نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به طور موثر نظارت بر نارسایی کلیهچگونه به طور موثر نظارت بر نارسایی کلیه؟
به صداقت، تنها یک یا دو درمان می تواند کنترل نمی نارسایی کلیه، طوری که یک راه موثر تر برای مبارزه با این بیماری این است که ترکیب این روش مختلف با هم.
1. سم زدایی است. ما اتخاذ روش های مانند حمام گل. در این روش درمانی در بورس از مواد تشکیل دهنده از طریق پوست کار می کند. سموم (کراتینین) تخلیه شده است، و مواد تشکیل دهنده پزشکی به خون مویرگ ها از طریق پوست است. به طور کلی، کراتینین می توانید در مورد 30 درصد از حمام دارو را کاهش دهد. درمان های دیگر شامل انما، که آن هم یک سم زدایی با استفاده از روده بزرگ به عنوان مواد تشکیل دهنده دارو مبادله. این روش ها بر تمیز کردن داخل بدن و خون تمرکز می کنند.
2. ارتقاء گردش خون. طب سوزنی و طب سوزنی فتیلهگذاری نقطه در کانال های خاص و کار بر روی راه اندازی طیف گردش خون بدن را پر کنید تا یک سازمان خاص است. نیز وجود دارد حمام پا درمانی است که باعث تحریک نقاط طب سوزنی در پا خواهد بود. در نظریه TCM، تمام بدن دارند نقاط طب سوزنی مناسب در پا.
3. دهان گرفته اس 60ml روشن 30ml طب گیاهی محدود به روز، با هدف آوردن اشتها و دوباره پر کردن مواد مغذی است. این دوباره پر کردن.
4. درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک کلید است که از خارج به نقاط طب سوزنی Shenshu کمر اعمال شده است. این درمان برای تعمیر آسیب کلیه و بدتر شدن کار می کند، این کمپلکسهای ایمنی رسوب و فیبروز بینابینی بیش از حد در منطقه. علاوه بر این، این درمان اثر را به طور مستقیم بر روی کلیه، تا شریان وابران گسترش قابل توجهی خواهد شد کاهش پرفیوژن بالا و شرایط فشار بالا در گلومرول است.
5. در تنظیم دقیق از فاکتورهای التهابی در خون تصفیه شده است، سطح کلی از سم تمایل به طوری ساقه انتقال سلول برگزار خواهد شد در آینده آسیب تعمیر به کلیه را می باشد.
اما مشخص است که بیماران مختلف داشته شرایط مختلف، به طوری که آنها باید یک برنامه درمانی متفاوت است. اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است و یا شما نیاز به کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید با ارسال یک ایمیل یا ترک یک پیام برای ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
پست الکترونیکی ما: kidneyhospitalcn@mail.ru
تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365
واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه , کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان مرحله نفروپاتی دیابتی بیماری 5 کلیه بدون دیالیزچگونه برای درمان مرحله نفروپاتی دیابتی بیماری 5 کلیه بدون دیالیز
سلام، دکتر، من 52 ساله هستم و من یک فرد با دیابت نوع 2 نفروپاتی دیابتی کنترل نشده، چربی خون، هیپراوریسمی و عفونت های دستگاه ادراری تشخیص داده شده است. علاوه بر این، کلیه من کار نمی خوبی در حال حاضر، دکتر من گفت که بیماری من است در مرحله 5، و در حال حاضر من به دیالیز، اما من نمی خواهم آن را بپذیرید. می تواند به شما کمک کند من برای درمان بیماری من بدون دیالیز؟
در بیانیه خود را، ما یاد بگیرند:
1. قند خون خود را کاملا کنترل نمی شود. شما باید برای کنترل سطح پایین قند در رژیم غذایی و افزایش دوز از دارو را برای کنترل قند.
2. پتاسیم خود را بالا است. آن را برای شما خطرناک است. بسیار ممکن است اتفاق می افتد که قلب خود را متوقف به طور ناگهانی. شما باید مصرف پتاسیم پایین است.
3. تعداد سفید خون بسیار بالا است. همانطور که شما گفتید، شما باید یک عفونت ادراری. این ممکن است باعث آسیب عملکرد کلیه را مختل کند.
4. همانطور که شما در حال حاضر در یک مرحله بیماری کلیوی 5، است که توسط دیابت ناشی، بنابراین اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را، شما باید یک درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها پیدا کنید.
چگونه برای درمان بیماری دیابتی نفروپاتی مرحله 5 کلیه بدون دیالیز؟
اول، شما باید رژیم غذایی مناسب و چسبیدن به آن. سپس، بر اساس این نقطه، شما باید برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین برای دیالیز. طب چینی میکرو Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی، می توان آن را به عنوان یک درمان جایگزین دیالیز استفاده می شود. این می تواند به شما کمک کند عملکرد کلیه خود را بهبود بخشد، بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر،
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی بدون دیالیز، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
پست الکترونیکی ما: kidneyhospitalcn@mail.ru
تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365
واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم اصلی بیماری کلیه پلی کیستیکعلائم اصلی بیماری کلیه پلی کیستیک
1. توسعه از کلیه ها، هر دو کلیه ضایعات متقارن پیشرفت، تفاوت در اندازه وجود دارد. پیشرفته بیماری، هر دو کلیه ممکن است تمام شکم را پر کنید، بسیاری از کیست های کلیوی، نامنظم، ناهموار، سخت کلیه است.
2. یک علامت مهم درد کلیه، اغلب در فشار پایین تر و یا تماس خسته کننده، درد، گاهی اوقات درد در شکم وجود دارد. درد ممکن است با فعالیت بدنی همراه است، راه رفتن برای مدت زمان طولانی، سبک زندگی بیحرکت تشدید درد می شود. شما می توانید درد پس از استراحت در بستر را کاهش دهد. خونریزی کلیه، عفونت است سنگ در حال حرکت و یا باعث درد ایجاد می شود.
3. هماچوری، در حدود نیمی از بیماران نشان داد هماچوری میکروسکوپی می توانید قسمت از هماچوری آشکار دارند توسط پارگی دیواره رگ های خونی از کیست ایجاد می شود. خونریزی برای مدت زمان طولانی می تواند لخته کولیک از طریق حالب شود. اغلب با شمارش گلبول های سفید خون و پروتئینوری در ادرار، پروتئین ادرار، با این حال، معمولا کمتر از 1.0 گرم / روز همراه است. با عفونت قابل ملاحظه کلیه پیوری، هماچوری با تب افزایش درد.
4. فشار خون بالا، از نشانه های رایج بیماری کلیه پلی کیستیک. قبل از کراتینین سرم با فشار خون بالا افزایش یافته است، حدود نیمی از بیماران، رابطه با اطراف ظلم و ستم کیست نسجی است. دلیل این است که ظلم و ستم کیست اطراف بافت.
5. نارسایی کلیوی، کلیه پلی کیستیک ممکن است به نارسایی کلیوی منجر شود، تعداد کمی از بیماران در هنگام قطع نوجوانی کلیه، اختلال عملکرد کلیوی به ندرت کمتر از 40 سال سن 70 سالگی، تقریبا نیمی از عملکرد کلیه باقی مانده، با این حال، توسعه فشار خون بالا، نارسایی کلیه به نظر می رسد کاهش می یابد، همچنین بیماران منحصر به فرد 80 سال سن می تواند عملکرد کلیه حفظ وجود دارد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.
تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365
ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru
واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیمار از کانادا آمدبیمار از کانادا آمد

نام: NEHRU

جنسیت: مرد

سن: 52 سال

شهروندی کانادا

2015 اکتبر 2، او برای اولین بار به بیمارستان ما رفت، او تا به حال بیان دردناک، و خیلی خسته و ضعیف است، هنوز هم وجود دارد تورم پلک، و پسوریازیس، خارش پوست.

بررسی پذیرش: کاهش میزان ادرار، اکثر آنها کمتر از 700 میلی لیتر / 24 ساعت فشار خون 160/100 میلی متر جیوه. نتیجه گیری: هموگلوبین 112 گرم / L ادرار: پروتئین 3+، خون مخفی 1+ الکترولیت: دی اکسید کربن مجموع 17.5 میلی مول / L، فسفر 1.60 میلی مول / L. عملکرد کلیه: کراتینین 319 umol / L، نیتروژن اوره 23.9 میلی مول / L، اسید اوریک 515 umol / رتینوپاتی دیابتی L. (لیزر درمانی) آب مروارید.

پس از بستری، پزشکان ما استفاده برخی از دارو برای کاهش و کنترل عوارض، و به پیوند درمان خاص ما را به عنوان

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا، انما درمان و حمام طب چینی و غیره. مناسب دیالیز را به حذف آب اضافی از بیمار است.

پس از 30 روز درمان، علایم بیمار بهبود یافته، فشار خون 130/90 میلی متر جیوه. گلچهره، تورم پلک ناپدید شده است، هیچ پوست خارش وجود دارد، احساس خسته نیست، دوست دارد به خنده، و می تواند یک روزنامه بدون عینک به عنوان خوانده شده، افزایش در ادرار، در حال حاضر حدود 1600 میلی لیتر / 24H. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل: ادرار: پروتئین 3+، غیبی خون + - گلوکز + -. فسفر الکترولیت 1.56 میلی مول / L، دی اکسید کربن در کل، 25.7 میلی مول / L. عملکرد کلیه: کراتینین 295 umol / L، نیتروژن اوره 15.5 میلی مول / L، اسید اوریک 214 umol / L

در بیمارستان ما، او را سالم و شاد بود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیمار از قزاقستان واردبیمار از قزاقستان وارد

نام: ZHANGAZY

جنس: نر،

سن: 29 سال

کشور: قزاقستان.

در ساعت 11:00 در تاریخ 5 مارس 2015، او برای اولین بار به بیمارستان رفت. او سه بار رفته را به بیمارستان ما برای درمان.

تشخیص: سندرم نفروتیک اولیه.

1، شرح مورد: او تا به جدی کاهش آلبومین، چربی خون، غلظت بالا انعقاد، پروتئینوری، ایمنی پایین،

ترومبوآمبولی و به راحتی شکل قلب، مغز، ریه ها، اندام تحتانی و دیگر تهدید کننده حیات، بیماری شدید اطلاع رسانی وضعیت

2، درمان:

① غربی: دیورتیک ها، پلاسمای خون، ادرار آور با گسترش (این درمان محدود به استفاده در اوایل دوره). همچنین ضد انعقاد، کاهنده لیپید درمان استفاده می شود.

② طب چینی: طب Maikan، حمام پا، درمان طب چینی، به صورت خوراکی، حمام طب چینی.

③ درمان ایمنی بدن.

پس از درمان، شاخص



:: برچسب‌ها: سابقه بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آنچه باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانیدآنچه باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانید؟

آنچه باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانید؟ در واقع، مردم حتی سالم نیز سطوح مختلف کراتینین به دلایل بسیاری، چرا که بسیاری از عوامل هستند که تاثیر می گذارد.

سطح کراتینین نرمال چیست؟

سطح طبیعی کراتینین در خون از حدود 0.6-1.2 میلی گرم در هر دسی لیتر (DL) در مردان و 0.5-1.1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان بالغ است.

سن جوان یا وسط عضلانی ممکن است کراتینین در خون خود از هنجار برای جمعیت عمومی است. افراد مسن، از سوی دیگر، ممکن است کراتینین کمتر در خون در مقایسه با هنجار داشته باشد. نوزادان که سطوح طبیعی از حدود 0.2 یا بیشتر، بسته به توسعه عضلانی است. افراد مبتلا به سوء تغذیه شدید، کاهش وزن و بیماری طولانی مدت، توده عضلانی را در طول زمان را کاهش می دهد و در نتیجه، سطح کراتینین آنها ممکن است کمتر از برای سن خود انتظار می رود.

چه عواملی را در سطح کراتینین تاثیر می گذارد؟

از موارد فوق، ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و جنبش ممکن است سطح کراتینین تاثیر می گذارد. همچنین، چه غذاها و داروها که مردم را نیز تحت تاثیر قرار. بیماری بیشتر مانند سرما، عفونت و بیماری کلیوی نیز سطح کراتینین تاثیر می گذارد.

چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین؟

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین افزایش می دهد، تا زمانی که شما گام هایی برای کاهش آن، شما نیاز به دانستن علت اساسی ترین. اما نکته کلیدی این است که برای درمان بیماری های کلیوی از علل آن. همانطور که برای درمان، پیشگیری، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می تواند به شما بسیار کمک کند. با این درمان سطح کراتینین بالا ممکن است کاهش یابد، از عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید بسیاری از باعث بروز علائم و نحوه درمانچرا بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید بسیاری از باعث بروز علائم و نحوه درمان

همسر من، بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، دکتر گفت که در حال حاضر، کلیه راست او کاهش یافته بود از آنجا که اندازه کلیه ها کمتر و سطح کراتینین او بالا است، و هموگلوبین پایین. من می خواهم بدانم که چرا کلیه پلی کیستیک بیماری می تواند بسیاری از علائم شود؟ آیا روش می تواند این بیماری را درمان کنیم؟

چرا بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید بسیاری از علائم شود؟

این یک شکست منجر چاق و کلیه در کلیه کوچک و عوارض کم خونی کلیوی، فشار خون بالا و اختلالات الکترولیت، برای مثال، پایین کلسیم و فسفر بالا. علاوه بر این، کیست به آسیب عملکرد کلیه ادامه خواهد داد. تمام اطلاعات نشان داد که وضعیت فعلی او جدی است. از آنجا که تنها بیماری کلیه مرحله نهایی است یک عارضه در درجه اول رخ می دهد کم خونی، نارسایی قلبی، و پتاسیم بالا.

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟

ما روش های پیچیده به پرونده او استفاده خواهد کرد. اول، باید شرایط خوب در رژیم غذایی روزانه از زندگی و خلق و خوی را حفظ کند. دوم، استفاده از برخی از دارو برای کمک به درمان، این داروها می تواند به او کمک کند برای کنترل و تسکین علائم. سوم، در حالی که علائم پس از تصمیم، باید آن را راه اندازی سیستم ایمنی بدن و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده برای دستیابی به اهداف داخلی بهبود عملکرد کلیه و به تدریج افزایش ادرار، و همچنین تسهیل جریان خون به کلیه ها است. فقط در این صورت، می تواند بیماری های کلیوی به طور کامل بازیابی کنید.

به طور کلی، درمان اصلی طب گیاهی چینی و طب غربی به کمک است. با استفاده از این درمان می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، به طوری که این بیماری ممکن است با تاخیر، بیمار می تواند دیالیز اجتناب کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,علامت,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین را افزایش 3.3-5.4، چگونه برای درمانسطح کراتینین را افزایش 3.3-5.4، چگونه برای درمان

سلام دکتر، برادر من یک بیمار از بیماری کلیوی است، و به تازگی سطح کراتینین او 3.3-5.4 افزایش (16 ژوئن کراتینین 3.3 بود، در حالی که 9 اوت به سرعت به 5.4 افزایش یافت). می تواند شما را به این دلیل به من بگویید؟ و چگونه برای درمان بیماری های خود را؟

سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. سطح فعلی کراتینین، برادر خود را به سرعت در حال رشد است، که باید توجه خود را تحریک کند. همانطور که می دانید، دلایل بسیاری می تواند آسیب کلیوی شود وجود دارد، مرحله اول، ما باید برای پیدا کردن و به همین دلیل منظور و سپس او را یک درمان را به از بین بردن علت، و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده خود را، چرا که تنها زمانی که عملکرد کلیه خود را دوباره بازسازی شده است، سطح کراتینین او به طور طبیعی کاهش می یابد و بازگشت به زندگی عادی. از نظر سطح فعلی خود و کراتینین، باعث صدمه به کلیه ها همیشه وجود داشته است، و توسعه در سرعت نسبتا سریع، بنابراین من پیشنهاد می کنم که بیماران درمان سیستمیک کلیوی بازیابی دریافت خواهید کرد.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تنها راه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطوح بالای کراتینین است برای معکوس عملکرد کلیوی بیمار، بنابراین بیمار باید درمان مناسب در موقع است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری طب سنتی چینی است، آن است ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با این درمان، بیمار می تواند به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه، بنابراین به منظور کاهش سطوح بالای کراتینین و کنترل بیماری خود را.

برای بیماران با کراتینین 5.4، آنها باید این دارو را در موقع، به طوری که آنها می توانند فرصت به یک زندگی از کیفیت دریافت کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید بسیاری از نشانه ها، می توان آن را از طریق دارو کنترلدر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید بسیاری از نشانه ها، می توان آن را از طریق دارو کنترل؟

در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید بسیاری از نشانه ها، می توان آن را از طریق دارو کنترل؟ به طور کلی، بیماری پیشرفته کلیه، بسیاری از نشانه ها و عوارض یکی پس از دیگری ظاهر شد. برای درمان این علائم، پزشکان همیشه بسیاری از انواع دارو برای بیمار تجویز کند. پس از مصرف دارو می تواند از علائم این بیماری در حالی که از بین بردن اما می تواند از طریق دارو برای همیشه لطفا برای کنترل کرد؟

چرا بیمار نارسایی کلیه که بسیاری از نشانه است؟

در واقع، همه این نشانه ها علائم رایج این بیماری در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و در واقع، این عوارض نارسایی کلیه هستند. اسیدوز متابولیک، هیپرفسفاتمی، هیپوکلسمی، استئودیستروفی کلیوی، کمبود ویتامین D است که به علت کاهش در عملکرد کلیه. کم خونی، فشار خون بالا به دلیل ترشح پایین تر از عملکرد کلیه. یبوست، به دلیل نارسایی کلیوی باعث مشکلات دستگاه گوارش است. بنابراین، تمام این مشکلات آن است که اساسا نارسایی کلیوی است.

می توانید به نارسایی کلیوی از طریق دارو کنترل؟

بنابراین، از بالا، ما می دانیم که همه مواد مخدر می تواند علائم را درمان، اما نمی تواند حل ریشه ای این بیماری بدان معنی است که آنها می توانند ترمیم سلول های کلیوی ذاتی خود آسیب دیده و می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. این یک مشکل است.

می توانید به نارسایی کلیوی از طریق دارو کنترل؟

بنابراین، از بالا، ما می دانیم که همه مواد مخدر می تواند علائم را درمان، اما نمی تواند حل ریشه ای این بیماری بدان معنی است که آنها می توانند ترمیم سلول های کلیوی ذاتی خود آسیب دیده و می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. این یک مشکل است.

پیوند کلیه بهترین انتخاب است؟

شاید، پیوند کلیه بهترین انتخاب، اما نه یک انتخاب عاقلانه است، و آن را لازم نیست. حتی اگر واقعا اهدا کننده مناسب وجود دارد، وضعیت کنونی بدن عمومی بیمار آنقدر فقیر، مناسب برای پیوند است. به طور کلی، بیمار هنوز هم دارای عملکرد کلیه چپ امید بزرگ است که می تواند او را نجات دهد کلیه است. بنابراین، کلید به بیمار در حال حاضر برای پیدا کردن بعضی وسیله ای برای حفاظت از آنها و بهبود عملکرد کلیه.

بیمارستان ما است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

یک روش بهتر از درمان نارسایی کلیه وجود دارد، از دست دادن دیالیز کلیه یا پیوندیک روش بهتر از درمان نارسایی کلیه وجود دارد، از دست دادن دیالیز کلیه یا پیوند

چه درمان برای نارسایی کلیه بهتر از دیالیز یا پیوند کلیه است؟ در بیماری کلیوی مرحله نهایی یا نارسایی کلیه، کلیه دچار آسیب شده اند و عملکرد کلیه به سرعت در حال کاهش می یابد. اگر شما هر گونه سوال لطفا با پزشک آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

بسیاری از سموم و مواد زائد در بدن جمع می شوند. دیالیز است که معمولا ارائه شده به کاهش این بیماری است. اگر شما قادر به دیالیز، پیوند کلیه ممکن است آخرین انتخاب. با این حال، بسیاری از بیماران نمی خواهید به انجام دیالیز یا پیوند، و آنها می خواستند به پیدا کردن یک راه بهتر از دیالیز یا پیوند به نارسایی کلیه است. یک راه بهتر به نارسایی کلیه وجود دارد؟

درمان نارسایی کلیه در بیمارستان ما عمدتا در دو جنبه. یکی این است که پاک کردن خون، و از سوی دیگر برای دوباره پر کردن سلول های کلیه به بازگرداندن عملکرد.

اصل رفتار به عوامل تمیز التهابی تمرکز در خون را افزایش می دهد خود شفا از آسیب کلیوی. به عبارت دیگر، عوامل التهابی در ضایعات کلیوی خون و آسیب با یکدیگر تداخل می کنند. به عنوان مثال، گردش کلیه التهابی عوامل و متمرکز در کلیه ها، به نوبه خود، آسیب به کلیه ها برای تحریک سیستم دفاعی بدن برای تولید عوامل التهابی است. برای درمان کلیه، این دور باطل باید شکسته شود. حتی اگر درمان بر درمان گیاهی چینی سنتی مبتنی بر، اصل متفاوت از آنهایی که سنتی است. این نیز یکی از ویژگی های بیمارستان است.

پزشکی درمانی چینی نه تنها شامل طب سنتی چینی (TCM)، اما همچنین شامل برخی از برنامه های کاربردی خارجی، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، حمام پا، گوا شاه، طب سوزنی، ماساژ و غیره.

هنگامی که عملکرد کلیه در حال بهبود است، کلیه ها می تواند توسط خود کار می کنند. زمان دیالیز ممکن است کاهش یابد و یا حتی متوقف کند. پیوند نیز به تعویق افتاد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، لطفا در ایمیل asya.yue@mail.ru ما ارسال مشکلات خود و یا اضافه کردن VC من (ها Asya یو). کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.



:: برچسب‌ها: دیالیز,درمان نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی با طب غربی می تواند کمک به درمان نارسایی کلیه بدون دیالیزطب چینی با طب غربی می تواند کمک به درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز

به عنوان طب چینی همراه با طب غربی می تواند به پیشگیری یا درمان نارسایی کلیه کمک کند؟ من می دانم که این موضوع نگران زیادی است، بنابراین در حال حاضر من به شما برخی از اطلاعات در مورد او بدهد. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما بپرسید، آن رایگان است. طب سنتی چینی جوهر از بخشی از فرهنگ چینی است، آن را می توان به هزاران سال پیش به تاریخ. طب سنتی چینی از طب غربی است، دلیل آن است که یک درمان قدیمی دارای مزایای غیر قابل آن است. این مناسب تر است، به تمرکز بر روی ریشه باعث به جای علائم یا عوارض. با این وجود، طب چینی را به اثر به آرامی و بد در درمان موارد حاد و جدی است. علاوه بر این، او ممکن است لازم باشد یک مدت زمان طولانی برای درمان این بیماری است. بنابراین، به منظور حل این مشکل، کارشناسان با طب میکرو چینی Osmotherapy است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی آمده است. این کاملا ترکیبی از جوهر داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود اثربخشی طب فوق العاده است.

گیاهان دارویی پزشکی چینی می تواند کمک به درمان بیماری کلیه، اما نه همه داروهای مناسب هستند، بنابراین توجه به داروهایی که شما را انتخاب نمایید. شما بهتر است خودتان آن را استفاده نمی کند، چرا که حتی داروهای مناسب می توانید کلیه ها آسیب برساند، اگر شما در جهت اشتباه عمل می کنند.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با asya.yue@mail.ru الکترونیکی ارسال و یا اضافه کردن VC من (ها Asya یو). ما به شما پاسخ در اسرع وقت است.



:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,طب چینی,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

GFR پایین که آیا به FSGS معکوس بیماریGFR پایین که آیا به FSGS معکوس بیماری

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) را اندازه گیری چگونه کلیه خود را عملکرد هستند. این یک پارامتر بسیار حساس است. پس از کلیه آسیب می، GFR کاهش خواهد یافت. این ممکن است یک کم FSGS بیماری GFR در پشت؟ اگر شما هر گونه سوال لطفا با پزشک آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

GFR کم در FSSS

گلومرول با سوراخ کوچک مانند فیلتر کوچک در کلیه عمل می کنند. هر کلیه از صدها گلومرول ساخته شده است. این گلومرول می توانید فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. در همین حال، یک ماده که بدن نیاز خواهد شد در بدن ذخیره می شود.

با این وجود، در FSGS، گلومرول ملتهب سپرده ایمنی در کلیه. اگر التهاب می تواند سرکوب شود، آن را زخم و نکروز گلومرولها شود. هنگامی که خون کمتری توسط گلومرول فیلتر، یک GFR کم در FSGS شود.

چگونه به معکوس FSGS GFR کم؟

برای تغییر GFR کم در FSGS، زیر هدف های درمانی به دست آورد.

- از بین بردن رسوبات ایمنی در کلیه و حذف مواد زائد و مواد بیماری زا را از خون.

- مهار التهاب در کلیه ها. این می تواند باعث آسیب مستقیم کلیه را کنترل کنید.

- بازسازی گلومرول اختلال و بهبود عملکرد کلیه.

داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی متعارف و هورمونهای تنها می تواند مانع از التهاب در کلیه به طور موقت. با این حال، آنها می توانید وضعیت از بیماری را کنترل کند.

برای تغییر وضعیت این بیماری در یک FSGS GFR کم و رسیدن به این اهداف، درمان، ترکیبی از تصفیه خون و طب میکرو چینی Osmotherapy شود توصیه می شود.

خون تصفیه می تواند تمام انواع مواد نامطلوب در خون را حذف کنید. این می تواند خون را به دقت پاک کردن و ایجاد یک محیط مساعد برای استفاده داخلی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند سپرده ایمنی در کلیه را مختل کند. این می تواند عود التهاب در کلیه جلوگیری می کند. علاوه بر این، داروهای موثر می توانید خود شفا و گلومرول خود بازسازی را تحریک کند. در نتیجه، بیماری FSGS در پشت.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا ارسال و یا پاسخ asya.yue@mail.ru، VK (ها Asya یو) یا ترک یک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.



:: برچسب‌ها: FSGS,GFR کم,FSGS در معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیمار izTanzanii آمدبیمار izTanzanii آمد

نام بیمار: Fulla

سن: 50 سال

جنس مذکر

ملیت: تانزانیا

نوع بیماری: نفروپاتی دیابتی

2015 سپتامبر 16، Fulla است به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است.

قبل از آمدن به اینجا، او همیشه یک ضعف و خستگی بود، او به ما گفت که او احساس بسیار خسته هر روز. است و یک لبخند در چهره اش وجود دارد. پس از 33 روز از شروع درمان است، آن را بهتر از قبل است، و یک لبخند برگشت به صورت دوباره. در زیر برخی از جزئیات در مورد بیماری خود هستند، اجازه دهید نگاه با هم.

شرایط عمومی قبل از او به اینجا آمد:

موج فشار خون بالا از 140/80 150/90 به. بینایی ضعیف، او حتی نمی تواند حروف را بر روی گوشی روشن را ببینید. ضعیف قند خون بالا کنترل و دچار سوزش ادرار. آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین 196 umol / L اسید اوریک و 536 میلی مول / L.

وضعیت کلی پس از 33 روز از شروع درمان:

به نظر می رسد خیلی خوب در ظاهر. چشم انداز خود را به حالت عادی است، او می تواند نامه ها به وضوح بدون عینک ببینید. آن است آسان تر به ادرار، موج در فشار خون 110/70 میلی متر جیوه از 130/80. آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین خود را به 163 میلی مول / L از سطح اسید اوریک را به 353 میلی مول / L را کاهش داد. او گفت که آن را پر از انرژی است در حال حاضر این است که ما بسیار خوشحالیم که به شنیدن.

درمان در بیمارستان ما، اعمال شده به آنها:

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، انما درمان، گل حمام درمانی، طب سنتی چینی و طب سوزنی دهان و دندان.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

فشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک، که باعث و چگونه به آن را کاهش دهدفشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک، که باعث و چگونه به آن را کاهش دهد؟

فشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک، که باعث و چگونه به آن را کاهش دهد؟ شما می دانید، بیماری کلیه پلی کیستیک (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع از بیماری های ژنتیکی است، این بیماری را بدتر است، علائم بیشتر و بیشتر خواهد شد، و فشار خون بالا یکی از شایع ترین است.

چرا فشار خون در کلیه پلی کیستیک افزایش یافته است؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ارثی است. این شامل کیست های متعدد بر روی کلیه ها رشد می کنند. این کیست ها می تواند بزرگ شده و ظلم و ستم به بافت سالم کلیه، و توسط ایسکمی و هیپوکسی ترشح رنین کلیه و بیشتر ایجاد می شود، فشار خون بالا رخ می دهد.

اگر فشار خون بالا می تواند در زمان نمی تواند کنترل شود، آن را حفظ خواهد کرد تشدید آسیب کلیه، و در این زمان، کراتینین سرم افزایش یافته است، وضعیت بدی فشار خون اعلان همچنان افزایش یابد.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا به علت بیماری کلیه پلی کیستیک؟

کلید به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، این باید فشار که کاهش کیست های کلیوی را کاهش دهد، گسترش و یا جلوگیری از توسعه فیبروز کلیوی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی ممکن است سرخرگ کلیوی، افزایش جریان خون کلیوی گسترش، بهبود گردش خون، به تغییر فعالیت دیواره کیست برای افزایش نفوذپذیری و که می تواند مایع کیست را دور کنند و جلوگیری از سلول های دیواره کیست ترشح مایع کیست و کیست آن می تواند ریشه را کاهش دهد.

مواد تشکیل دهنده فعال است برای از بین بردن ظلم و ستم که کیست اطراف بافت و بهبود کلیه هیپوکسی-ایسکمی مفید، افزایش اتساع عروق، به بهبود گردش خون، که می تواند فشار خون را به تدریج نظارت داشته باشند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,بیماری های کلیوی متعدد در,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک لازم نیست که بسیاری از علائم را می توان به دیالیز اجتناببیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک لازم نیست که بسیاری از علائم را می توان به دیالیز اجتناب؟

سلام، دکتر، من بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، من یک تجزیه و تحلیل نشان داد که است که بسیاری از کیست کلیه من وجود دارد انجام داد. با این حال، من هیچ علائم آشکار ندارد. من تعجب می کنم اگر من می تواند بیماری را کنترل کنم، بنابراین جلوگیری از دیالیز. من را فراموش کرده به شما بگویم که من هیچ تاریخ، و فشار خون و قند خون طبیعی است.

سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. همانطور که همه ما می دانیم، بدون حکومتداری خوب، کلیه پلی کیستیک خواهد نارسایی کلیه می شود، بیماران دیالیز است. اما برای وضعیت شما، شما یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز و عملکرد کلیه است هنوز هم طبیعی است، هیچ سابقه این بیماری، فشار خون و قند خون نیز وجود دارد. بنابراین در حال حاضر، مهم ترین چیز برای شما برای کاهش کیست خود و متوقف کردن آنها را از افزایش می یابد.

چه درمان مفید است برای کاهش کیست در کلیه پلی کیستیک؟

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون بر در و دیوار از کیست، و بهبود نفوذ پذیری از کیست، به طوری که کیست کوچک و کوچک. این تکثیر سلول های اپیتلیال جلوگیری و در نتیجه، ترشح مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی کاهش اندازه کیست کیست به تدریج تبدیل شدن به کمتر به منظور کاهش فشرده سازی بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون و برای جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی.

از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز، برش یک کیست در کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: دیالیز,درمان,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیزی می توانند به نارسایی کلیه را درمان کرددیالیزی می توانند به نارسایی کلیه را درمان کرد؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران نارسایی کلیوی با از بین بردن مواد سمی و مایعات از بدن است. با این حال، می توانید به نارسایی کلیوی را درمان نمی یا برای بهبود عملکرد کلیه است.

چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی؟

کلیه های ما، این اندام پیچیده فیلترینگ در بدن انسان است. آنها 24 ساعت در روز کار برای فیلتر کردن سموم از اندازه های مختلف در خون ما عبارتند از سموم مولکولی، متوسط ​​مولکولی و مولکولی بالا بالا به طور کامل. بنابراین، به طور کلی، خون سالم است.

علاوه بر این، دیالیز تنها می تواند سموم را حذف عنوان بالا به کراتینین، اوره، و غیره بسیاری از Mid و High سموم سموم مولکولی هنوز هم در خون باقی می ماند. این سموم ممکن است نه تنها کاهش کلیه خود را، اما همچنین ممکن ارگان های دیگر و سیستم های بدن تاثیر منفی. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران دیالیز معمولا از عوارض دیالیز می میرند.

علاوه بر این، کلیه خود را توسط دیالیز کلیه خود را متوقف کردن کار به تدریج جایگزین شده است. در نتیجه، به اندازه کلیه خود را کاهش خواهد و حجم ادرار خود را نیز کاهش خواهد یافت. در آن زمان، خون نمی خواهد از طریق کلیه ها جریان است.

می توانید بیماران دیالیزی برای خلاص شدن از او؟

در واقع، برای یک بیمار است که که دیالیز نمی بیش از حد طولانی شده است، و شرایط عمومی آنها به نظر می رسد خوب است اگر در زمان را به درمان موثر می تواند عملکرد را بهبود بخشد، و بیماران می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز است. با این حال، برای بیمارانی که دیالیز برای یک مدت طولانی، دشوار است برای حذف شده توسط دیالیز بودند، اما آنها همچنین می توانید زمان دیالیز، در نتیجه کیفیت زندگی زندگی را کوتاه کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

گزینه های دیگر برای بیماران دیالیز وجود داردگزینه های دیگر برای بیماران دیالیز وجود دارد؟

گزینه های دیگر برای بیماران دیالیز وجود دارد؟ شما می دانید که برای بسیاری از بیماران، بیماری های کلیوی، اگر آنها می توانند بیماری خوب کلیه کنترل نمی کنند، آنها باید به دنبال کمک دیالیز. و بسیاری از آنها احساس خوبی در آغاز دیالیز، اما پس از دیالیز برای برخی از زمان، آنها ضعیف تر و ضعیف تر خواهد شد. به طوری که آنها به نوبه خود به دنبال روش های دیگر درمان.

شما می دانید، بسیاری از بیماران دیالیز گسترش است که یک مشکل مشابه که احساس گیجی پس از دیالیز دریافت کرد. دلیل این است که دیالیز به عنوان یک جایگزین از کلیه ها، آن را به سادگی ممکن است بخش هایی از کلیه ها به کاهش برخی از علائم، اما آن را می توانید کلیه های آسیب دیده را بازیابی کنید، و یا حفاظت از آنها از آسیب بیشتر است. بنابراین، در طول زمان، کلیه خود را می بدتر و بدتر، به طوری که عوارض و علائم بیشتر و بیشتر به نظر می رسد، آنها را ضعیف و ضعیفتر.

چه درمان های جایگزین برای بیماران دیالیز؟

در واقع، پیوند کلیه و میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی ممکن است یک جایگزین خوب برای دیالیز. هر دو از این می تواند کمک به بیمار لذت بردن از زندگی بدون دیالیز. پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، می تواند مشکلات کلیه را حل کند. اما آن را بسیار گران است، و کلیه جدید ممکن است دوباره شکست مواجه می شوند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، آن است که در نظر گرفته امن ترین روش درمان است. این می تواند به بهبود عملکرد کلیه، برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و حفاظت از بخش باقی مانده از آسیب بیشتر. اگر بیمار می تواند یک درمان قبل از آنها می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: دیالیز,بیماری های کلیوی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان کیست های کلیه پلی کیستیک بزرگچگونه برای درمان کیست های کلیه پلی کیستیک بزرگ؟

چگونه برای درمان کیست های کلیه پلی کیستیک بزرگ؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیه ژنتیکی با کیست های متعدد کلیه است. در همین حال، آن را نیز یک خانواده از بیماری کلیه است. برخی بیماران با بیماری کلیه پلی کیستیک در آغاز زمان تشخیص داده شده، آنها حتی نمی تواند دوران کودکی خود لذت ببرید.

مقدمه کیست بزرگ مختصر در کودکان

بیماری کلیه پلی کیستیک کودکان تاثیر می گذارد، نتیجه از بین بردن دوران کودکی فوق العاده خود و به یک بار سنگین بر روی پدر و مادر خود. علاوه بر این به دلایل خانوادگی، کیست در کودکان نیز به دلایل زیر را داشته باشد:

کودکان کنجکاو در مورد همه چیز و فعال هستند. آنها ممکن است آسیب برساند خود را به عفونت های مختلف منجر شود. عفونت های مختلف ایجاد شرایط مطلوب تر برای رشد کیست. از آنجا که از عفونت است که در بدن ما رخ می دهد، خون نیز تحت تاثیر قرار، در نتیجه به رشد کیست کلیه و تشدید جریان می یابد. با توسعه کیست، شرایط کلیه بدتر خواهد شد.

سموم

در بیماری کلیه پلی کیستیک که علائم زیر است. این موارد شامل، درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا، کم خونی و غیره. بنابراین، بسیاری از قرص غربی برای کودکان توصیه می شود. اگر کودکان آنها را برای مدت زمان طولانی، قرص غربی ادامه به آسیب رساندن به کلیه ها.

با افزایش کیست، زندگی کودکان به طور جدی تهدید می شود. بدون حکومتداری خوب، بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است به مرحله نهایی بیماری کلیوی ایجاد می شود.

چگونه برای درمان کیست های بزرگ بیماری کلیه پلی کیستیک؟

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی، طب چینی فعال دارد. داروهای چینی فعال در کلیه کار می کنند، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کیست است جریان بازگشت مایع کیستیک به خون را از بدن با سوخت و ساز بدن گردش خون خارج شود. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,بیماری های کلیوی متعدد در,کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان معمول چینی برای سندرم نفروتیکدرمان معمول چینی برای سندرم نفروتیک

"سلام، دکتر. می توانید به من پیدا کردن بهترین راه حل برای پسر من، که از سندرم نفروتیک رنج می برد کمک می کند. یک درمان دائمی درمان جایگزین به سلامت بهتری وجود دارد؟" اگر شما هر گونه سوال، لطفا آنلاین ما بپرسید -doctor رایگان می باشد.

سندرم نفروتیک است که معمولا با دوزهای بالای استروئیدها درمان می شود. اگر دوز اندازه کافی بالا است، و ادامه داد به اندازه کافی بلند، سندرم نفروتیک ممکن است کمک به بسیاری از بیماران را بهبود بخشد. با این حال، برخی از بیماران نمی خواهد به عوارض جانبی دیگر پاسخ می تواند بسیار سخت است. اگر عملکرد کلیه را کاهش می دهد، درمان به منظور جلوگیری از وخامت بیشتر بسیار مهم است.

چگونه برای جلوگیری از وخامت بیشتر از عملکرد کلیوی؟

در چین، ایمونوتراپی است ثابت شده است که در درمان سندرم نفروتیک موثر است. سلول های بنیادی است درمان، که در درمان علائم بیماری های خاص از کلیه هدف نیست، اما عملکرد کلیه را تقویت و بازگرداندن سیستم ایمنی بدن از بدن انسان است.

سلول های بنیادی شامل شش مرحله، به تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. هر مرحله دارای هدف خود را دارد.

ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن می تواند کوچک، متوسط ​​و مواد ماکرو مولکولی از بدن ما با روش های پیشرفته تصفیه خون مانند همودیالیز، پلاسما، جذب سیستم ایمنی بدن، خونرسانی را حذف کنید. هنگامی که خون را تمیز، شرایط ارائه خواهد شد به ترمیم آسیب کلیه ها.

این است که با رسوب کمپلکسهای ایمنی به حذف کلیه است. این می تواند توسط چینی گیاه دارویی میکرو Osmotherapy است که در درمان بر اساس دست آورد، اما خارج شده است استفاده می شود.

اگر شما هر گونه سوال در مورد Osmotherapy به مواد مخدر از Mikro-چینی ما، لطفا به ما ایمیل و یا اضافه کردن asya.yue@mail.ru VC (ها Asya یو). کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک,درمان معمول چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به موفقیت کاهش تعداد دیالیزبیماران مبتلا به نارسایی کلیه به موفقیت کاهش تعداد دیالیز

بیماران از عراق

تشخیص و درمان:

ده سال پیش، فشار سردرد، خون بیمار 180 / 100mm میرسیم جیوه او داروهای ضد فشار خون و جو در زمان، فشار خون پایدار است.

سه سال پیش، uhushila بیماری، ضرب، بی اختیاری ادرار، ادرار حدود 1000 میلی لیتر، وزن مخصوص 1.008. عملکرد کلیوی طبیعی است. به دلیل بیشتر به نوشیدن، خوردن و ادرار، قند خون 8،7mmol / L ناشتا، یک سلول ضد جزایر لانگرهانس منفی ظاهر می شود.

قدیمی در کراتینین سرم در 18 ماه به 198 میلی مول / L افزایش یافته است.

6 ماه پیش، بیماران مبتلا به کم خونی، هموگلوبین 89 گرم / L ادرار: پروتئین 2+ خون مخفی - عملکرد کلیه: کراتینین 756 umol / L، اسید اوریک 397 میلی مول / L؛ افتالموسکوپ را نشان می دهد: فشار خون بالا آترواسکلروز چشم. همودیالیز و درمان علامتی است.

تشخیص: فشار خون بالا 3 (خطر بسیار بالا)، فشار خون بالا، بیماری های کلیوی، نارسایی مزمن کلیه (اورمی)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا، تصلب شرایین، چشم، دیابت نوع 2، بیماری عروق کرونر قلب، ایسکمی میوکارد، ⅰ درجه بلوک دهلیزی، چاقی است.

استفاده از طب سنتی چینی با درمان طب غربی کمکی و مدیریت درمان گردش خون درمان گیاهی حمام موضعی کامل، درمان طب چینی، به صورت خوراکی، انما درمان، درمان اسپا پا، درمان فتیلهگذاری درمان و کمپرس گرم. اثر اصلی از چینی Osmotherapy میکرو دارویی به پاک کردن خون، گشاد شدن عروق خونی، کاهش التهاب و تخریب ماتریکس خارج سلولی. بنابراین، افزایش گردش خون، کلیه ها خون کافی و اکسیژن دریافت به بازسازی بافت آسیب دیده در کلیه ها.

پس از یک ماه درمان در بیمارستان ما در طول دیالیز از سه بار به بار. و پس از آن سه بار دیالیز کراتینین 868 umol / L، در حال حاضر دیالیز دیالیز کراتینین 450 umol / L، خروجی ادرار افزایش یافته و به 200 1200 میلی لیتر و پارامترهای دیگر را به حالت عادی بازگشت. قند خون، فشار خون، کبد و شاخص قلبی را بهبود داد.

این فقط یکی از بسیاری از موارد برجسته. فقط یک نگرش خوب نگه دارید، با درمان، شما می خواهید برای ایجاد یک معجزه ممکن است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ارسال ایمیل asya.yue@mail.ru ما، و یا VC من (ها Asya یو). ما مشتاقانه منتظر به درخواست شما.



:: برچسب‌ها: موفقیت,کاهش تعداد دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

دانش پایه و درمان پیلونفریتدانش پایه و درمان پیلونفریت

پیلونفریت - این یک بیماری شایع عفونت دستگاه ادراری است. این بیماری التهابی غیر اختصاصی کلیه علل باکتریایی، مشخص شده توسط ضایعات لگن کلیوی (pyelitis)، فنجان و پارانشیم کلیه. با توجه به ویژگی های ساختاری بدن زن پیلونفریت 6 بار در زنان شایعتر از مردان است.

روش های درمان طب غربی پیلونفریت:

1 انتخاب داروهای موثر بر علیه لبه جلو از میکروب، مانند کشت ادرار در مردان رخ می دهد، باید مواد مخدر برای مشاهده اثر غربال کردن. انسداد دستگاه ادراری و عفونت می شود (به عنوان مثال، سنگ های دستگاه ادراری، انسداد گردن مثانه، عفونت لگن خاصره، و غیره) باید بلافاصله حذف شود.

2، ابزارهای ضد میکروبی. معمولا طول می کشد روش ترکیب شده است. اما اگر بیماران را به مدت طولانی، ما باید در عوارض جانبی دارو تمرکز می کنند.

طب چینی و طب غربی دارای نقاط قوت خود را دارند.

طب غربی برای انواع نفریت، نارسایی کلیه، اورمی و دیگر بیماری های کلیه است که یک راه خصوص خوب نیست. در طب غربی معمولا از هورمون ها و دیگر داروهایی که برای درمان بیماری کلیه است. اثر شکست درمان، عوارض جانبی بیماری مصرف زیادی است پایین، بیماری ناپایدار، درد بیمار است، و آن خواهد شد بسیاری از عوارض دراز مدت تولید کند. برای درمان اورمی و نارسایی کلیه، استفاده طولانی مدت می تواند به کلیه ها و اندام های دیگر به تدریج آتروفی و ​​شکست منجر شود. در نهایت، پیوند کلیه، اما بقای محدود است.

طب چینی می تواند چنین مشکلاتی در بیماران را حل کند. در طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy می توانید ترمیم آسیب کلیوی. این می تواند گردش خون ترویج، برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اولیه، شما ممکن است این فرصت را به نصف بازگرداندن زندگی عادی داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو). کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!



:: برچسب‌ها: پیلونفریت,دانش پیلونفریت,درمان پیلونفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان می تواند کمک به بیماران جلوگیری از شکست دیالیز کلیویچه درمان می تواند کمک به بیماران جلوگیری از شکست دیالیز کلیوی

چه درمان می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز؟ Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز کلیه شکست برای سلول های آسیب دیده تعمیر کلیه و آنها را از آسیب بیشتر است.

چه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در طب سنتی چینی (TCM) با ترکیبی از فن آوری های پیشرفته پزشکی. با توجه به بیماریهای خاص و شرایط فیزیکی هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

با استفاده از این درمان، بیمار، که در مراحل اولیه است می توانید فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای یک بیمار که در مرحله پیشرفته است، از دست دادن این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، اما آنها هنوز هم قادر به لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز هستند.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی برای کمک به جلوگیری از بیمار دیالیز؟

این نوع درمان چهار عملکرد اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهابی و افزایش رگ های خونی، چهار توابع، آن را می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آن باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. به عنوان عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است، آن را می توانید به تدریج دیالیز اجتناب کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: درمان,دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه اثرات طب میکرو چینی Osmotherapyچه اثرات طب میکرو چینی Osmotherapy

همانطور که می دانید، که یک بار کلیه ها آسیب دیده، آنها دشوار است برای تعمیر، به طوری که درمان این بیماری به طور عمده در تسکین علایم هدف، و دیالیز درمان اصلی است. علاوه بر دیالیز، پیوند کلیه در نظر گرفته موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، اما آن را به زمان طولانی برای پیدا کردن یک اهدا کننده، و بیشتر از آن، آن را بسیار گران است.

به منظور کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای زندگی بهتر، کارشناسان سالهای زیادی را به این مطالعه از روش جدید برای درمان بیماری های کلیوی اختصاص داده است. بر اساس طب سنتی چینی Osmotherapy طب میکرو چینی را به واقعیت می آید. این نوآوری از طب سنتی چینی و امید تازه ای برای بیمارانی که در حال مبارزه با بیماری کلیوی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است که اثرات درمانی زیر را در درمان بیماری های کلیوی.

از یک طرف، دارو میکرو Osmotherapy پزشکی چینی به عنوان در گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، و ماتریکس خارج سلولی و اهانت آمیز توصیف کرد. پس از آن بخشی ضایعه مواد تشکیل دهنده موثر نفوذ، آنها می توانند از انتشار عوامل التهابی متوقف کردن و تمیز از مواد مضر است. بنابراین، آن را بلافاصله و به طور موثر می تواند بدتر شدن کلیه ها را متوقف کند.

از سوی دیگر، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تحریک بهبود ساختار کلیه. مواد تشکیل دهنده فعال در طب چینی می تواند فیبروز کلیوی مسدود، گشاد شدن عروق و بهبود اختلال. در همین حال، این دارو می تواند ترشح فاکتورهای رشد ترویج، به منظور فعال شدن تشکیل عروق خونی جدید و برای سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول است. پس از درمان سیستمیک، عملکرد کلیه خود را به بسیاری را بهبود بخشد. بنابراین، سطح کراتینین خود را کاهش می دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: دیالیز,بیماری های کلیوی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیستسود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیست؟

سود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیست؟ در گذشته، طب چینی به طور جدی در درمان بیماری های کلیوی گرفته شده است، اما این روزها، با تکنولوژی توسعه یافته، آن است که جذب مقدار زیادی از توجه به دلیل آن است یک اثر قابل توجه است.

سود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیست؟

در واقع، بیمارستان ما دارای تعدادی از درمان که برای کاهش سطح کراتینین بالا است مفید هستند، اما بیشتر موثر است به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی شناخته شده یک نوع از یک حرکت خوب از طب گیاهی چینی سنتی و طب غربی است. این نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، اما همچنین می تواند بیمار شانس برای به تاخیر انداختن یا لغو پیشرفت بیماری است.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی به تاخیر می اندازد و یا معکوس پیشرفت بیماری کلیه؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی درمان نوآورانه بر اساس TCM است و در تعمیر اختلال کلیوی و بهبود کارکرد کلیه است. آن را از روش های سنتی درمان متفاوت است و به صورت موضعی استفاده می شود. از طریق نرم افزار بالینی، این درمان امن، راحت و کارآمد بود.

از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و افزایش رگهای خونی. برای این چهار توابع، این نوع درمان می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و حفاظت از بخش باقی مانده از آسیب بیشتر است.

بنابراین، آن را ممکن است تاخیر و یا معکوس پیشرفت بیماری کلیوی. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه و کراتینین 4.2، آنها می توانند شانس، ممکن است به معکوس بیماری، اگر آنها می توانند درمان موثر بیماری کلیوی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu121



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 5.3 به بیماری های کلیوی، چه معنایی دارد و چگونه به کاهشکراتینین 5.3 به بیماری های کلیوی، چه معنایی دارد و چگونه به کاهش

چگونه به منظور کاهش سطح کراتینین در مبتلایان به بیماری های کلیوی، و ما در مورد آن صحبت چند بار، امروز من به شما برخی از اطلاعات در مورد کراتینین 5.3 به اشتراک بگذارید. چه سطح کراتینین 5.3 است، و چگونه آن را کاهش دهد؟

سطح کراتینین 5.3 چیست؟

در درمانگاه، کراتینین 5.3 بدان معنی است که کلیه در حال حاضر متوسط ​​آسیب دیده بود و در حال حاضر آن را یک بیماری است، در مرحله 4 بیماری کلیوی، به طوری که بیمار به شرایط درمان فورا برای جلوگیری از توسعه را به اورمی.

چگونه برای کاهش کراتینین 5.3 و درمان بیماری های کلیوی؟

به طور معمول، دیالیز توصیه می شود برای کاهش سطح بالای کراتینین. اما برای مردم کراتینین 5.3، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد، هنوز برخی از درمان های دیگر که می تواند جایگزین دیالیز برای کاهش درمان بیماری کلیه و تسکین علائم آن وجود دارد.

بیمارستان ما است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، این درمان خوب برای درمان بیماری های کلیوی است، درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

هنگامی که عملکرد کلیه و بازیابی کلیه ممکن است به طور معمول کار، به طوری که کراتینین کمتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین من 4.7 با گلومرولونفریت، شما نیاز به دیالیزسطح کراتینین من 4.7 با گلومرولونفریت، شما نیاز به دیالیز؟

سطح کراتینین من 4.7 با گلومرولونفریت، شما نیاز به دیالیز؟ برای کمک به افرادی که شک و تردید مشابه، ما تجزیه و تحلیل زیر را در جزئیات را ارائه دهد.

به طور کلی اگر سطح خود را از کراتینین 4.7 در گلومرولونفریت، آن است که هنوز برای بیمار شروع به گرفتن دیالیز خیلی زود است. علاوه بر این، از طریق درمان موثر، نارسایی کلیه و یا دیالیز می تواند موفقیت اجتناب شود. بیمار می تواند خوب، عمر طولانی با کلیه خود را زندگی می کنند.

در اینجا، ما می خواهم به توصیه یک رویکرد جامع، به نام بالا هفت TCM درمان است. روش های خاص عبارتند از، گردش درمانی، حمام کامل، درمان طب چینی، به صورت خوراکی، درمان انما درمان حمام پا فتیلهگذاری درمانی کمپرس گرم است.

پیش از ساخت بهترین طرح درمان، به تشخیص دقیق لازم است. در مورد کراتینین 4.7 در گلومرولونفریت، بیمار می تواند تشخیص دقیق توسط آزمون های ایمنی ویژه دریافت کنید.

پس از آن، کارشناسان طرح درمان مناسب ترین کار خواهد کرد. TCM درمانی می تواند به زور وارد کنید، به حذف استاز خون، مهار پاسخ التهابی بیش از حد، جلوگیری از انعقاد، تعمیر اختلال عملکرد کلیوی ذاتی در سلول ها، برای بازگرداندن عملکرد کلیه و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن. بنابراین، بیمار می تواند انتظار برای دریافت اثرات درمانی بسیاری را رضایت بخش.

بنابراین، اگر شما از کراتینین سرم 4.7 رنج می برند در گلومرولونفریت، و می خواهم به پیدا کردن درمان برای جلوگیری از دیالیز، از شما خواسته به نظر اتخاذ یک روش درمانی بالا هفت TCM.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: کراتینین,گلومرولونفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینینمی توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینین؟

می توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینین؟ در واقع، سطوح بالای کراتینین را می توان با درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب کاهش می یابد. بنابراین، بیمار نارسایی کلیه، که در این وضعیت هستند، مهم این است برای پیدا کردن زمان درمان مناسب است. شما می دانید که هر چه زودتر شما می توانید درمان کنید، اثر درمانی بهتر می توان به دست آورد.

می توانید 3.8 کاهش در نارسایی کلیوی کراتینین؟

در درمانگاه، کراتینین 3.8 بیماری های کلیوی 3 مرحله، به این معنی که کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده، اما نه به طور جدی. به طوری که درمان زود هنگام، سلول های آسیب دیده کلیه را می توان بازیافت (نکروز سلولی نمی تواند بازیافت شود). از آنجا که این سلول ها در حال تعمیر، عملکرد کلیه می توان به تدریج بهبود یافته است، و یک سطح بالای کراتینین به عملکرد پایین کلیه کاهش می یابد.

چه درمان به نارسایی کلیوی بیمار به منظور کاهش سطح بالای کراتینین مفید است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، درمان که می تواند کمک به بیمار کاهش سطح کراتینین بالا باید قادر به بازگرداندن کلیه های آسیب دیده می شود، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، و آن درمان مناسب است.

Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی چهار عملکرد اصلی ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد عروق خونی و افزایش. توسط این چهار توابع، گردش خون می تواند بهبود یافته، و مواد سمی در خون ممکن است به موقع را کنار زد. علاوه بر این، این درمان مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت و ترمیم کلیه های آسیب دیده به طور همزمان. در چنین راهی، عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بهبود یافته و یک سطح بالای کراتینین می توان کاهش داد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا به نارسایی کلیوی اغلب فشار خون بالا دارندچرا به نارسایی کلیوی اغلب فشار خون بالا دارند

نارسایی کلیه با فشارخون پیچیده بسیار جدی است، به راحتی به عوارض منجر شود. بنابراین، شما باید فورا درمان شود اگر شما تجربه این نشانه ها.

نارسایی کلیه یک بیماری مزمن کلیوی در مرحله پایانی توسعه است، و در نتیجه از دست دادن تمام یا بخشی از کلیه است. فشار خون بالا بیماری مزمن رایج ترین، و همچنین به عنوان عنصر اصلی از خطر بیماری عروق مغزی کاردینگ است. سکته مغزی، سکته قلبی، نارسایی قلبی و بیماری مزمن کلیه و عوارض آن است.

مراقب باشید، اگر شما متاسفانه گرفتن نارسایی کلیه، به دلیل آن را می توان با فشار خون شدید همراه است. از آن است که فرکانس بالا و از عوارض بالینی.

علت این بیماری نسبتا روشن است. به طور عمده به ضایعات کلیوی کلیه ها در طی کمک مواد پرسور. این از عوامل زیر تشکیل شده است:

· احتباس سدیم و آب

هنگامی که بیمار است نارسایی کلیه، / کلیه او می تواند سدیم و آب استنباط نمی شود، ممکن است نشانه ای از سدیم و احتباس آب وجود دارد، بنابراین، منجر به افزایش حجم خون و برون ده قلبی، این منجر به فشار خون بالا. او به عنوان یک فشار خون بالا وابسته به سدیم شناخته شده است. 80 ~ 90٪ فشار خون بالا کلیوی ناشی از احتباس سدیم و آب.

این نوع از بیماران می توانند به بهترین اثر در صورتی که محدود کردن مصرف سدیم را دریافت کنید.

· افزایش رنین

نارسایی کلیوی ناشی از تصلب شرایین کلیوی و گلومرولونفریت اغلب با افزایش در فعالیت رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون در ارتباط است. آنژیوتانسین Ⅱ می توانید در سرخرگها به طور مستقیم باریک تر، مقاومت محیطی. افزایش آلدوسترون ممکن است سدیم و باعث احتباس آب، در نتیجه باعث فشار خون بالا. این را به عنوان فشار خون بالا وابسته به رنین شناخته شده است.

· عوامل ضد فشار خونی کلیوی کاهش

هنگامی که مغز آسیب دیده است سلولهای استرومایی ترشح کلیوی عوامل ضد فشار خونی PGE 2 () و PGA 2 () کاهش می یابد. این نیز یک علت فشار خون بالا کلیه.

در مرحله اول، بیشتر بیماران فشار خون بالا به علت نارسایی کلیوی است. آنها باید این بیماری را به موقع درمان و برای جلوگیری از زوال.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه مرحله سوم به نارسایی مزمن کلیوی را درمان کنیمچگونه مرحله سوم به نارسایی مزمن کلیوی را درمان کنیم؟

نارسایی مزمن کلیه تفاوت کمی با بیماری مزمن کلیه است. دلیل این است که عملکرد کلیه کاهش می یابد در نارسایی مزمن کلیه.

مرحله 3 از نارسایی مزمن کلیه

نارسایی مزمن کلیه را به 5 مرحله تقسیم شده است. مرحله 3 از نارسایی مزمن کلیه به سطح GFR بین 30-59 میلی لیتر / دقیقه / 1.73 M2 است. علائم این بیماری در 3 مرحله نارسایی مزمن کلیوی عبارتند از: ادم، پروتئینوری، هماچوری، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و غیره. کلیه ارگان سحر و جادو از بدن ما، که دارای مجموعه ای از وظایف، مانند فاضلاب در خون و ادرار تبعید ما آنها را به عنوان تعدیل فشار خون، و همچنین کمک در تولید سلول های قرمز خون است. با چنین عملکردهای حیاتی بدن در خطر است و بدون درمان خاص، مرحله سوم به نارسایی مزمن کلیوی آسان برای ورود به مرحله نهایی بیماری کلیه است. از آنجا که بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید سریعا گرفته شده است.

چگونه برای درمان بیماری کلیوی مرحله سوم؟

به منظور مرحله سوم بیماری مزمن کلیه به درمان، ما نیاز به درمان های طبیعی ضروری و مورد نیاز. گیاه چینی بهتر از طب غربی، چرا که آنها اثرات جانبی کمتری دارند.

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی بر اساس محصولات چینی دارویی، که ترکیب مزایای استفاده از روش های دیگر درمان و جلوگیری از معایب. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779



:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علل و درمان ایمنی پایین در نارسایی کلیوی چیستعلل و درمان ایمنی پایین در نارسایی کلیوی چیست؟

مشخص شده است که بیماری کلیوی بدتر است، خواهد شد بسیاری از علائم، کاهش ایمنی یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، آن را واقعا آزار مردم، تا امروز من به شما برخی از اطلاعات در مورد علل و درمان آنها نشان می دهد، به امید شما کمک می کند.

چه چیزی باعث ایمنی پایین در نارسایی کلیوی؟

دلیل این است که بیماران با بیماری کلیوی اغلب از دست دادن قابل توجهی از پروتئین در ادرار رنج می برند. سال آلبومینوری خواهد به سوء تغذیه منجر شود و توقف رشد و کاهش ایمنی. اما به علل ریشه ای نشت پروتئین، یک بیماری کلیه است. درمان برای ایمنی پایین در نارسایی کلیوی چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، این دو علائم بیماری کلیه، بنابراین ما باید بیماری کلیوی را درمان. و بیمارستان ما Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی، و این درمان می تواند کمک به اصلاح اختلال از کلیه ها.

چه ویژگی های طب میکرو چینی Osmotherapy؟

پزشکی 1. مواد تشکیل دهنده فعال میکرو چینی می تواند به بهبود نقض میکروسیرکولاسیون از آسیب کلیه، ارائه محیط زیست تعمیر با اکسیژن به کلیه ها و سرعت بخشیدن به مرمت و بازسازی سلول های ذاتی.

2. طب میکرو چینی دارای عملکرد تنظیم عملکرد سیستم ایمنی بدن و سوخت و ساز و می تواند توسعه بیماری نظارت داشته باشند.

3. مواد تشکیل دهنده فعال طب میکرو چینی می تواند مواد مغذی را به کلیه های آسیب دیده را فراهم و سرعت بخشیدن به روند بهبود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,مصونیت ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چهدرمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چه

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است. آن را به عنوان یک نتیجه از کیست پر از مایع به وجود آمد شکل در کلیه ها. بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است اختلال عملکرد کلیه شود و منجر به نارسایی کلیه، بنابراین درمان بسیار مهم است. پس از آن، چه درمانی برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است.

همانطور که در بالا ذکر شد، این بیماری یک بیماری ژنتیکی است، به طوری که کیست های کلیوی با سن رشد وقتی به اندازه کافی رشد بزرگ، برخی از علائم رخ می دهد که زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار، بطور قابل توجهی. بنابراین، درمان فوری مورد نیاز است برای کمک به مردم زندگی بهتر زندگی می کنند.

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

هدف از درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است برای کنترل علائم. کنترل فشار خون بالا مهم ترین بخش از درمان است. درمان ممکن است شامل:

ضد درد

داروهای فشار خون

آنتی بیوتیک (UTI)

کم سدیم (نمک) رژیم غذایی

دیورتیک (برای حذف مایع بیش از حد)

جراحی (به تخلیه کیست و برای کمک به تسکین درد و ناراحتی)

در مرحله نهایی بیماری کلیه پلی کیستیک، دیالیز و پیوند کلیه ممکن است لازم باشد. یک یا هر دو کلیه ها می تواند حذف شود.

البته، شما همچنین می توانید یک درمان طبیعی را انتخاب کنید، آن را می توانید در پیشگیری و کاهش کیست به طور طبیعی، آنچه مهم تر، از آن آسان است پس از درمان عود نمی کند. در این روش درمانی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، است که نوآوری و بهبود از طب سنتی چینی گفته می شود. به عنوان یک نوع درمان خارجی، او ممکن است سموم پوست انجام، بنابراین به عنوان برای درمان این بیماری بدون عفونت کلیه است. چهار عملکرد اصلی وجود دارد به آن، ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و افزایش رگ های خونی. توسط این توابع، آن را می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، به طوری که برای معکوس کردن بیماری.

بالا درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید هر یک از آنها با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک بهترین استچه درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک بهترین است؟

چه درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک بهترین است؟ مشخص شده است که بسیاری از کیست در کلیه ممکن است با عمل جراحی برداشته، اما کیست کلیه پلی کیستیک پیچیده تر از کیست ساده است، آنها را نمی توان با عمل جراحی برداشته.

چه درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک بهترین است؟

در واقع، برای طب غربی است، هیچ درمان موثری برای بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد، این روش تنها قادر به کنترل علائم آن، در حالی که عملکرد کلیه ها رو به وخامت، و هنگامی که قلم مو بیش از حد بزرگ است، آنها باید معامله در حالی که به عنوان کیست زیادی وجود دارد، به طوری که تمام کیست های نامناسب را حذف کنید. با این حال، طب چینی است که به همراه امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک. همچنین می تواند کیست را حذف کنید، اما می تواند از رشد آنها را مهار و کاهش ابعاد آنها. بنابراین بیمار می تواند با کیفیت با این بیماری زندگی می کنند.

به عنوان رفتار طب چینی بیماری کلیه پلی کیستیک؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون بر در و دیوار از کیست، و بهبود نفوذپذیری در نتیجه کیست ساخت کیست کوچک و کوچک.

این تکثیر سلول های اپیتلیال، در نتیجه ترشح مایع کیست کاهش می یابد جلوگیری کند. هنگامی که فشار داخلی کیست اندازه کیست کاهش به تدریج کوچکتر می شود، در نتیجه کاهش فشرده سازی بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون و بلوک های پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست آسان نیست پس از ناپدید شدن به تکرار، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند.

همکاری با اتمام رژیم غذایی و عادات زندگی سالم، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند کمک به بیماران با کیفیت از بیماری کلیه پلی کیستیک.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین 4.0 وچگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین 4.0 و

یکی از بستگان من با بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شد، چند کیست در کلیه وجود دارد. به تازگی، سطح کراتینین خود را به حدود 4.0. من می خواهم بدانم که آیا راه به او کمک کند وجود دارد؟

در بیانیه خود را از آن است کیست چند، و آن را باید بخشی از دلایل سطوح بالای کراتینین باشد. بنابراین ما باید برای کمک به او از رشد کیست کنترل و کاهش اندازه کیست.

در حال حاضر کراتینین او 4.0، این بدان معنی است که عملکرد کلیوی آن کمتر از 20٪ است.

تحت این شرایط، کلیه خود را می تواند جریان خون به اندازه کافی و کمک گرفتن نه به ضرر کلیه خود را؛ این گردش خون ضعیف.

بنابراین، در حال حاضر، ما باید به او کمک کند برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود، برای بازگرداندن کلیه آسیب دیده خود، بهبود عملکرد کلیه و اصلاح کم خونی آنها. در غیر این صورت، عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد به کاهش، و آن را به دیالیز است.

توصیه من: یافتن همه دلایل که باعث او مشکلات کلیوی و حذف آنها را به طوری که ما می تواند به جلوگیری و معکوس پیشرفت را به بهبود می یابند. در همان زمان، ما نیاز به اصلاح کم خونی آنها و او را درمان را برای کیست.

چه درمان باید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک گرفته شده است؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری طب سنتی چینی است، می توان آن را یک درمان خوب برای بیماری کلیه پلی کیستیک. این برای کاهش کیست مفید است و رشد مجدد آنها جلوگیری می کند. علاوه بر این، می تواند قدرت کافی برای سلول های کلیه ارائه، تا که به جلوگیری از آنها را از نکروز.

در کوتاه مدت، با این درمان، بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار، و کراتینین 4.0 می تواند شانس دریافت کنید، او مانند یک فرد عادی زندگی می کند. حداقل آنها می توانند بهتر و بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا درمان دیگری برای نارسایی کلیه، دیالیز، علاوه بر اینآیا درمان دیگری برای نارسایی کلیه، دیالیز، علاوه بر این؟

آیا درمان دیگری برای نارسایی کلیه، دیالیز، علاوه بر این؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین برای درمان نارسایی کلیه است، اما شما می دانید، آن را تنها راه نیست. در واقع، پیوند کلیه و میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی نیز ممکن است در درمان نارسایی کلیه استفاده می شود.

پیوند کلیه در درمان نارسایی کلیه

پیوند کلیه یکی از موثر ترین راه برای درمان بیماری های کلیوی در گذشته است، این تنها راه برای جایگزین دیالیز است. با آن، بیمار نارسایی کلیه می تواند مانند یک فرد عادی در طول دوره زندگی می کنند. با این حال، آن است که بسیار گران است، و بیمار نیاز به مقدار زیادی از زمان برای کلیه راست صبر کنید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان نارسایی کلیه

این نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی، که بهبود یافته است به یکی از مؤثرترین راه های درمان بیماری های کلیوی. با این درمان، یک بیمار که در مراحل اولیه بیماری های کلیوی است ممکن است فرصتی برای حفظ یک زندگی عادی داشته باشد. برای بیماران مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه، آنها نیز ممکن است قادر به لذت بردن کیفیت زندگی است. و در مقایسه با دیالیز، از آن دارای عوارض جانبی کمتر و اثر درمانی موثر تر است. علاوه بر این، می توانید بیماری کلیوی از علل آن را حل کند. با این حال، می توانید نکروز بافت، به این معنی که بیمار باید تا عملکرد آن به طور کامل از دست داده را بازیابی کنید.

بر اساس موارد فوق، ما می توانیم مطمئن شوید که پیوند کلیه و Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی همچنین می تواند برای درمان نارسایی کلیه استفاده می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند دارو ها Mikro-چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله 4 Osmotherapy پزشکیمی تواند دارو ها Mikro-چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله 4 Osmotherapy پزشکی؟

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیه ژنتیکی، و دشوار است به درمان است. و Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی است. سپس شما می توانید

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله 4 با این درمان؟

خوشبختانه، مرحله 4th از بیماری کلیه پلی کیستیک است هنوز هم برگشت. در این مرحله، یک کیست در کلیه آنقدر بزرگ و عملکرد کلیه 15٪ -29٪ می باشد. اما اگر یک درمان موثر برای کاهش کیست در کلیه و رفع سلول های آسیب دیده کلیه وجود دارد، این هدف در واقع می تواند به دست آورد.

همانطور که کلیه هنوز هم می تواند در مرحله 4 بیماری کلیه پلی کیستیک کار، بیماران نیازی به دیالیز یا پیوند کلیه. در این راستا، بیماران می توانند طب میکرو Osmotherapy پزشکی چینی، است که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در چند جنبه مورد آزمایش قرار امتحان کنید.

این ممکن است نفوذ پذیری از افزایش کیستیک

هستند بسیاری از مویرگ ها در داخل دیوار کیستیک وجود دارد، و این مویرگ ها از این قدرت نفوذ. کیسه بیشتر مایع را می توان با افزایش نفوذپذیری دیواره های کیستیک جذب می شود.

این می تواند گردش خون در سراسر بدن بهبود

افزایش گردش خون می تواند مایع خروجی از بدن از طریق ادرار با موفقیت. پس از آن، کیست در کلیه کمتر و کمتر می شود.

این می تواند ترشح مایع کیست را کاهش می دهد

یکی از سلول های کیستیک به نام کیستیک پوشش سلول های اپیتلیال مسوول ترشح کیسه مایع. در حالی که علاوه بر این از کیسه مایع قفل شده است، کیست در کلیه نیست عود خواهد کرد.

شما می توانید سلول های آسیب دیده را تعمیر کلیه

بسیاری از داروها تمایل تغذیه کلیه ها، به طوری که آنها می تواند کمک به بازگرداندن سلول های آسیب دیده از کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

میگرن به دلیل بیماری کلیه پلی کیستیکمیگرن به دلیل بیماری کلیه پلی کیستیک

میگرن یک بیماری بسیار شایع در زندگی روزمره ما است، اگر آن را به اندازه کافی جدی نیست، مردم آن را نادیده گرفت. در واقع، این است که چیزی که حق انجام، به دلیل برخی بیماری همچنین می توانید میگرن، مانند بیماری کلیه پلی کیستیک ماشه ندارد.

برخی از افراد گفت که سردرد ممکن است لغو شود اگر استراحت کافی وجود دارد، حتی این به عنوان یک مشکلی از سایر بیماری رخ داده است. پزشکان گفتند که این بیماری می تواند خود را معکوس، اما شما باید آن را نادیده بگیرد، به ویژه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک.

معمولا، به عنوان به زودی به عنوان بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک احساس سردرد، است که با فشار خون بالا همراه است. همانطور که همه ما می دانیم، چند کیست در کلیه، و بیشتر و بیشتر، آنها را از کلیه ها و دیگر قسمت های بدن، کاهش در نتیجه افزایش فشار خون، که می تواند میگرن باعث وجود دارد. بنابراین، اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه هستند که علائم، شما باید برخی برای کاهش آن را.

کارشناسان می گویند که درمان منظم و به موقع لازم است برای کاهش میگرن به دلیل بیماری کلیه پلی کیستیک، بهترین راه برای درمان این بیماری از ریشه. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند با کاهش اندازه کمک به مردم به عنوان یک فرد عادی زندگی می کنند و مانع از رشد کیست. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

حالا شما می دانید که بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است میگرن را آغاز کند، بنابراین اگر شما یک بیمار مبتلا به این بیماری باید با توجه به آن پرداخت. به یاد داشته باشید به مدیریت بیماری خود را قبل از آن بدتر می رود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,میگرن ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

طرح تمرینات برای بیماران مبتلا به FSGSطرح تمرینات برای بیماران مبتلا به FSGS

همانطور که همه ما می دانیم، ورزش برای سلامت ما خوب است. اما زمانی که ما FSGS بیمار هستند، ما همیشه احساس خستگی، و گاهی اوقات ما دوست داریم که برای ذخیره کردن در بستر و انجام تمرینات. این برای سلامت ما خوب است. تحت فرض از استراحت کافی، او ارائه شده برای انجام ورزش مناسب است. پس از آن چه ورزش می تواند انجام دهم؟ چه مدت باید انجام دهم هر روز؟ که ورزش برنامه ای برای FSGS. من امیدوارم که آن را می توانید دوستان ما FSGS کمک کند. اگر شما هنوز در شک هستند، لطفا با پزشکان آنلاین ما.

فواید ورزش

به طور کلی، می تواند برخی از علائم و نشانه های FSGS را کاهش دهد.

- فشار خون بالا. ورزش دارای عملکرد سیستولیک کمتر استراحت و فشار خون دیاستولیک.

- کاهش کلسترول بالا. ورزش می تواند چربی بدن را کاهش می دهد، به منظور کاهش کلسترول بالا.

- تورم. از آنجا که در طول ورزش، اغلب دیده می شود. انتخاب را به برخی از مایعات از بدن ما است.

- کاهش درد کمر شود. با افزایش قدرت عضلانی و بهبود انعطاف پذیری و استقرار، ورزش به جلوگیری از درد تماس کمک می کند.

- بهبود خلق و خوی. خلق و خوی خوب می تواند به ما کمک کند مبارزه با این بیماری اعتماد به نفس.

- افزایش انرژی است. ورزش می تواند رگ های خونی برای ارائه اکسیژن و مواد مغذی به بافت های کمک و به کمک شما سیستم قلبی عروقی شما موثرتر به منظور افزایش انرژی خود را.

مزایای دیگر، مانند پیشگیری از بیماری قلبی و سکته مغزی وجود دارد، باعث می شود استقرار سلامت استخوان ها و مفاصل، و غیره

چه مدت باید بکنم؟

این وضعیت شما بستگی دارد. نه بیشتر، بهتر است. اگر شما در طول ورزش احساس ناراحت کننده، شما باید فورا متوقف شود. در آغاز، شما می توانید برای چند دقیقه استفاده کنید و به تدریج زمان را افزایش دهد.

قبل از اینکه شما شروع به انجام تمرینات، شما را بهتر انجام دهید نظرسنجی کامل و برقراری ارتباط با ما asya.yue@mail.ru . اگر شما علاقه مند در طب چینی، شما می توانید ارتباطات تماس در پایان، آنچه در آن مناسب است برای شما به شرایط شما بستگی دارد.



:: برچسب‌ها: FSGS,برنامه ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به FSGSراهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به FSGS

بیشتر بیماران مبتلا به فروپاشی نوع شکست FSGS کلیه در هیچ درمان موثر تشخیص داده میشود. یک رژیم غذایی سالم است که معمولا توصیه می شود به کم کردن سرعت سقوط FSGS. برای کسانی که فقط بررسی این شکل از FSGS، امروز ما در اینجا به به چند راهنمایی از رژیم غذایی.

راهنمایی های عمومی را به یک رژیم غذایی سالم:

از آنجا سقوط FSGS معمولا شرکت های با پروتئینوری معمولی، نارسایی شدید کلیوی و فشار خون گاهی اوقات بالا، رژیم غذایی بیماران با الزامات ضروری باید شامل:

● رژیم غذایی کم نمک در: مصرف سدیم اضافی می تواند باعث ایجاد یا تشدید احتباس مایعات و سدیم از بیماران و فشار خون بالا.

● مصرف محدود از چربی و کلسترول: برای رسیدن به این، شما می توانید جایگزین تخم مرغ و یا سفیده تخم مرغ فقط مصرف روغن های سالم مانند زیتون، کانولا، آفتابگردان، و غیره و حد چربی های اشباع استفاده کنید.

● خوردن پروتئین بالا تر: از آنجا که بسیاری از نشت پروتئین از بدن شما، شما باید پروتئین نسبتا بیشتر نسبت به افراد با بیماری های دیگر از کلیه ها به سلامت کلی شما را بخورند. گوشت بدون چربی، ماهی، شیر، و غیره، می تواند یک انتخاب خوب است، اما مقدار باید در وضعیت بیماری شما بستگی دارد.

● محدود پتاسیم و فسفر به ترتیب: این دو ماده به طور کلی محدود، تنها اگر کلیه شما شکست سنگین و یا سطوح بالا نشان می دهد خون خود را از پتاسیم و فسفر است.

راهنمایی های خاص برای شکست رژیم غذایی گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال:

راهنمایی های عمومی طراحی شده برای دیدار "نیازهای اساسی زندگی و حفظ سلامت کلی خود، در حالی که نکات زیر را می توانید کمک به بهبود عملکرد بیماران مبتلا به بیماران کلیوی و یا کاهش علائم خود را.

فلفل قرمز، زغال اخته، پیاز، زغال اخته و برخی میوه ها و سبزیجات دیگر موثر در بهبود عملکرد کلیوی با تنظیم سیستم ایمنی بدن خود و محافظت کلیه خود را عملکرد بافت از آسیب ثابت شده است. برای دریافت یک لیست از مواد غذایی است که می تواند به بهبود عملکرد کلیوی، ارسال asya.yue@mail.ru پست الکترونیکی ما، و بسیار خوشحال به دریافت نامه برنامه خود را.



:: برچسب‌ها: FSGS,راهنمایی رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان و بهداشت محصولات برای CKDدرمان و بهداشت محصولات برای CKD

همانطور که همه ما می دانیم که اکثر محصولات مراقبت از سلامت مردم را دوست دارم به غنی در تغذیه است. آنها می توانند انرژی کافی به بیمار فراهم کند. خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟ دکتر آنلاین می تواند به شما کمک کند.

محصول مراقبت های بهداشتی چیست؟

این یکی مواد غذایی است، و همچنین هر گونه محصولات دیگر، می تواند توابع از بدن ما را تنظیم کنید. اما از آن است داروهای مختلف، بر خلاف پزشکی، می تواند بیماری را درمان نمی کند. بدون در نظر گرفتن که از آنها به مراقبت های بهداشتی به کارگردانی نیست، و آن نیاز به یک زمان طولانی برای به دست آوردن اثر.

مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است.

نگاهی پروتئین بیش از حد می تواند پیشرفت بیماری را تسریع بخشد، حتی منجر به نارسایی کلیوی است. همانطور که همه ما می دانیم، یک پروتئین برای بدن ما ضروری است، طول می کشد محصول مناسب سلامت ممکن است به خوبی به انسان مفید باشد. اما برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده بود اگر آنها را بیش از حد بسیاری از محصولات بهداشتی است که می تواند بار به کلیه خود را اضافه کنید. با این حال برخی از بیماران، مانند نوجوانان، حتی کودکانی که عدم نیست، مصرف مکمل های پروتئین بالا کورکورانه انجام آسیب بیشتر به کلیه است.

از آنجا که بیماران مبتلا به CKD، شما بهتر است با دکتر خود مشورت قبل از هر نوع مکمل است که می تواند به شما کمک کند آسیب های غیر ضروری به کلیه جلوگیری از که می خورید. اگر شما در این زمینه نیاز به کمک، شما می توانید با پزشکان ما آنلاین مشورت یا ترک یک پیام برای ما.

بسیاری از بیماران خارجی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، که در طب چینی برای کاهش وضعیت بیمار بر اساس دریافت کرده است. اگر وضعیت شما برای اکثر درمان های ما مناسب است، اثر خواهد بود راضی تر است. داروهای چینی را می توان به صورت خوراکی مصرف، و همچنین می تواند در مکان های دیگر استفاده می شود.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا به ما ایمیل ارسال و یا اضافه کردن asya.yue@mail.ru VC من (ها Asya یو). کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه,محصولات مراقبت از سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بیمار از عراق واردبیمار از عراق وارد

نام: حسین

سن: 73 سال

2015 سپتامبر 1، او برای اولین بار به بیمارستان ما آمد، وضعیت بیماری: دلایل اصلی: سرگیجه متناوب، سردرد در 10 سال، کراتینین سرم افزایش یافته است، دیالیز در 12:05 PM در 2015 سپتامبر 1 برای اولین بار به بیمارستان در زمان شش ماه. دریافت بازرسی: فشار 170 / 90mmHg، 5.3mmol قند خون / L در حالت ناشتا، خون هموگلوبین 117g / L، سلول های قرمز خون 4.48 × 1012 / L؛ کراتینین 867umol / L، نیتروژن اوره 28.2mmol / L، اسید اوریک 485umol / L؛

الکترولیت: 5.54mmol پتاسیم / L، کل دی اکسید کربن 17.3mmol L، کلسیم 2.05 میلی مول / L، 1.97mmol فسفر / L؛ ادرار: پروتئین 3 + گلوکز + -،

خون مخفی + - تست های عملکرد کبدی: ALT 139.0U / L، 112.3U آسپارتات آمینوترانسفراز / L، گلوتامیل γ- 743.0U / L؛ آنتی بادی HCV؛ تشخیص: فشار خون بالا، نارسایی مزمن کلیه (اورمی)، نوع دوم دیابت.

در بیمارستان، پزشکان ما برخی از دارو برای کمک به او به تسکین علائم بیماری به او داد. و برای درمان بیماری کلیه، ما با استفاده Osmotherapy به میکرو طب چینی، حمام پا، و انما درمان، و غیره، برای بازگرداندن کلیه و عملکرد کلیوی بهبود یافته است.

پس از 29 روز از شروع درمان، این بیماری دولت: فشار 150 / 90mmHg، هموگلوبین خون 116g / L، سلول های قرمز خون 4.48 × 1012 / L؛ اوره نیتروژن 14،5mmol / L، اسید اوریک 284umol / L؛

الکترولیت پتاسیم 4،60mmol / L، کلسیم 2.21 میلی مول / L، 1.75mmol فسفر / L؛ و در حال حاضر او کراتینین 450 umol / L قبل از درمان، لازم است به دیالیز 3 بار در هفته، و در حال حاضر فقط نیاز به یک بار در هفته. تمام شاخص های طبیعی است.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()