اگر سطح کراتینین سرم به 4.7 افزایش می یابد؟
نوشته شده توسط : rshaole

اگر سطح کراتینین سرم به 4.7 افزایش می یابداگر سطح کراتینین سرم به 4.7 افزایش می یابد؟

سطح بالای کراتینین یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، بیشتر بیماران آن را تجربه می کنند. کراتینین سرم، شاخص عملکرد کلیه. اگر سطح کراتینین بالا برای مدت زمان طولانی باقی مانده است، نشان می دهد که کلیه ها تا حدی آسیب دیده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 4.7؟

کراتینین 4.7 بالاتر از سطح عادی، زمانی که سطح کراتینین افزایش یافته است، علائم بیشتر و بیشتر ظاهر خواهد شد، مانند خستگی، تنگی نفس، تهوع، استفراغ، و غیره. طول عمر سلول های قرمز خون نیز می تواند کاهش می یابد. اگر شما از این علائم رنج می برند، شما باید فورا دارو طول بکشد.

برای درمان کراتینین بالا استفاده از برخی از داروها برای کاهش سطح آن به طور گسترده استفاده، و روش های گرفته خواهد شد برای کاهش علائم. اما هر دو از این روش موثر نیست.

روش اساسی است که به ترمیم سلول های آسیب دیده ممکن است کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین، یک کراتینین اضافی را از بدن خارج فیلتر شده است. بیمارستان ما است درمان شناخته شده است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی.

در این روش درمانی طبیعی و بی خطر است. این می تواند بیماری کلیوی در ریشه و بدون عوارض جانبی درمان. زمانی که دولت از این بیماری در حال پیشرفت است و همچنین، علائمی مانند سطح کراتینین بالا به طور پیوسته کاهش می یابد.

عملکرد کلیه کلی شما و وضعیت جسمی خواهد شد بسیاری را بهبود بخشد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: