سلول برای درمان بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در چین بنیادی
نوشته شده توسط : rshaole

سلول برای درمان بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در چین بنیادیسلول برای درمان بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در چین بنیادی

بیماری مزمن کلیه است که به عنوان "قاتل خاموش" که به آرامی پیشرفت می کند، اما تهدید زندگی بیمار، زمانی که او در مرحله نهایی بیماری کلیوی توسعه شناخته شده است. در پایان، بیماران باید به دیالیز یا پیوند کلیه برای عمر طولانی را انجام دهند. در چین، ما استفاده از آخرین درمان، به نام درمان سلولی است.

داروهای متداول برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است.

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، کلیه ها دچار اختلال توابع بیشتر یا کمتر از دست بدهند. با توجه به کاهش عملکرد کلیه، اغلب، بیماران مبتلا به اختلالات مختلف، از جمله فشار خون بالا، دیابت، ادم، خارش، خون در ادرار، و غیره. برای کنترل این علائم داروهای غربی مانند دیورتیک ها، استروئیدها، ایمنی، و غیره به طور کلی استفاده خواهد شد. با این حال، به محض این داروها قطع یا کاهش دوز دارو، علایم ممکن است عود کند. علاوه بر این، این داروها همچنین انواع عوارض جانبی شود.

درمان مشخص برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

در نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت، چین، ما با استفاده از سلولهای بنیادی برای درمان انواع بیماری ها از کلیه ها. درمان با سلول های نیز به عنوان پیوند سلول های بنیادی، که می تواند سلول های آسیب دیده و یا نکروز از طریق تمایز سلول های جوان و جدید را جایگزین شناخته شده است. هنگامی که این سلول ها به بیمار تزریق، سلولهای بنیادی به سلولهای کلیه، و سلول های پارانشیمی ذاتی کلیه افتراق به جای سلول های آسیب دیده و یا نکروز و بافت کلیه است. از آنجا که پیوند سلول های بنیادی را نشان می دهد اثر آشکار در تعمیر و ترمیم عملکرد سلول کلیوی. در زمینه اختلال عملکرد کلیه ها نیز ممکن است به بهبود عملکرد کلیه به دست آوردن به طور معمول.

با این وجود، آن را به خوبی شناخته شده است که محیط داخلی بدن بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید در بی نظمی می شود. بنابراین، قبل از سلول های بنیادی بسیار مهم برای بهبود محیط زیست داخلی هستند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بهترین انتخاب است. این نه تنها کمک به حذف مواد زائد و سموم بیش از حد، اما همچنین می تواند تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک و بهبود عملکرد کلیه از ریشه. در حال حاضر، در ترکیب با پیوند سلول های بنیادی، اثر درمان خواهد شد تا حد زیادی افزایش یافته است.

از طریق مقایسه، من فکر می کنم شما یک درک روشن و تصمیم گیری است. ما صمیمانه امیدواریم که بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است از درمان بهره مند شوند. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر، لطفا به ما در asya.yue@mail.ru ارسال و ما همه چیز ممکن است به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,سلول های بنیادی,در چین برای درمان بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: