A0:  کراتینین 7.9، می توان بدون دیالیز درمان می شود؟
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 7.9، می توان بدون دیالیز درمان می شودکراتینین 7.9، می توان بدون دیالیز درمان می شود؟
سطح کراتینین که ممکن است وضعیت بیماری کلیه در آن بخش را نشان می دهد، چرا که کراتی نین یک محصول عضلات سوخت و ساز بدن تمایل کلیه ها می تواند کراتینین از بدن نمایش اگر افزایش کراتینین به این معنی که عملکرد کلیه است در حال حاضر از دست داده، و کلیه ها نمی توانند به درستی عمل است، و کراتینین نمی تواند از بدن خارج اگر بیمار دارو مصرف نیست، شرط ادامه خواهد داد به وخامت گذاشت و همچنین کراتینین افزایش می دهد، و سطح کراتینین 7.9، به این معنی است که این وضعیت بسیار جدی است، آن را به یک مرحله نارسایی کلیوی توسعه یافته است.
به طور معمول، در این مرحله، بیماران دیالیز را برای کاهش این بیماری، به دلیل دیالیز می تواند بیماران کراتینین 7.9 برای حذف سموم و مواد زائد از بدن کمک می کند، به طوری که کاهش وضعیت این بیماری است، اما فقط یک اثر موقتی و دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کند، و آن را خسارت جدید باعث می شود که کلیه ها، به طوری که دیالیز است انتخاب خوبی نیست برای بیماران کراتینین 7.9.
بنابراین هر درمان دیگر برای بیماران بدون کراتینین 7.9 دیالیز وجود دارد؟
در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است، زیرا می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما شده است از جمله درمان شناخته شده است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی.
درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,کراتینین,بدون دیالیز,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815