A0:  باید چه کار کنم اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی است ادرار
نوشته شده توسط : rshaole

باید چه کار کنم اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی است ادرارباید چه کار کنم اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی است ادرار

باید چه کار کنم اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی است ادرار نیست. راه ادرار کردن برای بدن به حذف سموم و مواد زائد از بدن است. بدن شما انتظار می رود که آن را به یک مقدار مشخصی از ادرار هر روز بر اساس مقدار مایع شما را آزاد،. در حالی که برخی بیماران مبتلا به بیماری مرحله انتهایی کلیه ممکن است توانایی به ادرار کردن از دست داد. در نتیجه، مواد بیشتر و بیشتر سمی در بدن است که می تواند به آسیب بیشتر کلیه ها منجر شود ذخیره می شود. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage باید درمان موثر برای بهبود ادرار پیدا کنید. شما می توانید دکتر آنلاین برای کمک را جستجو کنید.

"چهار یک" درمان سنتی چینی برای حل کراتینین بالا.

1. عصاره های گیاهی طب چینی

این بیماریهای دهان چینی در مرحله اول از روش های ما است. این از انواع مختلف گیاهان دارویی چینی، که تابع اصلی سم زدایی است تشکیل شده است. و همچنین می تواند خون را احیا و حل استاز خون و سم، به طوری که خون تبدیل خواهد شد بیشتر و بیشتر خالص است.

2. پزشکی برای استعمال خارجی

این درمان خاص در بیمارستان ما، آن را می تواند بیماری کلیوی ریشه فرم را درمان کنند. در این درمان، ما باید به سرکوب برخی گیاهان دارویی چینی پودر دارویی. این پودر می تواند به کلیه آسیب دیده نفوذ آسان است، به طوری که برخی از سلول های آسیب دیده و بافت کلیه بازیافت.

3. ترکیب Meykan

این بطری ترکیب Meykan بسیار مناسب برای بیماران به حمل. این است که، بیماران خارجی می توانید آنها را در کشور خود است. این دارو به بهبود گردش خون و کاهش سطح چربی استفاده می شود. و آن را نیز دارای عملکرد ضد ترومبوز و ضد پیری است.

4. پا حمام

آن است که مناسب برای بیمار نارسایی کلیوی end-stage به درخواست این درمان است. آنها فقط باید به خیس خوردن پای خود را در وان آب داغ پزشکی، کل گردش خون بهبود خواهد شد. و بیماران ممکن است همچنین یک خواب شبانه خوب دارند.

اگرچه کمک به روشهای پزشکی چینی ما، بیماران پایان مرحله بیماری کلیوی خواهد ادرار تولید کند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید با ارسال یک ایمیل و یا اضافه کردن asya.yue@mail.ru من VC (ها Asya یو)، و یا ترک یک پیام در زیر است.





:: برچسب‌ها: پایان مرحله بیماری کلیوی,بیماری های کلیوی,بدون ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815