چه مقدار آب باید در روز برای بیماران با کراتینین 3.1 نوشیدن
نوشته شده توسط : rshaole

چه مقدار آب باید در روز برای بیماران با کراتینین 3.1 نوشیدنچه مقدار آب باید در روز برای بیماران با کراتینین 3.1 نوشیدن

کراتینین بالا 3.1، به احتمال زیاد به علت آسیب های جدی کلیوی. زمانی که کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون به درستی، بیماران باید مصرف آب خود نظارت داشته باشند. چه مقدار آب باید با کراتینین 3.1 گرفته شده است؟

آیا شما از همین مشکل رنج می برند؟ اگر چنین است، شما می توانید با دکتر مشورت چت آنلاین برای دریافت پاسخ. علاوه بر این، شما می توانید من را دنبال کنید برای پیدا کردن پاسخ خود را از محتوای زیر.

مقدار مصرف آب باید در مورد وضعیت بیماری از بیماران بستگی دارد. اگر بیماران ادامه به ادرار کردن به طور معمول، آنها ممکن است آب به اندازه جمعیت عمومی می نوشند. بنابراین، آنها می تواند حدود 2000 ~ 2500 میلی لیتر می نوشند.

در برخی از موارد دیگر، سطوح بالای کراتینین 3.1 همراه با کاهش در خروجی ادرار، فشار خون بالا و یا تورم، بنابراین بیماران نیاز به نظارت بر مصرف خود را از تنگ مایع. به عنوان یک قاعده، آنها باید ادرار خود را در روز گذشته، و مصرف روزانه 500 میلی لیتر از مایع، به علاوه مقدار ادرار در روز قبل نظارت داشته باشند. مصرف مایع اضافی فشار خون بالا و تورم را بدتر کند.

از مطالب فوق، شما می توانید تعیین مقدار مایع آن است که به نوشیدن با سطح کراتینین بالا و نارسایی کلیه است. علاوه بر کنترل مصرف مایعات خود را، بیماران باید برخی از درمان را به عقب صدمه به کلیه و افزایش میزان دفع کراتینین.

برنامه رژیم غذایی کلیه و داروی مناسب موثر می تواند کمک به مدیریت سطوح بالای کراتینین، چرا که آنها می تواند کمک به کاهش تولید و افزایش میزان دفع کراتینین کراتینین. در حالی که کلیه ها می تواند سموم را از بدن حذف، سطوح بالای کراتینین به تدریج کاهش خواهد یافت.

اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا این موضوع از یک کلیوی هستند، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ایمیل asya.yue@mail.ru. ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: کراتینین,چه مقدار آب در روز,کراتینین 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: