می توانید بانک کمک به کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید بانک کمک به کلیهمی توانید بانک کمک به کلیه

صحبت از بانک ها، همه ما می دانیم که این یک روش سنتی چینی از باعث اضافه بار جزئی است، و از آن شده است برای هزاران سال برای درمان بیماری و درد انجام می شود. امروزه، بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می خواهم بدانم این سوال ممکن است حجامت کلیه کمک کند؟

پاسخ مثبت است. در واقع، کلیه های آسیب دیده را می توان با بسیاری از بیماری ها مانند فشار خون بالا، دیابت، عفونت، و غیره ایجاد می شود. آیا ایجاد می شود، آنها نمی توانند به ایسکمی و هیپوکسی منجر شود. پس از کلیه ها می تواند خون و اکسیژن کافی دریافت نمی کند، کلیه های آسیب دیده می شود. بنابراین، مهم است که به بهبود ایسکمی و هیپوکسی. خوشبختانه، بانک ها ممکن است به بیماری های کلیوی کمک می کند، و یا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه و تسکین برخی از علائم با استفاده از روش های زیر:

1. ترویج گردش خون را در تمام بدن

در ضمن تخلیه، آن را به یک فشار منفی در جام تولید، ساخت صفحات فلنج به سطح پوست متصل، محکم.

این فشار می کشد اعصاب، عضلات، عروق خونی و غده زیر جلدی، واکنش سیستم غدد درون ریز و اعصاب. این می تواند عملکرد وازوموتور و نفوذ پذیری عروق خونی تنظیم به بهبود گردش خون در سراسر بدن خود را.

2. حذف سموم در بدن

فشار منفی را نگه می دارد یک نیروی قدرتمند مکش که باعث می شود منافذ عرق به طور کامل باز می باشد. برای این کار، عملکرد غدد عرق و غدد سباسه را تحریک و تقویت، و سلول های پیری پوست، ساخت سموم و مواد زائد به سرعت حذف خواهند شد. بنابراین، ممکن است اکسیژن کافی به بدن ما برسد، و بیماران برای این روش زندگی بهتر احساس می کنم.

علاوه بر این، یک درمان سیستمیک به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند بهترین گزینه خود را. این بیماری کلیه اعمال بدون جراحی، درد یا عوارض جانبی. دارو می تواند کمک به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و غیره.

اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را به طور طبیعی، شما می توانید گزارش آزمون خود را به پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru ما ارسال، و یا تماس با خط تلفن 8631186954186. شما می توانید پاسخ ما ظرف 48 ساعت دریافت خواهید کرد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: