به چه معنی است کراتینین سرم 2.16 در بیماری مزمن کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

به چه معنی است کراتینین سرم 2.16 در بیماری مزمن کلیهبه چه معنی است کراتینین سرم 2.16 در بیماری مزمن کلیه؟

به چه معنی است کراتینین سرم 2.16 در بیماری مزمن کلیه؟ سطح کراتینین به عنوان شاخص بیماری کلیوی، آن حساسیت کمتری نسبت به GFR است تنها پس از عملکرد کلیه است کمتر از 50 درصد، افزایش خواهد یافت. است که، زمانی که سطح کراتینین افزایش، این نشان می دهد که کلیه ها تا حدی آسیب دیده است.

به چه معنی است کراتینین 2.16 umol / L در کلیه؟

در درمانگاه، کراتینین 2.16 umol / L در بیماری های کلیوی 3 مرحله، به صورت این سطح، ما می دانیم که کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده بودند و فقط کمتر از نیمی از کلیه چپ به طور معمول ممکن است کار کند. بنابراین بیماران باید عمل فورا برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است را.

چگونه برای جلوگیری از سطوح بالایی از افزایش کراتینین؟

اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی با متخصص تغذیه خود را، که برای از بین بردن کلیه ها، به طوری که برای جلوگیری از آنها را از آسیب بیشتر مفید است را.

با این حال، تنها رژیم غذایی می تواند پیشرفت این بیماری را متوقف کند. کلیدی برای جلوگیری از بیماری بدتر از درستی درمان است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی دارای اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیوی، می تواند علائم و نشانه های بیماری های کلیوی از طریق بهبود عملکرد کلیه به عنوان یک سطح بالای کراتینین را کاهش دهد. با این درمان، بیمار با کراتینین بیماری های کلیوی 2.16uml / L می توانید شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815