چگونه کراتینین 2.2 در کلیه پلی کیستیک رفتار
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه کراتینین 2.2 در کلیه پلی کیستیک رفتارچگونه کراتینین 2.2 در کلیه پلی کیستیک رفتار

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، و کراتینین 2.2؟ همانطور که می دانید، که بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیه ژنتیکی است، آن را واقعا تحت تاثیر قرار زندگی بیمار بطور قابل توجهی. علاوه بر این، آن را دشوار است به درمان است. اگر بیمار می توانید آن را به خوبی کنترل کنید، آن را به سرعت می توانید به مرحله نهایی بیماری کلیوی ایجاد می شود.

کراتینین 2.2 بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟

کراتینین 2.2، این بدان معنی است که آسیب متوسط ​​در کلیه ها. بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیه، که می تواند با رشد کیست تکامل است. کیست تقویت شده و کیست خواهد مهار افزایش در بافت کلیه، در نتیجه منجر به صدمه به کلیه با علائم هماچوری، فشار خون بالا و غیره.

چگونه برای درمان کراتینین 2.2 برای بیماری کلیه پلی کیستیک؟

طب سنتی چینی به خوبی در جهان شناخته شده و دارای سابقه ای طولانی، با این حال، نیاز به یک قطعه ای از زمان به کار است. در بیمارستان های ما است Osmotherapy به میکرو طب چینی، درمان موفق، مواد تشکیل دهنده فعال در تهیه ممکن است نفوذ ضایعات کلیوی شتاب دیوار گردش خون میکرو عروقی، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست است جریان مایع کیستیک بازگشت به بازگشت خون از بدن خارج شود با متابولیسم گردش خون. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود. مهمتر از آن، می تواند مواد مغذی برای کلیه برای ترویج توانایی خود را به خود شفا و خود تولید مثل فراهم می کند.

علاوه بر این، طب چینی میکرو Osmotherapy درمان طبیعی با عوارض جانبی کمتر است، این ممکن است سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد و کاهش علائم دیگر با بهبود عملکرد کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: