گیاهان چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

گیاهان چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیهگیاهان چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

طب سنتی چینی (TCM) دارای سابقه 5000 سال، که به طور گسترده برای درمان بیماری های متعدد استفاده می شود و تخفیف علایم است. در حال حاضر، گیاهان چینی روش موثر برای درمان بیماری های مزمن کلیه ثابت شده است. گیاهان مختلف را نشان می دهد یکی دیگر از توانایی طبیعی در مدیریت بیماری های کلیوی.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیه یک "قاتل خاموش" است. درمان نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی را بازی کند. در واقع، طب سنتی چینی تنها بر روی آسیب به کلیه ها نیست، بلکه تعادل درونی از بدن می رسد. من راه های مختلف را نشان می دهد TCM برای بازگرداندن عملکرد کلیه برای رجوع کنید. اگر شما می خواهید برای دریافت یک طرح درمان فردی، لطفا دریغ نکنید برای تماس با ما و یا دکتر آنلاین فقط به ما یک ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال کنید.

داروهای گیاهی چینی - یک سوپ داروی خوراکی

- ریواس ثابت در مبارزه با بیماری کلیه، که می تواند کمک گسترش زندگی از بیماری های کلیوی موثر است. علاوه بر این، ترکیبی از ریشه گلپر می توانید در برابر کاهش کلیه محافظت و بهبود اکسیژناسیون خون، که می تواند یک پایه محکم برای بهبود کارکرد کلیه نهاده شده است.

- مخلوط Meykan مادری خود چین ثبت اختراع پزشکی، که می تواند رگ های خونی گشاد و تنظیم محیط داخلی بدن است. مواد تشکیل دهنده در طب می تواند به کاهش فشار خون و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

گیاهان چینی (خارجی)

- حمام درمانی یک درمان طبیعی که در آن بخار یا وان مستقیم خواهد بود که توابع آشکار در درمان بیماری های گردش خون و یا توسط جوش و یا گرمایش طب گیاهی چینی است. این می تواند کمک حذف مواد زائد و سموم اضافی با افزایش برون ده ادرار، و ترویج عرق کردن.

- پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان برای TCM استفاده خارجی و اثرات درمانی قابل توجه است. عملکرد آن به تاخیر خون شاهرگ، افزایش گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، ماتریکس خارج سلولی زوال. اگر شما علاقه مند در طب چینی هستند، با ما در ارتباط است!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,گیاهان چینی,بهبود کارکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: