به عنوان بیماران دیالیزی نارسایی کلیوی کمک می کند؟
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان بیماران دیالیزی نارسایی کلیوی کمک می کندبه عنوان بیماران دیالیزی نارسایی کلیوی کمک می کند؟

به عنوان بیماران دیالیزی نارسایی کلیوی کمک می کند؟ درمان دیالیز نظر گرفته شده است یک بیمار نارسایی کلیه صرفه جویی در زندگی، آن است که همیشه برای بیماران مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه توصیه می شود. دیالیز می تواند بخشی از کار از کلیه انجام دهید، بنابراین می تواند زندگی بیمار را به برخی از درجه را طولانی کند.

دیالیز چیست؟

دیالیز درمان حمایت از زندگی، که با استفاده از یک ماشین خاص برای فیلتر مواد مضر، نمک و مایعات اضافی از خون است. این خون به حالت عادی، تعادل سالم بازیابی. دیالیز جایگزین بسیاری از عملکردهای مهم از کلیه ها.

دیالیزی می توانند برای درمان نارسایی کلیه؟

اگر چه ممکن است دیالیز کلیه تغییر به انجام کار، بنابراین کمک به بیمار نارسایی کلیه یک زندگی بهتر، اما آن را می توانید کلیه باقی مانده را محافظت نمی کند، و می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، پس از آن می تواند نارسایی کلیه را درمان نیست.

چه درمان می تواند یک جایگزین برای درمان دیالیز؟

در گذشته، پیوند کلیه تنها جایگزین دیالیز است. اما در حال حاضر، بسیاری از درمان ها، بر اساس طب سنتی چینی می تواند برای درمان دیالیز بیماری کلیوی جایگزین وجود دارد. علاوه بر این، آنها را به یک اثر بهتر از دیالیز است.

طب چینی، مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از بهترین درمان موثر است. او را با درمان های دیگر همکاری، می توان آن بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با اختلال خفیف کلیوی کمک این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای بیماران مبتلا به آسیب سروز به کلیه ها، آنها همچنین می توانند بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,دیالیز,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: