به عنوان یک درمان علمی نفریت پورپورا
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان یک درمان علمی نفریت پورپورادرمان نفریت پورپورا کرده است کوری خاص، معمولا در یک دارو یا تک پزشکی تمرکز، اثر خیلی خوب نیست، و برخی از آنها تنها کنترل به طور موقت از بیماری درمان علامتی است، به نظر می رسد برای از بین بردن علائم، در واقع، فقط یک ساده ضد التهابی اما هنوز سلول های آسیب دیده در کلیه تعمیر نیست. پس چگونه علمی نفریت پورپورا درمان؟

علائم اصلی جید کودک، به طور عمده توسط راش مشخص

علائم بالینی پورپورا آلرژیک، عمدتا بثورات جلدی، درد شکم، درد در مفاصل. این بثورات با مشخصه: اندام تحتانی به خارج از تقارن اصلی بنفش، مطبوعات انگشت محو نمی، با یا بدون خارش، موارد شدید می توان به فیلم یکپارچه شده است. پورپورا به عنوان اولین علامت برای درمان اکثر، بلکه به عنوان اولین علامت از درمان شدید درد شکم، شخصی که علائم مشترک، اولین علائم به درمان است.

در حال حاضر، کودکان پورپورا آلرژیک را استفاده از هورمون حمایت نمی

تنها در موارد شدید علائم تکرار یا شدید درد شکم ممکن است هورمون استفاده کنید. این بیماری عود، درمان طولانی مدت است. حتی پورپورا فروکش کرد، بلکه به طور منظم بررسی ادرار، تشخیص زود هنگام آسیب کلیوی. آمار نشان می دهد که، اگر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آسیب شناسی بیوپسی کلیه، موارد پورپورا کلیه بیش از 90٪ از پورپورا آلرژیک در کودکان رخ داده است، به طوری که نتایج پاتولوژی بیوپسی کلیه پیامدهای مثبت برای درمان این بیماری است.

درمان مراقب باشید که استفاده از مواد مخدر بزرگ نفروتوکسیک نیست، تحت هدایت دکتر گفت داروها.

بسیاری از بیماران را متوقف درمان، عود، و یا حتی بدتر، بیمار روانی و جسمانی ناشی از آسیب بیشتر، چرا که دولت از بیمار نفریت متفاوت است، اما همچنین طیف گسترده ای از علل و درمان لازم را برای ما به قضاوت دقیق، به موقع تعیین شدت آسیب به نفریت کلیه، به طور فعال در نظر گرفتن بهترین روش درمان طب یکپارچه، در درجه اول در درمان علامتی غربی، در حالی که استفاده از طب چینی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، و غربی مکمل نقش مهمی ایفا می کنند.





:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت,درمان علمی ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: