چه روش درمانی می تواند سطح بالای کراتینین به سطح نرمال کاهش
نوشته شده توسط : rshaole

چه روش درمانی می تواند سطح بالای کراتینین به سطح نرمال کاهشچه روش درمانی می تواند سطح بالای کراتینین به سطح نرمال کاهش

کراتینین چیست، که به معنی یک سطح بالای کراتینین که معایب در یک سطح بالای کراتینین هستند؟ چه روش درمانی می تواند سطح بالای کراتینین به سطح نرمال کاهش می دهد؟ اجازه دهید یک نگاهی به مقاله.

کراتینین، به طور کلی، کراتینین خون است، کراتین در خون می تواند به وضوح نشان می دهد که عملکرد کلیه ها، به این دلیل که GFR به 30 درصد، به این معنی که کلیه در حال حاضر حال آسیب جدی کاهش یافته است. در این زمان، کراتینین، اول دیده می شود به افزایش است، و کراتینین بالا خواهد شد بسیاری از علائم، مانند تورم، فشار خون بالا، تهوع، استفراغ، خستگی، و غیره. این علائم تاثیر جدی در زندگی بیماران، به طوری که آنها واقعا می خواهند بدانند که چه نوع از درمان می تواند سطح بالای کراتینین به سطح نرمال کاهش می دهد.

همانطور که می دانیم کراتینین بالا است به علت کاهش در GFR و GFR کاهش عنوان یک نتیجه از اثرات سوء بر کلیه ها، کلیه ها نمی توانند به درستی عمل، می تواند کراتینین نمایش از بدن نیست، بنابراین اگر ما می خواهم برای تبدیل شدن به کراتینین بالا پایین به سطح نرمال، ما باید برای بازگرداندن کلیه در نتیجه موجب افزایش GFR و کراتینین می تواند خود را در بدن به سطح نرمال خلاص شوید.

بنابراین، چه درمانی می تواند کلیه بازگرداندن و کاهش سطح کراتینین بالا؟

در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است، زیرا می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما است درمان شناخته شده است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

زمانی که کلیه به طور معمول ممکن است کار، کراتینین بالا خواهد به سطح نرمال کاهش می دهد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,چگونه برای کاهش کراتینین,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: