استفراغ نه تنها باعث کاهش کیفیت زندگی، بلکه بیماران مورد نیاز برای به دست آوردن مواد مغذی کافی مانع. و پس از آن بسیار مهم است برای کنترل استفراغ. ادامه مطلب.

Prichny CRF استفراغ:

در حقیقت هیچ ارتباط مستقیم بین دستگاه گوارش و نارسایی مزمن کلیه وجود دارد، اما کلیه ها کار filtorami و از بین بردن ضایعات و سموم را از خون. هنگامی که آسیب کلیوی زباله و سموم مختلف در خون، که باعث ناراحتی معده و روده جمع.

اوره - یکی از متابولیت، که توسط کلیه ها در حالت عادی حذف شده است، اما در CRF اوره در خون تجمع می یابد و باعث تحریک اوره تجمع معده - روده و وادار به استفراغ.

چگونه برای جلوگیری از استفراغ در نارسایی مزمن کلیوی؟

آن را به کنترل سطح اوره، چرا که استفراغ ارتباط نزدیکی به سطح اوره لازم است.

Mochevina- است متابولیت از مصرف پروتئین و پروتئین باید قبل از دیالیز کاهش می یابد. اگر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در حال حاضر مصرف دیالیز، به مصرف پروتئین بیشتر به مکمل پروتئین utechennyh در طول پروتئین لازم است.

اوره کلیه در ادرار حذف، بنابراین نوشیدن آب کمک می کند تا شل استفراغ.

اما راه حل نهایی: برای بهبود عملکرد کلیه است.

دیالیز و پیوند کلیه در بیماران مبتلا به نیاز به نارسایی مزمن کلیه برای مرحله نهایی، به دلیل کلیه خود را به طور کامل narushёny و کار نمی کند. اما برای کسانی که با نارسایی مزمن کلیه در مراحل اولیه و متوسط ​​است فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه و کاهش اوره وجود دارد.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، لطفا با پزشک آنلاین و یا پست الکترونیکی ما: hospitalkidney@yandex.ru.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه,استفراغ,توقف استفراغ ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه روشی برای نارسایی مزمن کلیویبرای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه (نارسایی مزمن کلیه) زندگی سخت است اغلب. برای این ابزار مختلف و varienty متفاوت است.

دیالیز:

دیالیز - یک ابزار عمومی گسترده در درمان نارسایی مزمن کلیوی. دیالیز به بیماران کمک میکند برای تمیز کردن خون و کاهش علائم و ناراحتی است. با این حال، هیچ کاری نمی کند برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. به خصوص دیالیز وابستگی باعث می شود بیماران به طور منظم برای زندگی به زندگی دریافت دیالیز.

بیماران دیالیز با نارسایی مزمن کلیوی نیاز به گسترش امید به زندگی. معمولا تنها دیالیز ESRD را. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در مراحل اولیه اغلب sradstva دیگر برای بازگرداندن عملکرد کلیه را انتخاب کنید.

پیوند کلیه:

Transplanttsatsiya کلیه (پیوند کلیه) - یکی دیگر از گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه است. پیوند کلیه است که اغلب در نظر گرفته vybromom ایده آل است، اما برای این بیماران با غلظت IgA-نفروپاتی و فاصله کانونی پیوند سگمنتال گلومرولو می افتد، و بعد از یک عملیات پیوند کلیه دوباره مشکلات با کلیه وجود دارد. برخی از بیماران بعد از عمل جراحی درد و رنج موفق از نارسایی کلیه بین.

سلول های بنیادی:

سلول های بنیادی متفاوت از دیالیز و کلیه پیوند است، آن دارو اروپا و چین متصل می شود. پزشکی Pretrapaty اروپا گرفته شده برای کاهش علائم و عوارض، و آسیب دیده را ترمیم سلول ها و بافت طب چینی گیاهی، بهبود عملکرد کلیه است. هر دو با هم پزشکی برای بهبود وضعیت کلیه ها.

HPN- این مرحله ترمینال از بیماری مزمن کلیه و آن را به منظور جلب پیشرفت نارسایی مزمن کلیه دشوار است. و پس از آن بسیار مهم برای جلوگیری از نارسایی مزمن کلیه است.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کمک به بیماران تحت دیالیز مایع اضافی داخلی از بدن حذف کنمکلیه های سالم کمک کند تعادل اینترکام پشتیبانی مایع اضافی. با این حال، زمانی که کلیه ها دور ریخته آسیب دیده کلیه ها قادر به پشتیبانی از این تعادل نیست، و در این مورد مایع اضافی تجمع در بدن است. سپس دیالیز مورد نیاز است برای کاهش تورم و حذف مایع اضافی از بدن است. ادامه مطلب.

هنگامی که یک تجمع قوی از مایعات در بدن چه اتفاقی می افتد؟

اگر شما یک تجمع قوی از مایعات در بدن و در حال حاضر مصرف دیالیز، دیالیز باعث می شود شما diskomfurtnym. در طول دیالیز، فشار خون قطره، و حتی می باشد سرگیجه یا غش، گرفتگی عضلانی، سردرد، تهوع، و غیره وجود دارد تجمع مایع در بدن نیز باعث تورم در پا، دست، صورت، ریه ها و حتی کل بدن، تنگی نفس و مشکلات قلبی شدید.

چگونه برای جلوگیری از احتباس آب در بیماران تحت دیالیز؟

1 از مصرف نمک آلی از رژیم غذایی:

استفاده از نمک باعث می شود شما تشنه، و بسیار آسان برای نوشیدن آب بیشتر و حفظ بیشتر مایع در بدن است. کلیه های سالم می تواند نمک اضافی را حذف کنید، و کلیه های آسیب دیده می توانید نمک و مایع تعادل نیست. و پس از آن لازم است به شدت مصرف نمک را محدود از رژیم غذایی.

2 را انتخاب کنید میوه ها و سبزیجات تازه:

میوه ها و سبزیجات تازه ها معمولا حاوی مایع غنی و کمک می کند تا برای تحریک کلیه و ترویج ادرار کردن مکرر، از جمله انگور، هندوانه، کاهو و خربزه.

3 دیورتیک:

دیورتیک ها، تکرر ادرار و تضعیف تورم. علاوه بر این، برخی از غذاها و گیاهان دیورتیک طبیعی، مانند مارچوبه، چای سبز، قاصدک، چغندر، جعفری، و غیره هستند

4، طب چینی:

مایعات بدن Zadderzhki ها دیگر درمان های طب چینی، مانند ماساژ، طب سوزنی و داروهای میکرو چینی Osmotherapy درمان می شود. آنها می توانند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون، افزایش جریان خون به کلیه ها، به ارائه مواد مغذی لازم کلیه ها. بنابراین، کلیه های آسیب دیده تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: طب چینی,حذف مایع اضافی ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا می توانم دارچین کمک به کاهش کراتینین خوندارچین می تواند به کاهش سطح کراتینین در خون کمک کند؟ دارچین دارای ارزش فراوانی پزشکی و جلوگیری از نارسایی مزمن کلیه (CRF) و تقویت دولت از کلیه کمک می کند. خوب دارچین سطح کراتینین در خون را کاهش می دهد؟

تا کنون، هیچ مطالعه که نشان داده اند که دارچین کراتینین به حالت عادی کاهش می دهد وجود دارد. اما در نفروپاتی دیابتی، آن کمک می کند تا کنترل شرایط این بیماری است. نفروپاتی دیابتی است با اشاره به بیماری کلیوی ناشی از دیابت در دراز مدت. خون بالا سلولهای خسارت قند کلیه دائمی و بافت. و در نتیجه، در کنترل قند خون مهم برای محافظت از عملکرد کلیه و کاهش کراتینین خون. دارچین کمک می کند تا کنترل کراتینین خون و کند کردن پیشرفت نفروپاتی دیابتی.

افزایش کراتینین به دلیل بدتر شدن عملکرد کلیه، و بنابراین به منظور کاهش کراتینین از ریشه، به تقویت عملکرد کلیه لازم است. در سلول های کلیه آسیب دیده، سه نوع وجود دارد: سالم، آسیب دیده و سلول های مرده. ما هیچ چیز را برای بافت در حال حاضر مرده انجام نیست، اما ما می توانیم سلول های آسیب دیده تعمیر و بازگرداندن عملکرد خود، بهبود عملکرد کلیه. برای این منظور، ما انجام روش های مختلف درمان طب چینی: داروهای میکرو چینی Osmotherapy، درمان وبسایت های کوان، انما، حمام پا، حمام درمانی برای کل بدن، decoctions، طب سوزنی، فتیلهگذاری، ماساژ و دیگران است. آنها می توانند گردش خون تسریع، افزایش جریان خون به کلیه ها، آسیب دیده را ترمیم سلول ها و بافت کلیه، بهبود عملکرد کلیه و ارائه مواد مغذی لازم کلیه ها.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کراتینین، ما یک پیام را ترک زیر تماس بگیرید و یا + 86-311-89261580 و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک می !!!



:: برچسب‌ها: کراتینین,دارچین,بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

به طور موثر لیزینوپریل کاهش فشار خونخوش آمدید، شوهر من است مرحله CKD 4. و دکتر خود را به او لیزینوپریل برای کاهش فشار خون. او گفت اگر فشار خون بدتر می شود، دیالیز مورد نیاز است. لطفا نشان می دهد که چگونه می توانید به ما کمک.

با توجه به آسیب به عملکرد کلیه، فشار خون بالا شایعترین علائم بیماری کلیه است. اگر kontrolirrovat نیست، فشار خون بالا بیشتر آسیب کلیه ها و سرعت بخشیدن به زوال به نارسایی کلیه. بنابراین، شما باید توجه بیشتری به آن پرداخت.

مهار کننده های ACE (آنزیم مبدل آنژیوتانسین) است که اغلب برای کاهش davleniya.Eto می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، به منظور بهبود مقدار خون کمک می کند که محافظت از کلیه ها از فشار خون بالا استفاده می شود. لیزینوپریل یک نوع مهار کننده های ACE. همانطور که با هر نوع مواد مخدر، لیزینوپریل دارای عوارض جانبی مانند سرفه، خستگی، ضعف عضلانی، سرگیجه، تهوع و استفراغ، و غیره.

در طب سنتی چینی، درمان فشرده گرم نیز اغلب استفاده می شود، آن را به عنوان فشار خون، نه تنها کمتر است، بلکه برای بهبود عملکرد کلیه است. این درمان می تواند رگ های خونی گسترش به پایین آوردن فشار خون. همچنین می تواند یک واکنش التهابی در کلیه به منظور کاهش آسیب بیشتر مهار کند.

علاوه بر این، این درمان ممکن است تخریب از ماتریکس خارج سلولی باعث جلوگیری از فیبروز کلیوی .علاوه بر مهم ترین این است که آن را می توانید کلیه آسیب دیده بازگرداند. تا عملکرد کلیه بهبود یافته است، فشار خون افت خواهد کرد، و شوهر خود را دیالیز اجتناب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا از ارسال ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru. nephrologists ما به شما یک برنامه درمانی دقیق تر پس از تجزیه و تحلیل جامع .Rady به شما کمک می دهد.



:: برچسب‌ها: طب چینی,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

محصولات طبیعی برای افزایش دفع ادرار و کاهش کراتینین بالاسطح بالا ثابت کراتینین در عملکرد کلیه krovi- و زوال کلیه. بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب از کراتینین بالا رنج می برند. در این مقاله، نوشتن برخی از محصولات طبیعی برای افزایش دفع ادرار، که کاهش کاهش می یابد.

رژیم غذایی مناسب نقش مهمی در کاهش کراتینین، و افزایش دفع ادرار دارد. میوه های مفید، مانند لیمو، زغال اخته، خربزه و هندوانه می تواند ادرار کردن مکرر شود. اگر چه آب آلبالو بسیار خوبی برای دستگاه ادراری است، آن ادرار را افزایش می دهد. اگر مشکل با کراتینین، به من ارسال نتایج تحلیل و یا چت با دکتر آنلاین ما لازم است.

علاوه بر این، محصولات مفید شامل آن دسته از محصولات، از جمله پیاز، کاهو، کلم، گل کلم، هویج، زغال اخته، تربچه، کلم، شلغم و خیار. به خصوص غذاهای غنی از امگا 3، نیز انتخاب خوبی برای شما غنی از ویتامین!

به طور کلی، به محدود کردن استفاده از پروتئین، فسفر، پتاسیم، سدیم و لازم است.

اگر شما هر گونه سوال بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru و ما شما را اولین بار پاسخ دهد.



:: برچسب‌ها: قدرت CRF,افزایش دفع ادرار و کاهش کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه پیش بینی CRF بستگی داردنارسایی مزمن کلیه (CRF) بد برای سلامت انسان است، و بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه نیاز به درمان به موقع برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها. خب، چه عواملی پیش آگهی بیماری مزمن کلیه را تحت تاثیر قرار؟

مطالعات نشان داده اند که پیش بینی CRF به عوامل زیر بستگی دارد:

1، بیماری اولیه کلیوی:

بیماری اولیه کلیوی دارای ارتباط نزدیک با پیش بینی CKD.

2 عفونت ها:

عفونت های مختلف را تحت تاثیر قرار پیش بینی CRF، از جمله عفونت های دستگاه تنفسی و عفونت های دستگاه ادراری.

3، انسداد دستگاه ادراری

4 تصویب داروهای نفروتوکسیک.

5، نارسایی قلبی و فشار خون بالا کلیه را به طور مستقیم آسیب کلیه ها و بدتر پیش آگهی بیماری مزمن کلیه.

6 اختلالات الکترولیت.

درمان فعال و موثر کمک می کند تا برای بهبود پیش آگهی بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه. خب پیش بینی ulushit و طول عمر؟

1، علائم کنترل و عوارض:

علایم شدید و عوارض پیش بینی های خود به شدت vlyayut، و در نتیجه آن را به آنها کنترل ضروری است.

2، دارو میکرو چینی Osmotherapy:

داروهای میکرو چینی Osmotherapy است با اشاره به فشرده سازی داغ خارجی با استفاده از گیاهان چینی ماشین اسمز. مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان در کار و کلیه آسیب دیده است. آنها می توانند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون، افزایش جریان خون به کلیه ها، از بین بردن ایسکمی و هیپوکسی در کلیه به حذف استاز خون، ماتریکس خارج سلولی، برای بازگرداندن ساختار کلیه ها و بهبود عملکرد خود. و در نتیجه بهبود پیش بینی CRF.

اگر شما سوال، ما یک پیام شوید و یا تماس با آنلاین ما یک دکتر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب چینی,نتایج پیش بینی های CRF ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین بالا آیا نارسایی کلیهسطح Kreatinina- یک شاخص مهم عملکرد کلیه و سلامت کلیه ها است، و در نتیجه بسیاری از بیماران به اشتباه بر این باورند که بیماران مبتلا به کراتینین بالا لزوما از نارسایی کلیه رنج می برند. من باید بگویم، در بسیاری از موارد، افزایش کراتینین نشان می دهد مشکلات کلیوی، اما نه همیشه.

کراتینین بالا نشان می دهد نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیوی است با اشاره به مورد زمانی که کلیه ها به طور موثر نمی خون مواد زائد و سموم پاک، حذف مواد مضر را از خون. کراتینین است متابولیت است که توسط کلیه حذف شده است. در مورد معمول، سطح کراتینین در محدوده پایدار بود: 0.5-1.2 از mg / dl. با این حال، اگر کلیه ها آسیب می بینند، کلیه های بیمار برداشته شده و دیگر کراتینین مضر را از خون، و پس از آن سطح کراتینین را افزایش می دهد. کلیه ما از 222،000،000 نفرون، که به طور عمده از توبول های کلیوی و گلومرول شامل تشکیل شده است. هنگامی که تنها یک بخش کوچک از نفرون آسیب دیده، افزایش کراتینین سرم و دیگر نفرون سالم و کراتینین از متابولیت های خون و کلیه ها حذف هنوز هم نسبتا به طور معمول به کار گیرند. تنها زمانی که بیش از 50٪ از نفرون نقض، کراتینین افزایش یافته است. و به این ترتیب CRF (نارسایی مزمن کلیوی) افزایش کراتینین نشان می دهد اختلال کلیوی.

کراتینین بالا می تواند واقعیت های مختلف، به عنوان مثال، مواد غذایی نامناسب، ورزش شدید، doplnenie کراتین و برخی از داروها شود. در این مورد، افزایش کراتینین دیری نمیپاید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در کراتینین و نارسایی کلیه یک پیام زیر ما را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,urovent کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه امتناع دیالیزهنگامی که به نظر می رسد تشخیص بیماران مزمن نارسایی کلیه (CRF) به prigovornymi به مرگ. تنها انتخاب برای طول عمر - دیالیز. اما دیالیز است نه تنها می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، بلکه به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض جانبی. عوارض جانبی دردناک می سازد آن را بیشتر و بیشتر بیماران با نارسایی مزمن کلیوی رد دیالیز. خب، چه عوارض جانبی دیالیز هستند؟

- گرفتگی عضلات در طول دیالیز و دیگر علایم شدید:

خطر بروز سندرم دیالیز عدم تعادل 3.4٪ -20٪ است. دیالیز می تواند استفراغ، تهوع، سوء هاضمه و حتی تشنج، اغما و مرگ شود. گرفتگی عضلانی در بیش از 15٪ از بیماران تحت دیالیز رخ می دهد.

2، افت فشار خون و عوارض دورگا:

Gipotoniya- یکی از شایع عوارض دیالیز، بروز آن 20٪ -40٪ است. عوامل بسیاری می تواند فشار را کاهش دهد. کاهش فشار ناشی از دیالیز در vkontse بر اساس اولترافیلتراسیون سریع یا سازگاری ضعیف به مایع دیالیز.

3، مشکلات قلبی:

ضربان قلب نامنظم است بروز 50٪. عوارض جانبی ممکن است توسط دیالیز بیماری عروق کرونر قلب (CHD)، نارسایی قلبی، کم خونی شدید، اختلال الکترولیت، فشار خون پایین، هیپوکسی و دورگا ایجاد می شود. قلب Nedostatochnost- اثر جانبی خطرناک ترین دیالیز است.

اگر چه دیالیز به ارمغان می آورد عوارض جانبی بسیاری است، اما آن کمک می کند تا به حذف برخی از مواد زائد و سموم از بدن و حذف موارد خطرناک در کاملا حدی. در صورت استفاده از مزایای کامل از دیالیز، در همان زمان و دریافت روش برای بهبود عملکرد کلیه، ruzultaty بزرگ به دست آمده. برای بازگرداندن عملکرد کلیه، ما به شما توصیه می داروهای میکرو چینی Osmotherapy.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی Osmotherapy دارو میکرو چینی ما، ما یک پیام زیر ترک و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود.



:: برچسب‌ها: طب چینی,دیالیز,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

دانه شاهدانه برای درمان چه CKDبه عنوان یک قاعده، تغذیه صحیح روزانه نقش مهمی در کند کردن پیشرفت بیماری مزمن کلیه (CKD) و علائم کاهش ایفا می کند. خب boshatye کنف سسنیا حاوی مواد به عنوان چربی، پروتئین و مواد مغذی لازم مفید است. چگونه می تواند هر کسی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید دانه شاهدانه؟ خوانده شده در.

جواب: بله. خب، چه مزایای آنها را؟

- استفاده برای قلب:

zabolevaniya- قلب و عروق برخی از علائم رایج این بیماری و عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه. فشار خون بالا و دیابت نیز خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد. امگا 3 اسیدهای چرب در دانه های شاهدانه کمک التهاب تسکین و عفونت در کلیه ها، که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. علاوه بر این، دانه شاهدانه ممکن است کلسترول وحی و فشار خون را کاهش دهد.

- جلوگیری از یبوست:

دانه فیبر کنف بهبود عملکرد روده و کمک به جلوگیری از یبوست.

- محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده:

روغن از دانه شاهدانه کمک به محافظت از عملکرد کلیه و کاهش سرعت پیشرفت بیماری مزمن کلیه. این فشار krovnyanoe را کاهش می دهد و تقویت سیستم ایمنی بدن.

با استفاده از این مقاله، ما در مورد مزایای تغییر کنف و روغن خود را یاد بگیرند. اما من باید بگویم که رژیم غذایی به تنهایی کافی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه نیست. مهم ترین چیز این درمان پزشکی مناسب است. اگر شما سوال، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: قدرت بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

روغن سیر خوبی برای سلامت بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه استروغن سیر برای سلامتی بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) مفید است؟ مطالعات که روغن سیر بسیار polehnoe برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را نشان داده اند. در اینجا استفاده از خود است:

- کاهش کلسترول بالا در خون:

کلسترول اغلب در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه رخ می دهد. سیر را کاهش می دهد کلسترول بالا در خون، به دلیل آلیسین chesnkah، که پاک رادیکالهای هیدروکسیل. بنابراین روغن سیر خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

- مبارزه با عفونت:

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را آسان تر از عفونت از سالم رنج می برند. روغن سیر در مبارزه با عفونت و التهاب بسیار مفید است.

- محافظت از عملکرد قلب:

روغن سیر می تواند فشار خون، کلسترول، تری گلیسرید کاهش، جلوگیری از تصلب شرایین و کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی.

- تقویت سیستم ایمنی بدن:

سیر خام را می کشد باکتری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها. او یک محیط داخلی تمیز ایجاد شده است.

علاوه بر این، سیر افزایش و تنظیم ترشح انسولین در سطح قند خون بیماران دیابتی.

به طور خلاصه، سیر و سیر نفت بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مزایای. اما لازم به متوسط ​​است، زیرا بیش از حد بسیاری chasnkov و روغن سیر به ارمغان می آورد عوارض جانبی.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: CKD قدرت,سیر ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()