چگونه برای کمک به یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، عملکرد کلیوی بهبود برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کمک به یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، عملکرد کلیوی بهبود برای جلوگیری از دیالیزچگونه برای کمک به یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، عملکرد کلیوی بهبود برای جلوگیری از دیالیز

چگونه برای کمک به یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، عملکرد کلیوی بهبود برای جلوگیری از دیالیز؟ یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه بدان معنی است که اکثریت عملکرد کلیه از دست داده است. و هنگامی که بیماران نارسایی کلیه به بیمارستان برای کمک آمده است، آنها همیشه می گویند به انجام دیالیز. در حالی که درد دیالیز انجام آنچه آنها می خواهند بدانند که چگونه می تواند عملکرد کلیه بدون دیالیز را بهبود بخشد. آیا می دانید که چرا آنها دیالیز را رد میکنند؟ شما می توانید آنلاین با ما تماس و یا اطلاعات زیر را برای دریافت پاسخ دکتر من خوانده.

چرا بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز

دیالیز یک کابوس برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با تشکر از دیالیز می تواند کمک به حذف دیالیز زباله های مضر، و بسیاری از بیماران تحت دیالیز. در حالی که سه یا چهار ساعت دیالیز به عنوان بیمار می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند عذاب؟ علاوه بر این، استفاده از دیالیز می تواند عملکرد کلیه و وضعیت بیماران بهبود به تدریج بدتر شدن است. به عنوان وجود دارد بسیاری از گونه های خواهد شد عوارض جانبی برای بیماران همراه است. من می توانم خلق و خوی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که در دیالیز هستند را درک کنید.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز

با توسعه پزشکی، بسیاری از درمان های طبیعی می تواند برای بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه جایگزین. به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی. شما می توانید آن را اولین بار می شنوید، آن ویژگی از چین است، و است که در طب سنتی چینی گیاهی است. برخی از گیاهان چینی در پودر میکرو با استفاده از تجهیزات ویژه و آنها را به قطعات آسیب دیده از کلیه فرستاده شده است. بنابراین، سلول های دچار اختلال کلیوی می تواند به طور مستقیم درمان می شود. برخی از سلول های آسیب دیده در کلیه و بافت خواهد شد تعمیر و مسدود شده رگ های خونی گشاد شده به طوری که کل گردش خون خیلی بهتر خواهد شد. در نهایت، شما ممکن است تعجب برای پیدا کردن که کلیه ها ممکن به طور معمول برای بیماران کار می کنند.

اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و دیالیز، درد و رنج درد، شما می توانید با ما تماس بگیرید و درمان طبیعی ما را امتحان کنید، لطفا از ارسال ایمیل asya.yue@mail.ru ما، و یا اضافه کردن VC من (ها Asya یو)، و یا ترک یک پیام در زیر است.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,بهبود عملکرد کلیه,جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: