مقابله با علائم بیماری پنجم مرحله کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

مقابله با علائم بیماری پنجم مرحله کلیویمقابله با علائم بیماری پنجم مرحله کلیوی

به نظر می رسد نشانه های آشکار تر از شکست پنجم مرحله کلیوی، از مرحله 5 نارسایی کلیوی، همچنین به عنوان 5 مرحله بیماری مزمن کلیه یا بیماری کلیوی end-stage شناخته می شود، شدید ترین در آخرین مرحله از بیماری کلیوی است. نفر پنجم شکست مرحله کلیه GFR 15 میلی لیتر / دقیقه یا کمتر است. در این مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، کلیه ها از دست داده اند تقریبا همه توانایی های خود را، و کلیه ها می تواند شغل خود را به طور موثر انجام نمی دهد. و این علائم بیماری کلیوی مرحله 5 به طور جدی زندگی بیمار تاثیر می گذارد.

از آنجا که کلیه ها دیگر قادر به حذف مواد زائد و مایعات از بدن، سموم در خون تجمع می یابد، باعث احساس ناخوشی عمومی. نشانه های نارسایی کلیوی کمبود مرحله 5 عبارتند از:

* خستگی: خستگی

* از دست دادن اشتها

* سردرد

تهوع یا استفراغ

خارش

* تورم، به خصوص در اطراف چشم و مچ پا

* اسپاسم های عضلانی

* تغییر در رنگ پوست

* افزایش رنگ پوست

* سوزن سوزن شدن دست یا پا

* ایجاد ادرار کم و یا هیچ

* در حال قادر به تمرکز

علاوه بر این نشانه های بیماری پنجم مرحله کلیوی، و همچنین ممکن است برخی از عوارض، مانند فشار خون بالا، کم خونی، بیماری های استخوان، بیماری های قلبی و غیره ظاهر می شود. گزینه های درمانی برای علایم نارسایی کلیوی مرحله پنجم و عوارض شامل رژیم غذایی، دارو، دیالیز و پیوند کلیه سالم است.

اگر شکست بیماران کلیوی مرحله پنجم برای یک دوره زمانی طولانی خیس نمی شده است، پیوند کلیه بهترین انتخاب خود است، و ما امیدواریم که آنها ممکن است به زودی پیوند موفق کلیه است.

با این حال، اگر بیماران هنوز هم برخی از ادرار نتیجه قطعی دارند، پیوند کلیه ممکن است آخرین انتخاب آنها نبود. در چین، داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای نجات آسیب دیده را ترمیم کلیه ها کلیه و بهبود عملکرد کلیه. اگر شما نمی خواهید به قبول پیوند کلیه، داروهای گیاهی چینی می تواند به شما امید تازه به ارمغان بیاورد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید،

و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: