درمان کراتینین بالا
نوشته شده توسط : rshaole

درمان کراتینین بالادرمان کراتینین بالا

کراتی نین یک شاخص کلیدی عملکرد کلیه، که ممکن است میزان آسیب کلیه در برخی از درجه منعکس است. برای یک بیمار با سطح کراتینین بالا، آنها را به توجه زیاد به بیماری خود را. در صورت امکان، آنها باید درمان مناسب در موقع است.

به طور کلی، زمانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی است به 50٪ کاهش یافته است، سطح کراتینین در سرم خون به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. به نظر می رسد وجود دارد به کم خونی شدید، دفع ادرار افزایش یافته است در شب، علائم آب و عدم تعادل الکترولیتی از اختلالات گوارشی، آسیب به سیستم عصبی قلبی و عروقی و مرکزی.

دلایل اصلی برای بالا خسارات آن کراتینین کلیه ها، در نتیجه کاهش کراتینین است که هدف نهایی نیست، اگر شما می توانید از تابع فیلتر از کلیه را بهبود بخشد، کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد.

چه درمان مفید است برای کاهش سطح کراتینین بالا به علت نارسایی کلیه؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی درمان اختراع بیمارستان نفروپاتی شیجیاژوانگ طور موثر می تواند تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد خود.

مواد تشکیل دهنده فعال در پردازش دارویی که می تواند به طور موثر نفوذ بیماری های کلیوی، بنابراین به عنوان به گسترش عروق خونی به گردش خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی. علاوه بر این، می تواند التهاب ایمنی بدن را سرکوب و تقویت سیستم ایمنی بدن، ضد انعقاد، و به طور موثر جلوگیری از فیبروز کلیوی.

در کوتاه مدت، با استفاده از طب چینی میکرو Osmotherapy پزشکی، این علائم با نارسایی کلیه مانند کراتینین بالا ممکن است به تدریج کاهش ایجاد می شود. علاوه بر این، بیمار می تواند یک شانس برای تغییر بیماری خود دریافت کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: