طب چینی بیمار به نارسایی کلیه کمک می کند تا
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی بیمار به نارسایی کلیه کمک می کند تاطب چینی بیمار به نارسایی کلیه کمک می کند تا
ALBGUMEY سعد، 38 سال خود را، یک مرد از عربستان سعودی، او بیمار نارسایی کلیوی و دیالیز 3 سال گرفته شده است. پس از تصویب یک روش سیستماتیک در بیمارستان ما، دیالیز، زمان خود را به 3-4 بار / ماه 3-4 بار / هفته کاهش می یابد. در زیر برخی از جزئیات در مورد آن، اجازه دهید با هم.
8 سال پیش، او را از عفونت ادراری رنج می برد، با توجه به سیستم بهداشت ضعیف، خوب نیست برای کنترل بیماری خود را.
5 سال پیش، او از دست داده کنترل این بیماری، به طوری که او مجبور به قبول دیالیز (3 بار / هفته). بعد، او دریافت تعداد زیادی از عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، ضعف، کم خونی، بی اشتهایی، اختلالات الکترولیتی، و غیره. در همین حال، آن را به 200 میلی لیتر ادرار / روز کاهش یافته است، و هر دو اندام تحتانی آن متورم شده بودند.
به جستجو برای درمان منظم، او را به بیمارستان ما در 30 اکتبر سال 2014.
وضعیت:
هموگلوبین 71 گرم / L، گلبول های قرمز 2،59 × 1012 / L. آزمایش های معمول پروتئین ادرار مغز خون مخفی را نشان داد. کراتینین خون 840 umol / L، نیتروژن اوره 44.5 میلی مول / L، اسید اوریک 942 umol / L
تشخیص:
نارسایی کلیوی (مرحله اورمی)، کم خونی کلیوی، هیپراوریسمی،
درمان:
با توجه به وضعیت این بیماری، دکتر ما تجویز کم نمک، چربی کم، کیفیت بالا، رژیم غذایی کم پروتئین به منظور کاهش آسیب بیشتر به کلیه است.
سپس برنامه درمانی خود را که بر روی یک درمان داغ فشرده سازی، حمام پا، حمام انما درمان طب چینی برای محافظت از عملکرد کلیه و کلیه های آسیب دیده remontiolvat شامل است.
پس از درمان:
هر دو جسمی، روانی و خود را در شرایط خوبی هستند. ادرار خود را به 1200 میلی لیتر افزایش یافته است، زمان دیالیز به 1 بار / هفته کاهش می یابد و تورم در اندام تحتانی او ناپدید شد.
آزمایش خون نشان می دهد تعداد روز از سلول های قرمز خون 3.08 × 1012 / L هموگلوبین 102 گرم / L؛ عملکرد کلیه اوره نیتروژن را نشان می دهد 15.4 میلی مول / L، کراتینین سرم 417 umol / L، اسید اوریک 403 umol / L
با درمان منظم ما، سیستم ایمنی بدن او و عملکرد کلیه به طور قابل توجهی بهبود یافته، به طوری که او و خانواده اش بسیار با اثر درمانی راضی هستند. به عنوان یک پزشک، من هم بسیار خوشحالم که ما می تواند کمک به او را عمر خود را دوباره پیدا کنید هستم. من امیدوارم که همه بیماران می تواند پیش آگهی خوبی داشته باشد.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: