نارسایی کلیوی بیمار و کراتینین 5.4، آیا درمانی برای این وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیوی بیمار و کراتینین 5.4، آیا درمانی برای این وجود داردنارسایی کلیوی بیمار و کراتینین 5.4، آیا درمانی برای این وجود دارد؟

نارسایی کلیوی بیمار و کراتینین 5.4، آیا درمانی برای این وجود دارد؟ در گذشته، دیالیز می تواند برای بیماران کراتینین 5.4 توصیه می شود، به خصوص برای بیماران علائم جدی است. اما امروزه، گزینه های بیشتر برای آن دسته از بیماران وجود دارد، و طب چینی تبدیل شده است یکی از انتخاب، نه تنها آن است که یک اثر خوب، بلکه به دلیل آن می تواند این بیماری را بدون هیچ گونه عوارض جانبی درمان می کند.

در اینجا، ما طب چینی ذکر شد، این است که طب سنتی چینی نیست، یک نوع کاملا جدید از درمان، بر اساس آن، آن را از مزایای استفاده از طب چینی به ارث برده و برای خلاص شدن از کاستی های آن خلاص شوید. با این روش، بیماران ممکن است پیش آگهی بهتر با نه بسیاری از آسیب داشته باشد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از معروف ترین درمان بر اساس طب سنتی چینی است، آن را به یک اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه است. با این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است فرصتی برای تجدید نظر بیماری خود دارند. برای بیمارانی که در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانید یک کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز لذت ببرید.

شما می دانید، سطح کراتینین 5.4 در مراحل نهایی بیماری کلیوی را وارد کنید، به طوری که آنها هنوز نیمی از یک فرصتی برای معکوس بیماری را دارند. با این حال، بیماران مختلف داشته از بیماریهای مختلف، به طوری که آنها را پیش بینی مختلف داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815