علائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه در مرحله 4 و طب چینی
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه در مرحله 4 و طب چینیعلائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه در مرحله 4 و طب چینی

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه همیشه علائم شدید در مرحله 4. این علائم بر زندگی خود، و دولت از این بیماری دشوار است کنترل، اگر بیماران تنها دارو طول بکشد. آنچه انجام می دهند؟ اگر شما یک سوال در مورد کلیه، لطفا به پزشک آنلاین ما مراجعه کنید، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

1. خارش

خارش پوست علامت سخت ترین در بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 است. این باعث می شود بیماران غلظت قادر، بدتر، بیماران می توانند بیدار ماندن تمام شب، به عنوان آنها باید خود را خراش تمام وقت.

2. تهوع / استفراغ

در مرحله 4 نفر بیماری مزمن کلیوی نیز تهوع یا استفراغ، یک علامت است که اشتهای بیمار به طور جدی تحت تاثیر قرار را تجربه کنند. این وضعیت در صبح شدید تر می شود به دلیل سطح بالای نیتروژن اوره خون و آب کافی نیست. آب قابل شرب کافی در شب و محدود کردن مصرف پروتئین برای انتقال این نشانه مفید باشد.

3. بدن متورم

بدن متورم علائم آشکار در بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 است. این علامت معمولا در پلک ظاهر می شود، در مچ پا، صورت و سایر نقاط با پارچه سست خواهد شد در نهایت کل بدن است.

ادرار 4. فوم

این بیماری 4 مرحله کلیوی، کلیه طور جدی آسیب دیده، که منجر به پروتئین های بزرگ در ادرار گنجانده شده است. پروتئین بدن ما در ادرار، تنش افزایش در مایع، فوم تشکیل شده است.

خون در ادرار به عنوان نام آن پیداست، به نظر می رسد مثل یک میانگین خون ادرار. در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، ادرار در خون رخ می دهد زمانی که ادرار سلول های قرمز خون بیش از حد وجود دارد. کلیه تنظیم فشار خون و کلیه ها آسیب دیده، فشار خون خارج از کنترل، و در نتیجه یک بیماری فشار خون بالا است.

CKD یک مشکل مترقی کلیه است و توسط بدتر شدن کلیه ها همراه، انواع علائم به تدریج ظاهر می شود. علائم بالا را فقط مشترک 4 مرحله CKD هستند، و من امیدوارم که مفید هستند.

اگر شما می خواهید به یادگیری طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا ایمیل asya.yue@mail.ru ما و یا ترک یک پیام در زیر است. کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: طب چینی,علامت بیماری مزمن کلیه,مرحله از بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: