حمام پا برای بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

حمام پا برای بیماری مزمن کلیهحمام پا برای بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیه است آسان برای غلبه بر نیست، بنابراین بسیاری از ابزارهای با هم مورد استفاده برای مدیریت بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. پا حمام یکی از قدیمی ترین وسیله مورد استفاده برای مبارزه با انواع بیماری ها از جمله مشکلات کلیوی است. برای بیماران کلیوی در نظر گرفتن حمام پا را به صورت منظم، آنها می توانند تفاوت سلامت کلی خود پیدا کنید.

حمام پا چیست؟

با توجه به نظریه از طب سنتی چینی، پای دورترین فاصله از قلب و وزن آن سنگین است و گردش خون ضعیف به احتمال زیاد به نظر می رسد در اینجا. علاوه بر این، هر عضو دارای یک نقطه متناظر در تنها. پا حمام فقط یک درمان، که می تواند به بهبود گردش خون در پاها به سراسر بدن گسترش یافته است. علاوه بر این، می توانید نقاط طب سوزنی را تحریک به تحریک بیماری بیمار.

منافع بهداشتی حمام برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

1. بهبود گردش خون: حمام پا برای افزایش گردش خون در سراسر بدن موثر است. با عمل آب گرم و داروهای گیاهی، این داروها مواد تشکیل دهنده موثر را به بدن نفوذ به بازی عملکرد آن است.

2. کاهش فشار: این داروها ممکن است گسترش عروق خونی کمک کند و تنظیم تعادل مایعات و سدیم، بنابراین بیماران می توانند برخی از دارو برای کاهش فشار خون بالا، که علائم شایع بیماری مزمن کلیه استفاده کنید.

3. افزایش توانایی سیستم ایمنی: با توجه به تجمع مواد زائد و سموم و عوارض جانبی برخی داروها، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، به عنوان یک قاعده، با خطر بالای عفونت. توانایی به منظور افزایش ایمنی می شود که بیماران بدست آوردن انرژی بیشتر برای مقابله با این مشکلات است.

اگر چه حمام پا یکی از بخش مهمی از طرح درمان برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی است، نه تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند از آن استفاده کنید. اگر شما یک پا خونریزی، مشکلات پوستی، بیماری شدید قلبی و غیره، شما باید یک دکتر آنلاین در جزئیات مشورت کنید.

ایمیل: asya.yue@mail.ru

VK: شناسه AsyaYue.





:: برچسب‌ها: حمام پا,بیماری مزمن کلیه,طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: