رژیم غذایی برای کاهش کراتینین بالا 300
نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی برای کاهش کراتینین بالا 300رژیم غذایی برای کاهش کراتینین بالا 300

اگر سطح کراتینین بالا با توجه به مشکلات کلیوی، کراتینین سرم باید 300 باشد، زیرا از آسیب های جدی به کلیه ها. در این حالت، برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند به کاهش کراتینین بالا 300 تا حدی کمک کند. در حال حاضر، دنبال من به ترتیب یک برنامه رژیم غذایی مناسب است.

- مصرف گوشت

این می تواند به کاهش شکل گیری کراتینین در خون تا حد معینی، چرا که منبع تولید، کراتین ممکن است در انواع گوشت کمک کند. از این نقطه، بیماران باید مصرف گوشت با کراتینین بالا 300 را کنترل کنید.

- دنبال یک پروتئین کم

پروتئین مسئول ساخت تا بدن برای تامین انرژی و حفظ سلامت بیماران است. با این حال، محصولات پروتئین از ضایعات سوخت و ساز بدن از بدن از طریق کلیه ها تخلیه می شود. با آسیب شدید کلیوی، مصرف پروتئین اضافی صدمه به کلیه ها بدتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیه. بنابراین، لازم است برای این بیماران طرح یک رژیم غذایی کم پروتئین دنبال کنید.

- دفتر مصرف سدیم

سدیم می تواند احتباس مایعات در بدن تاثیر می گذارد، و مصرف اضافی سدیم می تواند باعث ایجاد یا بدترشدن فشار خون بالا و ادم ریوی، که هر دو خواهد بیماران کلیوی به راحتی خراب شود. برای محافظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده، بیماران باید یک برنامه برای یک رژیم غذایی کم سدیم توسعه، و اجتناب از غذاهای پر سدیم.

- نگاهی به مقدار مناسب از پتاسیم و فسفر

کراتینین بالا 300 علت آسیب کلیوی شدید و اختلال عملکرد کلیوی. شاید آنها به طور موثر فسفر، پتاسیم اضافی و حذف شده است. پس از آن، بیماران باید با توجه به پتاسیم خود را پرداخت و فسفر از نزدیک.

در بالا برخی پیشنهادات عمومی برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا 300 هستند، اما یک برنامه رژیم غذایی فرد در وضعیت بیمار بستگی دارد. از این تجزیه و تحلیل، شما ارائه می گردد بیشتر در مورد دولت خود را از بیماری به ما بگویید. پس از آن کارشناسان در کلیه در اینجا می تواند به شما ارائه می دهد بیشتر در جزئیات را.

خط تلفن: +8631186954186

ایمیل: asya.yue@mail.ru

ID VK: Asyayue.





:: برچسب‌ها: سطح بالای کراتینین,رژیم غذایی برای کاهش کراتینین بالا,کراتینین 300 ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: