ویژگی های درمانی - پزشکی Osmotherapy دارو میکرو چینی (1)
نوشته شده توسط : rshaole

ویژگی های درمانی - پزشکی Osmotherapy دارو میکرو چینی (1)میکرو چینی Osmotherapy دارو، دشوار است برای توصیف در یک جمله. اگر شما تا به حال به توصیف در یک جمله، یعنی، داروهای خوراکی و موضعی به خصوص درمان می شود. یکپارچه استفاده از طب غربی، ترک درمان با سلول های ذاتی کلیه برای بازیابی.

اگر به طور کامل معنی این درمان توضیح عبارتند از لایه های زیر:

در مرحله اول، درمان با توضیح داد

حس ① Micronisation

روش پردازش از خرد کردن سنتی طب چینی و جوش. اما ما با استفاده از روش پردازش جدید به پودر خوب، راحت تر به جذب، به اصطلاح میکرو گرا. جوهر مینیاتوری. تکنیک های پردازش خاص به منظور حفاظت از بیمارستان، او خواهد شد در جزئیات توضیح داده نشده.

حس ② Osmotherapy پزشکی

استفاده موثر از طب سنتی چینی و درمان موضعی هنگام درمان مطالعه. اما گیاهان داروی موضعی که یک مشکل، این است که، اثر دارو به منظور نفوذ به بدن کمتر از ایده آل است، به طوری که مردم تعجب، اثر واقعی این درمان. بیمارستان ما در طول مطالعه دستور داروی موضعی که با استفاده از یک روش منحصر به فرد پزشکی چینی Osmotherapy، بنابراین ارائه اثر درمانی استفاده در فضای باز. به منظور تأکید بر ماهیت ویژه ای از این رویکرد، درمان معرفی می کنیم، او با تاکید بر کلمه "Osmotherapy پزشکی."

③ در مطالعه، به طور کامل جذب فن آوری های پیشرفته خارجی، مبانی تئوریک درمان طب چینی بهترین تفسیر بود. درمان بیماری کلیوی در خط مقدم تئوری بین المللی، پاتوژنز بیماری های کلیوی با توسعه تئوری سازمانی در سیتولوژی. بنابراین، تشخیص بیماری کلیه، تشخیص بالینی تشخیص پاتولوژیک می شود. برای این منظور، از روش های علمی برای تشخیص بیماری های کلیوی اساس آسیب سلول، تجزیه و تحلیل از وضعیت اختلال عملکرد سلولی بود. بنابراین، نظریه بیماری کلیوی تبدیل شده اند عملکرد جدایی ناپذیر سلول کلیوی، تئوری آسیب تشخیص.

بر این اساس، درمان بیماری های کلیوی ترمیم سلول های ذاتی عملکرد کلیه است.

ماتریکس خارج سلولی سلول های کلیه داخلی - برای اصلاح سلول های مادرزادی کلیه، برای حل این مشکل، و در نتیجه از بین بردن صدمات داخلی سلول کلیوی، آسیب مقصر لازم است. بنابراین، علل بیماری کلیوی یافت، یعنی: زمانی که کاهش سیستم ایمنی بدن از مواد مضر به کلیه مضر خواهد استفاده از این مواد مضر را خواهد بود که برای اولین بار از اصلی ماتریکس خارج سلولی کلیه. هنگامی که این ماتریس مختل می شود، آن را به گسترش ماتریکس خارج سلولی، تکثیر منجر شود، در نتیجه افزایش در ماتریکس خارج سلولی است. ماتریکس خارج سلولی از گسترش، نتایج را به افزایش سلول های کلیه خود را می خرد و آسیب یا خسارت گردد. این آسیب ذاتی به سلول، روند آسیب، آسیب به اعمال سلولی ذاتی در روند تخریب. عملکرد سلول آسیب فرآیند ذاتی در روش های تشخیصی شکست به نام کلیه سنتی ما است. آسیب شناسی شناخته شده به عنوان روند فیبروز کلیوی.





:: برچسب‌ها: ویژگی های,Osmotherapy پزشکی,مواد مخدر میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: