نارسایی کلیه و سطح 8، 4 کراتینین، چگونه آن را درمان می شود؟
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیه و سطح 8، 4 کراتینین، چگونه آن را درمان می شودنارسایی کلیه و سطح 8، 4 کراتینین، چگونه آن را درمان می شود؟

آن را به خوبی شناخته شده است که نارسایی کلیه یک بیماری پیشرونده است، اگر بدون حکومتداری خوب آن را بدتر خواهد بود، رفتن از روز به روز. برای بیماران با کراتینین 8.4، هنوز هم برخی از عملکرد کلیه سمت چپ وجود دارد. بنابراین، در این زمان، ما باید تابع از آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه کلیه چپ و حفظ و بهبود عملکرد کلیه است.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه و کراتینین 8.4؟

به منظور درمان نارسایی کلیه در ریشه، ما نیاز به تمیز کردن مواد سمی در بدن در وهله اول برای آماده سازی یک محیط خوب برای ترمیم سلولهای آسیب دیده کلیه، و سپس پاک کردن سموم، سم مولکول سم متوسط ​​و مولکولهای با هم. در اینجا ما Osmotherapy پزشکی میکرو چینی استفاده، آن را یک ترکیب خوب از گیاهان سنتی چینی و طب غربی است. با استفاده از این درمان، بیماران که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی هستند می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز است. اگر بیمار دارای نارسایی کلیه می تواند این درمان در مراحل اولیه بیماری کلیوی، آنها ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی است.

شما می دانید، سطح کراتینین 8.4 است در مرحله نهایی نارسایی کلیوی، در حال حاضر بسیار دشوار است به درمان، اما آنها نیز می تواند فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: