نارسایی کلیه با کراتینین 6.5، نمی خواهند قبول کنند که دیالیز باید انجام می دهند؟
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیه با کراتینین 6.5، نمی خواهند قبول کنند که دیالیز باید انجام می دهندنارسایی کلیه با کراتینین 6.5، نمی خواهند قبول کنند که دیالیز باید انجام می دهند؟

نارسایی کلیه با کراتینین 6.5، نمی خواهند قبول کنند که دیالیز باید انجام می دهند؟ در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است دیالیز قبل از پیوند کلیه را، این درمان است که واقعا کمک به مردم برای زندگی بهتر است. اما با توجه به برخی از دلایل، برخی از مردم نمی خواهند به قبول آن وجود دارد.

آیا درمان های جایگزین دیالیز وجود دارد؟

پیوند کلیه به عنوان یک درمان که Mauger کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز، اما می تواند مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک کلیه توافق کنند. علاوه بر این، تمام بیماران می توانید آن را به علت بیماری قلبی جدی، فشار خون بالا و برخی از دلایل دیگر است.

در واقع، پیوند کلیه است که تنها راه برای جایگزین دیالیز، طب چینی، مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، حمام پا، فتیلهگذاری درمان نیست، طیف وسیعی از درمان نیز ممکن است یک جایگزین برای دیالیز باشد. با این درمان، افرادی که در مراحل اولیه هستند ممکن است فرصتی برای معکوس کردن بیماری، در حالی که برای افرادی که در مراحل پیشرفته هستند، آن را دشوار است به عقب به این بیماری داشته باشند، اما آنها می توانند با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز داشته باشد.

در درمانگاه، کراتینین 6.5 در مرحله 4 بیماری کلیه، و برای مردم در این وضعیت، آنها می توانند بهتر و طولانی تر با کمک طب چینی زندگی می کنند.

افراد مختلف از بیماریهای مختلف، بنابراین پزشکان خواهد انواع گیاهان و انواع درمان برای آنها ترتیب. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: