چرا پلی کیستیک بیماری های کلیوی باعث سردرد
نوشته شده توسط : rshaole

چرا پلی کیستیک بیماری های کلیوی باعث سردردچرا پلی کیستیک بیماری های کلیوی باعث سردرد

سردرد علائم شایع بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است، آن را اذیت زیادی از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهد. چرا کلیه پلی کیستیک علت بیماری سردرد؟ سردرد ممکن است با شرایط زیر ایجاد می شود:

آنوریسم

این عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. بنابراین اغلب این آنوریسم بدون علامت هستند تا زمانی که پاره شوند، مشکلات عصبی جدی، و همچنین، احتمالا منجر به مرگ، ممکن است فکر می کنم که همه بیماران مبتلا به میبرد باید با MRI یا CT اسکن هر نمایش. با این وجود، به نظر میرسد که یکی از قوی ترین عوامل خطر برای آنوریسم در تاریخ جمعیت خانواده - و در بیماران میبرد بدون سابقه خانوادگی آنوریسم، خطر خود را شروع به نزدیک شدن به کل جمعیت. بنابراین، توصیه های فعلی برای غربالگری آنوریسم مغزی در بیماران مبتلا به میبرد شامل غربالگری تنها کسانی که با یک سابقه خانوادگی از آنوریسم یا

در صورتی که هر گونه علائم سردرد و یا سایر مشکلات عصبی.

فشار خون بالا

فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. این اتفاق می افتد حتی زمانی که عملکرد کلیه طبیعی باقی مانده است. اگر فشار خون بالا می تواند خوبی کنترل نمی شود، شما ممکن است تهوع، استفراغ و بی خوابی و سردرد. کم نمک، رژیم غذایی کم چرب، مهارکننده های ACE، ARB می، داروهای گیاهی و کمک به کنترل و درمان فشار خون بالا.

عوامل روانی

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک پزشک خود بگویید که هیچ درمانی برای PKD، بسیاری از آنها را افسرده و مضطرب خواهد کرد. احساسات منفی یکی از علل مهم سردرد است. حفظ روحیه خوب برای بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک و یا بیماری های دیگر به کلیه ها بسیار مهم است.

طب سوزنی رفتار سردرد بیماری کلیه پلی کیستیک تا حدی. علاوه بر طب سوزنی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان دیگری برای بیماری کلیه پلی کیستیک است. از طریق توابع از ترویج گردش خون و از بین بردن استاز خون، فشار خون بالا را می توان به طور موثر درمان می شود. مهم ترین جنبه این است که طب میکرو چینی Osmotherapy کمک به بیمار به کوچک شدن کیست بیماری کلیه پلی کیستیک با خیال راحت و جلوگیری از نارسایی کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: