بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 2.3 است، به دیالیز در حال حاضر؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 2.3 است، به دیالیز در حال حاضربیماری مزمن کلیوی با کراتینین 2.3 است، به دیالیز در حال حاضر؟

در واقع، سطح کراتینین یکی از شاخص های بیماری های کلیوی است. دکتر می تواند تشخیص خشن مطابق با کراتینین سرم بیمار است. با این حال، کراتینین سرم به تنهایی می تواند به ما بگویید چه بیماری کلیوی داشته باشید، بنابراین ما نیز نیاز به عوامل دیگر را به حساب. و سطح GFR یکی از عوامل مهم است، دکتر می تواند تشخیص دقیق حتی تنها در مطابق با سطح بیمار از GFR را.

آیا شما نیاز به بیماران مبتلا به بیماری کلیه با کراتینین 2.3 دیالیز را در حال حاضر؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ما نمی توانیم بگوییم که هر فرد باید دیالیز مطابق با / سطح کراتینین او خود را. اما به کلینیک برای رد کردن عوامل دیگر، کراتینین 2.3 بیماری های کلیوی 3 مرحله است، که یک گام حیاتی است. در این مرحله، بافت کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده بودند، و بسیاری از آنها نکروز، پس از آن هم خوب است برای بیمار به بهبود کلیه های آسیب دیده هستند. این است که، تا زمانی که بیماران می توانند درمان مناسب در موقع را، آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از دیالیز است.

چه درمان می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز کلیه؟

به طور کلی، با این شرط که این فرایند را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است، می تواند کمک بیمار به دیالیز اجتناب کنند. دلیل این است که، به عنوان تعمیر کلیه های آسیب دیده عملکرد کلیوی می تواند به تدریج افزایش یافته، کلیه ممکن است به خوبی به خودی خود کار می کنند، به طوری که بیمار نیازی به دیالیز بر روی بیش از تکیه می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,درمان بیماری های کلیوی,کلیه bolzen ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: