نارسایی کلیوی این است که آیا بیماری غیر قابل درمان
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیوی این است که آیا بیماری غیر قابل درماننارسایی کلیوی این است که آیا بیماری غیر قابل درمان

نارسایی کلیوی این است که آیا بیماری غیر قابل درمان؟ در واقع، اگر شما می توانید کلیه های آسیب دیده، بر اساس حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و پیشرفت بیماری تعمیر می تواند به خوبی کنترل شده، حتی ممکن است لغو شود.

نارسایی کلیوی این است که آیا بیماری غیر قابل درمان؟

در گذشته، بسیاری از افراد فکر می کردم که نارسایی کلیه را نمی توان درمان شود، زیرا بافت کلیه آسیب دیده نمی تواند بازیافت شود. اما در سال های اخیر، مردم پیدا کرده اند که سلول های کلیوی نکروتیک بیشتر را می توان با درمان به موقع و مناسب تعمیر.

در چه مرحله نارسایی کلیه می تواند معکوس شود؟

با توجه به تحقیقات، افرادی که در مراحل اولیه هستند (سه مرحله اول) هنوز شانس را به معکوس بیماری خود داشته است، که اولین مرحله از بیماری کلیوی می تواند معکوس شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، تنها به این بیماری سه مرحله اول کلیه می تواند معکوس شود، این مهم است که افرادی که در مرحله نهایی است که هیچ امیدی برای درمان بیماری او وجود دارد؟ در واقع، هیچ پاسخ وجود دارد. دلیل این است که در این بخش، بیماران به احتمال زیاد به یک شانس برای تغییر بیماری خود را از دست، اما اگر آنها دارو، آنها همچنین می توانید با کیفیت بالا از زندگی و یک زندگی بهتر بدون دیالیز.

چه نوع درمانی برای درمان نارسایی کلیه مفید است

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی می تواند کمک به بیماران درمان بیماری خود را با بهبود عملکرد کلیوی و حفاظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر. در طول درمان، پزشکان همچنین برخی از دارو چینی دیگر سازماندهی مطابق با نیاز، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر درمانی مورد نظر.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: