Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، چه درمان طولانی مدت به نارسایی کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، چه درمان طولانی مدت به نارسایی کلیهOsmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، چه درمان طولانی مدت به نارسایی کلیه؟

در مقایسه با دیالیز یا پیوند کلیه، این نوع از درمان طبیعی و بی خطر است، می تواند بیماری کلیه بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام را درمان کند. علاوه بر این، می توانید بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی هستند کمک کند.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند به بیماران نارسایی کلیه کمک کند؟

در این روش درمانی دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، رگ های خونی، ضد التهابی و افزایش هستند. برای این چهار توابع، این نوع درمان می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت در برابر آسیب بیشتر به باقی مانده است. بنابراین، آن را ممکن است تاخیر و یا معکوس پیشرفت بیماری کلیه است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، چه درمان طولانی مدت به نارسایی کلیه؟

از موارد فوق، ما می دانیم که این نوع از درمان ممکن است عملکرد کلیه، است که کلید معکوس بیماری کلیوی را بهبود بخشد. بنابراین، برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، این درمان یک راه حل دائمی است. اما شما می دانید، نکروز بافت کلیه را نمی توان ترمیم و بیمار، که در مرحله نهایی است، آنها ممکن است از دست دادن یک فرصت برای بازسازی زندگی خود. اما آنها همچنین می توانید بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,درمان,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: