سطح کراتینین می رود تا 805، آیا هیچ راهی می توانید آن را کاهش می دهد وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین می رود تا 805، آیا هیچ راهی می توانید آن را کاهش می دهد وجود داردسطح کراتینین می رود تا 805، آیا هیچ راهی می توانید آن را کاهش می دهد وجود دارد؟

در واقع، کراتینین 805 برای یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی نسبتا بالا است، آن را متعلق به پایان مرحله بیماری کلیوی.

به طور معمول، دیالیز برای کراتینین بیمار توصیه می شود 805، به منظور کاهش سطوح بالای کراتینین. با این حال، به عنوان یک دکتر من نمی خواهم برای دیدن بیمار در دیالیز درد، بنابراین به آنها توصیه می کنم Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است، که یک روش موثر جدید برای درمان بیماری کلیه است.

چه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی؟

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه های اسمومتر است. این درمان از گیاهان، سبزی های مختلف استفاده می شود، و آن را تا حد زیادی بر بیماری بیمار است.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی به منظور کاهش سطح بالای کراتینین؟

شما می دانید که سطوح بالای کراتینین به عنوان یک نتیجه از عملکرد کلیه پایین، این است که، اگر ما می تواند سطح عملکرد کلیه در برخی بر این باورند که بهبود سطح کراتینین بالا به تدریج کاهش خواهد یافت.

این درمان دارای چهار توابع اساسی که می تواند سلول های آسیب دیده را از آسیب بیشتر تعمیر و محافظت از بافت کلیه باقی مانده، در نتیجه، عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بهبود یافته است. از آنجائی که عملکرد کلیه ها افزایش یافته است سطح کراتینین کاهش خواهد یافت.

برای بیماران با کراتینین بیماری های کلیوی 805، اگر آنها می توانند این درمان در به موقع، آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,چگونه برای کاهش کراتینین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: