چه درمان می تواند کراتینین بالا به جز دیالیز کاهش می دهد؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان می تواند کراتینین بالا به جز دیالیز کاهش می دهدچه درمان می تواند کراتینین بالا به جز دیالیز کاهش می دهد؟

در درمانگاه، کراتینین 758 به طور قابل توجهی بالاتر از سطح طبیعی است. به طور کلی، برای یک بیمار با چنین سطح بالایی از دکتر کراتینین ممکن است آنها را برای دیالیز توصیه می شود. اما شما می دانید که دیالیز است تنها انتخاب برای این بخش از بیمار نیست، برخی از درمان های دیگر بر اساس سنتی گیاه طب چینی می تواند سطح بالای کراتینین در یک راه طبیعی تر و موثر کاهش وجود دارد.

درمان جایگزین بهترین و شناخته شده بالا هفت درمان است تنها درمان است یک سری از درمان شامل هفت درمان های مختلف، که هر کدام دارای یک اثر خوب در درمان نارسایی کلیه، همکاری با یکدیگر، آنها می توانند برای بهبود عملکرد کلیه به درجه ای از سلول های حفاظت کلیه را از آسیب و تعمیر بیشتر آنها آسیب دیده است.

درمان برای بالا هفت چیست؟

هفت درمان ما بالا ذکر شد، اشاره به یک درمان داغ فشرده سازی، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، درمان دهان و دندان طب چینی، درمان حمام پا، چرخه درمانی، انما درمان.

چه روش باید بیمار اعمال می شود؟

همانطور که همه ما می دانیم، بیمار دارای انواع مختلف نشانه ها و عوارض، و کسانی که درمان نیز ویژگی های خود را در درمان بیماری های کلیه، به طوری که پزشک در طول درمان مرتب یکی دیگر از درمان به بیمار است. اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید ما را از جزئیات از طریق ایمیل پس از تحلیل دکتر ما شما را در اسرع وقت پاسخ ارسال کنید.

اگر می خواهید در مورد هفت درمان ما دانستن اطلاعات بیشتر و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید با دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

پست الکترونیکی ما: litianyuan2015@yandex.com

تلفن: + 86-311-86954186

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,دیالیز,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: