باید یک بیمار از بیماری کلیه و دیالیز کراتینین 3.8 را؟
نوشته شده توسط : rshaole

باید یک بیمار از بیماری کلیه و دیالیز کراتینین 3.8 راباید یک بیمار از بیماری کلیه و دیالیز کراتینین 3.8 را؟

باید یک بیمار از بیماری کلیه و دیالیز کراتینین 3.8 را؟ در واقع، سطح کراتینین یک شاخص بیماری های کلیوی است، دکتر می تواند تشخیص خشن از بیماری است. اما به خودی خود سطح کراتینین نمی تواند دقیقا به ما بگویید چه مرحله بیماری های کلیوی، بنابراین ما نیز نیاز به عوامل دیگر را به حساب. و سطح SCF است یکی از مهم ترین عوامل، پزشک می تواند تشخیص دقیق حتی تنها در مطابق با GFR بیمار است.

باید یک بیمار از بیماری کلیه و دیالیز کراتینین 3.8 را؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ما نمی توانیم بگوییم که یک نفر است به دیالیز یا نه، با توجه به / سطح خود را از کراتینین او. اما در درمانگاه، محرومیت از عوامل دیگر، کراتینین 3.8 بیماری های کلیوی 3 مرحله، این یک گام بسیار مهم است. در این مرحله، بافت کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده بودند، و بسیاری از آنها نکروز، پس از آن هم خوب است برای بیمار برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده است. این است که، تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع مناسب را، آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از دیالیز است.

چه درمان می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری دیالیز کلیه؟

به طور کلی، تا زمانی که روش برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است، می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز. دلیل این است که به عنوان تعمیر کلیه ها آسیب دیده و عملکرد کلیه می توان به تدریج افزایش یافته، کلیه ممکن است به خوبی به خودی خود کار، به طوری که بیمار به دیالیز می کند به آن نیاز نیست.

در اینجا، من می خواهم به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی توصیه به شما، آن ثابت شده است که امن و برای درمان بیماری های کلیوی موثر باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,دیالیز,بیماری های کلیوی,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: