مانند بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

مانند بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیهمانند بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه

نه هر کس با دیالیز نیاز نارسایی کلیه، و تنها پس از آن، هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 15٪ است و یا اگر علائم جدی ناشی از نارسایی کلیه به عنوان گرفتگی عضلانی، تهوع یا استفراغ، تنگی نفس وجود دارد، دکتر او آزمایش نشان می دهد و پس از آن تصمیم آیا آن را باید برای شروع دیالیز.

دیالیز چیست؟

درمان دیالیز از پشتیبانی از حیات به عنوان یک کلیه مصنوعی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است. کلیه طبیعی باید توانایی برای فیلتر زائد از خون، آب اضافی را به حفظ تعادل آب و الکترولیت. کلیه نیز تعادل اسید، قلیایی حفظ و تنظیم فشار خون. اما زمانی که بسیاری از کلیه آسیب دیده بود، کلیه ها می تواند به طور موثر کار نمی. در این حالت، شما نیاز به درمان جایگزین تابع معیوب کلیه است. به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دیالیز انتخاب شده است.

دو نوع اصلی از دیالیز، همودیالیز و دیالیز صفاقی وجود دارد.

همودیالیز

همودیالیز اندازه گیری و درمانی شایع ترین علت نارسایی کلیه است. همودیالیز با استفاده از یک نوع فیلتر خاص برای فیلتر کردن خون است. در این فرایند، فیلتر حذف زائد و آب اضافی از خون است، اما آن را نگه می دارد تعادل مواد معدنی مانند پتاسیم و سدیم. به عنوان یک قاعده، شما می توانید سه بار در هفته درمان می شود. و هر بار به شما سه تا پنج ساعت یا بیشتر هزینه.

دیالیز صفاقی

دیالیز صفاقی با استفاده از یک غشاء نیمه تراوا به عنوان صفاق، به ترکیبی از مایع دیالیز از طریق حفره شکم در بیماران به عملکرد توسط گرانش. بنابراین، تفاوت در غلظت بین دو طرف صفاق وجود دارد. بعد از اینکه حفره صفاقی، دیالیز به طور مداوم در حال تغییر. در این روند، محصولات متابولیک و مواد سمی ساطع بدن و تنظیم تعادل آب و الکترولیت خود را. در مقایسه با همودیالیز، شما بهتر است به انجام دیالیز صفاقی، اگر شما بیش از 70 سال به دلیل آن را دشوار است به با همودیالیز حفظ زندگی خود را.

این بسیار مهم است که بدانید چه نوع از دیالیز برای شما. از آنجا که همودیالیز و دیالیز صفاقی دارای مزایا و معایب. شما باید از موارد منع مصرف آن، به ترتیب آگاه باشند، قبل از انجام دیالیز. اگر شما انجام دیالیز، شما می توانید آن را متوقف کند، اگر وضعیت بیماری خود را بهتر نیست و یا شما برای پیوند کلیه را آماده کند.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: