A0:  غذا خوردن سالم برای کراتینین بالا 5.36
نوشته شده توسط : rshaole

غذا خوردن سالم برای کراتینین بالا 5.36غذا خوردن سالم برای کراتینین بالا 5.36

سطح بالای کراتینین نشان می دهد کلیه 5.36 به طور جدی آسیب دیده اند. در این مورد، برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین کمک کند. بنابراین، بیماران باید با توجه به تغییر در عادات غذا خوردن خود را همراه با تغییرات خود را در حالت بیماری پرداخت.

1. دنبال یک برنامه رژیم غذایی کم نمک در

مصرف بیش از حد سدیم می تواند باعث خون به تمرکز، به طوری که کراتینین 5.36 ادامه خواهد داد به رشد است. علاوه بر این، اگر بیماران تورم و فشار خون بالا، یک رژیم غذایی با سدیم بدتر شدن شرایط بیمار و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. برنامه ریزی یک رژیم غذایی کم سدیم نیاز بیماران را به در سال 2000 ~ 3000 میلی گرم سدیم در هر روز.

2. خوردن بیشتر میوه و سبزیجات

همانطور که توسط برخی نفرولوژیست توضیح داد، یک رژیم غذایی گیاهی می تواند کمک به کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه و بهبود کیفیت زندگی بیماران. بنابراین، بیماران با کراتینین بالا 5.36 باید سبزیجات و میوه جات به غذا خوردن بیشتر را انتخاب کنید. در اینجا ما دوست داریم که به تاکید است که بیماران باید مصرف خود را از فسفر، پتاسیم یا سبزی یا میوه حاوی لمس نمی کند، در صورتی که سطح پتاسیم و فسفر در خون بالاتر از حد طبیعی است.

3. نگاهی به مقدار مناسب از پروتئین

پروتئین است یک قدرت مسئول ساخت و تقویت بدن است، اما اگر بیماران پروتئین اضافی غذا خوردن، آن را به بار بر روی کلیه را افزایش دهد. بنابراین، بیماران باید مقدار مناسب از پروتئین غذا خوردن و مطمئن شوید که حداقل نیمی از مصرف پروتئین خود را از پروتئین با کیفیت بالا می آید.

4. انتخاب نوشیدنی درست

در زندگی روزمره ما، انواع بسیاری از نوشیدنی وجود دارد. نوشیدنی درست می تواند کمک به بیماران به مدیریت مشکلات و عوارض ناشی از کلیه ها، در حالی که نوشیدنی های اشتباه می تواند وضعیت بیمار از بیماری ریوی را بدتر کند. بنابراین، بیماران باید نوشیدنی مناسب برای کنترل مشکلات بهداشتی خود را انتخاب کنید.

در حالی که یک برنامه رژیم غذایی سالم می تواند کنترل کراتینین بالا 5.36 کمک کند، آن است که تقریبا به اندازه کافی به آن را کاهش دهد و حفاظت موثر از بیماران کلیوی نیست. اگر شما سوالی در مورد این رژیم غذایی یا سطح کراتینین بالا، شما می توانید در ایمیل ما asya.yue@mail.ru ارسال کنید. یا زیر را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: کراتینین بالا,غذا خوردن سالم برای کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815