نوشته شده توسط : rshaole

نفریت IGA قبل از شروع علائم

1. تغییر رنگ ادرار: ادرار قهوه ای تیره بود، گوشت را بشویید در نمونه های آب، مانند زمانی که رنگ از سس سویا یا کدورت Taomi، به پزشک مراجعه گردد.
2. فوم ادرار بیشتر، برای مدت زمان طولانی از بین نمی: توضیحات ادرار پروتئین بیشتر دفع می شود.
3. ادرار بیش از حد زیاد یا خیلی کم: عادی خروجی ادرار، که به طور میانگین حدود 1500 میلی لیتر در روز، 4-8 بار در روز. در صورتی که تب، تعریق شدید، مقدار زیادی از آب آشامیدنی وجود ندارد، حجم ادرار افزایش یافته به طور ناگهانی به شدت به نظر می رسد و یا در هنگام رفتن به بیمارستان، و ببینید که اگر آن را بیماری کلیوی است.
4. شب ادراری: عادی در عرض 60 سال، به طور کلی باید به طور منظم شبانه، افزایش شبانه ندارد اگر افراد جوان، ممکن است تظاهر زودرس عملکرد کلیوی.
5. ادم: صبح روز بعد از پلک و یا ادم صورت پس از افزایش فروکش در بعد از ظهر، خسته، پس از استراحت کاهش می یابد. ادم شدید در داخل مچ پا ظاهر خواهد شد، اندام تحتانی، لومبوساکرال است.
6. کمردرد: هیچ علت واضح و روشن از کمر درد، شما باید کلیه، ستون فقرات و کمر عضلات پشت تیک بزنید.
7. مردان ممکن است عملکرد را (انتشار، هوآ جینگ، ناباروری) جنبه اختلالات عملکردی است.

علائم و نفریت درمان غلظت IgA

این بیماری تنها به تشخیص اثبات شده با بیوپسی موضوع است. اما آشکار و IgA بیماری رسوب در بسیاری mesangial گلومرولی وجود دارد، توجه باید مشخص شود. باید در دیفرانسیل از رایج ترین هستند عبارتند از: پورپورا آلرژیک و نفریت پورپورا، لوپوس اریتماتوی سیستمیک، و کبدی اسکلروز گلومرولی درون زا. هم وجود دارد اسپوندیلیت آنکیلوزان، آرتریت روماتوئید، بیماری مختلط بافت همبند پس از عفونت و ورم مفاصل، بیماریهای کلاژن؛ آنتروپاتی گلوتن، کولیت اولسراتیو و دیگر بیماری کرون روده؛ و نقره و درماتیت هرپتی فرم پسوریازیس و سایر بیماری های پوست، سرطان ریه، سرطان حنجره، سرطان موسینوس، بیماری gammaglobulin و IgA، میکوزیس فونگوئید و غیر هوچکین بیماری تومور لنفوم؛ نوتروپنی نوتروپنی دوره ای، کرایوگلوبولین مخلوط کم خونی، ترومبوسیتوپنی ایمنی و بیماری خون روان پریشی پلی سیتمی و ایدیوپاتیک بیماری هموسیدروز ریوی، سارکوئیدوز، فیبروز خلف، آمیلوئیدوز، میاستنی گراویس، جذام، عفونت HIV و نازک نفروپاتی غشای پایه، همچنین باید در دیفرانسیل گنجانده شود.

علائم و نفریت درمان غلظت IgA

تا کنون، این بیماری هیچ درمان رضایت بخش است. این بیماری با استفاده از کورتیکواستروئیدها آدرنال با یا بدون داروهای سرکوب کننده ایمنی ناشی از اختلال عملکرد کلیوی است سازگار نیست همراه بود. داده های اخیر نشان می دهد که پروتئین بیش از 1G / D که دارو هورمون آدرنوکورتیکو تحمیل هر روز دیگر به منظور بهبود پروتئینوری مفید است. به رسوب IgA در .نامیده پروتئینوری است به احتمال زیاد به سهولت است. استفاده ترکیبی از سیکلوفسفامید، دی پیریدامول و وارفارین می توانید پروتئین و میزان فیلتراسیون گلومرولی بدون نفوذ را کاهش دهد؛ سیکلوسپورین A ادغام نیز ممکن است پروتئین را کاهش دهد، و پس از آن نیز کاهش می یابد کلیرانس کراتینین. اثر بخشی فنی توئین، داروهای آنتی پلاکت، آنتوسیانین دی سدیم دی فنیل هیدانتوئین hydantoin اشاره داروهای مانند نامشخص است. گرچه گزارش اوروکیناز ممکن است نقش مهمی در حفاظت میزان فیلتراسیون گلومرولی داشته باشد، اما به دور از قطعی است. التهاب لوزه راجعه، لوزه ممکن است مفید باشد. آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت و درمان برای برخی از سندرم نفروتیک حاد و نارسایی حاد کلیه ممکن است برای نوازندگان مفید باشد. یک سری کوچکتر مشاهده کرده است که فرمولاسیون روغن ماهی کاهش پروتئین و افزایش اثر میزان فیلتراسیون گلومرولی. نفروپاتی IgA شدید (میزان فیلتراسیون گلومرولی ماهانه 2 ~ دوز 4ml / دقیقه) با استفاده از دوز بالا ایمونوگلوبولین تزریق داخل وریدی در طول توقف میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهبود هماچوری و پروتئینوری، اما پس از قطع اغلب عود. برای فشار خون بالا و پروتئینوری موارد شدید، استفاده از مهارکننده های آنزیم مبدل ممکن است میزان کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی و کاهش پروتئینوری نفروپاتی IgA در چنان شدید کند، مهارکننده های آنزیم مبدل داروهای ضد فشار خون ارجح است. از فشار خون طبیعی به طور موثر می تواند تبدیل مهارکننده نامشخص است.

بیماری کلیوی مرحله نهایی و IgA پذیرفته (0 پیوند کلیه)، پیوند کلیه مزانژال رسوب IgA به اتفاق به زودی؛ اگر اهداکنندگان کلیه نفروپاتی IgA تحت بالینی، نفروپاتی IgA بعد از کاشت غیر اورمی، کلیه مزانژال و IgA رسوبات اغلب به سرعت ناپدید می شوند. پیوند کلیه عود نفروپاتی IgA با شکست مترقی کلیوی اجتناب ناپذیر است، اما پس از پیوند کلیه تجویز درمان سرکوب کننده ایمنی، از جمله سیکلوسپورین A نیز توسعه آن متوقف نمی شود. پیوند از جسد از 1 سال و 3 سال میزان بقای گرافت تا 87٪ و 77٪، با این حال، فرد ضد HLA آنتی ژن آنتی بادی IgA در غلظت IgA پیوند کلیه، 2 سال میزان بقای گرافت تا 100٪ دلیلی برای باور که این ضد آنتی ژن HLA برای افزایش بقای گرافت نقش مفیدی ایفا کرده است.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آن رخ می دهد نارسایی مزمن کلیه بیماری می کند بر سلامت کلیه مردم، به اقدامات مزمن بیماری نارسایی کلیه درمان زود هنگام در نظر گرفته شود، به طوری که برای کنترل وضعیت بیمار برای توسعه برای کمک به کاهش آسیب برای سرعت بخشیدن به بازسازی این بیماری، درمان مزمن نارسایی کلیه چه روش؟

مزایای استفاده از درمان TCM از نارسایی کلیه، متخصص در مورد این موضوع در جزئیات خلاصه به شرح زیر:
مزایای استفاده از درمان TCM از نارسایی کلیه، برای اولین بار، نه تنها برای طب سنتی چینی در درمان بیماری های بیماری را می توان به طور موثر کنترل، و متفاوت از طب غربی است که آن هم در کاهش تعداد بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه، کاهش موثر بیمار درد، و آن را در نهایت از شر دیالیز. طب چینی، در حالی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بدون تعصب به بافت باقی مانده کلیه همچنین می توانید تعمیر در بیماران با نقص عملکرد کلیه که واحد کلیه باقی مانده محافظت کمک کند؛ این خوب است برای بیمار است.

مزایای درمان طب چینی اختلال عملکرد کلیوی، کارشناسان می گویند، درمان طب چینی نارسایی کلیه، هزینه های پزشکی کم و اثر قابل توجه است، می تواند مناسب برای کاهش بار اقتصادی از بیماران. طب چینی در روند درمان، ما نیز توجه به ویژگی های داروهای خود، مورد استفاده در طب سنتی چینی است گیاهان طبیعی، و توجه به مقررات کلی، طحال اصلی؛ عوارض جانبی سمی از طب چینی به بیماری کلیوی ویژگی های درمان سنتی، آسیب کوچکتر بدن انسان، و در حال حاضر اگر ما درمان ترکیب با داروهای طب چینی غربی، طب غربی می تواند صدمه به کلیه ها ایجاد می شود، بهتر است را کاهش دهد.

در حالی که نارسایی کلیه طب غربی می تواند برای درمان استفاده می شود، اما می تواند کاملا نمی توان ترمیم، اما بیماران چینی با نارسایی کلیه، دارای یک مزیت منحصر به فرد. در حال حاضر، بسیاری از اختلال خفیف در بیماران با درمان متوسط ​​طب چینی کلیه، اکثریت قریب به اتفاق از ارزش نیتروژن اوره خون از قبل از درمان به طور قابل توجهی کاهش یافته چک چارت کلیه وجود دارد درجات مختلف بهبود است.

اصول درمان طب چینی از اختلال عملکرد کلیوی است که عمدتا جنبه های زیر، معمولا این می تواند هر دو درمان موقت و دائم اثر به دست آورد: گردش خون، رطوبت Jiangzhuo به عنوان معیار، با نسخه پزشک در اصلی مریم گلی، Achyranthes تاسیس، شیرین، روگوزا، پرین، بریت، Passepartout، در درخت چنار، تالک، ریواس، شیرین بیان، درد شدید پشت جیا رقیق زونگ، چوان کردن، تهوع و استفراغ شدید به علاوه Zhuru، گل اخری، اینولین، یبوست همراه نمک سدیم، دو زشت، ادرار است آمریکا Akebia، چوب پنبه نمی، رطوبت علاوه شاخ و برگ گیاهان، ماگنولیا، Amomum؛ هماچوری به علاوه Puhuang، شرقی کاج، ریزوم؛ با سنگ به همراه چمن پول، بوداسف، گالوس گالوس ؛ کشت ادرار مثبت به علاوه diffusa، قاصدک، به کوچک و یاس زرد؛ پتشی زبان تاریک ممکن است ترکیب تزریق مریم گلی و یا Mailuoning دوز 20ml تزریق، 250ml از 5٪ گلوکز در 1 روز را قطره ای داخل وریدی.
ما برخی از روش های دیگر درمان طب چینی از نارسایی کلیه، در درجه اول در فضای تهویه متمرکز شده است، از طریق اثر دریچه معرفی. مریم گلی، Achyranthes، downlink با لئونوس می توانید حالت سکون؛ روگوزا، پرین Fangxianghuazhuo، طحال اشتها آور، جلوگیری از ماندن و اشتها تنبل؛ علاوه بر نیش Pinellia ضد تهوع و استفراغ، درخت چنار، که Passepartout، تالک می توانید ادرار، Tongli شرکت ریواس Shenshi، شیرین بیان آشتی داروهای مختلف، با بازی یک گردش اثر کل Jiangzhuo. با ترکیب تزریق مریم گلی یا تزریق داخل وریدی Mailuoning، افزایش شدت گردش خون.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: mailto:hospitalkidney@yandex , ru,نارسایی مزمن کلیه,درمان نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

فشار خون بالا می تواند باعث آسیب مستقیم به کلیه ها، شناخته شده به عنوان بیماری های کلیوی فشار خون بالا، از جمله تصلب شرایین کلیوی خوش خیم و بدخیم، تصلب شرایین کلیوی شود. تصلب شرایین کلیوی خوش خیم، فشار خون بالا منجر به طولانی مدت شفاف شریان کلیه، باعث ایسکمی کلیوی، هیپوکسی، فیبروز، اسکلروز، نکروز، پس از آن وجود دارد نارسایی کلیه، خواهد شد در نهایت به اورمی توسعه. تغییرات پاتولوژیک و طول و مدت زمان شدت فشار خون بالا. ضایعات گلومرولی می الیافی و شفاف مانند، عروق شفاف آوران، آتروفی لوله، فیبروز بینابینی، بین شریان و عروق کمانی نیز ممکن است درجات مختلفی از ضخیم شدن انتیما دارند. تصلب شرایین بدخیم کلیوی به علت فشار خون بالا ناشی از توسعه ناگهانی ضایعات منتشر شریان کلیه، که منجر به وخامت شدید از عملکرد کلیه.

بسیاری از خطرات هستند نفروپاتی فشار خون بزرگ بسیار آشنا نیست، در واقع، برای دیدن آنچه که عواقب ناشی از پیش آگهی ضعیف منجر خواهد شد. نفروپاتی فشار خون نیاز به بیماران بگویید، اگر فشار خون به طور موثر کنترل نمی کند، کلیه ها و یا ادامه استفاده از داروهای کلیه آسیب رساندن به، آسیب عروق کلیوی تشدید است محافظت نمی کند، ممکن است به ادامه توسعه نارسایی کلیه منجر شود، تا زمانی که اورمی بیماری است. می خواهید برای درمان نفروپاتی فشار خون و نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی فشار خون، ما باید از علل ریشه ای شروع شروع، که شده است، نیاز به حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده، صدمه به کلیه نیازهای تعمیر. بنابراین، چگونه برای درمان فشار خون بالا، بیماری های کلیوی؟ چند سری کوچک از توصیه های وجود دارد به شرح زیر است:

1، فشار خون بالا

میکرو چینی پزشکی نفوذ درمانی؛ درمان نفروپاتی فشار خون بالا، طب چینی درمان محافظه کارانه توصیه می شود. درمان طب میکرو چینی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فشار خون بالا که در آن یک اثر مشترک جهانی است که 80٪ کنترل فشار خون بالا، و حتی برخی از دیگر بر روی هر داروهای ضد فشار خون تکیه می کنند، فشار خون هنوز هم می تواند حفظ ثبات می کند دوباره بجای اول برگشتن نیست، علاوه بر شرایط مربوطه خود را نیز درجات مختلف بهبود وجود دارد. مبتنی بر میکرو طب سنتی چینی تغییر کرده است بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا هنوز نشستن و صبر کنید تا زوال کلیه خجالت اورمی.

2، آسیب دیده را ترمیم واحد کلیه، بهبود عملکرد کلیه

میکرو چینی پزشکی وارد بدن شود، آن به طور مستقیم با بیماری های کلیوی تراز وسط قرار دارد (کمپلکسهای ایمنی، اسکلروز گلومرولی، و غیره) به این هدف، از انتشار مواد فعال از طب سنتی چینی، کمپلکسهای ایمنی، و همچنین ترمیم بافت های بیمار. هنگامی که آسیب کلیه تعمیر است، عملکرد کلیه شروع به بهبود می یابند، درمان مبتنی بر میکرو سنتی چینی نفوذ دارو در درمان فشار خون بالا و اثر اورمی نه تنها سریع، بلکه آسان به عود.

3، برای انتخاب داروهای ضد فشار خون

① دیورتیک؛ مسدود کننده ②β؛ آنتاگونیست کلسیم ③؛ ④ آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم مبدل (ACEI). در آن آنتاگونیست کلسیم، ACEI در همودینامیک کلیوی مطلوب تر، ACEI کاهش پروتئین در ادرار نسبت به سایر داروهای ضد فشار خون است. کنترل موثر فشار خون به حالت عادی یا در نزدیکی طبیعی (18.7 / 12 کیلو پاسکال، 140/90 میلی متر جیوه) می تواند به جلوگیری یا تاخیر آسیب کلیوی فشار خون بالا با ثبات است.

4، درمان مرسوم نفروپاتی فشار خون بالا


متعارف درمان جفتک انداختن بالینی و صرف برخی از داروهای درمان صرفا علامت، آیا برای درمان آسیب کلیوی نیست علت سلول های اندوتلیال گلومرولی است، بنابراین همیشه وجود دارد ضایعه پیشرفت و خوب و بد که بیماری خود را است و به طور دائم، علت ریشه ای مشکل مزمن مداوم است.

5، تزریق داخل وریدی

زوال سریع عملکرد کلیوی در کوتاه مدت آترواسکلروز بدخیم کلیه در بیماران مبتلا به فشار خون بالا در انسفالوپاتی، حدت بینایی سرعت در حال کاهش، خونریزی داخل جمجمه و داروهای خوراکی می تواند داخل وریدی تجویز می شود، معمولا نیتروپروساید سدیم استفاده می شود، و تلاش در 12 تا 24 ساعت کنترل فشار خون. مینوکسیدیل می تواند به سرعت کاهش فشار خون، در ابتدا برای درمان فشار خون بالا بدخیم.

6، به منظور بهبود سطح عروق خونی، کاهش فشار خون اساسا

پس از طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو پس از پردازش تعداد زیادی از عروق عامل وجود دارد آرامش بخش، عامل گشادکننده عروق به تون عروق و رگ های خونی کوچک در هم افزایی است که تبدیل سیستمیک و کلیه آرامش عروق رخ می دهد، و در نتیجه رگ های خونی را کاهش به علت عدم آرامش، فشار خون بالا ناشی از تنش بیش از حد.

7، رژیم غذایی کنترل به ورزش کافی

اوایل، فشار خون بالا خفیف و ادرار طبیعی می تواند قابل ملاحظه باشد درمان غیر دارویی، حفظ روحیه خوب، کاهش وزن، محدودیت نمک، حد الکل، چی گونگ و تای چی، ورزش مناسب.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری فشار خون بالا کلیه درمان می شود؟ در دسترس میکرو چینی درمان فشار خون بالا؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

باعث نکروز توبولار کلیوی، نکروز حاد توبولار از علت های گوناگون، می توان به دو دسته خلاصه کرد:

اول، سمیت کلیوی از مواد سمی به کلیه ها، مانند داروهای سولفا، تتراکلرید کربن، آمالگام، بیسموت، سولفانامید دیکلرو؛ آنتی بیوتیک پلی میکسین، وانکومایسین، کانامایسین، جشن جنتامایسین، سفالوسپورین ⅰ، سفالوسپورین ⅱ، نئومایسین، آمفوتریسین B و ید ماده حاجب، بی حس کننده هالوتان متوکسی؛ سموم بیولوژیکی مانند سم مار، زهر زنبور عسل، ماهی، قارچ، کانتاریدین، و غیره ، تحت شرایط خاصی، می توانید نکروز توبولی حاد شود.

دوم، ایسکمی کلیوی شدید و ایسکمی کلیوی مانند ضربه شدید، سوختگی شدید، جراحی های بزرگ، از دست دادن خون عظیم، خونریزی بعد از زایمان، عفونت شدید و عفونت، کم آبی بدن و عدم تعادل الکترولیت، به خصوص با شوک که به راحتی به حاد توبولار منجر نکروز.

علاوه بر این، همولیز داخل عروقی مانند تب بلک واتر، همولیز، پریماکین ناشی از بیماری باقلا، ABO انتقال خون، اکسیداسیون مسمومیت آرسنیک، انتشار هموگلوبین و تروما توده عضلانی، مانند آسیب های پیروز شدن، التهاب عضله، وقتی که میوگلوبین، دفع از طریق کلیه ها، آسیب کلیوی ناشی از لوله نکروز حاد توبولار.

پاتوژنز خاص از نکروز حاد توبولار است، هنوز به طور کامل شناخته نشده است. آن را با ویژه زیر رخ می دهد:

① بسیار کاهش می یابد میزان فیلتراسیون گلومرولی، معمولا در 5ml / min یا کمتر، بیشتر تنها 1-2ml / دقیقه، مکانیزم را می توان تولید شده با توجه به علل مختلف ساخته شده از لوله قبل ایسکمی یا مسمومیت، کلیه لوله آسیب سلول های اپیتلیال رخ می دهد به طوری که بازجذب توبول پروگزیمال سدیم کاهش می یابد، به طوری که سدیم ادرار اصلی، افزایش مقدار آب است. هنگامی که آن را از طریق توبول دیستال پیچیده ماکولا دنسا، ژوگستاگلومرولر تحریک آزادسازی رنین جریان، آنژیوتانسین Ⅱ کلیه فعالیت های داخلی افزایش یافته است، باعث انقباض اسپاسم عروق گلومرولی، منجر به گلومرولی به ویژه کورتیکواستروئیدها بیرونی جریان خون گلومرولی کاهش میزان فیلتراسیون بسیار کاهش می یابد. سلول علاوه بر این، ممکن است در ایسکمی کلیه منجر، کلیوی خون شریانی آوران کاهش می یابد، به طور مستقیم تحریک آزادی رنین آنژیوتانسین ژوگستاگلومرولر ترک Ⅱ افزایش یافته است، در سرخرگچه آوران و در نتیجه، میزان فیلتراسیون گلومرولی و ترشح آلدوسترون، ترویج سدیم و احتباس آب است. علمای دیگر بر این باورند که میزان فیلتراسیون گلومرولی است به دلیل مصدومیت مویرگی اندوتلیال، تورم، ناشی از کاهش فیلتراسیون نفوذپذیری غشا ایجاد می شود.

② لومن لوله انسداد پس از مجروح نکروز سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی و ترشحات التهابی، میوگلوبین خون، و غیره، تشکیل توده و لوله، مسدود کردن لومن، به طوری که ادرار اصلی کثیف مسدود شده، و در نتیجه کمتر ادرار در تورم لومن دست ادرار دیگر، فشار خواهد کلیوی، گلومرولی کاهش میزان فیلتراسیون بیشتر افزایش می دهد.

③ پارگی دیواره لوله، نشت ادرار اصلی است. پس از لوله آسیب دیده، دیوار شکسته، لوله ادرار اصلی به لوله سرریز، در نتیجه الیگوری؛ در همان زمان نیز باعث ادم بینابینی کلیوی، فشار داخل کلیوی، میزان فیلتراسیون گلومرولی افزایش یافته است.

④ برخی از افراد فکر می کنم که به دلایل مختلف، شوک، تروما، صدمات له، و غیره، ناشی از کلیه حاد ایسکمی ناشی از نارسایی کلیه، عمدتا به دلیل وقوع ایسکمی و برقراری مجدد جریان خون، و ایسکمی کلیوی فیلتراسیون اولیه کاهش یابد یا متوقف کم و یا هیچ ادرار، کلیه خود را یک مکانیسم حفاظتی به منظور کاهش بار بازجذب توبولی کلیوی سلول ها و کاهش مصرف اکسیژن است، افزایش تحمل به هیپوکسی، یک بار بهبود یافته خونرسانی مجدد ایسکمی کلیوی ، می توانید مقدار زیادی از آنیون سوپر اکسید تولید، باعث آسیب شدید بافت کلیه، در کوتاه مدت، انواع نارسایی حاد کلیه است سندرم مشخصه فیزیولوژیکی غیر طبیعی تشکیل شده است، پاتوژنز انواع دوره های مختلف در این دوره از که دارای یک معنی مختلف .

پس از ادرار الیگوری از اپیتلیال توبولار کلیوی شروع یک زندگی جدید، این زمان با توجه به:
① عوامل خطر برداشته شده است، مواد ایسکمیک و سمی حذف شده است، گردش خون بازسازی شده است.
② سلول های اپیتلیال لوله تازه متولد شده است هنوز هم فقدان توانایی تمرکز ادرار، هنوز پایین تر از وزن مخصوص 1.015.
③ ازوتمی و سوخت و ساز لغزش حفظ محصول، از اثر دیورز اسموتیک، آن را افزایش برون ده ادرار، به نام پلی اوری.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: علت نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

IgA نفروپاتی یک بیماری شایع یکی از دلایل اصلی این است در سراسر جهان، است نارسایی کلیه،. ویژگی های بالینی، در کودکان و افراد جوان شایع تر، هماچوری مکرر، هماچوری رخ می دهد اغلب با عفونت فوقانی دستگاه تنفسی، پروتئینوری خفیف همراه است، سندرم نفروتیک به ندرت، ممکن است فشار خون بالا، سطح IgA سرم است. سطح IgA سرم ممکن است با عفونت های ویروسی و پروتئین غذا در ارتباط است. از آنجا که از سطح سرم غلظت IgA، C3 همراه با تعداد زیادی از رسوب IgA در منطقه مزانژال، به خصوص سطح غشا وثیقه، فعال شدن کمپلمان، تحریک سلول های mesangial هیپرپلازی خفیف، بعد از افزایش ماتریس مزانژال، در نهایت باعث سگمنتال سخت.

بررسی بافت، شدت متفاوت است، اما ایمونوهیستوشیمی رسوب IgA در مزانژال برای تعداد زیادی از ویژگی های موجود. نور، خفیف گسترش مزانژال کانونی، گلومرولی تنها دیدن سایر mesorectum IgA و C3 رسوب، میکروسکوپ الکترونی، منطقه مزانژال به ترتیب قابل مشاهده است، به خصوص سطح غشا وثیقه سپرده الکترون متراکم، پیش آگهی خوب است. در موارد شدید، به نظر می رسد گلومرولونفریت مزانژال مویرگی، هیپرپلازی منتشر و نکروز سگمنتال، عملکرد کلیوی سرعت بدتر شد پیش آگهی ضعیف. نفروپاتی IgA برخی از فعالیت های قابل مشاهده التهاب بینابینی کلیه، فیبروز بینابینی اگر پیش آگهی ضعیف است. کودکان مبتلا به پیش آگهی خوب، بزرگسالان ضعیف است. عوامل نامطلوب بیشتر شامل درجه بالایی از پروتئین و فشار خون بالا ادامه داد.

رژیم غذایی نفروپاتی IgA
نفروپاتی IgA

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: IgA نفروپاتی چیست؟ رژیم غذایی و IgA، IGA درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سندرم نفروتیک یک گروه از تظاهرات بالینی سندرم مشابه و نه یک بیماری جداگانه که تظاهرات بالینی گسترده چربی خون پروتئینوری ادم نمایانگر سندرم نفروتیک ناشی از دلایل بسیاری از خلاصه به دو دسته یعنی اصلی این است: اصلی ایدیوپاتیک و ثانویه.

 
سندرم نفروتیک اولیه
 
سندرم نفروتیک اولیه به دلیل بیماری گلومرولی اولیه مانند حداقل تغییر نفروپاتی غشایی نفروپاتی غشایی نفروپاتی مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو فوکال سگمنتال اسکلروز گلومرولی.
 
(1) بیماری با تغییرات ناچیز رایج در کودکان و نوجوانان شروع موذی هماچوری آشکار.
 
(2) بروز غشاء نفروپاتی در شروع آهسته عمومی مخفی ضایعه مستعد پس از 35 ساله کلیه ترومبوز ورید هماچوری آشکار نادر است.
 
(3) بیماری غشای کلیه پرولیفراتیو در شروع حاد قبل از سن 30 سالگی، تقریبا همه از بیماران هماچوری میکروسکوپی نارسایی کلیه فسخ سوم بیماران مبتلا به فشار خون بالا داشتند.
 
شروع (4) مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو در نوجوانان رخ می دهد ممکن است پنهان است که معمولا توسط حاد هماچوری با هماچوری میکروسکوپی و خفیف فشار خون بالا تا متوسط ​​همراه است.
 
(5) گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال شایع در افراد جوان اکثر بیماران تقریبا همیشه مظهر مخفی ترین سندرم نفروتیک شروع و پس از هماچوری میکروسکوپی عملکرد کلیوی کاهش.
 
دو سندرم نفروتیک ثانویه
 
علل ثانویه سندرم نفروتیک می بیماری های مختلف سیستمیک مانند بیماری های متابولیک، بیماری های آلرژیک، بیماری های عفونی، بدخیمی مواد سمی کلیه بیماریهای ارثی، وجود دارد مسمومیت بارداری و پیوند کلیه و رد مزمن، و غیره ، اما از نظر بالینی شایع تنها چند مانند سیستمیک کلیوی لوپوس نفروپاتی دیابتی آمیلوئیدوز کلیوی آلرژیک پورپورای شایع تر است.
 
(1) لوپوس اریتماتوی سیستمیک بیماری کلیوی لوپوس در زنان جوان شایع است که اغلب در آسیب لوله های متعدد، مانند درد مفاصل، کبد تب صورت اریتم پروانه و بیماری های سیستم قلبی و عروقی مانند لوپوس آشکار را می توان در سلول های خون یافت می شود، گلوبولین پلاسما افزایش قابل توجهی بلند
 
دیابت (2) نفروپاتی دیابتی، به طور عمده در تاریخ طولانی از رتینوپاتی دیابتی و صدمات کلیوی اغلب موازی.
 
این بیماری است غیر قابل درمان نیست، باید توجه کافی شود، تا زمانی که تشخیص به موقع و درمان، بیماری های کلیوی و یا قابل درمان هستند.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، تشخیص سندرم کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سندرم نفروتیک دارای چهار ویژگی اصلی، یعنی کلسترول بالا، ورم قابل توجهی بدن، پروتئین و کاهش آلبومین. علائم اولیه سندرم نفروتیک بسیار دشوار است برای تشخیص خفیف، باعث بیمار می تواند درمان به موقع، درمان تاخیر، در واقع، سندرم نفروپاتی را می توان یافت را دریافت نخواهد کرد.

 
اول، در علائم اولیه یک بیمار با علایم کمردرد نگاه در بیماران مبتلا به کمر درد رخ می دهد یکی از دوستان به راحتی علائم نادیده گرفته، بیشتر بیماران تماس فکر می کنم درد است با توجه به کار و استرس زندگی، خستگی ناشی است. ما در واقع هیچ باعث درد پشت روشن، باید به بیمارستان بروید برای بررسی کلیه ها، ستون فقرات و کمر عضلات پشت.
 
2، ادرار بیمار تغییر خواهد کرد، و یا بالا و یا پایین زمانی که کلیه ها بیمار غیر طبیعی، ادرار بیمار تغییر خواهد کرد، از نظر، خروجی ادرار عادی روزانه حدود 4-8 بار. در صورتی که تب، تعریق شدید، بسیاری از آب آشامیدنی، میزان ادرار وجود دارد و یا به طور ناگهانی ظاهر به شدت افزایش یافته، آنها باید به بیمارستان بروید به انجام چک های مربوطه برای دیدن اینکه آیا آن را به حال سندرم نفروتیک.
 
3، بیماران ادرار، که حباب می شود افزایش زیادی در فوم باشرکت ادرار پروتئین و بیشتر احتمال دارد به نوعی از پروتئین است، که علائم سندرم نفروتیک. یعنی: پروتئینوری کلیوی.
 
4، برخی از بیماران ادم پس از بلند شدن ظاهر خواهد شد، پلک و یا ادم صورت بیشتر در بعد از ظهر و پژمرده رخ می دهد. اگر بیش از حد خسته علت ادم، استراحت پس از کاهش. ادم شدید در داخل مچ پا ظاهر خواهد شد، اندام تحتانی، لومبوساکرال است.
 
سندرم نفروتیک، پزشکان با استفاده از هورمون و درمان سرکوب کننده سیستم ایمنی، این دو روش کنترل کمپلکسهای ایمنی ساده هستند، اما نمی تواند در گلومرولی رسوب غشای پایه از کمپلکسهای ایمنی مرخص می شود، آن را نمی توان ترمیم هستند اختلال گلومرولی غشاء پایه، و بنابراین یک راه حل موقت، این بیماری یک مشکل تکرار است. میکرو مبتنی بر نفوذ درمانی طب سنتی چینی در درمان سندرم نفروتیک در طول بدن انسان با شتاب گردش خون، به طوری که رسوب کمپلکسهای ایمنی دفع طریق کانال های مختلف تعریق، ادرار، مدفوع، و غیره، و اثرات مواد طب چینی، با بدن گردش نصف النهار، کلیه خدمت به منظور افزایش اثربخشی این دارو، تعمیر سریع غشای پایه گلومرولی آسیب دیده، ضروری رسیدن به اهداف درمانی.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: علائم سندرم نفروتیک، سندرم نفروتیک - میکرو چینی پزشکی درمان نفوذ ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین به طور کلی بسیار است. بسیاری از بیماران مبتلا بیماری کلیه پلی کیستیک در موارد شدید رفتن به بیمارستان برای بررسی، و در بر داشت کراتینین بالا پدیده از افرادی که نمی دانم، کراتینین بالا هیچ چیز به نظر می رسد است، نه نشانه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک انجام دهید؟ اما برای کسانی که کلیه، کراتینین درک بیش از حد، به مثابه پیچ از آبی. از آنجا که کراتینین اگر بیش از یک مقدار خاص، آن را به معنای ظهور اورمی، کراتینین بالا را نشان می دهد پلی کیستیک جدی است یا نه.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و خواست مشترکی چه درمان بهترین درمان بیماری کلیه پلی کیستیک یک است؟
بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین بالا جدی است؟ چگونه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ اگر بیماران مبتلا به پدیده کراتینین بالا که بیماری کلیه پلی کیستیک، ما باید توجه ویژه ای به درمان به موقع پرداخت، برای جلوگیری از ظاهر اورمی. اگر توسعه مرحله اورمی آه کلیه پلی کیستیک، بیمار پشیمانی خیلی دیر است.

پلی کیستیک کراتینین بیماری های کلیوی است به طور کلی بسیار بالاتر از میزان طبیعی کراتینین به نام کراتینین بالا، اندازه گیری طبیعی کراتینین هر بیمارستان همان است، به ویژه در بر داشت زیر ؟:
44-133μmol / L-- کراتینین نرمال؛
بیشتر از 133μmol / L-- دوره آسیب و التهاب
بیشتر از 186μmol / L-- از نارسایی کلیوی؛
بیشتر از 451μmol / L-- عنوان نارسایی کلیه دوره است.

کارشناسان اشاره می کنند که کراتینین بیشتر از 133μmol / L بدان معنی است که بیماران مبتلا به آسیب کلیوی است نارسایی کلیه، پدیده نارسایی کلیه، بیماران نیاز به توجه ویژه، درمان به موقع و موثر، به طوری که برای به حداکثر رساندن حفاظت از سلامتی و ایمنی خود را جلوگیری از پیشرفت بیماری، جلوگیری از ظهور اورمی.

پلی کیستیک کراتینین بیماری های کلیوی به طور کلی بسیار؟ چگونه درمان باید خوب باشد میکرو مبتنی بر نفوذ درمانی طب سنتی چینی درمان، ویژگی های چینی خالص با گسترش شریان کلیه در تمام سطوح، می تواند گردش خون ترویج، رفع گلومرولی سه حالت بالا از تعمیر گلومرولی؟ زیرزمین، باعث سموم و متابولیت های دیگر دفع می شود، بهبود فشار خون، اسیدوز متابولیک، تهوع، استفراغ و سایر علائم نامطلوب ناپدید شد، طب چینی مواد فعال سنتی را به بدن انسان می تواند ضایعات کلیوی به سرعت مستقیم، و کمپلکسهای ایمنی، ناشی از سمیت کلیوی با توجه به عوامل مختلف و دیگر از نزدیک، و حمله آن قوی، که شکسته شد، و از بین بردن ترک خوردگی، فعال شدن واحد کلیه، بهبود کارکرد کلیه، اورمی در نهایت به طور کامل شفا.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک , کراتینین بالا , روش درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

 

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی کراتینین بالا

نفروپاتی دیابتی به معنای افزایش کراتینین ناشی از دیابت، صدمه به کلیه، شرایط دیابتی بیمار نفروپاتی به تدریج بدتر منعکس نشانگان مرضی، اما کراتینین نیز بالا درمان سریع بیماران مبتلا به دیابت سیگنال نفروپاتی مثبت، پس چگونه به درمان دیابت، کراتینین بالا .

نفروپاتی دیابتی یکی از شایع ترین عوارض دیابت، نفروپاتی دیابتی در بیماران مبتلا به کراتینین سرم افزایش علائم بالینی شایع اواخر، کراتینین با توجه به واحد کلیوی طبیعی افزایش یافته است توسط بافت فیبروز جایگزین است، ظرفیت سم زدایی زهکشی کلیه کاهش سرب یک

برای درمان نفروپاتی دیابتی کراتینین سرم افزایش یافته است، درمان مرسوم استفاده از دیالیز است. دیالیز است یک کلیه مصنوعی می تواند نقش بازی کند، اما برای درمان دیالیز کلیه نیست، حتی اگر این نرم افزار همچنین باید به طور همزمان محافظت درمان عملکرد کلیه. ما همیشه نمی توانیم در دیالیز توصیه های کنونی تکیه به بهبود بیشتر ظرفیت زهکشی از سلول ها در دیالیز کلیوی قطره علامتی در همان زمان کراتینین، پیشرفت در کنترل این بیماری از پاتولوژیک، برای جلوگیری از عوارض بیشتر است.

برای درمان نفروپاتی دیابتی، استفاده از ویژگی های درمانی طب سنتی چینی - نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، نه تنها می تواند به کمپلکسهای ایمنی منجر شود و حذف بیمار بافت پایه گلومرولی آسیب غشای، اما همچنین می تواند غشای پایه گلومرولی تعمیر. با توجه به نقطه دلایل نسل کراتینین از این دیدگاه، تا زمانی که تعمیر غشای پایه آسیب دیده، تغییر ساختار کلیه، گسترش منطقه فیلتراسیون گلومرولی، کراتینین سرم به تدریج کاهش خواهد یافت، اما این نیاز به یک فرایند است.

نکات: بیماران کلیوی توجه رژیم غذایی برای کم نمک، کم چرب، پروتئین با کیفیت بالا، مانند: تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی، به خصوص پروتئین ماهی بهتر است برای جلوگیری از پروتئین خام، مانند: لوبیا، پروتئین های گیاهی، بیولوژیکی آن استفاده کم است، افزایش بار بر روی کلیه، به منظور حصول اطمینان حرارت کافی، ممکن است مناسب برای افزایش مصرف کربوهیدرات ها، کارشناسان نشان می دهد: بیماری کلیه در توجه جدی زندگی برای جلوگیری از سرماخوردگی و خستگی!

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک بازی مفید، اگر شما هنوز هم سوال در زندگی شما، لطفا وب سایت رسمی بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت بازدید می کنید، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی。 کراتینین بالا。 درمان نفوذ طب چینی سنتی مبتنی بر میکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()