چگونه بیماری 3 مرحله کلیوی را تغییر دهید؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه بیماری 3 مرحله کلیوی را تغییر دهیدچگونه بیماری 3 مرحله کلیوی را تغییر دهید؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کراتینین 3.9، ممکن است آن را معکوس؟ شما می دانید که مرحله سوم مرحله مهمی از بیماری کلیوی است، با درمان به موقع، آن را می توان بازگشت. اما بدون حکومتداری خوب، آن را به یک 4 رشد کند، حتی مرحله 5 به تدریج، مردم را به دیالیز یا پیوند کلیه.

چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین بیماری 3 مرحله کلیوی؟

کراتینین بالا پدید آمده ناشی از بیماری کلیه، که ما می توانیم کلیه ها آسیب دیده تعمیر و می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. سطح کراتینین 3.9 بسیار بالا است، و با بهبود عملکرد کلیه را به حالت عادی به تدریج بازگشت. علاوه بر درمان، بیمار نیز باید یک رژیم غذایی سالم است که می تواند به کاهش سطوح بالای کراتینین کمک و محافظت از کلیه ها به حدی تشکیل می دهند.

چگونه بیماری 3 مرحله کلیوی را تغییر دهید؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی است، می تواند بیماری کلیه به طور موثر درمان می کند. این عملیات است، و هیچ عوارض جانبی و یا بدن تروما ایجاد نمی کند. در طی درمان بیماران فقط نیاز به خود را در پشت دروغ و احساس امنیت. آن را بسیار راحت و امن است و بنابراین به خصوص برای کودکان افراد مسن و بیمار مناسب است. علاوه بر این، این ممکن است کمک به جلوگیری از دیالیز کلیه و پیوند کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: