شش اقدام به کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

شش اقدام به کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیهشش اقدام به کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه

درمان نارسایی کلیه باید کارگردانی برای به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری و کاهش علائم آن، در زیر 6 اقدامات برای کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه وجود دارد.

1. یک پروتئین با کیفیت بالا، و بسیاری از پروتئین های گیاهی وجود ندارد. پروتئین با کیفیت بالا، مانند گوشت، ماهی و تخم مرغ پروتئین نیتروژن کمتر مرتبط با زائد سوخت و ساز تولید کند و در همان زمان لازم برای اطمینان از عرضه کافی.

علاوه بر این، رژیم غذایی کم نمک وجود دارد، به خصوص در مورد تورم و فشار خون بالا. مصرف مایعات وجود ندارد با توجه به تولید روزانه ادرار.

2. کنترل دقیق سطح قند خون در محدوده ایده آل است. این به منظور حفظ هموگلوبین زیر 7 درصد برای بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی گلیکوزیله در مراحل اولیه بسیار مفید است. باکتری های دستگاه ادراری آسان به نژاد در محیط با قند بالا و باعث عفونت مکرر دستگاه ادراری است.

3. کنترل فشار خون بالا. فشار خون بالا یک عامل مهم برای سرعت بخشیدن به اسکلروز گلومرولی است و این بیماری بدتر می شود، به طوری که برای کنترل فشار خون بالا، آن را بسیار ضروری است. مهارکننده های ACE و ARB مواد مخدر می تواند کمک به کنترل فشار خون بالا، کاهش از دست دادن پروتئین و محافظت از عملکرد کلیه.

4. کنترل چربی های خون خون شمارش سطوح چربی برای بیماران در کلیه و آن را خوب به کنترل سطح چربی خون است.

5. برخی داروهای ضد لخته شدن برای کاهش تجمع پلاکت وجود دارد.

6. آیا نوشیدن نیست و یا دود. سیگار کشیدن و نوشیدن الکل می تواند خطر را افزایش دهد و تنزل پروتئین در ادرار، بنابراین مهم است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید از شر و به دور از الکل و سیگار کشیدن باقی بماند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: