در چین، برای درمان بیماری مزمن کلیه، طب طبیعی، و هیچ دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : rshaole

در چین، برای درمان بیماری مزمن کلیه، طب طبیعی، و هیچ دیالیز وجود دارددر چین، برای درمان بیماری مزمن کلیه، طب طبیعی، و هیچ دیالیز وجود دارد

در حال حاضر، بسیاری از بیماران من یک درمان طبیعی بدون دیالیز CKD بپرسید. بیماری مزمن کلیه، توصیف کاهش تدریجی در عملکرد کلیه است. شما ضایعات کلیه فیلتر و مایع اضافی را از خون، که پس از آن در ادرار دفع می شود. در نارسایی مزمن کلیوی مرحله مقدماتی، سطوح خطرناک از مایع می رسد، الکترولیت ها و مواد زائد در بدن جمع می شوند. یک دکتر بپرسید آنلاین و پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری مزمن کلیه.

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه انجام دیالیز می خواهم نه؟

تقریبا هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز؟ چرا چنین است؟ را دیالیز می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی انجام بسیاری از مواد مضر و از بین بردن برخی از علائم دردناک است. اما چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است که هنوز هم مایل به انجام دیالیز نه؟ از آنجا که هر دو طرف سکه است، دیالیز همان است. شاید شما تنها از مزایای دیالیز را ببینید. همچنین دارای برخی از عوارض جانبی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، مانند خستگی، کم خونی، سردرد، فشار خون بالا و غیره. مهمتر از آن، نیاز به سه تا چهار ساعت به دیالیز یک بار. بنابراین ما می توانیم تصور کنید که چگونه آن را به بیماران CKD لطمه می زند در دیالیز.

درمان بیماری مزمن کلیه بدون دیالیز طب طبیعی

درمان های طبیعی درمان که هیچ عوارض جانبی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند. و درمان های پزشکی چینی از جمله درمان های طبیعی است. از آنجا که معالجه پزشکی چینی بر اساس گیاهان دارویی چینی سنتی که در طبیعت رشد می کنند. آنها برای درمان انواع مختلفی از بیماری های پیچیده استفاده شده است. عصاره های دارویی چینی دارای عملکرد سم زدایی است. به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یک درمان عالی در بیمارستان ما است، می تواند سلول های کلیه و رگ های خونی گشاد می شوند و بازگرداندن به افزایش حجم ادرار. هر دو درمان های طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند.

اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی هستند، و شما نمی خواهید به انجام دیالیز، شما می توانید یک درخواست به ما ایمیل ارسال کنید و یا اضافه کردن asya.yue@mail.ru VC من (ها Asya یو). سلامت خوب!





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,پزشکی طبیعی,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: