رایج ترین نوع از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

رایج ترین نوع از نارسایی کلیهرایج ترین نوع از نارسایی کلیه

در مرحله اول، نوع فشار نارسایی کلیوی است. نارسایی کلیه با توجه به کلیه شدید فشار در داخل و تشکیل، ما نوع فشار از نارسایی کلیه است. علت آن و دوره بالینی نارسایی کلیوی بسیار پیچیده است. این نوع بالینی شایع و مهم است.

دوم، نوع شوک از نارسایی کلیوی است. نارسایی کلیه با توجه به شوک بسیاری از دلایل ناشی از دلیل، ما شوک و نارسایی کلیه است. یک علت شایع خونریزی، آب و عدم تعادل الکترولیتی، قلب و بی کفایتی عروق.

نوع سوم از شکست عفونت کلیوی. ویروس ها، باکتری ناشی از نارسایی کلیوی، ما به نام شکست های عفونی کلیه است. نارسایی حاد کلیه در عفونت های ویروسی به طور عمده از پنومونی ویروسی، آنسفالیت، هپاتیت B و تب خونریزی اپیدمی رخ می دهد.

رابعا، نارسایی کلیوی همولیتیک. انتقال خون مناسب است، از دست دادن مقدار زیادی از خون های قدیمی، همولیز مکانیکی ممکن است توسط نارسایی حاد کلیه پیچیده است. اصل اساسی این است که فراوانی منتشر انعقاد داخل عروقی.

توسعه چینی درمان نفروپاتی طب سنتی برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به ارمغان آورد امید. چینی درمان طب سنتی از بیماری های کلیوی (طب چینی، به صورت خوراکی، مواد مخدر Maikan، حمام پا، میکرو چینی پزشکی)، با کمک سندرم تمایز ممکن است نارسایی حاد و مزمن کلیوی اثر درمانی خوبی است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,انواع ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: