BMT در درمان نارسایی کلیه، بدون پیوند دیالیز و کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

BMT در درمان نارسایی کلیه، بدون پیوند دیالیز و کلیهBMT در درمان نارسایی کلیه، بدون پیوند دیالیز و کلیه

TCM می توانید نارسایی کلیه درمان، بدون دیالیز و پیوند کلیه. شما از TCM-طب سنتی چینی، که دارای سابقه طولانی در چین شنیده ام. به تازگی، ما در درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی استفاده می شود. بنابراین، در حال حاضر شما می توانید ذهن خود را تغییر دهید. دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه برای شکست مرحله انتهایی کلیه هستند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد TCM، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید. و من برخی از درمان های چینی با شما به اشتراک بگذارید.

"چهار یک" طب سنتی چینی برای درمان مرحله نهایی نارسایی کلیه

1. عصاره های گیاهی طب چینی

عصاره های گیاهی طب چینی یکی از رایج ترین درمان های پزشکی چینی است که پخته چند سبزی های مختلف چینی است. این درمان می توان برای تقویت عروق خونی و حل تراکم. و آن را نیز دارای عملکرد سم زدایی است.

2. پزشکی برای استعمال خارجی

این موثرترین گام از روش های پزشکی چینی ما است. از آنجا که دارو می تواند با شکست کلیوی end-stage انجام تشکیل ریشه. برخی از میکرو چینی پزشکی در درمان، است که توسط انواع مختلف طب گیاهی چینی خرد وجود دارد. این پودر ممکن است بر روی بخش های آسیب دیده از کلیه ارسال کرد، زیرا سلول های کلیه را تحت تاثیر قرار و بافت کنترل می شود. و عملکرد کلیه خیلی بهتر خواهد شد.

3. بطری ترکیب Meykan

شما ممکن است در مورد ترکیب Meykan نمی شنیده. از آنجا که آن ایجاد منحصر به فرد از بیمارستان ما است. این است که به بهبود گردش خون و کاهش سطح چربی استفاده می شود. و آن را نیز دارای عملکرد ضد ترومبوز و ضد پیری است.

4. پا حمام

این حمام چینی دارو را در مرحله نهایی بیماری کلیه بنابراین راحت است. در این روش درمانی بهتر است در شب برای بیماران استفاده می شود. پس از حمام کردن پای خود را در داخلی وان آب داغ، تمام گردش خون بیماران خیلی بهتر خواهد شد. به عنوان بیماران همچنین می توانید خواب با کیفیت بالا در شب را دریافت کنید.

شما گرفتار TCM ما؟ اگر شما با نارسایی کلیه پایان مرحله تشخیص، شما ممکن است به چین آمده و آنها را امتحان کنید. شما همچنین می توانید درمان ما را امتحان کنید، انتخاب نگرانی های خود را به ایمیل ما asya.yue@mail.ru و اضافه کردن VC من (ها Asya یو). ما بسیار خوشحالیم که که ما می توانیم به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: