درمان های چینی برای کاهش کراتینین 9.0؟
نوشته شده توسط : rshaole

درمان های چینی برای کاهش کراتینین 9.0درمان های چینی برای کاهش کراتینین 9.0؟
درمان های چینی برای کاهش کراتینین 9.0؟ در درمانگاه، کراتینین بیماری کلیوی 9.0-5 مرحله (در بیماری های کلیوی مرحله نهایی) است، نشان می دهد که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده. بنابراین، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با سطح بالای کراتینین، توصیه می شود به درمان مناسب در موقع.
شما می دانید، دیالیز و پیوند کلیه درمان شایع ترین نارسایی کلیه در کاهش سطح کراتینین بالا هر دو موثر هستند، اما تنها برای یک زمان کوتاه چون آنها نمی توانند اساسا حل مشکل.
آیا درمان های چینی برای کاهش کراتینین 9.0؟
در گذشته، تنها دیالیز و پیوند کلیه را می توان برای درمان نارسایی کلیه استفاده می شود. اما در حال حاضر، به عنوان فن آوری توسعه یافته است، بسیاری از درمان های جدید در پزشکی سنتی چینی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی بر اساس اختراع یکی از آنهایی که مؤثرتر است. این امر نه تنها می توانید تمام این علائم نارسایی کلیه را کاهش دهد، اما همچنین می تواند بهبود عملکرد کلیه، برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر است.
به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی به منظور کاهش سطح بالای کراتینین؟
این درمان متفاوت است از طب غربی، می تواند بافت کلیه آسیب دیده بازیابی و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر ترویج گردش خون و برطرف کردن سموم را از خون. با شرایط کلیه خوب است، سطح کراتینین بالا و سایر علایم به تدریج ناپدید می شوند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: