TCM، به منظور کاهش کراتینین بالا 900
نوشته شده توسط : rshaole

TCMTCM، به منظور کاهش کراتینین بالا 900، به منظور کاهش کراتینین بالا 900

کراتینین سرم 900 نسبتا بالاتر از حد طبیعی است، و آن را به بیماران خطرناک است، اگر کلیه غیر کنترل موثر است. در سال های اخیر، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می خواهم به استفاده طب سنتی چینی به منظور کاهش سطح بالا در آن از کراتینین. دارو چینی می تواند به شما کمک کند رسیدن به این هدف؟

کراتی نین یک محصول جانبی از انقباض عضلات، و دفعی از طریق کلیه ها است. با این حال، زمانی که کلیه ها به طور جدی آسیب، به طور فزاینده کراتینین در بدن، به موجب آن سطح کراتینین سرم خون را افزایش می دهد ساخت.

به طور کلی، سطح کراتینین در محدوده 44-133 میلی مول / L. اگر سطح کراتینین 133 umol / L، که نشان می دهد از شروع نارسایی کلیوی است. کراتینین 900 به خوبی در بالا این مقدار، به طوری که برخی از داروهای چینی است که می تواند کمک به افزایش میزان فیلتراسیون کلیه ها و بهبود کلیه باید استفاده شود.

با توجه به شرایط فوق، بیماران می توانند برخی از موارد زیر طب گیاهی چینی با هدایت یک پزشک را امتحان کنید. (برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک پیام را در زیر ترک و یا ارسال ایمیل Asya.yue@mail.ru.)

1. گون: این طب چینی می تواند کمک به بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، به منظور افزایش تعداد کراتینین کارخانه تولید و سایر مواد زائد. بنابراین، بیماران ممکن است پیدا سطح کراتینین خون خود را به تدریج کاهش می یابد.

2. چینی ریواس: آن را در بهبود گردش خون تمرکز دارد، تغذیه سلول های کلیه، و ارائه بازگرداندن سلول های آسیب دیده کلیه ذاتی. تا زمانی که کلیه ها می تواند کار خود را موثرتر انجام دهید، آنها می تواند سطح کراتینین سرم به طور طبیعی کاهش می دهد.

3. سرچماقی: به عنوان یک دارو با ارزش چینی، سرچماقی است مورد استفاده برای بازگرداندن فیلتر کلیه ها و بهبود نرخ فیلتراسیون کلیه ها. در حالی که افزایش کلیوی، بیماران لازم نیست که به بیماری خود را در مورد وضعیت بیشتر نگران باشید.

اگر شما علاقه مند در این داروها می باشد، شما می توانید یک دکتر آنلاین به طور مستقیم مشورت کنید.

http://www.kidneyhospitalcn.org/high-creatinine/654.html





:: برچسب‌ها: طب چینی,کاهش کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: