A0:  چگونه برای جلوگیری از مبتلا به اورمی؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از مبتلا به اورمیکلیه اندام های حیاتی بدن هستند، می تواند به ما کمک کند تا دفع زباله، سموم، و غیره هنگامی که نارسایی شدید کلیوی، لازم است تا رفتن به بیمارستان برای معاینه و درمان برای جلوگیری از مبتلا به اورمی. بنابراین برای جلوگیری از مبتلا به اورمی؟

چای نوشیدنی

برخی از مردم بر این باورند که نوشیدن چای می تواند هوشیار کردن، در واقع، نه تنها ناکارآمد، بلکه آسیب کلیه ها. تئوفیلین موجود در چای می تواند به سرعت تحت تاثیر قرار کلیه بازی اثر دیورتیک، آن نشده است دوباره گسترش شروع کلیه کلیه الکل تحریک به انجام اتانول زیاد است که عملکرد کلیه تاثیر می گذارد.

در مرحله دوم، یک نوشیدنی

نوشابه و نوشیدنی های ورزشی مصرف بیش از حد ممکن است به طور غیر مستقیم به آسیب کلیوی منجر شود. ارگانیسم PH 7.2، این نوشیدنی به طور کلی بدن بسیار اسیدی تغییر pH و به طور قابل توجهی پس از نوشیدن. کلیه تنظیم pH از ارکان اصلی بدن انسان، در دراز مدت مصرف بیش از حد نوشیدنی و ورزش نوشابه، می بار کلیه ها به احتمال صدمه به کلیه را افزایش می دهد.

سوم، اغلب مانع

برخی از افراد مشغول را برای مدت طولانی برای نگهداری به. ادرار در مثانه بیش از حد طولانی، از آن آسان است به نژاد باکتری است، باکتری را از طریق حالب به کلیه ها، که منجر به عفونت های دستگاه ادراری و پیلونفریت رتروگراد. پس از آن، نوع عفونت های مکرر می تواند به عفونت مزمن و دشوار است به درمان منجر شود. بیماران نه تنها درد پشت، ضرورت و سایر علایم، ممکن است به اورمی حاد توسعه.

چهارم، مصرف کم آب

اگر مدت طولانی بدون آب، ادرار کاهش خواهد غلظت زباله و ادرار از سموم است را افزایش می دهد انجام شده است. سنگ کلیه بالینی مشترک، هیدرونفروز و تا از نزدیک با دوره های طولانی بدون آب همراه است. آب کافی می تواند در ادرار رقیق، برای حفاظت از کلیه ها، ترویج تخلیه کامل مواد زائد و سموم.

پنجم، پرخوری

فرصت های افزایش برای شام مدرن، اغلب از خوردن بیش از حد، مصرف غذا "خوشمزه" در نهایت تولید زباله - اسید اوریک و نیتروژن اوره. بسیاری از این مواد زائد از طریق کلیه ها، قدرت بیش از حد قطعا افزایش بار بر روی کلیه ها.

بنابراین، به منظور به یک هیکل مرد سالم باید با توجه به رژیم غذایی و بعضی از جزئیات کوچک زندگی پرداخت، به طوری که شما می توانید از برخی بیماری ها جلوگیری می کند.





:: برچسب‌ها: اورمی,جلوگیری از ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815