نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین بالا در افراد مسنسطح کراتینین krovi- یکی از شاخص های عملکرد کلیوی است. برای افراد مسن باید به طور منظم آزمایش برای پیدا کردن مشکلات زودتر با سلامت.

کراتینین نرمال در افراد مسن:

Kreatinin- آن metabolists عضلات. کلیه پاسخ به روشن و toksny زباله بیش از حد از خون و کراتینین همیشه به صورت عادی در مورد متعارف داشت. علاوه بر فعالیت بدنی، وزن، قدرت، جنسیت، نژاد، و دیگران نیز سطح کراتینین تاثیر می گذارد. نشان داده شده است:

- 0.6-1.2 mg / dl در مردان بزرگسال

- 0.5-1.1 mg / dl در زنان بزرگسال

- 0.2 میلی گرم / دسی لیتر یا بالاتر در کودکان

- 1.8-1.9 mg / dl در مردان با یک کلیه

با این حال، افراد مسن اغلب کراتینین کم کمی، به دلیل فعالیت های عضلانی کاهش می یابد خود را.

به چه معنی است افزایش کراتینین در افراد مسن؟

علل شایع kreatinina- بالا دست دادن آب بدن، خستگی، ورزش، بیماری کلیوی، و غیره، از جمله مشکلات کلیوی است. در صورت عدم درمان موثر وجود دارد، بیماری مزمن کلیه (CKD) potepenno پیشرفت. در نهایت، دیالیز مورد نیاز است.

اگر شما یا بستگان خود را افزایش کراتینین، برای ارائه تجزیه و تحلیل کامل برای تعیین بیماری و علت آن لازم است.

درمان زودرس بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما hospitalkidney@yandex.ru ایمیل ارسال و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: نشانه های بیماری مزمن کلیه,افراد مسن تر,سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 1195
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

Pochkiتغذیه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی- این ارگان مهم برای فیلتر کردن خون. محدودیت غذایی ارائه مواد مغذی، اما در همان زمان تولید زباله و متابولیت. این محصولات معمولا از خون توسط کلیه ها حذف خواهند شد. وقتی کلیه ها آسیب می بینند، زباله در خون تجمع می یابد. رژیم غذایی مناسب بسیار مفید است. تا آنجا که ما می دانیم، بیماران مبتلا به نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی

یک رژیم غذایی مورد نیاز سخت است. بسیاری از محصولات نیاز به آنها را محدود شود، این است که آنها ممکن است؟ چه مقدار از آنها باید از خوردن؟ چه غذاهایی به نفروپاتی غشاء مضر هستند؟

چه مواد غذایی برای بیماران مبتلا به غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی باید اجتناب شود؟

1. مواد غذایی هضم و نور به نفروپاتی غشاء مضر هستند، و بیماران با نفروپاتی غشاء نیاز برای جلوگیری از غذاهای دریایی، گوشت گاو، گوشت بره، محصولات تند، شراب و رازیانه تند، قهوه و گشنیز.

2. بیماران با نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی به خوردن سبزیجات تازه و مقدار حق میوه، و اغلب برای نوشیدن آب است.دکتر معمولا منع بیماران مبتلا به نفروپاتی غشاء داشته تونیک و فلفل قرمز، سرخالو، شکلات، و غیره

3. دکتر نیز بیماران مبتلا به نفروپاتی غشاء با استفاده از تزریق مانند نئومایسین، استرپتومایسین، جنتامایسین، و غیره را ممنوع کرده است

4. بیماران لازم نیست به نمک بیش از حد، چرا که تورم یک رابطه قوی با مقدار خون و نمک سدیم. اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی غشاء خوردن نمک بیش از حد و تابع ادرار آسیب دیده بود، ممکن است علائم ادم را بالا ببرد.

اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما می توانید آنها را از طریق ایمیل ارسال و یا تماس بگیرید hospitalkidney@hotmail.com + 86-311-89261580 و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود. مبارک به شما کمک کند. روز خوبی داشته باشید!



:: برچسب‌ها: تغذیه,بیماران مبتلا به نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

سمیت کادمیوم می تواند توسط کلیه ایجاد می شودسمیت کادمیوم می تواند بیماری کلیه می شود، به عنوان سمیت کادمیوم خوب باعث مشکلات کلیوی؟ بعد، ما به شما، پاسخ تفصیلی را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند. اگر شما یک سوال، لطفا آنها را ارسال hospitalkidney@hotmail.com، و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود.

هنگامی که مردم را استنشاق گرد و غبار با کادمیوم و یا کادمیوم ترکیبات دوده است که می تواند به دستگاه تنفسی بروید، و به همین ترتیب یک مشکل با کلیه وجود دارد. وقتی کادمیوم وارد خون آن را به گلبول های قرمز متصل می شود. کبد و pochki- این بدن مهم 2، که حذف سموم و مواد زائد از بدن است. حذف دراز مدت خسارت کادمیوم کلیه و حتی نور است.

در مراحل اولیه آسیب کلیوی در اختلال عملکرد کلی از بازجذب توبول پروگزیمال. بنابراین پروتئین، قند، اسید فسفریک در ادرار ظاهر می شود. با بدتر شدن عملکرد کلیه علائم و ناراحتی های مختلف بوجود می آیند. در صورت عدم درمان موثر وجود دارد، بیماری کلیوی می تواند به نارسایی مزمن کلیه (CRF) prograssirovat و سپس دیالیز به طول عمر و جلوگیری از موارد خطرناک مورد نیاز است.

و به این ترتیب به کاهش تا آنجا که جلسه ممکن است با کادمیوم لازم است.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما خوشحال به دریافت خود را نامه pomoch.Kogda و به سرعت به شما کمک کند خواهد بود.



:: برچسب‌ها: علل CKD,سمیت کادمیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

افزایش کیست جلوگیری از در کلیه هاهنگامی که کیست در کلیه هنوز کوچک هستند، آنها را به کلیه تاثیر نمی گذارد. اما با افزایش کیست عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کاهش می یابد. هنگامی که کیست بیش از 3 سانتی متر هستند، آنها بافت ها و اندام های اطراف را مهار و باعث بدتر شدن عملکرد کلیه است. باید چه کار کنم برای جلوگیری از رشد کیست و کاهش؟

- نوشیدن آب:

مطالعات نشان داده اند که در مراحل اولیه آب آشامیدنی کلیه پلی کیستیک سرکوب رشد کیست در کلیه و جلوگیری از آسیب کلیوی کمک می کند. اگر شما یک پاسخ سنگین، کاهش دفع ادرار و آسیب کلیه ها، به محدود کردن استفاده از آب، چون استفاده از آب بار در کلیه را افزایش می دهد و سرعت بخشیدن به بدتر شدن کلیه ها لازم است.

- مکمل ویتامین B3:

ویتامین B3 شکل گیری و رشد کیست در کلیه جلوگیری می کند.

- فشار خون مانیتور:

Gipertoniya- علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. اگر شما فشار خون را کنترل نمی کند، کیست به سرعت رشد و بدتر از وضعیت کلیه ها و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی.

- دنبال یک زندگی سالم

آیا نوشیدن نیست و یا دود، قهوه، اجتناب کنند.

- نگاهی درمان موثر:

داروهای میکرو چینی Osmotherapy نتایج بزرگ در کنترل رشد کیست در کلیه دهد. داروهای میکرو چینی Osmotherapy است با اشاره به خارجی فشرده گرم گیاهان چینی.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان می تواند تکثیر غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال و لوله مایع کیست ترشح کلیوی سرکوب، و غیره جلوگیری از رشد کیست. علاوه بر این، آنها می توانند گردش خون سرعت بخشیدن به، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، به طوری که آب بدن خارج می شود.

اگر شما سوالی در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک، سپس به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی Osmotherapy,درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کلیه پاک کردن موثرسالم خون کلیه ها فیلتر برای دیدار با زباله و سموم. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کاهش ظرفیت فیلتر کردن. در این مورد، مواد اضافی مضر در خون و در کلیه تجمع می یابد و باعث مشکلات مختلف، از جمله مشکلات گوارشی، مشکلات عصبی و مشکلات دستگاه گوارش. و به این ترتیب پاک کردن خون و کلیه ها - آن بسیار مهم است برای جلوگیری از شرایط خطرناک و tayazhelye و گسترش زندگی بیماران. خوب، چگونه به طور موثر و با خیال راحت تمیز کردن کلیه ها؟

1 نوشیدن آب بیشتر:

برای پشتیبانی از کلیه نرمال funktsirovanie، شما نیاز به آب بیشتری بنوشید، خوردن میوه و سبزیجات تازه با محتوای بالای مایع است. و به این ترتیب برخی از زباله را می توان از کلیه ها به ادرار حذف شده است. البته، اگر تورم وجود دارد، لازم است به شدت محدود کردن استفاده از مایع است.

2 ترک سیگار:

مشروبات الکلی و سیگار کشیدن اثرات بسیار مضر بر روی کلیه و می تواند عوارض شدید ادامه می دهند.

3، درمان چین:

برخی از گیاهان چینی دارای خواص مدر و پاک کلیه کمک می کند. برخی از گیاهان حاوی مواد مغذی گیاهی غنی و کمک به تقویت و پاک کلیه. به عنوان مثال، تمشک، ریشه باباآدم، قاصدک، گل خطمی، گزنه، جعفری و سیاه دانه، برگ bearberry.

4، خوردن سیر:

سیر ترویج تولید ادرار و کمک می کند تا پاک کلیه. البته، ممکن است علاوه بر سیر priyant.

5، انما:

Klizma- یکی از روش های درمان ما بر اساس طب چینی است. انما کمک می کند تا در از بین بردن مواد مضر داخلی.

در اینجا برخی از روش های طبیعی برای پاکسازی کلیه ها می باشد. لازم به ذکر است، مهمتر از همه، آن است که برای تعمیر و بازیابی عملکرد کلیه.

اگر شما هر گونه سوال، به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و یا برای ما ایمیل بفرستید: hospitalkidney@yandex.ru.



:: برچسب‌ها: درمان,درمان های چینی,کلیه پاک کردن ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

برای درمان ریزش مو با بهبود عملکرد کلیههنگامی که آسیب کلیه و علائم ناراحتی بوجود می آیند، از جمله ریزش مو. و به این ترتیب بهبود عملکرد کلیه کمک می کند تا برای درمان ریزش مو. خوب، چگونه برای درمان ریزش مو با بهبود عملکرد کلیه؟

1 نوشیدن پروتئین با کیفیت بالا به اندازه کافی:

مو ما شامل مبتنی بر پروتئین، و در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رژیم غذایی کم پروتئین توصیه می شود. و مصرف بنابراین ناکافی از پروتئین می تواند موجب ریزش مو شود. و به طوری که آنها باید محصولات با پروتئین با کیفیت بالا مانند شیر، سفید تخم مرغ، ماهی، گوشت بدون چربی، مرغ و یا دیگر را انتخاب کنید.

2 را انتخاب کنید غذاهای سرشار از آهن:

غده مسئول است برای انتقال اکسیژن به تمام سلول ها و بافت. کمبود آهن باعث اکسیژن کمتر سر خود را و گردش خون ضعیف، که به نوبه خود منجر به مشکلات مو، از جمله ریزش مو می رسد. در غذاهای غنی از آهن عبارتند از گوشت قرمز، سبزیجات برگ سبز تیره، میوه های خشک، بوقلمون، لوبیا، نخود فرنگی، سویا و کبد حیوانات.

3 ورزش:

ورزش در حد تعادل را بهبود می بخشد گردش خون و انرژی مکمل، و حفظ تعادل داخلی است.

4 طب سوزنی:

طب سوزنی یکی از روش های سنتی درمان است، بهبود می بخشد سلامت کلیه ها و کاهش ریزش مو.

5، دارو میکرو چینی Osmotherapy:

دلیل اصلی این کاهش hair- بافت کلیه آسیب و سلول ها و کاهش عملکرد آنها. مو درمان از دست دادن باید تعمیر و بازسازی عملکرد کلیه بهبود آنها. برای این منظور، من به شما توصیه به درمان موثر ما: داروهای میکرو چینی Osmotherapy.

برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب چینی,علائم نارسایی مزمن کلیه,ریزش مو ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

Pochekآیا ممکن است به کاهش کیست بزرگتر در کلیه- یک بیماری ارثی کلیه پلی کیستیک، که توسط کیست های مختلف پر شده با مایع مشخص می شود. با گذشت زمان، این کیست ها به طور فزاینده تر. خب، ممکن است برای کاهش این کیست افزایش؟

در کشورهای اروپایی اغلب انجام عملیات در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک. در مرحله کلیه پلی کیستیک اوایل تنها کیست کمی کوچکتر در کلیه و سپس عمل خواهد نتایج سریع و موثر است.عملیات سریع استفاده کیست را کاهش می دهد و از آن محافظت عملکرد کلیه. ما باید میوه ovschi و بالا در پتاسیم با هیپرکالمی مانند موز و پرتقال راهپیمایی،. اما nedostatki- بعد از برداشتن کیست بزرگ سرخ کیست به سرعت در حال توسعه.

و به این ترتیب ما معمولا در بیماران با درمان محافظه کارانه بیماری کلیه پلی کیستیک تعمیر: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. این Osmotherapy پزشکی استفاده می کند سبزی های مختلف چینی فشرده گرم است.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان به طور مستقیم در کلیه شامل، و می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به krovoobrasheniya افزایش نفوذپذیری دیواره های کیست به حذف مایع از کیست kistnuyu، کیست و در نتیجه کاهش دهد. علاوه بر این، این گیاهان چینی می تواند تکثیر غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال لوله های کلیوی و ترشح، پوشش سلول را مهار کند. با عملکرد Osmotherapy پزشکی کلیوی به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

اگر لازم باشد، ما هنوز برگزار حمام پا، وان آبگرم، وبسایت های کوان درمان، انما، ماساژ، طب سوزنی، فتیلهگذاری، و دیگران است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه میوه بیماران مبتلا به نفریت مزمن به غذا خوردن نیستمیوه ها نقش مهمی در زندگی ما بازی می کنند. با توجه به طعم شیرین و سرشار از مواد مغذی است، آنها در سراسر جهان محبوب هستند. با این حال، برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن مورد نیاز تغذیه ای سخت است. چه میوه بیماران مبتلا به نفریت مزمن نداشت برای غذا خوردن؟ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیاز به میوه ها و سبزیجات، که سرشار از ویتامین هستند، Kalia کم و کم سدیم می باشد. مانند تجاوز، پیاز، گوجه فرنگی، سیب، توت فرنگی، انگور، پرتقال، و غیره اما بیماران Sovetova دکتر به خوردن یک میوه کوچک، به خصوص بیماران مبتلا به بیماری شدید بیمار است.

همه این به این دلیل کلیه با funktsiny فقیر و ظرفیت محدود. و میوه باید بوگوتا Kalia اگر بیماران خوردند میوه Mongo ها، پتاسیم افزایش می یابد، آن را یک خطر برای بیماران است. به طوری که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یا کلیم بالا نیاز به اجتناب از میوه ها و Kaliev دروک بالا به عنوان شیرین سیب زمینی، سیب زمینی، شاخه های بامبو، قارچ، کلم، خردل، لوبیا، بادام زمینی و گردو، و غیره

به طور خاص، با توجه به درخواست های زیر مصرف میوه

اول، بیماران مبتلا به نفریت حاد باید سیب بخورند. بیماران مبتلا به نفریت مزمن باید ویتامین C دوباره پر کردن، به طوری که بیماران مبتلا به نفریت مزمن کم خونی پدیده است، ویتامین C می تواند جذب آهن را افزایش می دهد. چه بیماران نیاز به غالبا گوجه فرنگی، سبزیجات برگ سبز، انجیر تازه، هندوانه، هویج، خیار، مرکبات، کیوی و آب میوه طبیعی و محصولات دیگر.

دوم، بیماران مبتلا به نفریت مزمن انجام موز خوردن نیست، زیرا موز دارای نمک نوشابه بزرگ، و بیماران نفریت با ادم، فشار خون بالا باید مصرف سدیم را محدود. اگر بیماران مبتلا به نفریت مزمن اغلب خوردن موز، این بدان معنی است که بیماران خوردن نمک نوشابه بزرگ است. در پایان، همه چیز را می تواند بار بیماری های کلیوی را افزایش می دهد.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما خوشحال به دریافت خود را نامه pomoch.Kogda و به سرعت به شما کمک کند خواهد بود.



:: برچسب‌ها: میوه,بیماران مبتلا به نفریت مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کنترل پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیویمدیریت موثر توسعه پروتئینوری برای نارسایی مزمن کلیه و پیش بینی کمک را کاهش می دهد. با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به nedostatochnosyu مزمن کلیه از نحوه مدیریت پروتئینوری آگاه نیست

پروتئینوری سرعت بخشیدن به نارسایی مزمن کلیه

پروتئینوری طبیعی برای علائم بیماری کلیوی، و بیش از حد پروتئین بانک فدرال در خون نیست. کلیه درگیر در تصفیه خون، که در طی آن زباله است مرخص شده و ذخیره شده مواد غذایی است. کلیه فیلتراسیون گلومرولی از طریق تابع فیلتر غشایی انجام شده است، اما این غشاء آسیب پروتئین اضافی postupet در اشکال ادرار و پروتئینوری.

پروتئینوری یکی از علائم برای povrazhdeniya کلیه است. با این حال، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به نظر می رسد پروتئینوری. اگر به موقع و موثر کنترل نیست، بیشتر و بیشتر پروتئین خواهد نشت و آسیب کلیه ها بیشتر و جدی تر تبدیل خواهد شد. بنابراین، اگر چه پروتئین به علت آسیب دیده غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی رخ می دهد، به نوبه خود، شتاب پیشرفت بیماری.

چگونه برای مدیریت پروتئین برای نارسایی مزمن کلیه؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ها به طور موثر درمان پروتئینوری، بنابراین مواد غذایی و درمان مورد نیاز است مورد نیاز است.

وعده های غذایی: مصرف پروتئین ممکن است naguzku کلیه در نتیجه افزایش منجر به ضرر و زیان های جدید در کلیه ها، و بیماران مبتلا به neobhdimo مزمن نارسایی کلیوی از مصرف پروتئین آلی. اما برای بدن ما به پروتئین نیاز دارند، و بیماران می توانند برخی از پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند تقاضای فیزیکی ما را برآورده و در نتیجه تولید زباله کمتر مصرف می کند. در زندگی روزمره ما، پروتئین با کیفیت بالا در گوشت بدون چربی، ماهی، سفیده تخم مرغ و شیر یافت می شود.

درمان: نارسایی مزمن کلیه، نشت پروتئین در ادرار به دلیل غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، به طوری که بازسازی غشاء فیلتر آسیب دیده با داروها، به عنوان طب چینی مهم است. در حالی که آسیب کلیه تعمیر، پروتئین نشت و پروتئینوری تحت کنترل آورده موثر متوقف می شود.



:: برچسب‌ها: CKD,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کلیه پاک با خیال راحت و به طور موثرسالم خون کلیه ها فیلتر برای دیدار با زباله و سموم. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کاهش ظرفیت فیلتر کردن. در این مورد، مواد اضافی مضر در خون و در کلیه تجمع می یابد و باعث مشکلات مختلف، از جمله مشکلات گوارشی، مشکلات عصبی و مشکلات دستگاه گوارش. و به این ترتیب پاک کردن خون و کلیه ها - آن بسیار مهم است برای جلوگیری از شرایط خطرناک و دشوار و گسترش زندگی بیماران. خوب، چگونه به طور موثر و با خیال راحت تمیز کردن کلیه ها؟

1 نوشیدن آب بیشتر:

برای پشتیبانی از کلیه نرمال funktsirovanie، شما نیاز به آب بیشتری بنوشید، خوردن میوه و سبزیجات تازه با محتوای بالای مایع است. و به این ترتیب برخی از زباله را می توان از کلیه ها به ادرار حذف شده است. البته، اگر تورم وجود دارد، لازم است به شدت محدود کردن استفاده از مایع است.

2، ترک نوشیدن و سیگار کشیدن:

مشروبات الکلی و سیگار کشیدن اثرات بسیار مضر بر روی کلیه و می تواند عوارض شدید ادامه می دهند.

3، گیاهان چینی:

برخی از گیاهان چینی دارای خواص مدر و پاک کلیه کمک می کند. برخی از گیاهان حاوی مواد مغذی گیاهی غنی و کمک به تقویت و پاک کلیه. به عنوان مثال، تمشک، ریشه باباآدم، قاصدک، گل خطمی، گزنه، جعفری و سیاه دانه، برگ bearberry.

4، هستند سیر وجود دارد:

سیر ترویج تولید ادرار و کمک می کند تا پاک کلیه. البته شما می توانید علاوه بر سیر priyant.

5، انما:

Klizma- یکی از روش های درمان ما بر اساس طب چینی است. انما کمک می کند تا در از بین بردن مواد مضر داخلی.

در اینجا برخی از روش های طبیعی برای تمیز کردن کلیه ها می باشد. لازم به ذکر است، مهمتر از همه، آن است که برای تعمیر و بازیابی عملکرد کلیه.

اگر شما هر گونه سوال، به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه,طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا می توانم بیماران باردار در دیالیز من باشد؟زنان مبتلا به بیماری های کلیوی تحت دیالیز دیگر نمی تواند باردار بود؟ این که آیا آنها خواهد به هنگام تولد به کودکان سالم را؟ توصیه باردار که آیا در طول برنامه از دیالیز؟

معمولا باردار می کند بیماران تحت دیالیز توصیه نمی شود، زیرا حاملگی در نظر گرفته در معرض خطر.

کلیه های سالم ما کار در تمام طول روز، و دیالیز به عنوان یک کلیه مصنوعی، تنها خون گرفته شده از زباله و مواد سمی تنها 12-15 ساعت در هفته و یا حتی کمتر تمیز می کند. به خصوص دیالیز تنها جایگزین تابع خصوصی کلیه. و به این ترتیب در حالی که مصرف دیالیز، آنها هنوز هم از غلظت بالایی از مواد سمی مختلف رنج می برند. حضور سموم و metabolists مختلف می تواند آسیب جنین شود.

در طول دوران بارداری، کلیه های سالم در حال کار بیش از هر زمان دیگری برای حفظ خون پاک، زیرا در دوران بارداری metabolists بیشتری تولید و باید توسط کلیه حذف شده است. به خصوص گردش خون نیز در دوران بارداری افزایش می دهد. به طور خلاصه، در دوران بارداری زباله و سموم بیشتری از بدن خارج شده است. در زنان مبتلا به دیالیز کلیه تقریبا کار نمی کنند و بنابراین حاملگی بسیار دشوار.

به طور خلاصه، توصیه نمی بیماران زن در دیالیز یک کودک.

اکثر vazhnoe- است تعمیر و بازسازی سلول های کلیه و بافت آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه است. دیالیز کمک می کند تا برای حذف مواد زائد و سموم و جلوگیری از شرایط نا امن و طولانی امید به زندگی.

و بنابراین ما به شما توصیه می به درمان موثر جدید ما را امتحان کنید: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. این نتایج بزرگ در بهبود عملکرد کلیه را.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بارداری,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 652
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

بادام با CKD اگر بیماران مفید است؟بیمار در '64 و او تنها 9 درصد از عملکرد کلیه، افزایش کراتینین از 4.16 میلی گرم / دسی لیتر. بادام آب خیس مفید باشد اگر کلیه؟

بادام به ارمغان می آورد مزایای بسیاری به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. بادام، مانند گردو، بادام زمینی و دیگر آجیل حاوی چربی که سطح پایین HDL کلسترول را کاهش می دهد به کاهش خطر ابتلا به عوارض قلبی و عروقی اشباع شده. علاوه بر این، بادام شامل منیزیم و ویتامین B6، کمک می کند که کاهش میزان اگزالات در ادرار، و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه.

بادام نیز نقش در تنظیم سطح فشار خون و قند خون بازی. فشار خون بالا و دلایل اصلی diabet- باعث CKD (بیماری مزمن کلیه). اگر چه بیماری های کلیوی با فشار خون بالا و قند خون بالا، بیماری های کلیوی در مرحله ترمینال باعث همچنین باعث می شود فشار خون بالا، متابولیسم پروتئین ها، چربی و قند در خون می شود. سالمندان مبتلا به بیماری های کلیوی اغلب از اختلالات گوارشی، و اختلالات گوارشی مانند یبوست، اسهال و غیره رنج می برند بادام می تواند یبوست را کاهش دهد.

Mindali- محصولات با محتوای بالای پروتئین هستند و آنها یک منبع مهم پروتئین با کیفیت بالا می باشد. اگر چه بیماران باید پروتئین با کیفیت بالا برای تعمیر و ساخت بافت، اما نوشیدن بیش از حد پروتئین قرار می دهد فشار بر روی کلیه ها و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری و بدتر این بیماری است. علاوه بر این، بادام شامل فسفر بالا، و در نتیجه لازم است به محدود کردن استفاده از بادام. به دولت مادر خود را، شما باید افزایش کراتینین و بقیه عملکرد کلیوی 9٪ به راحتی عدم تعادل الکترولیت رخ می دهد، و آن است بنابراین مهم برای نظارت بر سطح الکترولیت در خون و به برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی او.

خب من باید بگویم که بادام، رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند وضعیت خود را بهبود نمی بخشد. بقیه کلیه عملکرد 9٪ نشان داد که آن را در حال حاضر در مرحله پایانی بیماری مزمن کلیه، و سپس شما نیاز به درمان پزشکی موثر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و طول عمر.



:: برچسب‌ها: تغذیه,بادام ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

مواد غذایی برای نفروپاتی دیابتیهمه ما می دانیم که یک رژیم غذایی روزانه، نقش مهمی در زندگی ما، به ویژه زندگی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دارد. در جهان امروز بسیاری از مردم از نفروپاتی دیابتی رنج می برند. همه ما می دانیم که علاوه بر درمان موثر، تغذیه مناسب نیز برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مهم است. تا آنجا که ما می دانیم، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی یک رژیم غذایی مورد نیاز سخت است. بنابراین، آنچه که می خورند خوبی برای سلامت خود را؟ بعد، ما به شما، پاسخ تفصیلی را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند. توجه به اصول زیر، لطفا:

مواد غذایی برای نفروپاتی دیابتی دارای چهار اصول به شرح زیر.

1. با کیفیت بالا gipoproteinovaya رژیم غذایی

پروتئین اضافی می تواند بار از کلیه را افزایش می دهد، بنابراین بیماران نیاز به کنترل میزان مصرف پروتئین. در زندگی روزمره، سعی کنید به خوردن پروتئین های گیاهی و مواد غذایی اصلی را محدود کند. و همچنین شما می توانید کمی شیر، ماهی و گوشت بدون چربی داشته باشد، چرا که این محصولات پروتئین حیوانی.

کم 2. تغذیه چربی

حرارت و مکمل های غذایی برای نفروپاتی دیابتی باید به مقدار مناسب و معقول. اگر مقدار nedotatochno گرما، کراتینین و اوره ممکن است افزایش یابد. و هنگامی که مقدار حرارت بیش از حد، آن را بد برای قند خون خود را. بیماران باید رشته فرنگی و رشته فرنگی بخورند.

3. غذا Malofosforistye

دکتر معمولا بیماران منع داخلی از حیوانات است، به عنوان مغز، کبد، کلیه ها، و چند میوه های خشک مانند دانه کدو تنبل، و غیره وجود دارد

اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما می توانید آنها را از طریق ایمیل یا تماس hospitalkidney@yandex.ru + 86-311-89261580 بفرستید و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود. مبارک به شما کمک کند. روز خوبی داشته باشید!



:: برچسب‌ها: تغذیه,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم بیماران مبتلا به بنفش جید قارچ اندرژیم غذایی نقش مهمی در نفریت پورپورا درمان ایفا می کند. در حال حاضر بسیاری از مردم از نفریت پورپورا رنج می برند. و قارچ هستند غذای خوشمزه برای بسیاری از مردم است. هر کس می داند که اصل رژیم غذایی سخت با نفریت پورپورا، خب، آنها می توانید ببینید اگر بی ادب وجود دارد؟ قارچ خوبی برای بیماران مبتلا به نفریت پورپورا است؟ هر روز بسیاری از بیماران پرسید. تا آنجا که ما می دانیم، بیماران مبتلا به نفریت پورپورا داشته باشند رژیم غذایی مورد نیاز سخت است. و بسیاری از محصولات باید به آنها محدود است، اگر آنها می توانند قارچ دارند؟ چه مقدار از آنها باید از خوردن؟

آیا می توانم بیماران قارچ من غذا خوردن با نفریت پورپورا؟ کارشناسان به بیماران توصیه با پورپورا نفریت که بخشی از مواد در قارچ می تواند به نفریت پورپورا شود. بنابراین پزشکان بیماران مبتلا به نفریت پورپورا توصیه نمی قارچ ندارد. اگر چه بیماران مبتلا به نفریت پورپورا را قارچ خوردن نیست، اما بیماران نمی دلسرد، و پایبندی به درمان علمی و موثر است. بیماران اغلب باید غذاهای هضم دارند، و حفظ نگرش خوش بینانه است. شما خواهید دید که زندگی بسیار جالب است. نفریت پورپورا آسیب ثانویه کلیه است. ظاهر خون مخفی در ادرار به علت سلول های مزانتر آسیب، و ساختار و عملکرد مانع فیلتراسیون گلومرولی به تغییر، و کلیه نتواند برای جلوگیری از نشت سلول های قرمز خون.

این به این معنی است که بیماران مبتلا به نفریت پورپورا را قارچ بخورند.

در اینجا، یک بیمارستان ویژه ای برای درمان بیماری کلیه، اگر شما سوال دیگری در نفرولوژی، ما یک پیام را ترک و یا از به طور مستقیم آنلاین vracha.Esli شما هر گونه سوال در مورد این، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق تلفن + 86-311-89261580 یا ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru یا اسکایپ: hospital.kidney.



:: برچسب‌ها: قارچ,بیماران مبتلا به نفریت پورپورا ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

اشتها با بیماری کلیه پلی کیستیک: چه کاری انجام دهیدبسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک از دست دادن اشتها شکایت دارند. پس چه باید کرد برای بهبود اشتها؟ خوانده شده در.

به عنوان یک قاعده، pochek- پلی کیستیک یک بیماری ارثی می تواند نشانه ها و عوارض مختلف شود.

خب بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان اشتها تاثیر می گذارد؟

- هنگامی که کلیه کیتس کوچک هستند، آنها می توانند آسیب به بدن ایجاد نمی کند. اما با توسعه کیست در کلیه آنها عملکرد کلیه را بدتر کند. با این حال، ضایعات و سموم مختلف در خون تجمع می یابد. این مواد مضر تحریک معده، منجر به تهوع و استفراغ. این اشتها uhudschaet.

تکنیک های کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به بهبود اشتها.

polznyh اشتها مصرف مواد مغذی تاثیر می گذارد و در نتیجه سوء تغذیه وجود دارد و بدتر این بیماری است. و به این ترتیب ما نیاز به بهبود اشتها.

در مرحله اول، لازم است به انجام تمرینات سبک مانند پیاده روی و آهسته دویدن، تای چی و یوگا. این ورزش ها نور به شما کمک کند اشتها را بهبود بخشد.

در مرحله دوم، به دنبال یک رژیم غذایی کم نمک، کم چربی، ویتامین ها بالا لازم است. تغذیه مناسب نه تنها فراهم می کند مواد مغذی لازم کافی، بلکه در کلیه ها، علائم kotroliruet و عوارض، مانند فشار خون بالا و پروتئین را کاهش می دهد بار.

سوم، ما باید به رشد کیست را متوقف و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. داروهای چینی میکرو Osmotherapy پزشکی می تواند از تکثیر غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال و سلول های پوشش ترشح توبولار کلیوی مهار، برای جلوگیری از رشد کیست، دیواره کیست برای افزایش نفوذپذیری و فشار در داخل و خارج از دیواره کیست، به طوری که مایع ممکن است از بدن گرفته شده است. و به این ترتیب کیست را کاهش دهد. علاوه بر این، آنها می توانند با التهاب و عفونت مقابله، حذف استاز خون، به گسترش عروق خونی و کاهش ماتریکس خارج سلولی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. با بهبود عملکرد کلیه را بهبود می بخشد اشتها.

بیماری کلیه پلی کیستیک باید در اسرع وقت درمان می شود. برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: طب چینی,علائم بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان نارسایی کلیهاو در تاجر طولانی بنگوئه فیل زندگی می کند و آن را به خوبی کار می کرد و همواره یک زندگی شاد زندگی می کردند. با این حال، مورد neschaslivoe بوجود می آیند - اورمی. در سال 2014، سال او تشخیص نارسایی کلیه. چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیوی، به ویژه آن دسته از بیماران که به نارسایی کلیوی و فشار خون بالا کراتین بالا؟ بعد، ما به شما داستان درست به من بدهید، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند.

نام: Gregori از

جنسیت: مرد

محل سکونت: بنگوئه فیل

تشخیص: نارسایی کلیوی

شرط ورود در چین:

آلبومینوری 15 سال، کراتینین بالا 8 سال، 4 ماه دیالیز. 2014 نوامبر 13، یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد. پس از 30 روز از شروع درمان، بیماری خود، کنترل می شد و در حال حاضر او به خانه برگردانید. اما زمانی که او از بیمارستان مرخص، ما دارو را برای ادامه به کنترل بیماری Dahlem.

تشخیص پذیرش بیمار

گلومرولونفریت مزمن، نارسایی مزمن کلیه (مهارت)، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، giperurikatsidemiya، چربی خون، اسیدوز متابولیک، بیماری عروق کرونر قلب، کامل بلوک شاخه راست، چپ کیست کلیه

آزمون گزارش در بیمارستان ما نشان می دهد، مثل این:

الکترولیت: قهوه ای 4.13 / L، کلسیم fosfor3.33 1.91 / L / L

عملکرد کلیوی: kreanina سطح آن 1045mkmol / L نیتروژن اوره 22.7 / L، اسید اوریک 594 / L بود

طرح درمان: با توجه به وضعیت بیمار، وضعیت دکتر طب چینی کنترل از بیمار، همچنان به انجام دیالیز. اول، سه بار در هفته، هر دو هفته پس از آن 5 بار. علاوه بر این، ما با استفاده از قلاده سگ Mikro- چینی دارویی پزشکی Osmotherapy، حمام پا، دهان (گرفته شده به صورت خوراکی) طب چینی و طب غربی مناسب برای کمک به این بیمار برای کنترل و کاهش بیماری وضعیت خود.

وضعیت پس از درمان

الکترولیت: 4.72 فسفر قهوه ای / L kaltsiy2.13 / L، 1.12 / L

عملکرد کلیوی: kreanina سطح آن 606 / L، اوره azot12.0 / L بود، kislota326 اوریک / L

ما می توانید آن را در حال حاضر کراتینین و اوره به طور قابل توجهی کاهش یافته بود و او بسیار خوشحال است و احساس می کند خوب است.

علاوه بر این، عوارض بسیاری ناپدید شده بود.

اگر سوالی دارید، ما یک پیام زیر ترک و ما خوشحال به شما کمک کنند!



:: برچسب‌ها: داستان های بیمار,درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه خانه درمان پروتئینوریپروتئینوری چیست؟ پروتئینوری است با اشاره به مورد که در آن پروتئین چکه از خون به ادرار. پروتئین یک ماده مهم در خون و در حالت عادی آن را در خون باقی می ماند. اما زمانی که او آسیب دیده کلیه نشت در دوشنبه و باعث پروتئینوری. پروتئینوری ثابت مشکلات کلیوی را نشان می دهد. خب برخی از درمان در منزل پروتئینوری؟

بیماری های کلیوی و پروتئینوری:

کلیه کار برای فیلتر کردن خون و تولید ادرار. به طور معمول، در طول تصفیه خون ذخیره شده در یک پروتئین خون، به عنوان یک پروتئین اشاره به تعداد مواد ماکرومولکولی، و نه می تواند از طریق سوراخ کوچکی در غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتر منتقل می کند. با این حال، کلیه ها آسیب دیده پروتئین پشتیبانی قادر در خون و بنابراین پروتئین وجود دارد.

- درمان پروتئینوری:

پروتئینوری باعث آسیب به گلومرولها و در نتیجه به تعمیر و ترمیم گلومرول لازم است. پروتئینوری ممکن است کنترل مواد مخدر، با این حال، برخی از داروها می تواند کلیه های آسیب دیده بازیابی نیست.

علاوه بر این، هنوز هم نیاز به محدود کردن استفاده از پروتئین. مقدار پروتئین بستگی به شرایط خاص.

من باید بگویم، اگر شما می توانید، سعی کنید درمان طب چینی ما: داروهای میکرو چینی Osmotherapy، که در نظر دارد برای بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با ما پیام بفرستید و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: طب چینی,درمان بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار هوش چیستسوال:

دختر من از بیماری کلیه و در 6 ماه گذشته رنج می برد. چه داروهایی بیماری کلیوی باعث کاهش هوش؟

پاسخ:

هنگامی که naznachivayutsya بیماری کلیه داروهای مختلف برای کنترل علائم و کند کردن پیشرفت بیماری. به عنوان مثال، ACEI و ARB کمک به کاهش فشار خون و کاهش نشت پروتئین. استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی است برای سرکوب التهاب کلیه ها و کاهش پروتئینوری. استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی گرفته به سرکوب التهاب و کاهش پروتئینوری. دیورتیک ها می تواند تورم را کاهش دهد. این داروها می تواند به شما کمک کند علائم کنترل، اما آنها را از بسیاری از عوارض جانبی، به خصوص استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. آنها می توانند افسردگی جدی شود، و کاهش هوش. شاید دختر خود را مانند داروها را مصرف می. خوب، دیگر ظاهر غیر طبیعی وجود دارد؟ به عنوان مثال، بسیاری از اشتها خوب است، افزایش وزن، مشکلات خواب، تغییر خلق و خوی؟ اگر شما علاقه مند هستند، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

بیماری مزمن کلیه نیاز به کنترل و درمان درمان طولانی مدت است. برای وضعیت شما به شما توصیه درمان طبیعی: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. پزشکی Osmotherapy ما این است که با اشاره به خارجی فشرده گرم گیاهان چینی.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان در عملکرد کلیه و dadyat خود گنجانده شده است. آنها می توانند رگ های خونی گشاد می شوند، رفع احتقان، بهبود هیپوکسی و ایسکمی، حذف مجتمع IMMN ماتریکس خارج سلولی، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، به عنوان مکمل مواد مغذی لازم و برای ترویج کلیه خود شفا. به خصوص، داروهای میکرو چینی Osmotherapy تقریبا هیچ عوارض جانبی را ندارد.

علاوه بر این Osmotherapy پزشکی، ما انما بیشتر، حمام پا، مخلوط Meykan و دیگران انجام شده است. اگر شما علاقه مند هستند، شما می توانید با ما پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: درمان,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه بیمارانی غذاهای با غلظت IgA جید باید اجتناب شودبسیاری از بیماران مبتلا به نفریت IgA در ابزار مختلف درمان proluchayut و lekorstva مختلف برای بهبود وضعیت کلیه ها و کاهش سرعت بدتر شدن این بیماری است. همانطور که همه ما می دانیم که بیماران مبتلا به نفریت IgA در محدودیت سخت غذایی، به دلیل رژیم غذایی مناسب نقش بزرگی در زندگی خود و درمان بیماری ایفا می کند.

در این مورد، ما نیاز به توجه به چنین قدرت، که ما نیاز به فرار هر روز و به افزایش علائم نیست و بهبود شرایط از کلیه ها. بعد، ما به شما، پاسخ تفصیلی را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند.

چه مواد غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت IgA در باید برای اجتناب از؟

1. تخم مرغ، کنسرو شده

از آنجا که تخم مرغ حاوی سرب، ممکن است به افزایش بار بر روی کلیه ها. اگر بیماران مبتلا به نفریت IgA در اغلب خوردن تخم مرغ حفظ، آن را به درمان بیماری کلیه کمک نمی کند، اما بیماران پدیده مسمومیت.

2. توفو بودار

از آنجا که او اسید gidrotionovaya، اگر بیماران خوردن مقدار زیادی، ممکن است، تولید آسیب کلیوی.

3. دانه

او تا به اسیدهای چرب اشباع نشده. و می تواند عملکرد کبد تاثیر می گذارد، علاوه بر این باعث pitsienty چاقی مبتلا به نفریت IgA نداشتند.

4. اسفناج

اسفناج حاوی اسید اگزالیک. اگر ما soedinimt روی shptnat و کلسیم، ممکن است، تا بیماران با گرسنگی روی و akaltserozom. بیماران مبتلا به نفریت IgA در بالاتر از 40 سال لازم است برای جلوگیری از اسفناج.

کبد 5. خوک

او اجازه دهید که کیفیت کلسترول، اما بیماران مبتلا به نفریت IgA در لازم است به آن اجتناب کنند.

اگر شما سوالی در مورد رژیم غذایی برای نفروپاتی فشار خون بالا، خوش آمدید به ما ارسال ایمیل به ایمیل hospitalkidney@hotmail.com، و یا صحبت کردن با دکتر ما آنلاین. ما کمک به شما خوشحال خواهد شد.



:: برچسب‌ها: IgA در نفریت,غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند بیماران را هندوانه با نارسایی مزمن کلیوی من غذا خوردنبه طور معمول، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بر این باورند که هندوانه - میوه سالم، بهبود این بیماری است. اما در بسیاری از کشورها، کارشناسان و پزشکان یادآوری بیماران به خوردن نمی هندوانه بیش از حد. آنها گفت که هندوانه نه تنها mozhit کمک به آنها را بهبود می یابند، اما حتی وضعیت در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بدتر.

اغلب در نظر گرفته بهترین میوه هندوانه در تابستان، نه به خاطر تخریب عملکرد آن از تشنگی، اما به دلیل عملکرد تخصیص آن از مایع اضافی از بدن است. اگر چه هندوانه است بسیاری از استفاده و شامل غنی و اما مصرف هندوانه به توجه لازم است.

مصرف بیش از حد هندوانه در یک زمان کوتاه ممکن است مقدار مایعات در بدن را افزایش می دهد، و حتی باعث به بیش از تعداد قابلیت های فیزیولوژیکی از ارگانیسم. بیماران آل با ظرفیت جذب کلیوی نارسایی مزمن کلیه است در حال حاضر به شدت povrzhdena و کلیه نمی تواند پیکربندی و نمایش آب بیش از حد از بدن، به عنوان یک نتیجه از این پدیده می تواند به افزایش شدید در حجم خون و بیماران منجر به آسانی به دلیل نارسایی حاد قلبی می میرند.

اگر چه هندوانه یخ یک اثر خوب در رفع گرمای تابستان، اما تحریک سرد هندوانه شکم سلامت بسیار مضر و جدی است، و حتی به آسیب منجر شود. بنابراین، هنگامی که بیماران خوردن هندوانه، باید با توجه به دما و مقدار پرداخت. اگر می خواهید در یخچال قرار دهید، دمای بهتر است در مورد 8/10 ℃. علاوه بر این، برای کنترل میزان هندوانه لازم است. شما بهتر است را کمتر از 500 گرم در هر زمان.

به طور خلاصه، پاسخ به این سوال: ممکن است به یک هندوانه در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، --eto بله. اما شما باید با توجه به kolchestvo و دمای پرداخت، در غیر این صورت آن را به یک اثر بد در درمان نارسایی مزمن کلیوی.

اگر شما می خواهید بدانید boleshe infarmatsii از یک رژیم غذایی سالم، می توانید آنلاین ما با دکتر خود.



:: برچسب‌ها: قدرت CRF,هندوانه ,
:: بازدید از این مطلب : 877
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود تنگی نفس با نارسایی مزمن کلیویدر درمانگاه، برخی از بیماران ممکن است احساس چیزی است که اشتباه در نفس خود وجود دارد. آنها نمی تونستم نفس بکشم هموار و آنها تا به حال هیچ ایده چه چیزی را انجام دهد. شاید شما یا کسی در خانواده شما است که از طریق این فاجعه یا درد. من فقط می خواهم به، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را یاد بگیرند و برای انتخاب بهترین درمان برای محافظت از خود. لطفا با دکتر خود تماس بگیرید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم رایگان.

تنگی نفس یا اشکال در تنفس نامیده می شود، یک نوع از علائم مهم نارسایی تنفسی است. بیماران هنوز هم بوی عدم هوا، و یا تنگی نفس و غیره. تقریبا در تمام بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه)، آن را یک نشانه شایع است که آنها ممکن است از مشکلات تنفسی رنج می برند است. با پیشرفت بیماری، سیستم چند سیستم ها و اندام های بیماران به طور جدی مجروح خواهد شد. بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا و افزایش اسیدوز متابولیک باعث اشکال در تنفس.

اگر لازم باشد، دکتر شما ممکن است به بیماران توصیه به دیالیز کلیه به کاهش شرایط خود را برای کنترل بیماری و پیشرفت بیماری کلیوی. دیالیز ممکن است آب خیلی زیاد است، سموم، متابولیت در خون حذف، و غیره و کاهش بار واقعی است. بنابراین، ما می توانیم علائم، کلیه های آسیب دیده از بین بردن و افزایش کیفیت زندگی.

داروهای میکرو چینی Osmotherapy ممکن است برای شرایط بیماری خود را مناسب تر. ساخته شده از گیاهان طبیعی، آن است که توسط پزشکی خارجی چینی مشخص و دارای عوارض جانبی کمتر برای اصلاح بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در اصل. اول از همه، می تواند تابعی از بیماران کلیوی باقی مانده برای بهبود محیط داخلی و کمک به بهبود کلیه کلیوی محافظت می کند.

اگر شما هر گونه سوال دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه,تنگی نفس ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پورپورا نفریتپورپورا نفریت - به دلایل مختلف بسیاری از آسیب از پارانشیم کلیوی مزمن باعث شده است. بنابراین، کلیه ها می توانید انواع زائد سوخت و ساز دفع نیست و ممکن است برخی از هورمون های غدد درون ریز، سپس زباله و غدد درون ریز متابولیک هورمون در بدن حفظ و شناسایی اثرات سمی را مختل نمی کند.

علائم نفریت معمولا به نظر می رسد در عرض یک ماه از بیماری، گاهی اوقات برخی از علائم رخ داده در 3-6 ماه یا بیش از 2 سال پس از این بیماری است.

مفهوم اصلی sleduyushem klinichesnie است

1. هماچوری

هماچوری هماچوری ناخالص و هماچوری میکروسکوپی است، ظاهر او را با ثبات و گسسته. علاوه بر این پورپورا نفریت افزایش پس از infenktsii و حمله بنفش. در بیشترین موارد این بیماری به درجات مختلف albuiminuriyu.

2. آلبومینوری

با درجات مختلفی از آلبومینوری است لزوما به شدت از هماچوری متناسب نیست. برخی از بیماران ممکن است به عنوان سندرم نفروتیک و یا سندرم حاد کلیه آشکار.

3. فشار خون بالا

فشار خون بالا معمولا lёgim است، و بدیهی است که مردم با فشار خون بالا به دلیل پیش آگهی ضعیف.

4. علائم مشترک

بیش از نیمی پورپورا نفریت بیماران مشکلات در مفاصل، در درجه اول در مفاصل بزرگ را داشته باشد.مفاصل متورم و دردناک اصلی در اطراف.

5. علائم در دستگاه گوارش

نزدیک به دو سوم از بیماران درد شکم و تهوع و استفراغ.دستگاه گوارش نیز ممکن است خونریزی و تورم داشته باشد.

6. دیگر

برخی از بیماران دارای عملکرد طبیعی کلیه، اما تعداد کمی از حال ارتفاع گذرا از کراتینین و نیتروژن. برخی از بیماران دچار تورم، ترین lyuley با نور است. در بیماران مبتلا به ادم در مرحله حاد اغلب فشار خون افزایش می یابد. علل ادم همراه با از دست دادن پروتئین، پروتئین معده و روده، تغییرات در نفوذ پذیری مویرگی. علاوه بر این، بیماران معمولا با درد در مفاصل پورپورا پوست، و درد شکم و ضعف عمومی همراه است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق تلفن + 86-311-89261580 یا پست الکترونیک hospitalkidney@hotmail.com یا اسکایپ: hospital.kidney.



:: برچسب‌ها: علائم , پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه غذاهایی باید برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اجتناباگر شما بیماری کلیه پلی کیستیک، به یک رژیم غذایی مناسب لازم است. برخی از محصولات برای کلیه مفید است، و برخی از محصولات به کلیه مضر هستند. خب، چه محصولات آنها باید اجتناب؟ خوانده شده، لطفا.

- اجتناب از محصولات با الکترولیت:

الکترولیت های مختلف غنی در آجیل، محصولات لبنی، شکلات و دیگران است. و ما باید این محصولات اجتناب کنند.

- از غذاهایی که در بالای سدیم هستند:

در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب فشار خون بالا. و در نتیجه به محدود کردن استفاده از نمک لازم است.

- اجتناب از غذاهای پر اگزالات:

اگزالات به تشکیل سنگ کلیه کمک، و بنابراین شما باید این غذاها، مانند توت فرنگی، بادام زمینی، قهوه، لوبیا، شکلات، و سبزیجات برگ دار تیره اجتناب کنند.

- از غذاهایی که در فسفر بالا عبارتند از:

فسفر بالا باعث جذب ضعیف کلسیم است که باعث خارش پوست و شکستگی استخوان.

- اجتناب از محصولات با پروتئین های گیاهی غنی:

پروتئین های گیاهی به هضم دشوار است و به همین دلیل لازم است از آن اجتناب است، لازم است به را انتخاب کنید پروتئین با کیفیت بالا، مانند سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی است.

- الکل اجتناب از

کاربران تشخیص این محصولات باید در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اجتناب شود. اگر سوالی دارید، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین nashii و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: قدرت بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم سیستم تنفسی با نارسایی مزمن کلیویکلیه تنها برای تولید ادرار مسئول نیست، فیلتر مواد زائد متابولیک و سموم را از خون، بلکه به حفظ تعادل آب و الکترولیت ها، تعادل اسید و باز. هنگامی که CRF برخی از مواد مفید به عنوان سلول های قرمز خون و پروتئین در ادرار شامل، اما زائد سوخت و ساز و زباله در خون و بدن است که باعث علائم و ناراحتی تجمع می یابد.

آب راکد و اسیدوز می تواند خس خس، تنگی نفس و اسیدوز شدید شود. آب راکد و اختلال عملکرد قلبی ممکن است ادم ریوی و پلورال افیوژن شود.

تجمع مواد زائد و مضر می تواند نفوذ پذیری مویرگی آلوئولی را افزایش دهد و باعث ادم ریوی. بیماران ممکن است از تنگی نفس، ارتوپنه، سیانوز، سرفه حملهای رنج می برند. استفاده به موقع از دیورتیک ها و یا دیالیز می تواند به سرعت این علائم را تسکین دهد.

ما در حال صحبت کردن در مورد ذات الجنب، او پلورال واقعا پلور. به طور معمول، 3/15 میلی لیتر از مایع پلور، که یک تابع از روان کننده در طول تنفس. مایع پلور است که در افراد سالم ثابت نیست و 500-1000 میلی لیتر از مایع جذب شده است و به مدت 24 ساعت دوباره انجام می شود. این تولید و جذب در یک تعادل پویا است. هنگامی که این تعادل است مختل اختلالات فرد یا سیستمیک مانند نارسایی مزمن کلیه، تشکیل مایع پلور بیش از حد سریع است و یا دوباره جذب بیش از حد کند است، پس از آن خواهد شد ذات الجنب.

هنگامی که مایع بیش از حد در حفره پلور، دو خواهد شد از هم جدا و درد قفسه سینه جنب توان کاهش خواهد، به عنوان آنها را تنفس مالش نیست. اما dyshenie هنوز هم سخت تر است.

اگر سوالی دارید، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است. خوشحالم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: علائم سیستم تنفسی با نارسایی مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

کمی در مورد غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتیبیماری کلیوی در مورد سلامتی ما بسیار نگران هستند. و نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی به شدت کیفیت زندگی انسان را تحت تاثیر قرار. بنابراین، ما نیاز به درک علائم نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، قبل از انجام بازرسی.

غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی را می توان به نفروپاتی نفروپاتی اولیه و ثانویه تقسیم شده است. این بیماری در هر سنی ظاهر می شود، اما بیشتر بیماران در حال حاضر تشخیص داده بیش از 30 سال است.اکثریت شروع آهسته نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، در شرایط عادی، بیماران بدون سابقه عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، و برخی از بیماران بدون علامت بودند، بسیاری از بیماران که تعداد زیادی از پروتئین، سندرم نفروتیک با آنها. 80 درصد از بیماران مبتلا به ادم به عنوان اولین علامت، 20٪ از بیماران انجام بازرسی از پروتئین. در شرایط عادی، 50 درصد از بزرگسالان و بیشتر کودکان خواهد بود هماچوری میکروسکوپی. غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی از بسیاری از نفروپاتی حاد مختلف در بیماری اولیه بدون فشار خون بالا متفاوت است. اما 30٪ از بیماران دارای فشار خون بالا. در آغاز عملکرد کلیوی طبیعی بود، اما از شروع چند هفته تا چند ماه ممکن است بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و اورمی به علت کاهش در filpratsii گلومرولی.

بازرسی از نفروپاتی غشاء اولیه موجود در آلبومینوری، gipoplbuminemiyu، hyperlipemia و lipoiduriyu. به طور معمول، سطح سرم و دیگر اجزای طبیعی است و آنها مجبور گردش کمپلکسهای ایمنی. در فاز فعال نفروپاتی غشاء و فرآیندهای غشایی، C5b-9 در ادرار znachitlno افزایش یافته بود. برای رد علل ثانویه، بیمار باید انجام شود تشخیص ایمونولوژیک از ویروس هپاتیت B، هپاتیت C ویروس، سفلیس، نفریت لوپوس و بیماری های دیگر از بافت همبند و تومور مارکر، و غیره

تظاهرات بالینی

1. سن

بیماران مبتلا به مانند غشاء نفروپاتی متمرکز افرادی که بالای 40 سال است. شروع این بیماری اغلب نهفته است.

2. سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک تظاهر بالینی (تعداد زیادی proteaproyavleniya sindromainurii نفروتیک، hypoproteinemia، ادم بالا، چربی خون)، و یا محدوده پروتئینوری بدون علامت و نفروتیک است. برخی از بیماران ممکن است بدون علامت.

3. هماچوری میکروسکوپی

ممکن است با تعداد کمی از هم میکروسکوپی همراه است.

4. فشار خون بالا و نارسایی کلیه

برخی از بیماران با فشار خون بالا و یا نارسایی کلیه. علامت فیزیکی

5. علامت فیزیکی

بیمار ادم اندام تحتانی و صورت. برخی از بیماران ممکن است بدون علامت، در بر داشت در حین معاینات معمول فیزیکی پروتئینوری.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری کلیوی دارید، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید. خوشحالم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: علامت,غشاء و فرآیندهای غشایی نفروپاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران اورمیک احساس سردرد پس از دیالیزارومیه بدان معنی است که بیماری مزمن کلیه (CKD) فرآیندهای در مراحل نهائی نارسائی کلیوی. این یک بیماری مستقل، اما یک گروه از sidromov بالینی نیست. در این مرحله عملکرد کلیوی نمی تواند موثر کار می کنند. علاوه بر این، کلیه neobohodimy درمان جایگزینی برای مدیریت روند بیماری و زندگی طولانی از بیماران.

دیالیز درمان تعویض که به جای sostorony عملکرد کلیه، برای از بین بردن metabolecheskie زباله حفظ تعادل اسید و باز و الکترولیت است. این روش zapadnay غیر متعارف برای درمان نارسایی کلیه. چرا ما می گویند که بیماران دیالیزی با اورمی از سردرد رنج می برند؟ اگر شما با اورمی و چیزی که سردرد تشخیص داده شده است به انجام برای درمان آن؟

سردرد یک علامت شایع در بالینی است و علل سردرد متفاوت است.

1، فشار خون بالا (فشار خون بالا)

فشار خون بالا پس از دیالیز می تواند موجب سردرد گردد. مصرف بعضی از داروهای کنترل فشار خون ضروری است. اگر فشار خون به طور جدی بالا می تواند پس از درمان نمی شود کاهش می یابد، دیالیز باید متوقف شود.

2، خونریزی در مغز

بیماران دیالیز اغلب شرکت های با فشار خون بالا و تصلب شرایین مغزی، که می تواند به خونریزی داخل جمجمه منجر شود. علاوه بر این، بیماران مبتلا به هماتوم ساب دورال، آمبولی مغزی نیز ممکن است سردرد ایجاد کند.

3، سندرم عدم تعادل دیالیز

این حالت معمولا در بیمارانی که تازه شروع به دیالیز است که با علائم عصبی همراه است و می گیرد در دوره میانه و بعد به نظر می رسد.

4 علل دیگر

به عنوان مثال، عدم تحمل همولیز استات و غیره، همچنین می توانید سردرد شود.

یک سردرد است تنها یکی از عوارض جانبی در بیماران. برای درمان سردرد درمان اورمی است. TKM (طب سنتی چینی) ارائه می دهد روش های متعدد برای از بین بردن این بیماری است. داروهای میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی موثر هستند و دارای عوارض جانبی کمتری دارند. همه آنها می تواند وضعیت بیماری از بیماران برای از بین بردن درد و زندگی طولانی از بیماران، تا حد امکان کنترل.

اگر شما مشکلات دیگر، شما می توانید یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا CRF باعث کم خونیچرا نارسایی مزمن کلیه (CRF) باعث کم خونی؟ Anemiya- یک بیماری است، اما از عوارض بسیاری از بیماری، از جمله نارسایی مزمن کلیه است. و به این ترتیب مردم مبتلا به کم خونی باید به تصویب آزمون. چرا کم خونی در نارسایی مزمن کلیه وجود دارد؟ لطفا در خواندن.

1، CKD را تحت تاثیر قرار سلول های قرمز خون:

هنگامی که CRF زباله و سموم مختلف در خون تجمع می یابد و سرعت بخشیدن به طول عمر سلول های قرمز خون. این مواد مضر منجر به اختلالات متابولیک گلبول قرمز و ترکیب شکنندگی خود را، که باعث گلبول های قرمز اتولیز.

2، CKD را تحت تاثیر قرار خونسازی:

هنگامی که CRF اریتروپویتین کمتر تولید می شود. علاوه بر این، خوش هموگلوبین برای کاهش اکسیژن، واحد ابزار هموگلوبین برای slablyaetsya اکسیژن و اریتروپویتین تا کمتر تولید می شود. و به این ترتیب خون کمتر ساخته شده است.

چگونه برای کاهش کم خونی با ریشه؟

کم خونی ناشی از نارسایی مزمن کلیه، و در نتیجه آن را به ترمیم سلول های آسیب دیده و بافت کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه لازم است. ما درمان CKD در چین چین پزشکی، فقط درمان های پیچیده، که شامل داروهای میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، وان آبگرم، مخلوط Meykan، فتیلهگذاری، طب سوزنی و دیگران است. روش های مختلف بیماری را انتخاب کنید درمان و داروها متفاوت است. این روش درمان بر اساس طب چینی اثرات dayat واقعا بزرگ و طولانی در درمان نارسایی مزمن کلیه و تضعیف کم خونی ساخته شده است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.




:: برچسب‌ها: درمان,داروهای میکرو چینی Osmotherapy,CRF,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان برای کاهش دفع ادرار با نارسایی مزمن کلیویبا پیشرفت بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه مقدار کاهش ادرار. آیا درمان موثر را افزایش می دهد ادرار کردن وجود دارد؟

کلیه فیلتر خون به حذف زباله و تولید ادرار. کلیه شما دریافت خون از شریان کلیوی پردازش، چرخش خون تحت درمان به بدن از طریق ورید کلیوی و حذف مواد زائد و دیگر مواد ناخواسته در ادرار. جریان ادرار را از کلیه ها از طریق حالب به مثانه. از این رو، ما می توانیم که کاهش در تولید ادرار در ارتباط با آسیب کلیه و اختلال عملکرد کلیوی می دانم.

برخی از روش های درمانی ممکن است ادرار را افزایش می دهد. مهمترین ابزار درمان است برای بازگرداندن سلول ها و بافت های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه که در حال حاضر گرفته دیالیز مدت زمان طولانی، به نفع کاهش ادرار کردن. این نشان داد که دیالیز می تواند ریشه CRF درمان نیست.

داروهای میکرو چینی Osmotherapy است که اغلب در واژهبست و بیمارستان استفاده می شود. این درمان جدید با استفاده از گیاهان طبیعی فشرده گرم است. در ساخت بیماران Osmotherapy پزشکی فقط نیاز به دروغ روی تخت. این Osmotherapy پزشکی در نظر دارد برای بهبود بازیابی کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان عملکرد ضد التهابی، ضد انعقاد، تخریب، اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، احتقان sninyatiya، ارائه مواد مغذی را به کلیه آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA. با بهبود عملکرد کلیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy دارو آشکار بعد به نتایج.

اگر شما علاقه مند در میکرو چینی پزشکی Osmotherapy دارو هستند، لطفا با ما.ما خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

که چنین IgA در نفریتنفریت IgA در به اولیه و vtorochinost تقسیم شده است. ما نیاز به درک علائم این جید و سپس تشخیص و بیش از.

وقتی کلیه ها آسیب دیده و به تدریج بدتر، علائم و ناراحتی های مختلف بوجود می آیند و تنزل کیفیت زندگی. این خدمات عبارتند از vniyaniya تغییر در احساسات در رژیم غذایی، و دیگر spotre. اگر شما یک سوال، لطفا آنها را ارسال hospitalkidney@hotmail.com، و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود. بعد ما با هم هستیم ما درک می کنیم که نشانه های نفریت.

1. علائم

IgA در نفریت عفونت در راه dyhateleyh بالا (gantroeterit حاد، پریتونیت، myelitis، و غیره) بعد از 1-2 روز است هماچوری ناخالص است که آسان برای نشان دادن حملات مکرر وجود دارد. ادامه برای چند ساعت تا چند روز می تواند هماچوری میکروسکوپی. این است که توسط درد شکم، درد پشت، myshlechnym درد یا تب مختصر، برخی از منحصر به کاربران با اختلالات ادراری در زمان بازرسی همراه است. این پروتئین بدون علامت یا هماچوری میکروسکوپی، بیماران Molo با هماچوری مداوم و درجه razltchnoy پروتئین ممکن است توسط ادم و فشار خون بالا همراه است.

2. تشخیص بازرسی

در bolschistvo مردم هیچ علائم فیزیکی غیر طبیعی، برخی از بیماران درد در کوبه ای و ادم و فشار خون بالا.

3. مطالعه اضافی

Bolschistvo آلبومینوری متوسط (<3G / D) می باشد. هماچوری pleomorfyzmom و متنوع و sinretizmom است. ممکن است کلیرانس کراتینین کمتر، افزایش کراتینین سرم. به گفته بالینی، ما می توانیم تشخیص اولیه را. بیمار باید انجام شود پاتولوژی بافت کلیوی.

4. معاشقه مانع

بیماران باید برای محافظت از خود از داروهای سمی کلیه سرد و خستگی، به مراقبت. هنگامی که عفونت باید با استفاده از آنتی بیوتیک ها بوده است. بیماران مبتلا به التهاب مزمن لوزه ها عود می توانید لوزه حذف شده است.

اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما می توانید آنها را از طریق ایمیل ارسال و یا تماس بگیرید + 86-311-89261580 و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود. مبارک به شما کمک کند. روز خوبی داشته باشید!



:: برچسب‌ها: علائم,IgA در نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم اولیه اورمی چه هستندبیمارانی که با اورمی دقیق تشخیص داده شده است، اما آنها را از علل این بیماری را درک نمی درستی. آنها بر این باور بودند که آنها در تمام اوقات نرمال بود. از آنجا که علایم اولیه اورمی است بسیار قابل توجه نیست. علاوه بر این، بیماران توجه به اورمی پرداخت نمی کند. چرا اورمی هیچ علائم اولیه آشکار؟ از آنجا که در شرایط عادی، مردم دو کلیه، هر کلیه تا به بسیاری از توانایی بالقوه جبرانی. هنگامی که آسیب به کلیه ها نمی توانند کار کنند، و کلیه دیگر ممکن است خوب کار. بنابراین، این به ارمغان می آورد بیش از حد کلیه از کار، زندگی به تدریج کلیه را کاهش دهد. با افزایش آسیب کلیوی، و پس از آخرین مرحله از اورمی، و پس از آن فرد علایم آشکار از مسمومیت.

اگر چه هیچ علائم اولیه آشکار از اورمی، قلاده سگ ما می توانیم برخی از علائم برای هوشیاری کلی.

1. خستگی و سستی و ضعف. این ممکن است به یکی از اولین علائم اورمی، و مردم معمولا آسان به نادیده گرفتن این علائم. از آنجا که بسیاری از عوامل خستگی خواهد و سستی و ضعف، و بسیاری از افراد انجام dumyut از اورمی نیست.

2. چهره زرد. در واقع، با توجه به کم خونی.

3. تغییرات در حجم ادرار. این است با توجه به کاهش در عملکرد فیلتراسیون کلیه. مقدار ادرار که برخی از مردم به تدریج با این بیماری را کاهش دهد.

4. فشار خون بالا. این به خاطر اختلال در عملکرد کلیه، سدیم و احتباس آب در بدن می تواند در بیماران رخ می دهد. علاوه بر این، در این نقطه نیز کلیه ترشح موادی که می تواند فشار خون را بالا می برد.

5. اشتها پور. با توجه به کراتینین بالا، سموم نمی تواند جدا شود، و تجمع بزرگ در بدن درونی تجمع می یابد. مردم سوء هاضمه و بی اشتهایی ظاهر می شود.

6. ادم. این پدیده اورمی است، و مردم به راحتی قابل تشخیص.

اگر بیماران با کلیه این علائم، برای آمدن به بیمارستان و مطالعات کاربردی از کلیه، و بررسی واحد کراتینین خطر است، و روش درمانی در اسرع وقت لازم است. با توجه به شرایط خود یک روش مناسب از درمان را انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: ارومیه,علایم اولیه اورمی ,
:: بازدید از این مطلب : 1766
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم دیالیز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیوی ردهنگامی که progresiiruet نارسایی مزمن کلیه به 5 درجه است که تا مرحله ترمینال، دیالیز است که معمولا به تصویب رسید برای حذف شرایط خطرناک و زندگی خود حمایت می کنند. اما برنامه بلند مدت ناراحتی دیالیز و عوارض متفاوت است. و به این ترتیب بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه 5CT می خواهید، آن است که آیا ممکن است به رد دیالیز. اگر شما علاقه مند در این موضوع هستند، در خواندن.

در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ماده 5 هیچ ادرار، و تقریبا به توالت رفتن نیست، پس از آن به دیالیز نیاز.

آنوری نشان می دهد که کلیه تقریبا به طور کامل رد و شکسته، کار نمی کند. بنابراین هیچ روش برای بازگرداندن پیوند کلیه به جز کلیه است. اگر آنها دیالیز رد، زباله و سموم مختلف انباشته در خون و آسیب های دیگر ارگان ها و سیستم ها، به عنوان مثال، سیستم تنفسی، سیستم قلبی عروقی، دستگاه گوارش، و غیره و معمولا در عرض یک هفته می میرند.

در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ماده 5 هنوز ادرار کردن، و سپس برخی از درمان ها است که کمک به کاهش فرکانس از دیالیز و حتی خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. ادرار کردن بدان معنی است که سلول های کلیه خصوصی و بافت تر کار می کنند. درمان مناسب می تواند سلول ها و بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سرکوب التهاب و ترویج کلیه خود شفا. تصفیه خون، توصیه می کنیم درمان ما: پاک کننده خون است.

تصفیه خون ایجاد شده برای پاک کردن زباله خون و سموم و ایجاد محیط داخلی chistnub. و به این ترتیب آن را ترویج کلیه خود شفا، ارائه می دهد مواد مغذی لازم کلیه ها. پس از مدتی، درمان عملکرد کلیه در برخی speteni بهبود یافته است. و کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

آیا من می توانم دیالیز مرحله نهایی نارسایی مزمن کلیوی رد؟ این بستگی به وضعیت tyazhёlosti سلامت و بیماری. اگر شما هر گونه سوال برای ما، ما یک پیام را ترک شوید و یا به طور مستقیم دکتر ما تماس در سایت ما، لطفا، و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: تصفیه خون,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به اجتناب از پیوند کلیه در هنگام 9.0 میلی گرم کراتینین / DLیکی از بیماران من پرسید که چگونه برای جلوگیری از پیوند کلیه؟ او 6 سال قبل کراتینین 9.0 mg / dL و نفروپاتی دیابتی بیمار افزایش می یابد. در حال حاضر این سوال ما پاسخ دهد.

اصل اول، من باید بگویم، کراتینین 9.0 میلی گرم / دسی لیتر است در حال حاضر به حدی زیاد و شما می توانید بگویید او در حال حاضر در مرحله ترمینال از نارسایی مزمن کلیه (نارسایی مزمن کلیه) در ارتباط با دیابت. علاوه بر این، تقریبا تمام توابع از دست داد. اگر شما درمان موثر را ندارد، این بیماری تهدید کننده زندگی است.

خب، ممکن است برای جلوگیری از پیوند کلیه؟

بله، البته شما می توانید. اگر تحت درمان به موقع و به معنی کاهش کراتینین و perestavaniya بدتر شدن کلیه ها، ممکن است به طور قابل توجهی طول عمر و جلوگیری از پیوند کلیه.

در حال حاضر برای وضعیت خود است درمان تصفیه خون sredstvo- پیشرفته. این درمان است درمان پیچیده ترکیبی از فن آوری های پیشرفته و طب سنتی چینی. عامل خاص از شرایط شخصی انتخاب شده است. اگر شما علاقه مند در درمان پاکسازی خون هستند، ما یک پیام زیر را ترک کنند.

علاوه بر این، هنوز هم به معنای دیگر برای کاهش کراتینین 9.0 میلی گرم / دسی لیتر در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، جایگزین پیوند کلیه وجود دارد. به عنوان مثال، داروهای میکرو چینی Osmotherapy، انما، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، گیاهان، و دیگران است.

برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و برای کمک به.



:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی Osmotherapy,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا می توانم بیماران Iams با نفروپاتی دیابتی من غذا خوردنتغذیه نقش مهمی در زندگی ایفا می کند. Iams سبزیجات و سرشار از ویتامین C، کلسیم، پروتئین، چربی و دیگر مواد مغذی خوشمزه است. طعم سیبزمینی شیرین بسیاری از مردم جذب می کند. اما بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی توصیه نمی به خوردن سیبزمینی شیرین.

به عنوان یک قاعده، ممکن است به خوردن غذاها یا مواد غذایی بستگی به مواد تشکیل دهنده در محصولات nih.Eti با مواد مفید شما می توانید بخورید. اما سیبزمینی شیرین حاوی مواد مضر برای درمان نفروپاتی دیابتی.

1، بالا yamsah قند:

سیبزمینی شیرین حاوی قندهای غنی است.بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی yamsy غذا خوردن است که قند خون را افزایش می دهد و بدتر این بیماری است. بنابراین، آنها باید yamsy ندارد به سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از نارسایی کلیوی.

2، پتاسیم بالا در yamsah:

کلیه های آسیب دیده قادر به حذف پتاسیم اضافی از بدن نیست و پتاسیم بیش از حد می تواند باعث مختلف مضر به عنوان ضعف، آریتمی یا حمله قلبی. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید سطح پتاسیم در امن predelah.Tak نگه دارید و بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بهتر است که yamsy، به خصوص سطوح پتاسیم را افزایش داده اند نیست.

اگر چه افراد مبتلا به yamsy نفروپاتی دیابتی نمی انتخابی خوب است، اما yamsy برخی از مزایای آورد:

1، بهبود سیستم ایمنی بدن:

Yamsy حاوی مقدار زیادی پروتئین Mucinous وجود است که می تواند جلوگیری از آتروفی کبد، آتروفی کلیه بافت همبند و بهبود سیستم ایمنی بدن، مهار وقوع بیماری های دیگر. علاوه بر این، مواد معدنی در yamsah نقش مهمی در حفظ و تنظیم عملکرد بدن ایفا می کنند. کلسیم و منیزیم در yamsah می تواند در برابر پوکی استخوان کمک کند.

2 Predotvrashenie آترواسکلروز:

yamsah پروتئین Mucinous وجود می سازد دیوار عروقی انعطاف پذیر و voznikanie آترواسکلروز جلوگیری می کند.

در واقع هیچ محصولات مانند، که به شدت ممنوع است. نکات در رژیم غذایی بستگی به تجزیه و تحلیل پزشکی و وضعیت شخصی از این بیماری است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، سپس به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: قدرت نفروپاتی دیابتی,سیب زمینی شیرین ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

علائم نفروپاتی فشار خوندر حال حاضر فشار خون بالا یک بیماری شایع است، این بیماری تاثیر جدی بر روی بیماران، فشار خون بالا است که عمدتا برای افراد مسن. چه نوع نفروپاتی فشار خون بالا؟

1. بسیاری از فوم ادرار و ناپدید نشد. در ادرار albumoidtov.

2. رنگ ادرار تغییر رنگ و رنگ چای ضخیم از سس سویا می شود، و چگونه آب گل آلود.

3 .Slishkom زیاد یا ادرار کمی

ادرار افراد سالم به طور متوسط 1500 میلی لیتر در روز، 4-8 بار در روز. اگر یک فرد دارای هیچ تب و potootdenie شدید، اما مقدار ادرار به طور ناگهانی کاهش می یابد و افزایش می دهد، آن زمان برای آمدن به بیمارستان و انجام بازرسی است.

4. ادرار در شب

فردی که کمتر از 60 سال است، هیچ بی اختیاری باید وجود داشته باشد. اگر بی اختیاری با فرد افزایش یافته است، به احتمال زیاد آن اختلال عملکرد اولیه کلیه پدیده است.

5. ادم

نفروپاتی متخصص که صبح روز بعد از یک مرد قرن ادم به نظر می رسد و فرد از بین می رود بعد از شام، و پس از افزایش خستگی بعد از استراحت را تضعیف میکند. تورم سنگین معمولا در اندام تحتانی، منطقه sacro-کمری به نظر می رسد.

بعد ما با هم هستیم ما درک می کنیم علائم نفروپاتی فشار خون بالا. تورم سنگین علامت اصلی نفروپاتی فشار خون بالا است. بیماران مبتلا به نفروپاتی شدید فشار خون بالا دارند هیدروتوراکس یا آسیت. زمانی که آنها هیدروتوراکس تر ممکن است اشکال در تنفس vyzavt. ادم بالا اغلب ادرار کمی، فشار خون بالا و ازوتمی آسان همراه. تعداد زیادی از پروتئین، مظهر اصلی نفروپاتی فشار خون بالا است. کلسترول هیپرلیپیدمی به وضوح افزایش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و برای کمک به.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,فشار خون,ورم,Hyperlipemia ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چرا گاهی اوقات سردیاجزای فیزیکی و احساسی تحت تاثیر قرار جنسی و بیماری مزمن کلیوی (CKD). در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب تمایلات جنسی سرد (جنسی سرد)، چرا CKD باعث جنسی سرد؟

تمایلات جنسی ممکن است به عوامل مختلف زیر بستگی دارد:

1، خستگی و ضعف:

خستگی و ضعف - یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است. در CKD کلیه های آسیب دیده می تواند خون از سموم و مواد زائد پاک نیست، و مواد در نتیجه مختلف مضر در بدن تجمع می یابد. این مواد مضر سبب احساس خستگی و ضعف، که باعث کاهش تمایلات جنسی.

2 کاهش تولید هورمون:

هورمون یک ماده شیمیایی تولید شده توسط سیستم غدد درون ریز است. هورمون ها نقش مهمی را در oschusheniya میل جنسی را بازی کند. Pochki- جزئیات مهمی از سیستم غدد درون ریز است. غدد آدرنال تولید هورمون های خاصی. اگر هورمون نامتعادل شوند، پس از آن کاهش میل جنسی ناشی می شود.

3 اختلال نعوظ:

اگر رگ های خونی و اعصاب آسیب دیده، اختلال در نعوظ ایجاد می شود است. در صورتی که جریان خون به اندازه کافی و جریان خون طبیعی وجود ندارد، آلت تناسلی مرد می تواند نعوظ حفظ نیست.دیابت و فشار خون بالا عروق خونی و جریان خون به شدت تاثیر می گذارد. به عنوان یک نتیجه، مشکلات با جنس خواهد بود.

4 داروها مصرف:

بیماران همیشه نوشیدن مواد مخدر مختلف در برابر بیماری، و به طوری که آنها می تواند تمایلات جنسی را سرکوب.

اگر شما سردی جنسی، و سپس نگران نباشید زیرا روش و درمان های مختلف وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: نشانه های بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی مزمن کلیه سبب اسید در معدههنگامی که حفظ CRF اسید رخ می دهد، مانند اسیدوز. اسیدوز در معده یکی از مظاهر نارسایی مزمن کلیه است.

چرا اسیدوز در نارسایی مزمن کلیه وجود دارد؟

آسیب کلیوی بد برای گلومرول و لوله آسیب دیده سلول های کلیوی و بافت به طور موثر شناسایی kistloty آنیون های مختلف می باشد. و پس از آن است اسیدوز وجود دارد.

چه نفوذ به ارمغان می آورد اسیدوز در نارسایی مزمن کلیوی؟

اسیدوز می تواند علائم بالینی مختلف مانند بی اشتهایی، تهوع، استفراغ، خستگی، و غیره باعث در موارد شدید، می تواند فشار خون بالا، پتاسیم بالا در خون، احتباس مایعات، ادم، کم خونی، نارسایی قلبی، آریتمی و آسیب میوکارد می شود. و به همین دلیل است درمان زود هنگام مهم است.

چگونه به طور موثر درمان اسیدوز در نارسایی مزمن کلیوی؟

در اینجا در چین ما درمان بیماری کلیه و مربوط به طب چینی، از جمله داروهای میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی، آنها سلول آسیب دیده را ترمیم و بافت کلیه کمک، بازگرداندن ساختار کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که این مواد اسیدی کلیه از راه دور می باشد.

علاوه بر این Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی، ما یک حمام پا، حمام آبگرم، انما، decoctions، مخلوط Meykan و دیگران انجام شده است.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه های نفریت لوپوس در آن وجود دارد چه هستندما می توانیم در علائم اطلاع ادرار به طور منظم از نفریت لوپوس. برخی از بیماران افزایش ادرار فوم، قرن ادم، تعمیق رنگ ادرار و پدیده های دیگر. ما می توانیم از طریق بازرسی تعیین می کند. هنگامی که ما توسعه پروژه های درمان باید در وضعیت بیمار است. چه علائم و نشانه های نفریت لوپوس هستند؟

1. علائم نفریت لوپوس معمولا عفونت، عامل اصلی است. حمله حاد بیماران مبتلا به گلومرولونفریت حاد و گلومرولونفریت مزمن معمولا در ارتباط با التهاب گلو، التهاب لوزه ها، zarozoy verhneog راه هوایی. بنابراین when're مسری بیماری باید ادرار به طور منظم را.

2. اگر چه در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس هیچ نشانه آشکار است، اما در مراحل اولیه است خستگی ثابت، ناتوانی جنسی، درد پشت وجود دارد، تورم پلک، صورت و مچ پا، افزایش ادرار فوم، رنگ ادرار غیر طبیعی. بنابراین، هنگامی که مردم این علائم، لازم است به آمدن به polnitse و انجام ادرار به طور منظم است.

3. 1/3 بیماران مبتلا به نفریت لوپوس ممکن است فشار خون بالا و tserebralgiyu آشکار، از دست دادن حافظه، خواب، و غیره اگر چنین بیماران فشار خون بالا simptotymi ویژه، لازم است تا انجام ادرار به طور منظم داشته باشد. بیماران به خصوص جوان است.

4.Simptomy نفریت لوپوس اوایل تنها افزایش kolchestva ادرار و تعداد دفعات ادرار کردن در nochi.Esli سالم انجام بسیاری از آب قبل از رفتن به رختخواب در شب نوشیدن نیست معمولا ادرار نمی کند و یا تنها یک raz.Esli اغلب بیش از 2 بار ادرار، لازم است برای آمدن به polnitse و به طور منظم ادرار و عملکرد کلیه است.

5.Bolshestvo بیماران مبتلا به نفریت لوپوس معمولا ضعف آشکار، سرگیجه، رنگ پریدگی چهره، و غیره

بروز لوپوس کمتر نفریت، اما شما نمی توانید ignorilovat. ما نیاز به دانستن علائم نفریت لوپوس.



:: برچسب‌ها: نشانه های نفریت لوپوس ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا انما به طور منظم حذف سموم اضافی داخلی و مواد زائد را از بدنبه طور معمول، کلیه های سالم می تواند زباله های داخلی اضافی و سموم را از خون و بدن و مواد پشتیبانی داخلی در ورق حذف شده است. با این حال، اگر narushёny کلیه ها، آنها می توانند خون از مواد مضر پاک نیست و مواد در نتیجه مختلف مضر در بدن تجمع می یابد و باعث ناراحتی های مختلف و علائم، مانند سردرد، خارش، تهوع، استفراغ، و غیره انما - یکی از تکنیک های سنتی طب چینی است. خب انما به طور منظم کمک می کند تا من سموم را از بدن؟

1 انما چیست؟

انما اشاره protsiduru زمانی که براث گیاه به روده بزرگ از طریق مقعد اداره به پاک روده بزرگ و ضایعات سرب و سموم.

2، به عنوان یک انما بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) کمک می کند؟

انما به ارمغان می آورد این بیماران زیر استفاده کنید:

- برای تحریک تحرک گوارش.

- تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود ایمنی.

- برای ترویج دفع صفرا از طریق مجرای صفراوی است.

- تشویق مدیریت زباله های اضافی از کبد، صفرا و گردش خون.

- حذف زباله های سمی و فلزات سنگین به دیوار از روده.

توجه:

- لازم است برای تکمیل الکترولیت مورد نظر پس از تنقیه، به عنوان مثال، منیزیم، پتاسیم، سدیم، فسفر و کلسیم است.

- آن را به نوشیدن یک لیوان آب گرم با آب لیمو، به گسترش اثرات انما لازم است.

- جلوگیری از فرآورده های نامناسب، مانند غذاهای بسیار پردازش، شکر، چای، آب میوه، قهوه، نوشابه.

برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل: hospitalkidney@hotmail.com و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب چینی , درمان نارسایی مزمن کلیه , تنقیه , دفع زباله ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه آسیب به سلامت انسان علل و IgA-نفروپاتیچه آسیب به سلامت انسان باعث غلظت IgA-نفروپاتی؟ غلظت IgA-nefropatiya- یکی از CKD (بیماری مزمن کلیه) است. هنگامی که غلظت IgA-نفروپاتی باید به موقع باشد به مراجعه به دکتر برای کمک به بهترین دوره درمان و آیا بیماری بدتر نمی شود. در این مقاله، یک بیت از آسیب مواد غذایی و IgA-نفروپاتی برای سلامتی ما.

بیماران مبتلا به غلظت IgA-نفروپاتی این علائم و ناراحتی هستند:

1، حملهای هماچوری ناخالص:

هماچوری ناخالص حملهای اغلب در کودکان و هماچوری ناخالص دیده معمولا پس از عفونت تنفسی فوقانی رخ می دهد، و در برخی موارد می توان آن را توسط گاستروآنتریت حاد یا عفونت ادراری ایجاد می شود. هماچوری ناخالص چند ساعت یا چند روز طول می کشد، و سپس آن را هماچوری میکروسکوپی می شود. هماچوری در برخی از موارد ناپدید می شوند، اما هنوز هم در معرض خطر عود وجود دارد.

2 میکروهماچوری و پروتئینوری بدون علامت:

در کودکان و یا افراد جوان اغلب هماچوری میکروسکوپی و bessimpotomnaya پروتئینوری.

3 پروتئینوری:

غلظت IgA-نفروپاتی باعث پروتئینوری خفیف. برخی از بیماران با غلظت IgA-نفروپاتی از پروتئین شدید یا سندرم نفروتیک رنج می برند.

4 سایر علائم:

سندرم نفروتیک، نفریت حاد و نارسایی کلیوی، و دیگران ممکن است ایجاد می شود.

غلظت IgA-نفروپاتی برای سلامت انسان بسیار مضر است. و به این ترتیب بیماران باید درمان خاص و موثر را.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: علائم و IgA نفروپاتی- ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

ابزار طبیعی از بیماری کلیه پلی کیستیکیک بازدید کننده به سایت ما به من گفت که او گیاهان طبیعی و درمان کیست در کلیه ها، در واقع یکی از رنج بسیار نزدیک از کیست در کلیه (بیماری کلیه پلی کیستیک) آمد. و آن را بسیار besspokoit بیماری ارثی pochek- بیماری کلیه پلی کیستیک است.

بیماری کلیه پلی کیستیک Pochek- ارثی است. ژن یا ژن به ارث برده جهش منجر به گسترش غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال لوله و سلولهای اپیتلیال از فرم کیستیک که ترشح kistnuyu مایع و افزایش کیست های کلیوی.

اگر کیست بیش از 3 سانتی متر در اندازه و یا حتی استراحت است، بافت اطراف نقض کرده است. اگر شما درمان موثر برای کاهش کیست، نزدیک به 50 درصد از بیماران مبتلا به پلی کیستیک ورود بیماری کلیه در CRF (نارسایی مزمن کلیه) در سال 60 خود را دریافت نکرده اند. بنابراین مهم است که به کاهش کیست در کلیه. در اینجا برخی از گزینه های مفید هستند.

1، طب سنتی چینی: همه را گیاهان دارای خواص: بهبود krovotsirkulyatsiyu در دیوار کیستیک و افزایش نفوذپذیری دیواره کیستیک، و در نتیجه، مایع بیشتر و بیشتر می تواند با کمک گردش خون برداشته می شود. برخی از داروهای دیگر می تواند سلول های اپیتلیال کیستیک غیر فعال به طوری که آنها می توانند از عود بیماری کلیه پلی کیستیک جلوگیری می کند.

2، دارو میکرو چینی Osmotherapy:

این Osmotherapy پزشکی اساس طب چینی خواهد نتایج بزرگ در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک می دهد.

اگر می خواهید، چه درمان برای شما مناسب است، پس ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما. و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب چینی , درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1393 | نظرات ()