کراتینین و نیتروژن اوره 4.0 از 36 بیماری کلیه پلی کیستیک، چگونه به درمان طبیعی؟
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین و نیتروژن اوره 4.0 از 36 بیماری کلیه پلی کیستیک، چگونه به درمان طبیعیکراتینین و نیتروژن اوره 4.0 از 36 بیماری کلیه پلی کیستیک، چگونه به درمان طبیعی؟

دکتر به من گفت که من یک 4.0 کراتینین و اوره نیتروژن 36 از بیماری کلیه پلی کیستیک. این به چه معنی؟ چگونه برای درمان بیماری من به طور طبیعی؟ لطفا به من کمک. در اینجا ما یک درخواست از یک بیمار دریافت کرده است. در زیر، پیشنهادات دقیق وجود دارد. من امیدوارم که این برای کسانی که شک و تردید مشابه مفید است.

4.0 کراتینین و اوره نیتروژن 36 از بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد در کلیه ها است. کیست با زمان افزایش می یابد، آنها جایگزین بخش بزرگی از ساختار طبیعی و عادی کلیه، که منجر به کاهش عملکرد کلیه است. تشخیص، کراتینین 4.0 و اوره نیتروژن 36 نشان می دهد که کلیه خود را حد متوسط ​​آسیب دیده شد. درمان زودرس لازم است به منظور کاهش سطح بالایی از بیماری و جلوگیری از وخیم تر شدن وضعیت.

چگونه برای درمان کراتینین و نیتروژن اوره 4.0 از 36 بیماری کلیه پلی کیستیک به طور طبیعی؟

در حال حاضر، درمان طبیعی موثر ترین Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است. این ابزار به صورت بالینی برای درمان بیش از بیست سال استفاده شده است. این درمان خاص در بیمارستان ما، ماده فعال در تهیه ممکن است ضایعات کلیوی نفوذ، شتاب گردش خون دیواره عروق کوچک برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست است جریان بازگشت مایع کیستیک به خون را از بدن با سوخت و ساز بدن گردش خون خارج شود. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود. بنابراین، عملکرد کلیه ها بهتر و بهتر خواهد شد. سطوح بالای کراتینین و نیتروژن اوره به طور طبیعی کاهش می دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: